Ik kom er net uitquote:
Japans ja! En Vietnamees.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, dat is idd wel fijn ja.
Ik zou zelf graag nog Spaans en/of Japans leren.
De oorsprong van mijn familie ligt in Plzenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:07 schreef RayMania het volgende:
Ik ken een paar woorden Tsjechisch. Dobrý Den, pondeli (maandag), ahoi, prosim, obchod.
Ben een paar jaar naar Tsjechië geweest. Plzen, Praag, Cesky Budejovice, Klatovy, Liberec, Karlovy Vary, Cesky Krumlov (), Trutnov, etc. Allemaal wel bezocht.
GROLSCH KANON GEDRONKENquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:42 schreef Grulez het volgende:
Ik had het nog nooit gehad, want ik probeer Grolsch sowieso te vermijden. En terecht zo bleek.
Ok, volgens mij is het dan beter om het een maandje uit te stellen. Wanneer gaat Daggla naar Servie? Anders kunnen we er gelijk een afscheidsfeestje of een stud party van maken.quote:
Dat was inderdaad gaaf. Ben nog steeds aan het nagenieten, echt een perfecte dag. En ook wel een keer leuk, een festival gericht op de zachtere stijlen. Ga volgend jaar zeker weerquote:
Ik wil me wel aanmeldenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Wie is er voor om 31 juli, de dag wanneer de competitie weer begint met SCH-RJC een VBL SC-Vodka-meet te houden in Amsterdam? Dus ff langs het Vodka museum vlakbij CS en daarna kroegentoch/biertje doen?
Eenzelfde gevoel overheerst hierquote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 12:41 schreef Prosac het volgende:
ik heb 35 filmpjes gemaakt gisteren
Ik vind het er ook maar wat dood bijstaanquote:Op zondag 12 juli 2009 12:44 schreef RayMania het volgende:
Ik zie allemaal maar mensen staan. Het is toch Dance Valley?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |