Ik ben wat rustiger geworden en gebruik eigenlijk alleen nog sos omdat ik daar geen nee tegen kan zeggen op de late avond (quote:
quote:
Elke harddrug is voor losers.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:58 schreef sjimz het volgende:
Wat ik nooit durfde was heroine.
Dacht dat het te verslavend zou zijn en ik vind het een beetje een loserdrug
M'n verloofde en ik hebben besloten om aan het einde van ons leven lekker aan de hero te gaan.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben wat rustiger geworden en gebruik eigenlijk alleen nog sos omdat ik daar geen nee tegen kan zeggen op de late avond () , en psychedelica.
Daar ga ik nooit genoeg van krijgen. Ik loop op m'n 70e nog met dezelfde kameraden trippend door het volkspark met een fles water onder de arm.
quote:
Mwa, ik heb af en toe een betere tijd gehad zonder drugs dan met drugs dus het is niet per definitie kul.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
En begin ajb niet met "ik heb dat niet nodig om plezier te hebben".
Sex heb je ook niet nodig om te blijven leven, maar het is wel fucking leuk.
Laat me raden, met butyrolactone?quote:
quote:
Je begrijpt mij verkeerd. Ik zeg dus JUIST dat je het niet nodig hebt om plezier te hebben.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mwa, ik heb af en toe een betere tijd gehad zonder drugs dan met drugs dus het is niet per definitie kul.
Je formuleert het wel een beetje apart imo dan.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je begrijpt mij verkeerd. Ik zeg dus JUIST dat je het niet nodig hebt om plezier te hebben.
Maar een keer ff flink trippen op een psychedelica is gewoon heel erg leuk, maar op een andere manier.
Heb zin in CSI, hoelaat ga je ? Mijn taxi gaat 10 uur.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:05 schreef 9christensen het volgende:
[..]
wedstrijd was niet zoveel aan. was meer jong twente
Je weet dat chocola serotonine in je hersenen loslaat he? Zelfde als XTC.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:05 schreef SCH het volgende:
Ik ben verslaafd aan chocola
En ik heb drugs niet nodig om plezier te hebben
Ja, zelfde effect inderdaad. Precies hetzelfdequote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je weet dat chocola serotonine in je hersenen loslaat he? Zelfde als XTC..
Het staat los van elkaar. Als je alleen met drugs plezier kan hebben ben je gewoon erg kansloos.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je formuleert het wel een beetje apart imo dan.
In mindere mate wel.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, zelfde effect inderdaad. Precies hetzelfde
Ik snap het.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het staat los van elkaar. Als je alleen met drugs plezier kan hebben ben je gewoon erg kansloos.
Maar los daarvan staat dat het onwijs leuk is om op acid te trippen. Echt heel leuk.
Heb je het nodig? Nee. Is het leuk? ONWIJS..
Uiteraard. En gewoon huis-tuin-en-keuken NaOH.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Laat me raden, met butyrolactone?.
Ik heb net een hele reep van die cote d'or op. Die met die praline-binnenkantquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:08 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij heeft Daggla er eentje op hoor.
Voor de serotonine slik ik wel weer andere dingenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
In mindere mate wel..
Overigens is XTC niet eens zo heel boeiend.
Tyfuslekkerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb net een hele reep van die cote d'or op. Die met die praline-binnenkant.
Bahquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor de serotonine slik ik wel weer andere dingen
EEN HELE REEP OMGNOEEEES.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb net een hele reep van die cote d'or op. Die met die praline-binnenkant.
5-HTP? L-tryptofaan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor de serotonine slik ik wel weer andere dingen
Ik haat dat. Dan breek je één zo'n blok af en de rest leg je in de kast. Denk je gezond te doen.quote:
Ik ben gewoon heel vrolijk, zit lekker in m'n vel en zit in de meest fantastische fase van m'n leven.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:10 schreef RayMania het volgende:
Daggla post steeds eenals PI. Kan niet anders dat hij in een dikke trip zit!
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
5-HTP? L-tryptofaan?
Of bedoel je zaad?.
Ja.. Meestal doe ik dat halverwege.. Nog voor ik het laatste stukje wegslik zit ik de folie er al weer af te pulkenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik haat dat. Dan breek je één zo'n blok af en de rest leg je in de kast. Denk je gezond te doen.
Maar die reep gaat toch dezelfde dag op!
Serotonine-regulators.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:15 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geen idee waar je het over hebt, het eerste dan.
Ik ben wel jaloers. Verhuizen naar een land vol lekkere wijven, mooi zomerweer en fanatieke voetbalaanhangers.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel vrolijk, zit lekker in m'n vel en zit in de meest fantastische fase van m'n leven.
Laat mij lekker. zijn, wil je.
.
Die lekkere wijven boeien me niet meer.. Je hebt de foto's gezien.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:17 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik ben wel jaloers. Verhuizen naar een land vol lekkere wijven, mooi zomerweer en fantieke voetbalaanhangers.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Het heet andes maar zonder dat is het van life sucks enzo
ik ookquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:06 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Heb zin in CSI, hoelaat ga je ? Mijn taxi gaat 10 uur.
Ik snap hem nu pas.quote:
Hmm, niet per sé.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:22 schreef RayMania het volgende:
Wel ooit van plan om weer naar Nederland terug te keren? En waarom Servië?
Komt je vrouw daar vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |