Ja die doet alleen op zondag.quote:
Die lijkt echt mini in vergelijking met die uit het topic.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze in NYC gehaald..
De quadstack.. broodje-burger-kaas-burger-kaas-burger-kaas-burger-kaas-saus-bacon-broodje.
Het was een helse klus, maar hij ging op.
Ja, ik zag umquote:Op zondag 12 juli 2009 17:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die lijkt echt mini in vergelijking met die uit het topic.
[ afbeelding ]
Hmm, kan ik zo ook wel zien tochquote:Op zondag 12 juli 2009 17:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Om te laten zien hoe huge hij wel niet is.
niet wel?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Om te laten zien hoe huge hij wel niet is.
Ik eet altijd wit brood. Is dat ongezond ofzo dan?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
wit brood
maar witte bolletjes voor burgers
Ja.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:13 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik eet altijd wit brood. Is dat ongezond ofzo dan?
Wordt je er ook dik van? Want ik mag er eigenlijk wel paar kilo's bij hebben.quote:
Zitten weinig voedingsstoffen in, je wordt er niet mager van in ieder gevalquote:Op zondag 12 juli 2009 17:14 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Wordt je er ook dik van? Want ik mag er eigenlijk wel paar kilo's bij hebben.
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zitten weinig voedingsstoffen in, je wordt er niet mager van in ieder geval
Ik zou elke dag zo'n burger maken, gegarandeerd dat de kilo's er aan vliegen.
op kamers? Ik ga naar Enschede volgend jaar. Om voor die 10 km verschil nu op kamers te gaan.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ga echt niet minder lekker eten om af te vallen hoor, dan maar een kilometer verder lopen.
Je moet gewoon leven op liters cola, chips als ontbijt en op kamers gaan Robinhoo. Dagelijks blowen incl de bijbehorende honger die je uiteraard opvult met snoep doen het ook goed.
Lekker eten kan ik echt van genieten.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben een Griek en m'n vader was jarenlang kok in z'n eigen restaurant.. Ik ben verpest met echt lekker eten.
Gelukkig heb ik wel het eea van hem opgestoken..
Mijn pa is ook altijd chefkok geweest.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben een Griek en m'n vader was jarenlang kok in z'n eigen restaurant.. Ik ben verpest met echt lekker eten.
Gelukkig heb ik wel het eea van hem opgestoken..
Dat vind ik wel dun. Ik ben 1.95 en 87 kilo en ik ben al vel op been.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:19 schreef Robinhoo het volgende:
Hehe, ik wil ook niet dik worden.
En sporten blijf ik toch doen. Wij hebben een voetbalveld van zo'n 30m bij 20m bij huis dus.
Ik voetbal daar toch dagelijks ongeveer een uurtje met vrienden of buren of familie.
Ik ben 1.96m lang ongeveer en weeg ongeveer 77 kilo.
Opzich is dat toch wel oké ?
Ik was 8 toen hij daarmee stopte.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dus jij pakte je dates ook altijd in met flink wat zwoegwerk in de keuken?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |