ik ben er ongeveer 10 uur geweest, is wel gelukt.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:46 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Heb je nog wel tijd over om los te gaan?
Er wordt Dance gedraaid he, omdat het natuurgebied is, is dansen verboden.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:44 schreef RayMania het volgende:
Ik zie allemaal maar mensen staan. Het is toch Dance Valley?
DAT DIT KAN IN NEDERLAND !!!quote:Op zondag 12 juli 2009 13:05 schreef Kopbal het volgende:
Gisteren trouwens nog Henk Shiffmacher en die gast van undercover in Nederland zien rondlopen
Ik liep Paul Kalkbrenner nog omver vlak voor zijn set.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:05 schreef Kopbal het volgende:
Gisteren trouwens nog Henk Shiffmacher en die gast van undercover in Nederland zien rondlopen
Ik trek ook veel BN-ers aan de laatste week: Wim Kok, met Rob Kamphues in het vliegtuig en gisteren de man uit de Albert Heijn reclames op de kermis. Wie wil me aanraken?quote:Op zondag 12 juli 2009 13:05 schreef Kopbal het volgende:
Die sloot Dancevalley main stage af, maar ik heb zelf niet zoveel met Ferry. Vind zijn sets altijd een beetje.. euh, saai. Ofzo, het kan mij zelden bekoren.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:06 schreef SCH het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op Ferry Corsten, is die ok?
Heb je die skihut nog gezien? Wat een pauperigheidquote:Op zondag 12 juli 2009 13:07 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die sloot Dancevalley main stage af, maar ik heb zelf niet zoveel met Ferry. Vind zijn sets altijd een beetje.. euh, saai. Ofzo, het kan mij zelden bekoren.
Ski-hut?quote:Op zondag 12 juli 2009 13:11 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Heb je die skihut nog gezien? Wat een pauperigheid
Heb je niet gezien, misschien ook wel maarjaquote:
pff wat een drukte zegquote:Op zondag 12 juli 2009 13:57 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Heb je niet gezien, misschien ook wel maarja
Dat kan je wel zeggen.quote:
idd, beethoven was mooi met die negerquote:Op zondag 12 juli 2009 14:04 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen.
Beethoven was wel ok. Gebroerders Ko vond ik niks maar dan ook niks aan
Haha ja goeie afwisseling met die milf en die neger.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:07 schreef 9christensen het volgende:
[..]
idd, beethoven was mooi met die neger
Die palmboom is weer lekker bezig hoor, sjonge jonge.quote:Palmboom313, weigert modinstructies op te volgen, 48 uur.
quote:Op zondag 12 juli 2009 14:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Die palmboom is weer lekker bezig hoor, sjonge jonge.
En jij moet helemaal niks zeggen. Doe normaal in het PSV-topic. Ik reageer gewoon serieus, het is alleen dat je ex-mod bent waarom de mods het nu niet aanpassen. Gewoon belachelijk offtopic terwijl ik serieus reageer, meerdere keren al gebeurd dit. Jammer.quote:
sorry hoorquote:Op zondag 12 juli 2009 14:42 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En jij moet helemaal niks zeggen. Doe normaal in het PSV-topic. Ik reageer gewoon serieus, het is alleen dat je ex-mod bent waarom de mods het nu niet aanpassen. Gewoon belachelijk offtopic terwijl ik serieus reageer, meerdere keren al gebeurd dit. Jammer.
Boeit dat?quote:
Hoi dndiek. Alles goed daar? Wanneer meeten we weer?quote:
Ja hoor, geen idee.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hoi dndiek. Alles goed daar? Wanneer meeten we weer?.
Prima, prima. Kan niet beter. Ook de Tour aan het kijken?quote:
Ga je nog antwoord geven op waarom je dndiek's posts niet verwijderd. En de rest van dat offtopic gebagger richting mij in het PSV-topic, waaronder _Mike_.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hoi dndiek. Alles goed daar? Wanneer meeten we weer?.
Zeker.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Prima, prima. Kan niet beter. Ook de Tour aan het kijken?
Dit is FB niet hoorquote:Op zondag 12 juli 2009 14:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ga je nog antwoord geven op waarom je dndiek's posts niet verwijderd. En de rest van dat offtopic gebagger richting mij in het PSV-topic, waaronder _Mike_.
Of nee laat sjimz er maar op reageren.
Daar reageert hij toch niet, dan maar hier hem eraan herinneren.quote:
Als moderator kan je toch gewoon reageren in FB waarom je al die offtopic daar laat staan? Dat heeft niks met "mij niet mogen" te maken hoor. Het is jouw keuze geweest om moderator te worden, vreemd dat je dan niet op serieuze feedback wilt reageren.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:37 schreef sjimz het volgende:
Ik ben jou geen verklaring schuldig.
En verder ben ik klaar met jou.
ik heb wel betere dingen te doen.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als moderator kan je toch gewoon reageren in FB waarom je al die offtopic daar laat staan? Dat heeft niks met "mij niet mogen" te maken hoor. Het is jouw keuze geweest om moderator te worden, vreemd dat je dan niet op serieuze feedback wilt reageren.
Hij is toch al blauw?quote:Op zondag 12 juli 2009 15:53 schreef RayMania het volgende:
Doet je msn het trouwens weer, sjimz?. Kom anders eens online.
ik kom online.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:53 schreef RayMania het volgende:
Doet je msn het trouwens weer, sjimz?. Kom anders eens online.
Ajoh het is gewoon persoonlijk. Blijkbaar heb je dat afgedwongen op een bepaalde manier. Dat zegt toch ook wat als mensen zich zo aan je ergeren. Het is geen democratie he. Als je er om moet huilen, zijn er genoeg alternatieven.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ga je nog antwoord geven op waarom je dndiek's posts niet verwijderd. En de rest van dat offtopic gebagger richting mij in het PSV-topic, waaronder _Mike_.
Of nee laat sjimz er maar op reageren.
Ben niet zo'n kenner. Maar dat er in zo'n bergenetappe nog een kans is voor sprinters om hem te winnen is toch belachelijk? Of doen ze dat expres?quote:Op zondag 12 juli 2009 16:48 schreef Paaskonijn het volgende:
Saaie kut etappe. 60km na de Tourmalet ook nog, wtf.
Ik vond het dus ook belachelijk.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:54 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ben niet zo'n kenner. Maar dat er in zo'n bergenetappe nog een kans is voor sprinters om hem te winnen is toch belachelijk? Of doen ze dat expres?
Ja die doet alleen op zondag.quote:
Die lijkt echt mini in vergelijking met die uit het topic.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze in NYC gehaald..
De quadstack.. broodje-burger-kaas-burger-kaas-burger-kaas-burger-kaas-saus-bacon-broodje.
Het was een helse klus, maar hij ging op.
Ja, ik zag umquote:Op zondag 12 juli 2009 17:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die lijkt echt mini in vergelijking met die uit het topic.
[ afbeelding ]
Hmm, kan ik zo ook wel zien tochquote:Op zondag 12 juli 2009 17:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Om te laten zien hoe huge hij wel niet is.
niet wel?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Om te laten zien hoe huge hij wel niet is.
Ik eet altijd wit brood. Is dat ongezond ofzo dan?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
wit brood
maar witte bolletjes voor burgers
Ja.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:13 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik eet altijd wit brood. Is dat ongezond ofzo dan?
Wordt je er ook dik van? Want ik mag er eigenlijk wel paar kilo's bij hebben.quote:
Zitten weinig voedingsstoffen in, je wordt er niet mager van in ieder gevalquote:Op zondag 12 juli 2009 17:14 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Wordt je er ook dik van? Want ik mag er eigenlijk wel paar kilo's bij hebben.
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zitten weinig voedingsstoffen in, je wordt er niet mager van in ieder geval
Ik zou elke dag zo'n burger maken, gegarandeerd dat de kilo's er aan vliegen.
op kamers? Ik ga naar Enschede volgend jaar. Om voor die 10 km verschil nu op kamers te gaan.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ga echt niet minder lekker eten om af te vallen hoor, dan maar een kilometer verder lopen.
Je moet gewoon leven op liters cola, chips als ontbijt en op kamers gaan Robinhoo. Dagelijks blowen incl de bijbehorende honger die je uiteraard opvult met snoep doen het ook goed.
Lekker eten kan ik echt van genieten.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben een Griek en m'n vader was jarenlang kok in z'n eigen restaurant.. Ik ben verpest met echt lekker eten.
Gelukkig heb ik wel het eea van hem opgestoken..
Mijn pa is ook altijd chefkok geweest.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben een Griek en m'n vader was jarenlang kok in z'n eigen restaurant.. Ik ben verpest met echt lekker eten.
Gelukkig heb ik wel het eea van hem opgestoken..
Dat vind ik wel dun. Ik ben 1.95 en 87 kilo en ik ben al vel op been.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:19 schreef Robinhoo het volgende:
Hehe, ik wil ook niet dik worden.
En sporten blijf ik toch doen. Wij hebben een voetbalveld van zo'n 30m bij 20m bij huis dus.
Ik voetbal daar toch dagelijks ongeveer een uurtje met vrienden of buren of familie.
Ik ben 1.96m lang ongeveer en weeg ongeveer 77 kilo.
Opzich is dat toch wel oké ?
Ik was 8 toen hij daarmee stopte.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dus jij pakte je dates ook altijd in met flink wat zwoegwerk in de keuken?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |