Sjimz is meer van de kindermenu's in de keuken.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dus jij pakte je dates ook altijd in met flink wat zwoegwerk in de keuken?.
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Sjimz is meer van de kindermenu's in de keuken.
Naja ik zal ook nog wel wat groeien in breedte, maar zoveel ook weer niet.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:40 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat vind ik wel dun. Ik ben 1.95 en 87 kilo en ik ben al vel op been.
Volgens mij ben jij zo'n iemand die zijn eigen piemel niet kan zien.quote:
Dat zegt niks over zn gewicht.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij zo'n iemand die zijn eigen piemel niet kan zien.
Als je zegt dat je van me houdt. Zullen we morgen afspreken?quote:
quote:
Ray heeft een ponyquote:Op zondag 12 juli 2009 17:51 schreef RayMania het volgende:
Jezus Christ, ik moet echt mijn haar laten knippen. Al twee maanden niet gedaan.
Als je je eigen pony kan zien, dan is het te lang.
Afspreken??? Je bedoelt een date? Een blinde?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als je zegt dat je van me houdt. Zullen we morgen afspreken?
Ik houd niet van je.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij zo'n iemand die zijn eigen piemel niet kan zien.
Hoe heet dat dan?quote:
Hippiequote:Op zondag 12 juli 2009 17:51 schreef RayMania het volgende:
Jezus Christ, ik moet echt mijn haar laten knippen. Al twee maanden niet gedaan.
Als je je eigen pony kan zien, dan is het te lang.
Nee, ik lach niet om de benaming. Maar dat je er één hebtquote:
Als ik het niet kam, dan ligt het plat op je voorhoofd ja. DAN HEET DAT TOCH ZO.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:01 schreef Breach het volgende:
[..]
Nee, ik lach niet om de benaming. Maar dat je er één hebt
Ja hoor, het komt alleen sinds de jaren 70 niet zo vaak meer voor.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als ik het niet kam, dan ligt het plat op je voorhoofd ja. DAN HEET DAT TOCH ZO.
quote:Op zondag 12 juli 2009 18:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja hoor, het komt alleen sinds de jaren 70 niet zo vaak meer voor.
Of zo'n gordijntje.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:13 schreef Grulez het volgende:
Beter dan een dooie marmot.
Of de overhemden van... laat maar.quote:
IQ testquote:Op zondag 12 juli 2009 18:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wat is dit, een VMBO eindexamen Nederlandse taal vraag?
Dit is een VMBO eindexamen vraag. ( was echt zo )quote:Op zondag 12 juli 2009 18:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wat is dit, een VMBO eindexamen Nederlandse taal vraag?
Ik kwam net nog een foto van m tegenquote:
quote:
Hey, kip met shoaramkruiden is heeeerlijk.. Zeker met rijst en satesaus.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kutzooi, ik dacht volop kipkruiden over mijn kip te doen, is het shoarma kruiden. Ben benieuwd hoe dat smaakt in de pasta.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |