Klinkt allemaal erg relaxt. Vooral als je lekker gespaard hebt en niet de haast hebt om gelijk een baan te vinden. Hoe zit het met de taal? Spreek jij Servisch en jouw vrouw Grieks (als jullie ooit naar Griekenland willen verhuizen?).quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hmm, niet per sé.
Het uiteindelijke doel is Griekenland, maar daar is het nu te vroeg voor. M'n aanstaande is net afgestudeerd (rechten) en wilde in eerste instantie hier heen komen.
Maar ik werk echt heel veel.. Dus het leek mij beter om daar een paar jaar heen te gaan.
D'r ouders hebben vastgoed in Belgrado, dus huur is geen probleem. Het leven is daar onwijs goedkoop (echt ongekend) en ik heb flink wat gespaard.
Ik kan daar dus met gemak heen, zonder stress (wel of geen baan vinden. Wil uiteindelijk wel werken natuurlijk). Gewoon even een paar stapjes terug doen en wat meer van het leven genieten.
En ja, ze is Servisch.
Nee. Op wat standaard dingen na.. De bedoeling is om de eerste paar weken daar niets te doen en mij volop te storten op de taal..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Klinkt allemaal erg relaxt. Vooral als je lekker gespaard hebt en niet de haast hebt om gelijk een baan te vinden. Hoe zit het met de taal? Spreek jij Servisch en jouw vrouw Grieks (als jullie ooit naar Griekenland willen verhuizen?).
En je laat Ajax dus in de steek.
Dat red je niet meer voor je bruiloft.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:29 schreef RayMania het volgende:
Is HOOLS al ingehaald?
Het mooie is dat wanneer je Servisch onder de knie hebt, je heel veel andere Slavische talen deels begrijpt.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee. Op wat standaard dingen na.. De bedoeling is om de eerste paar weken daar niets te doen en mij volop te storten op de taal..
Spreek al Nederlands, Grieks en Engels (vloeiend) en een aardig woordje Duits. M'n talenknobbel zit wel goed dus.
Zij is nu bezig met een cursus Nederlands (aan begonnen omdat ze iei hier heen zou komen). Grieks kan ik haar altijd nog wel leren.
En ja, ik laat Ajax een beetje achter.. Maar ben wel een paar honderd km dichterbij mijn echte liefde; PAOK. En m'n verloofde natuurlijk.
Neen. Ik heb nu gewoon een heel groot chaotisch bos met haarquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:43 schreef SCH het volgende:
Heb je nog steeds zo'n raar staartje Daggla?
Zo ken ik je!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Neen. Ik heb nu gewoon een heel groot chaotisch bos met haar.
Ja, dat is idd wel fijn ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:43 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Het mooie is dat wanneer je Servisch onder de knie hebt, je heel veel andere Slavische talen deels begrijpt.
Ik ben ook gek op talen. Ik spreek nu Vloeiend Nederlands en Engels en Duits niet zo heel goed, maar beter dan mijn Tsjechisch op dit moment.
Uiteindelijk wil ik al die talen goed spreken + Russisch en Italiaans (ben ten slotte deels Italiaans) en op een blauwe maandag wil ik ook nog wat Bulgaars leren.
En nog net zo brutaal?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Neen. Ik heb nu gewoon een heel groot chaotisch bos met haar.
Veel anime kijken en je gaat sommige dingen nog echt snappen ook. Die Jappen zeggen echt vaak "sorry" en "bedankt".quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, dat is idd wel fijn ja.
Ik zou zelf graag nog Spaans en/of Japans leren.
Nee??quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat gaat er nooit uit.
Had jij trouwens ooit nog mijn post gelezen over die VBL meet?.
Toen keeper en ik aankwamen dachten we iei dat Golfer SCH was omdat ie zo verwijfd overkwam. Jij helemaal niet.quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Toen keeper en ik aankwamen dachten we iei dat Golfer SCH was omdat ie zo verwijfd overkwam. Jij helemaal niet.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:52 schreef Aanvoerder het volgende:
Als ik een keer in Belgrado ben kom ik je opzoeken Daggle.Ik weet zeker dat ik daar op een dag heen ga.
Polen? Van dat land heb ik nooit gehoordquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ga ook vaak naar plaatsen en landen waarvan niemand het verwacht. Zo wil ik ooit nog naar een wedstrijd van Gornik Walbrzych (wie, waar??) , vriendenclub van Slavia, spelend in de 4e divisie (of lager) van Polen.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
What's the difference between a girl's mouth and vagina? There is none. I want to have my penis in both of them.
quote:
Fraaie lijst.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:07 schreef RayMania het volgende:
Ik ken een paar woorden Tsjechisch. Dobrý Den, pondeli (maandag), ahoi, prosim, obchod.
Ben een paar jaar naar Tsjechië geweest. Plzen, Praag, Cesky Budejovice, Klatovy, Liberec, Karlovy Vary, Cesky Krumlov (), Trutnov, etc. Allemaal wel bezocht.
2e bier pas. Ga na 22:00 richting Amsterdam.quote:
Wel erg benieuwd naar die film. Hopelijk worden we nog een keer kampioen voor 2012.quote:
Zware bieren ben ik voorzichtig mee. Het Kanon vind ik echt niet te zuipen. Debowe Mocne, een Pools biertje van 7% drinkt echter als limonade weg en daardoor extra gevaarlijk.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:37 schreef Grulez het volgende:
[ afbeelding ]
Hierna kwam oa de Kasteel nog. Toen vielen de andere bijna om en ben ik maar met anderen op stap gegaan
Vodkaquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Wie is er voor om 31 juli, de dag wanneer de competitie weer begint met SCH-RJC een VBL SC-Vodka-meet te houden in Amsterdam? Dus ff langs het Vodka museum vlakbij CS en daarna kroegentoch/biertje doen?
Kanon is ook niet echt lekker, maar voor een Kasteelbier (11%) kan je me 's nachts wel wakker makenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:38 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zware bieren ben ik voorzichtig mee. Het Kanon vind ik echt niet te zuipen. Debowe Mocne, een Pools biertje van 7% drinkt echter als limonade weg en daardoor extra gevaarlijk.
Ok, ik durf zelfs toe te geven nu dat ik er 1 slok van heb genomen en daarna de rest door de gootsteen heb gespoeld.quote:
Serieus, ik kwam regelmatig in het Paard in Den Haag en daar schonken ze altijd Grolsch. Tijdje terug ging ik daar voor het eerst sinds ik in Tsjechie zat weer eens uit, ik bestel bier, neem 1 slok en ik denk van, hey het bier smaakt ineens veeeeeel beter! Blijken ze nu Heineken te schenken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:42 schreef Grulez het volgende:
Ik had het nog nooit gehad, want ik probeer Grolsch sowieso te vermijden. En terecht zo bleek.
Haha, ja, dat weet ik nog wel. Herken de Homo.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Toen keeper en ik aankwamen dachten we iei dat Golfer SCH was omdat ie zo verwijfd overkwam. Jij helemaal niet.
Nee, dat heb ik gemerkt toen ik in Leeuwarden en Franeker was. Kutfriezen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:57 schreef SCH het volgende:
Met mij kan je niet lachen hoor.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:01 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik gemerkt toen ik in Leeuwarden en Franeker was. Kutfriezen.
Dat lijkt me perfect, ik ben dan in Zurichquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Wie is er voor om 31 juli, de dag wanneer de competitie weer begint met SCH-RJC een VBL SC-Vodka-meet te houden in Amsterdam? Dus ff langs het Vodka museum vlakbij CS en daarna kroegentoch/biertje doen?
Ah daar ben ik ook geweest. En Drachten en Sint Annaparochie.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:01 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik gemerkt toen ik in Leeuwarden en Franeker was. Kutfriezen.
FCG-uit ben je er zeker ook niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat lijkt me perfect, ik ben dan in Zurich.
Oowwwwh nice hoorquote:
9ball poolquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:20 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat is 9ball? Een gangbang met 5 gasten waarvan 1 teelbalkanker had aan 1 bal?
Wist ik wel.quote:
Er staan vier man beveiliging per deur in huisquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:22 schreef Palmboom313 het volgende:
[ [url=http://img44.imageshack.us/img44/8786/picture2cvd.jpg]afbeelding ][/url]
[..]
Heb jij nog een leven? Of ik bedoel kun je nog zonder beveiliging over straat?
Vind ik niet zo gek met al die fansquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Er staan vier man beveiliging per deur in huis.
Dan zit ik nog in Ierland.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik kom er net uitquote:
Japans ja! En Vietnamees.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, dat is idd wel fijn ja.
Ik zou zelf graag nog Spaans en/of Japans leren.
De oorsprong van mijn familie ligt in Plzenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:07 schreef RayMania het volgende:
Ik ken een paar woorden Tsjechisch. Dobrý Den, pondeli (maandag), ahoi, prosim, obchod.
Ben een paar jaar naar Tsjechië geweest. Plzen, Praag, Cesky Budejovice, Klatovy, Liberec, Karlovy Vary, Cesky Krumlov (), Trutnov, etc. Allemaal wel bezocht.
GROLSCH KANON GEDRONKENquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:42 schreef Grulez het volgende:
Ik had het nog nooit gehad, want ik probeer Grolsch sowieso te vermijden. En terecht zo bleek.
Ok, volgens mij is het dan beter om het een maandje uit te stellen. Wanneer gaat Daggla naar Servie? Anders kunnen we er gelijk een afscheidsfeestje of een stud party van maken.quote:
Dat was inderdaad gaaf. Ben nog steeds aan het nagenieten, echt een perfecte dag. En ook wel een keer leuk, een festival gericht op de zachtere stijlen. Ga volgend jaar zeker weerquote:
Ik wil me wel aanmeldenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Eenzelfde gevoel overheerst hierquote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 12:41 schreef Prosac het volgende:
ik heb 35 filmpjes gemaakt gisteren
Ik vind het er ook maar wat dood bijstaanquote:Op zondag 12 juli 2009 12:44 schreef RayMania het volgende:
Ik zie allemaal maar mensen staan. Het is toch Dance Valley?
ik ben er ongeveer 10 uur geweest, is wel gelukt.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:46 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Heb je nog wel tijd over om los te gaan?
Er wordt Dance gedraaid he, omdat het natuurgebied is, is dansen verboden.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:44 schreef RayMania het volgende:
Ik zie allemaal maar mensen staan. Het is toch Dance Valley?
DAT DIT KAN IN NEDERLAND !!!quote:Op zondag 12 juli 2009 13:05 schreef Kopbal het volgende:
Gisteren trouwens nog Henk Shiffmacher en die gast van undercover in Nederland zien rondlopen
Ik liep Paul Kalkbrenner nog omver vlak voor zijn set.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:05 schreef Kopbal het volgende:
Gisteren trouwens nog Henk Shiffmacher en die gast van undercover in Nederland zien rondlopen
Ik trek ook veel BN-ers aan de laatste week: Wim Kok, met Rob Kamphues in het vliegtuig en gisteren de man uit de Albert Heijn reclames op de kermis. Wie wil me aanraken?quote:Op zondag 12 juli 2009 13:05 schreef Kopbal het volgende:
Die sloot Dancevalley main stage af, maar ik heb zelf niet zoveel met Ferry. Vind zijn sets altijd een beetje.. euh, saai. Ofzo, het kan mij zelden bekoren.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:06 schreef SCH het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op Ferry Corsten, is die ok?
Heb je die skihut nog gezien? Wat een pauperigheidquote:Op zondag 12 juli 2009 13:07 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die sloot Dancevalley main stage af, maar ik heb zelf niet zoveel met Ferry. Vind zijn sets altijd een beetje.. euh, saai. Ofzo, het kan mij zelden bekoren.
Ski-hut?quote:Op zondag 12 juli 2009 13:11 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Heb je die skihut nog gezien? Wat een pauperigheid
Heb je niet gezien, misschien ook wel maarjaquote:
pff wat een drukte zegquote:Op zondag 12 juli 2009 13:57 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Heb je niet gezien, misschien ook wel maarja
Dat kan je wel zeggen.quote:
idd, beethoven was mooi met die negerquote:Op zondag 12 juli 2009 14:04 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen.
Beethoven was wel ok. Gebroerders Ko vond ik niks maar dan ook niks aan
Haha ja goeie afwisseling met die milf en die neger.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:07 schreef 9christensen het volgende:
[..]
idd, beethoven was mooi met die neger
Die palmboom is weer lekker bezig hoor, sjonge jonge.quote:Palmboom313, weigert modinstructies op te volgen, 48 uur.
quote:Op zondag 12 juli 2009 14:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Die palmboom is weer lekker bezig hoor, sjonge jonge.
En jij moet helemaal niks zeggen. Doe normaal in het PSV-topic. Ik reageer gewoon serieus, het is alleen dat je ex-mod bent waarom de mods het nu niet aanpassen. Gewoon belachelijk offtopic terwijl ik serieus reageer, meerdere keren al gebeurd dit. Jammer.quote:
sorry hoorquote:Op zondag 12 juli 2009 14:42 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En jij moet helemaal niks zeggen. Doe normaal in het PSV-topic. Ik reageer gewoon serieus, het is alleen dat je ex-mod bent waarom de mods het nu niet aanpassen. Gewoon belachelijk offtopic terwijl ik serieus reageer, meerdere keren al gebeurd dit. Jammer.
Boeit dat?quote:
Hoi dndiek. Alles goed daar? Wanneer meeten we weer?quote:
Ja hoor, geen idee.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hoi dndiek. Alles goed daar? Wanneer meeten we weer?.
Prima, prima. Kan niet beter. Ook de Tour aan het kijken?quote:
Ga je nog antwoord geven op waarom je dndiek's posts niet verwijderd. En de rest van dat offtopic gebagger richting mij in het PSV-topic, waaronder _Mike_.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hoi dndiek. Alles goed daar? Wanneer meeten we weer?.
Zeker.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Prima, prima. Kan niet beter. Ook de Tour aan het kijken?
Dit is FB niet hoorquote:Op zondag 12 juli 2009 14:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ga je nog antwoord geven op waarom je dndiek's posts niet verwijderd. En de rest van dat offtopic gebagger richting mij in het PSV-topic, waaronder _Mike_.
Of nee laat sjimz er maar op reageren.
Daar reageert hij toch niet, dan maar hier hem eraan herinneren.quote:
Als moderator kan je toch gewoon reageren in FB waarom je al die offtopic daar laat staan? Dat heeft niks met "mij niet mogen" te maken hoor. Het is jouw keuze geweest om moderator te worden, vreemd dat je dan niet op serieuze feedback wilt reageren.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:37 schreef sjimz het volgende:
Ik ben jou geen verklaring schuldig.
En verder ben ik klaar met jou.
ik heb wel betere dingen te doen.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als moderator kan je toch gewoon reageren in FB waarom je al die offtopic daar laat staan? Dat heeft niks met "mij niet mogen" te maken hoor. Het is jouw keuze geweest om moderator te worden, vreemd dat je dan niet op serieuze feedback wilt reageren.
Hij is toch al blauw?quote:Op zondag 12 juli 2009 15:53 schreef RayMania het volgende:
Doet je msn het trouwens weer, sjimz?. Kom anders eens online.
ik kom online.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:53 schreef RayMania het volgende:
Doet je msn het trouwens weer, sjimz?. Kom anders eens online.
Ajoh het is gewoon persoonlijk. Blijkbaar heb je dat afgedwongen op een bepaalde manier. Dat zegt toch ook wat als mensen zich zo aan je ergeren. Het is geen democratie he. Als je er om moet huilen, zijn er genoeg alternatieven.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ga je nog antwoord geven op waarom je dndiek's posts niet verwijderd. En de rest van dat offtopic gebagger richting mij in het PSV-topic, waaronder _Mike_.
Of nee laat sjimz er maar op reageren.
Ben niet zo'n kenner. Maar dat er in zo'n bergenetappe nog een kans is voor sprinters om hem te winnen is toch belachelijk? Of doen ze dat expres?quote:Op zondag 12 juli 2009 16:48 schreef Paaskonijn het volgende:
Saaie kut etappe. 60km na de Tourmalet ook nog, wtf.
Ik vond het dus ook belachelijk.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:54 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ben niet zo'n kenner. Maar dat er in zo'n bergenetappe nog een kans is voor sprinters om hem te winnen is toch belachelijk? Of doen ze dat expres?
Ja die doet alleen op zondag.quote:
Die lijkt echt mini in vergelijking met die uit het topic.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze in NYC gehaald..
De quadstack.. broodje-burger-kaas-burger-kaas-burger-kaas-burger-kaas-saus-bacon-broodje.
Het was een helse klus, maar hij ging op.
Ja, ik zag umquote:Op zondag 12 juli 2009 17:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die lijkt echt mini in vergelijking met die uit het topic.
[ afbeelding ]
Hmm, kan ik zo ook wel zien tochquote:Op zondag 12 juli 2009 17:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Om te laten zien hoe huge hij wel niet is.
niet wel?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Om te laten zien hoe huge hij wel niet is.
Ik eet altijd wit brood. Is dat ongezond ofzo dan?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
wit brood
maar witte bolletjes voor burgers
Ja.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:13 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik eet altijd wit brood. Is dat ongezond ofzo dan?
Wordt je er ook dik van? Want ik mag er eigenlijk wel paar kilo's bij hebben.quote:
Zitten weinig voedingsstoffen in, je wordt er niet mager van in ieder gevalquote:Op zondag 12 juli 2009 17:14 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Wordt je er ook dik van? Want ik mag er eigenlijk wel paar kilo's bij hebben.
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zitten weinig voedingsstoffen in, je wordt er niet mager van in ieder geval
Ik zou elke dag zo'n burger maken, gegarandeerd dat de kilo's er aan vliegen.
op kamers? Ik ga naar Enschede volgend jaar. Om voor die 10 km verschil nu op kamers te gaan.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ga echt niet minder lekker eten om af te vallen hoor, dan maar een kilometer verder lopen.
Je moet gewoon leven op liters cola, chips als ontbijt en op kamers gaan Robinhoo. Dagelijks blowen incl de bijbehorende honger die je uiteraard opvult met snoep doen het ook goed.
Lekker eten kan ik echt van genieten.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben een Griek en m'n vader was jarenlang kok in z'n eigen restaurant.. Ik ben verpest met echt lekker eten.
Gelukkig heb ik wel het eea van hem opgestoken..
Mijn pa is ook altijd chefkok geweest.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben een Griek en m'n vader was jarenlang kok in z'n eigen restaurant.. Ik ben verpest met echt lekker eten.
Gelukkig heb ik wel het eea van hem opgestoken..
Dat vind ik wel dun. Ik ben 1.95 en 87 kilo en ik ben al vel op been.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:19 schreef Robinhoo het volgende:
Hehe, ik wil ook niet dik worden.
En sporten blijf ik toch doen. Wij hebben een voetbalveld van zo'n 30m bij 20m bij huis dus.
Ik voetbal daar toch dagelijks ongeveer een uurtje met vrienden of buren of familie.
Ik ben 1.96m lang ongeveer en weeg ongeveer 77 kilo.
Opzich is dat toch wel oké ?
Ik was 8 toen hij daarmee stopte.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dus jij pakte je dates ook altijd in met flink wat zwoegwerk in de keuken?.
Sjimz is meer van de kindermenu's in de keuken.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dus jij pakte je dates ook altijd in met flink wat zwoegwerk in de keuken?.
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Sjimz is meer van de kindermenu's in de keuken.
Naja ik zal ook nog wel wat groeien in breedte, maar zoveel ook weer niet.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:40 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat vind ik wel dun. Ik ben 1.95 en 87 kilo en ik ben al vel op been.
Volgens mij ben jij zo'n iemand die zijn eigen piemel niet kan zien.quote:
Dat zegt niks over zn gewicht.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij zo'n iemand die zijn eigen piemel niet kan zien.
Als je zegt dat je van me houdt. Zullen we morgen afspreken?quote:
quote:
Ray heeft een ponyquote:Op zondag 12 juli 2009 17:51 schreef RayMania het volgende:
Jezus Christ, ik moet echt mijn haar laten knippen. Al twee maanden niet gedaan.
Als je je eigen pony kan zien, dan is het te lang.
Afspreken??? Je bedoelt een date? Een blinde?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als je zegt dat je van me houdt. Zullen we morgen afspreken?
Ik houd niet van je.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij zo'n iemand die zijn eigen piemel niet kan zien.
Hoe heet dat dan?quote:
Hippiequote:Op zondag 12 juli 2009 17:51 schreef RayMania het volgende:
Jezus Christ, ik moet echt mijn haar laten knippen. Al twee maanden niet gedaan.
Als je je eigen pony kan zien, dan is het te lang.
Nee, ik lach niet om de benaming. Maar dat je er één hebtquote:
Als ik het niet kam, dan ligt het plat op je voorhoofd ja. DAN HEET DAT TOCH ZO.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:01 schreef Breach het volgende:
[..]
Nee, ik lach niet om de benaming. Maar dat je er één hebt
Ja hoor, het komt alleen sinds de jaren 70 niet zo vaak meer voor.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als ik het niet kam, dan ligt het plat op je voorhoofd ja. DAN HEET DAT TOCH ZO.
quote:Op zondag 12 juli 2009 18:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja hoor, het komt alleen sinds de jaren 70 niet zo vaak meer voor.
Of zo'n gordijntje.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:13 schreef Grulez het volgende:
Beter dan een dooie marmot.
Of de overhemden van... laat maar.quote:
IQ testquote:Op zondag 12 juli 2009 18:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wat is dit, een VMBO eindexamen Nederlandse taal vraag?
Dit is een VMBO eindexamen vraag. ( was echt zo )quote:Op zondag 12 juli 2009 18:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wat is dit, een VMBO eindexamen Nederlandse taal vraag?
Ik kwam net nog een foto van m tegenquote:
quote:
Hey, kip met shoaramkruiden is heeeerlijk.. Zeker met rijst en satesaus.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kutzooi, ik dacht volop kipkruiden over mijn kip te doen, is het shoarma kruiden. Ben benieuwd hoe dat smaakt in de pasta.
zou je dat wel doen in de vakantie tijdquote:
Tjah ik weet het, het is stampvol, en ook nog eens met 16 jarige paupers.quote:
Je hebt zo'n Marokkanenvest gekocht..quote:
ik kijk hem ook weer isquote:
Dat is modequote:Op zondag 12 juli 2009 20:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je hebt zo'n Marokkanenvest gekocht..
Bruno zegt nee.quote:
dat met die joden inderdaadquote:Op zondag 12 juli 2009 21:29 schreef Paaskonijn het volgende:
Sommige stukken van Borat blijven wel echt geniaal.
Ja inderdaadquote:
Schrik je dan even...quote:Een 28-jarige man uit Nijverdal is zondagmorgen na discotheekbezoek in Duitsland, tijdens de terugreis overleden.
Het slachtoffer was samen met drie anderen uit geweest in een discotheek in Uelsen. Rond zes uur waren de vier vertrokken richting Hellendoorn. Een van hen werd thuis afgezet, daarna reden de anderen door naar de woning van de eigenaar van de auto. Daar ontdekten de bestuurder en bijrijder dat de Nijverdaller – die op de achterbank had liggen slapen – niet meer ademde.
De man werd nog gereanimeerd, maar toen de gealarmeerde ambulance ter plaatste kwam, constateerde het personeel dat de 28-jarige Nijverdaller was overleden. Omdat de doodsoorzaak niet duidelijk is, is de politie een onderzoek gestart.
Zo druk? Ben er nog nooit in de vakantie geweest, maar de keren dat ik er was vond ik het druk genoeg.quote:
Wij hadden pas zoiets. Avond wezen stappen, allemaal bij een maat blijven pitten (8 uur 's ochtends thuis ofzoquote:
Jullie noemen alcohol ook drugs tochquote:
Jullie notoire cokesnuivers en pillenslikkers.quote:
Nou nou... ik zie mezelf meer als een gelegenheidsgebruikerquote:Op zondag 12 juli 2009 22:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Jullie notoire cokesnuivers en pillenslikkers.
Druiventrossenquote:Op zondag 12 juli 2009 22:37 schreef Superheld het volgende:
Drugs
Doe mij maar water, druiven en bananen
Omdat je onder invloed bent?quote:
Hehe,quote:
Neen.quote:
Zeker wel.quote:
Bij SS nu? Hij werd toch verdacht door Kohl?quote:
Ja dus, als het persoonlijk is kan sjimz toch nog wel objectief blijven in zo'n situatie van geflame richting mij? Maargoed, ik ga mijn gelijk hier toch niet krijgen, wel vreemd dit.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:52 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ajoh het is gewoon persoonlijk. Blijkbaar heb je dat afgedwongen op een bepaalde manier. Dat zegt toch ook wat als mensen zich zo aan je ergeren. Het is geen democratie he. Als je er om moet huilen, zijn er genoeg alternatieven.
quote:Op maandag 13 juli 2009 09:35 schreef RayMania het volgende:
Goeiemorgen.
Lens kwijt. Snap er niks van, dacht dat-ie gewoon in het doosje zat.
En dat was de laatste, had nog geen reserve.
Dus nu beetje scheel rondlopen?quote:Op maandag 13 juli 2009 09:35 schreef RayMania het volgende:
Goeiemorgen.
Lens kwijt. Snap er niks van, dacht dat-ie gewoon in het doosje zat.
En dat was de laatste, had nog geen reserve.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |