SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Voor iets anders kom ik niet in de benen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:32 schreef SCH het volgende:
Oh dan kom ik ookZijn er wel genoeg tieten en is er voldoende bier?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:33 schreef borisz het volgende:
World LeagueWas spannend zeg de 5e set.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
Wat een vraag zeg, het is Twente jaquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:32 schreef SCH het volgende:
Oh dan kom ik ookZijn er wel genoeg tieten en is er voldoende bier?
Inderdaad. Dat moet ik jullie Achterhoekers wel nageven. Er is altijd bier.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:35 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Wat een vraag zeg, het is Twente ja
quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat is feitelijk ook zo. Want het zijn allemaal van die overjarige mensen die de hele avond met een dood biertje staan te feesten. Die niet tegen drank kunnen (omdat ze het bijna nooit drinken) en ontzettende grafmuziek. En dan laat ik dat achterlijke verkleden nog even buiten beschouwing.
je kan ook mooi komenquote:
Inderdaad, ik vergat ergens bijna tussen te zetten. Maar in Brabant is dat een kansloze discussie, want als je uit Brabant komt moet je dat Carnaval geweldig vinden.quote:
Wat weer veel zegt over Brabanders...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:44 schreef Breach het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vergat ergens bijna tussen te zetten. Maar in Brabant is dat een kansloze discussie, want als je uit Brabant komt moet je dat Carnaval geweldig vinden.
Beetje kut als je Breach heet en je daar woontquote:
Serieus ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Beetje kut als je Breach heet en je daar woont
Áls je me over de zeik wil hebben...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Serieus ja.
Jij vind skihut muziek dus ook mooi? Dat is toch genetisch daar bij jullie?
Dat bedoel ik! Zo'n feestje als hoogtepunt van je jaar hebben. Hoe meelijwekkend...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb zin in carnaval nu.
Aaah, dan ga ik dus niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:48 schreef -En4Cer- het volgende:
Yess.. CSI![]()
Alleen 14 euro voor een kaartje, oplichters
Waar baseer je dat nou weer opquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! Zo'n feestje als hoogtepunt van je jaar hebben. Hoe meelijwekkend...
Hehe, hoe vaak ik mensen bij Ajax (waarvan ik weet dat ze uit Brabant komen) dat hoor meebrullen op de tribune.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Alle boeren zijn hoooooooomooooooooo's..
Jullie in een Paardenevenementquote:
Ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Hehe, hoe vaak ik mensen bij Ajax (waarvan ik weet dat ze uit Brabant komen) dat hoor meebrullen op de tribune.
Hehe. Ik ben die yell allang zat trouwens.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Hehe, hoe vaak ik mensen bij Ajax (waarvan ik weet dat ze uit Brabant komen) dat hoor meebrullen op de tribune.
Zag m hier net ook op de mat. Hoe zielig trouwens dat je kaart voortaan voor altijd geldig is. Je krijgt dus niet meer elk seizoen een nieuwequote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hehe. Ik ben die yell allang zat trouwens.
SCC binnen!
Ik ben bang dat dit mijn laatste seizoen wordt..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Gewoon elk seizoen zogenaamd wegflikkeren en een nieuwe lappen voor 12 Euro's. En dan nog, komend seizoen moet ik een nieuwe uitkaartfoto laten maken, mwuah ah ah aaaahhh!
Werk? Buitenland? Vriendin die een aversie richting voetbal heeft?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:02 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit mijn laatste seizoen wordt..
Vooral tijd. Ik heb afgelopen 2 seizoenen er veel voor opgegeven qua vrije tijd. Dat kon ook, als student. Maar nu zijn mn weekenden de enige momenten nog waarop ik vrije tijd heb. Nou daar gaat een avond stappen vanaf, vervolgens is het steeds nog best lang reizen, dus dat kost me vaak de hele zondag.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:03 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Werk? Buitenland? Vriendin die een aversie richting voetbal heeft?
Ik bewaar soweiso altijd m'n SCC's. WIe zou dat willen weggooien? Fucking mooie herinneringen voor later. Kan m'n eerste SCC van Slavia trowuens niet meer vinden.Moet m'n kamer maar eens overhoop halen want hij moet hier ergens zijn.
Voorverkoop he, aan de deur 15 euroquote:
De storm is even gaan liggen. Maar dat kan na vanavond weer zomaar anders zijnquote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:24 schreef SCH het volgende:
Hoe is het met de liefde Breach?
Aan pfaf vraag ik het maar niet
Jaquote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/manager/
Zullen we een FOK-VBL-SC poultje maken?
nog maar 2860 zaterdag voordat je eindelijk sterft en geen standaard zaterdagen meer zult beleven. Succes ermee.quote:
Huftersquote:totaal Betalingsoverzicht
Inschrijfgeld ¤ 5,00
Abonnee korting - ¤ 0.0
Totaalbedrag ¤ 5,00
Hehe inderdaad,quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hufters.
Nou ja, dan maar met de standaard poules meedoen.
Jij bent ook zo'n iemand die het verschil niet kent tussen Achterhoekers en Tukkers?quote:
Ik ben iemand die dat altijd expres zegt omdat elke Tukker zich dan aangevallen voeltquote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:38 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n iemand die het verschil niet kent tussen Achterhoekers en Tukkers?
Achterhoek is kut.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik ben iemand die dat altijd expres zegt omdat elke Tukker zich dan aangevallen voelt
Dat vind ik nou zooooo makkelijkquote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik ben iemand die dat altijd expres zegt omdat elke Tukker zich dan aangevallen voelt
Tis allebei toch net Duits?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:38 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n iemand die het verschil niet kent tussen Achterhoekers en Tukkers?
Nou, aan de slag. Wat let je. Ik zie wel meer jongens met pukkels die toch een vriendin hebben.quote:
Maar dan moet ik achter m'n pc vandaan?! Ik probeer eerst nog wel wat datingsites ofzo.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, aan de slag. Wat let je. Ik zie wel meer jongens met pukkels die toch een vriendin hebben.
Gewoon op vakantie naar het Oosten joh.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar dan moet ik achter m'n pc vandaan?! Ik probeer eerst nog wel wat datingsites ofzo.
Thailand en Oekraïne zijn inderdaad plan b en c.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gewoon op vakantie naar het Oosten joh.
Ik ga je onder druk zetten. Binnen 2 weken niet gezoend dan gaan we samen op stap.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar dan moet ik achter m'n pc vandaan?! Ik probeer eerst nog wel wat datingsites ofzo.
Net nietquote:
Oekraine moet je heen gek! Mooi vrouwen!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Thailand en Oekraïne zijn inderdaad plan b en c.
Haha! Bluf!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ga je onder druk zetten. Binnen 2 weken niet gezoend dan gaan we samen op stap.
Maar ook net niet Nederlands.quote:
Kloptquote:
Ja maar gezoend met een meisje dat je daarna ten huwelijk gaat vragen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Haha! Bluf!
Maar kusjes geven lukt me nog wel, daar wordt echter ‘mie de pis ook niet lauw van’.
Vrouwen ten huwelijk vragen doe ik ook nog wel eens. Wellicht dat het daar mis gaat.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja maar gezoend met een meisje dat je daarna ten huwelijk gaat vragen.
Niks bluf, dont poesj me
Je krijgt nog 2 weken, stel me niet teleur.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Vrouwen ten huwelijk vragen doe ik ook nog wel eens. Wellicht dat het daar mis gaat.
Heb je hem al gemaakt?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hufters.
Nou ja, dan maar met de standaard poules meedoen.
23 jaarquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik heb ook alweer een maand niks gepresteerd.
Maar hoelang zit pfaf zonder?
Ik begin het jaar aan te tikken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik heb ook alweer een maand niks gepresteerd.
Maar hoelang zit pfaf zonder?
Ach, je kan het misschien wel het beste met jezelf vinden?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:03 schreef pfaf het volgende:
Te triest voor woorden.En maar masturberen...
quote:PK zegt (14:23):
waren jullie nog lang in Franske?
Tim zegt (14:24):
uhm
ik ging voor jou weg weetjewel
:p
PK zegt (14:24):
echt?
Wat is dat?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:07 schreef Aanvoerder het volgende:
Dus je geeft binnenkort een panda-feestje?
Wist je een tukker zou zeggen:quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Nee, eerder dom.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:32 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Wist je een tukker zou zeggen:
"Ik ben iemand die dat altijd extra zegt omdat elke Tukker zich dan aangevallen voelt"
Ja we verwisselen expres en extra.
Grappig he!
Panda's neuken bijna nooit (domme beestenquote:
Het is me nog nooit bij iemand opgevallenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:34 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Mensen die 'extra' zeggen in plaats van 'expres'.
Gelukkig bij mij ook niet. Zou zo zonde zijn (4x Z, hahaquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Het is me nog nooit bij iemand opgevallen
Ehh omdat ik zo'n taalwonder ben oid?quote:
En dat komt van een Brabander.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:47 schreef Breach het volgende:
Nah ja, sowieso heb ik het idee dat je van de aarde af gaat vallen als je richting Enschede en omgeving rijdt, dus het verbaast me dan ook niet dat ze 2 woorden met totaal verschillende betekenis door elkaar halen.
Je kent het woord retorisch zeker ook niet?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:51 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ehh omdat ik zo'n taalwonder ben oid?
Inderdaad, dat taaltje ligt volgens mij het verst van Nederlands.quote:
Jewelquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je kent het woord retorisch zeker ook niet?
Limburgs.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:52 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Inderdaad, dat taaltje ligt volgens mij het verst van Nederlands.
Ik versta het ook niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik spreek trouwens geen woord Limburgs, Brabants of Helmonds maar ik versta het wel.
Dat valt hier reuze mee hoor..quote:
Nee, echt niet.quote:
Ja jij denkt dat een dorp in Gelderland, naast Tilburg ligtquote:
Scheelde ook niet veelquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:01 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja jij denkt dat een dorp in Gelderland, naast Tilburg ligt
45 minuten rijdenquote:
Er staat 09/10 op bij mij op de achterkant? Terwijl ik opgegeven heb voor vijf jaar.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Zag m hier net ook op de mat. Hoe zielig trouwens dat je kaart voortaan voor altijd geldig is. Je krijgt dus niet meer elk seizoen een nieuwe
Bij mij staat dat nietquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Er staat 09/10 op bij mij op de achterkant? Terwijl ik opgegeven heb voor vijf jaar.
Zonder grap, dat is toch stom als je over twee jaar met zo'n pas loopt?quote:
Ik weet het niet, ik heb dat echt staan. Volgens mij blijft ie 5 jaar geldig, en krijg je dan een nieuwe.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zonder grap, dat is toch stom als je over twee jaar met zo'n pas loopt?.
Ow dat staat er bij mij wel trouwensquote:
achja, bier smaakt er niet minder omquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:48 schreef -En4Cer- het volgende:
Yess.. CSI![]()
Alleen 14 euro voor een kaartje, oplichters
Ik heb nu al dorst, jij?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:40 schreef 9christensen het volgende:
[..]
achja, bier smaakt er niet minder om
waar kom jij vandaan?
ik ook, zo een paar drinken bij twentequote:
aah daar wil ik ook heen, maar heb geen vervoerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:53 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ik ook, zo een paar drinken bij twente
aah jammer,quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:54 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
aah daar wil ik ook heen, maar heb geen vervoer
Marienberg ofzo?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:57 schreef 9christensen het volgende:
[..]
aah jammer,
ik heb gelukkig iemand die wil rijden
Ach als ik de hele avond bier heb gedronken, is een Corona wel fijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:44 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik snap echt nooit wat mensen zo geweldig aan Corona vinden.
Pisang Ambon met 7-upquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Ook lekkere, rare, mixen: Red Bull met Blue Curacao en Cola met Cointreau.
Een klassieker dat.quote:
Serieus?quote:
Het smaakte alleen naar augurkenzuur eigenlijk.quote:
Imagequote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:44 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik snap echt nooit wat mensen zo geweldig aan Corona vinden.
Bij mij is dat dus omgedraaid. Whiskey is echt lekker. Maar dat Bailey's-achtige spul moet ik altijd meteen van proesten.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:39 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik moet echt niets van Whiskey hebben. Bailey's daarentegen...
De originaliteit spat er ook vanaf he.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:42 schreef Robinhoo het volgende:
Hij kan nie prate nie en ook nie zinge nie
Ja ik keek even op youtube, want ik moet natuurlijk wel op de hoogte zijn van de nieuwste hits van de Gebroerders Ko maar dit is echt heel erg.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:44 schreef Breach het volgende:
[..]
De originaliteit spat er ook vanaf he.
FONSKE!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:42 schreef Robinhoo het volgende:
Hij kan nie prate nie en ook nie zinge nie
Fonske nieuwquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:45 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja ik keek even op youtube, want ik moet natuurlijk wel op de hoogte zijn van de nieuwste hits van de Gebroerders Ko maar dit is echt heel erg.
quote:Triootje ultieme seksdroom voor mannen
AMSTERDAM – Op het verlanglijstje van dingen die veel mannen graag nog eens zouden willen doen, staat in ieder geval een trio met twee vrouwen. Voor maar liefst 63 procent van de heren is dat dé ultieme droom. Dat blijkt uit een seks-enquête, uitgevoerd door het magazine Playboy.
Mocht een trio er niet in zitten, dan zijn mannen ook tevreden te stellen met een vrijpartijtje op z’n hondjes: uit alle standjes blijkt dat gemiddeld de favoriet.
Favoriete standje of niet, om er echt van te kunnen genieten moet er wel vertrouwen zijn binnen de relatie. Uit de enquête blijkt namelijk dat dit zelfs belangrijker gevonden wordt dan seks.
Bos
De oergevoelens van mannen zijn nog niet helemaal uit het DNA verdwenen: maar liefst 91 procent van de deelnemers geeft aan het liefst seks te hebben in het bos. Toch wordt het vaakst (eveneens 91 procent) de liefde bedreven in bed.
Uit het onderzoek blijkt verder dat vrouwen mannen nog wel eens verkeerd inschatten. Zo denkt tweederde van de dames dat mannen tijdens een kennismaking met een vrouw het eerst naar de borsten kijken, terwijl dit in werkelijkheid 37 procent is.
Ook qua tevredenheid over de lengte van het geslacht zitten vrouwen ernaast. Zij denken dat 35 procent van de mannen met een goed gevoel naar beneden kijkt, terwijl het werkelijke aantal met 61 procent veel hoger ligt.
Ik spek.quote:
Heb je die FOK league shit al aangemaakt?quote:
Lekkere dikke patatten!quote:
Ik was zo dichtbij jaren terug.quote:
Ik had paar maanden terug 2 op 1 avondquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:12 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik was zo dichtbij jaren terug.![]()
Maar goed, sex met 4 vrouwen in 1 week is ook leuk.
Jaquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:14 schreef Grulez het volgende:
Net wakkerDat moet een nieuw record zijn
had een scharrel die bij mij was geweest en later die avond zat haar vriendje in mijn prut te roeren...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:22 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik had paar maanden terug 2 op 1 avond
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:24 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
had een scharrel die bij mij was geweest en later die avond zat haar vriendje in mijn prut te roeren...
Eensch.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:26 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik was om half 8 thuis, maar om dan 10 uur te slapen, is wat overdreven...
Kanonquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:30 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat wel. Eerst om half 10 een kanon en Kasteel gezopen en toen de stad in...
Minder smoken.quote:
Nou dat heb ik wel soms ja, dat ik helemaal naar de kloten ben daardoorquote:
Koude pastasaladequote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Ook belangrijk, heb ik net gedaan. Mijn fameuze pastasalade
Ik ook, kotsen enzo. Ik kan er niet mee omgaan dus doe het ook nooit.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:35 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nou dat heb ik wel soms ja, dat ik helemaal naar de kloten ben daardoor
In Australië heten ze Sidneybonen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:41 schreef RayMania het volgende:
Kidneybonen? Is dat wel goed voor je nieren.
Ik word serieus al misselijk bij de gedachte dat dat ooit zo is. Wel gaar ook dat zij dat dan vervolgens weer tegen jou verteltquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:24 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
had een scharrel die bij mij was geweest en later die avond zat haar vriendje in mijn prut te roeren...
Kind, je kunt er eindeloos mee varierenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Met mozzarella , zongedroogde tomaatjes, ui, paprika![]()
![]()
![]()
quote:
Geniale aflevering was dat jaquote:
In dat perspectief bezien valt Kayne nog wel weer mee voor Breach ja..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Brabantse wigger, jwt. Houdt niet van carnaval, chillt graag met zijn dames. The usual.
Juist niet. Zn laatste cd was gewoon prima. Stelletje hatersquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:06 schreef sjimz het volgende:
Kanye West is wel oke maar zijn laatste cd is kut en bagger.
Dat zou zelfs in ONZ nog een slotje krijgen vanwege de bagger.
Ik zat eerder te denken aan een moppenboekje..quote:
Niet nodig, ben dolletjes van mezelfquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken aan een moppenboekje..
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken aan een moppenboekje..
Die haat ik ook altijdquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:13 schreef Robinhoo het volgende:
Deze uren duren het langst. Van na het eten / douchen tot vertrekken voor uitgaan.
Kan je dat op zaterdagavond thuiszitten? Ik niet, écht niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:14 schreef Breach het volgende:
[..]
Die haat ik ook altijd
Hoewel ik vanavond waarschijnlijk niet eens de stad in ga, vanwege te weinig animo ;')
Prima hoor. Zeker als ik net als gister al ben weggeweest. Maar ik ga wel naar een maat toe. Maar dan niet meer de stad in. Die is gewoonweg niet leuk om mee te gaan stappen als je met zn 2en bentquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:17 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Kan je dat op zaterdagavond thuiszitten? Ik niet, écht niet.
Nee maar als je weinig mensen hebt (vakanties) weurt het ook weer zo'n halve verplichting.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:17 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Kan je dat op zaterdagavond thuiszitten? Ik niet, écht niet.
Nee dat klopt. Maar ik zal dan nog wel net weer iets meer in de leeftijd zitten dat ik zovaak mogelijk weg wil van huis om met vrienden te zijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Prima hoor. Zeker als ik net als gister al ben weggeweest. Maar ik ga wel naar een maat toe. Maar dan niet meer de stad in. Die is gewoonweg niet leuk om mee te gaan stappen als je met zn 2en bent
Hmm, cafe is voor mij de vrijdagavond.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:20 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Nee maar als je weinig mensen hebt (vakanties) weurt het ook weer zo'n halve verplichting.
Voor mij ws een cafe met 4 man ofzo en dan om 2u naar bed
Maar ben deze week ook al twee keer geweest en vorige week drie dus. Misschien maar beter![]()
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:21 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Maar ik zal dan nog wel net weer iets meer in de leeftijd zitten dat ik zovaak mogelijk weg wil van huis om met vrienden smatjes te zijn.
Even voor de duidelijkheid. Wat is het verschil tussen een café en uitgaan dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:22 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hmm, cafe is voor mij de vrijdagavond.Gisteren ook weer prima, dat duurt dan ook tot een uurtje of 2.
Maar op zaterdag ga ik meestal wel echt uit. Of naar een feest.
Valt toch wel mee. Muziekje, serietje, biertje.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:13 schreef Robinhoo het volgende:
Deze uren duren het langst. Van na het eten / douchen tot vertrekken voor uitgaan.
Ehh, met cafe bedoel ik het cafe wat bij ons in het dorp zitquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid. Wat is het verschil tussen een café en uitgaan dan?
Café --> bierquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid. Wat is het verschil tussen een café en uitgaan dan?
Ik vind de verhalen over GHB wel steeds schrikbarender vormen aannemen. Ik hoor iets teveel verhalen van mensen die het vrijwillig doenquote:
Echt, wat zijn dat trieste lui. Die GHB in drank van anderen gooien.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik vind de verhalen over GHB wel steeds schrikbarender vormen aannemen. Ik hoor iets teveel verhalen van mensen die het vrijwillig doen
En ook bij mensen waar het, zonder het te weten, in hun drankje wordt gemikt, trouwens.
Die het vrijwillig nemen ook hoorquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:27 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Echt, wat zijn dat trieste lui. Die GHB in drank van anderen gooien.
Sympathiek kan je het niet noemen idd.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:27 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hoezo vrijwillig ?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:28 schreef Breach het volgende:
[..]
Die het vrijwillig nemen ook hoor
Maar ik ben nogal anti-drugs, dus ben misschien niet helemaal objectief daarin
Je kunt die troep ook gewoon in je eigen mondje stoppenquote:
Je kan het ook in je kont stoppen, maar dan heb je er minder aan.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Je kunt die troep ook gewoon in je eigen mondje stoppen
GHB vrijwillig nemen mits de juiste dosis is gezond en een stuk minder schadelijk dan alcohol.quote:
Ah, die verhalen weerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:27 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Je bent eentje die het slikt of die het verstrekt?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:35 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ah, die verhalen weer. Dat proef je echt nog wel hoor, ik geloof die verhalen nooit want zoiets proef je gewoon.
Prima, neem jij vanavond lekker een dosis GHB, pak ik er een biertje bij.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:35 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
GHB vrijwillig nemen mits de juiste dosis is gezond en een stuk minder schadelijk dan alcohol.
Oja bij uitgaan is er ook meestal iets van luide muziek aanwezig.
Ik heb het weleens op ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je bent eentje die het slikt of die het verstrekt?
En toen..quote:
Volgens mij wordt het dan juist heel snel opgenomen... Je kan toch ook alcohol anaal innemen en dan heel snel heel dronken worden?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:33 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je kan het ook in je kont stoppen, maar dan heb je er minder aan.
In Engeland was het de rage om wodka in een tampon te stoppen en dan in de vagina naar binnen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het dan juist heel snel opgenomen... Je kan toch ook alcohol anaal innemen en dan heel snel heel dronken worden?
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het dan juist heel snel opgenomen... Je kan toch ook alcohol anaal innemen en dan heel snel heel dronken worden?
Dat kan inderdaad ook. Maar bij gebrek aan vagina...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
In Engeland was het de rage om wodka in een tampon te stoppen en dan in de vagina naar binnen.
Inderdaad. Waarop vervolgens het hele inwendige bij die vrouw als het ware verbrandde..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
In Engeland was het de rage om wodka in een tampon te stoppen en dan in de vagina naar binnen.
quote:
Dat zet je wel aan het denken trouwens. Wanneer mensen roepen dat ze zo dronken waren dat ze op hun kop stonden..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik hoop daar altijd op, maar niemand doet het ooit bij mij. En ik me altijd maar scheel betalen aan drugs.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:27 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik heb echt vaak een Gtje genomen. En elke keer weer kokhalzen.. Alleen met ijskoude bitter lemon niet..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik hoop daar altijd op, maar niemand doet het ooit bij mij. En ik me altijd maar scheel betalen aan drugs.
Grappig. Ik ben juist het compleet tegenovergestelde.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:28 schreef Breach het volgende:
[..]
Die het vrijwillig nemen ook hoor
Maar ik ben nogal anti-drugs, dus ben misschien niet helemaal objectief daarin
Waarom altijd de vergelijking met alcohol. Je kan beide toch slecht vinden en voor één kiezen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Grappig. Ik ben juist het compleet tegenovergestelde..
Begrijp ook niet waarom men anti-drugs kan zijn terwijl ze vaak a) zelf drinken b) nog nooit wat geprobeerd hebben.
Het is zo ongekend kortzichtig..
Kijk anders deze docu even van de BBC. Is alcohol worse than XTC?
Tuurlijk. Maar vaak zijn de anti-drugs mensen wel gewoon pro-alcohol.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:52 schreef Grulez het volgende:
[..]
Waarom altijd de vergelijking met alcohol. Je kan beide toch slecht vinden en voor één kiezen.
Omdat het simpelweg hypocriet is om de ene drug af te keuren en de andere wekelijks met liters naar binnen te werken. Beide slecht of goed vinden is dan wel okay ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:52 schreef Grulez het volgende:
[..]
Waarom altijd de vergelijking met alcohol. Je kan beide toch slecht vinden en voor één kiezen.
Ik ben wat rustiger geworden en gebruik eigenlijk alleen nog sos omdat ik daar geen nee tegen kan zeggen op de late avond (quote:
quote:
Elke harddrug is voor losers.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:58 schreef sjimz het volgende:
Wat ik nooit durfde was heroine.
Dacht dat het te verslavend zou zijn en ik vind het een beetje een loserdrug
M'n verloofde en ik hebben besloten om aan het einde van ons leven lekker aan de hero te gaan.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben wat rustiger geworden en gebruik eigenlijk alleen nog sos omdat ik daar geen nee tegen kan zeggen op de late avond () , en psychedelica.
Daar ga ik nooit genoeg van krijgen. Ik loop op m'n 70e nog met dezelfde kameraden trippend door het volkspark met een fles water onder de arm.
quote:
Mwa, ik heb af en toe een betere tijd gehad zonder drugs dan met drugs dus het is niet per definitie kul.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
En begin ajb niet met "ik heb dat niet nodig om plezier te hebben".
Sex heb je ook niet nodig om te blijven leven, maar het is wel fucking leuk.
Laat me raden, met butyrolactone?quote:
quote:
Je begrijpt mij verkeerd. Ik zeg dus JUIST dat je het niet nodig hebt om plezier te hebben.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mwa, ik heb af en toe een betere tijd gehad zonder drugs dan met drugs dus het is niet per definitie kul.
Je formuleert het wel een beetje apart imo dan.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je begrijpt mij verkeerd. Ik zeg dus JUIST dat je het niet nodig hebt om plezier te hebben.
Maar een keer ff flink trippen op een psychedelica is gewoon heel erg leuk, maar op een andere manier.
Heb zin in CSI, hoelaat ga je ? Mijn taxi gaat 10 uur.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:05 schreef 9christensen het volgende:
[..]
wedstrijd was niet zoveel aan. was meer jong twente
Je weet dat chocola serotonine in je hersenen loslaat he? Zelfde als XTC.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:05 schreef SCH het volgende:
Ik ben verslaafd aan chocola
En ik heb drugs niet nodig om plezier te hebben
Ja, zelfde effect inderdaad. Precies hetzelfdequote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je weet dat chocola serotonine in je hersenen loslaat he? Zelfde als XTC..
Het staat los van elkaar. Als je alleen met drugs plezier kan hebben ben je gewoon erg kansloos.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je formuleert het wel een beetje apart imo dan.
In mindere mate wel.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, zelfde effect inderdaad. Precies hetzelfde
Ik snap het.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het staat los van elkaar. Als je alleen met drugs plezier kan hebben ben je gewoon erg kansloos.
Maar los daarvan staat dat het onwijs leuk is om op acid te trippen. Echt heel leuk.
Heb je het nodig? Nee. Is het leuk? ONWIJS..
Uiteraard. En gewoon huis-tuin-en-keuken NaOH.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Laat me raden, met butyrolactone?.
Ik heb net een hele reep van die cote d'or op. Die met die praline-binnenkantquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:08 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij heeft Daggla er eentje op hoor.
Voor de serotonine slik ik wel weer andere dingenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
In mindere mate wel..
Overigens is XTC niet eens zo heel boeiend.
Tyfuslekkerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb net een hele reep van die cote d'or op. Die met die praline-binnenkant.
Bahquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor de serotonine slik ik wel weer andere dingen
EEN HELE REEP OMGNOEEEES.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb net een hele reep van die cote d'or op. Die met die praline-binnenkant.
5-HTP? L-tryptofaan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor de serotonine slik ik wel weer andere dingen
Ik haat dat. Dan breek je één zo'n blok af en de rest leg je in de kast. Denk je gezond te doen.quote:
Ik ben gewoon heel vrolijk, zit lekker in m'n vel en zit in de meest fantastische fase van m'n leven.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:10 schreef RayMania het volgende:
Daggla post steeds eenals PI. Kan niet anders dat hij in een dikke trip zit!
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
5-HTP? L-tryptofaan?
Of bedoel je zaad?.
Ja.. Meestal doe ik dat halverwege.. Nog voor ik het laatste stukje wegslik zit ik de folie er al weer af te pulkenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik haat dat. Dan breek je één zo'n blok af en de rest leg je in de kast. Denk je gezond te doen.
Maar die reep gaat toch dezelfde dag op!
Serotonine-regulators.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:15 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geen idee waar je het over hebt, het eerste dan.
Ik ben wel jaloers. Verhuizen naar een land vol lekkere wijven, mooi zomerweer en fanatieke voetbalaanhangers.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel vrolijk, zit lekker in m'n vel en zit in de meest fantastische fase van m'n leven.
Laat mij lekker. zijn, wil je.
.
Die lekkere wijven boeien me niet meer.. Je hebt de foto's gezien.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:17 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik ben wel jaloers. Verhuizen naar een land vol lekkere wijven, mooi zomerweer en fantieke voetbalaanhangers.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Het heet andes maar zonder dat is het van life sucks enzo
ik ookquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:06 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Heb zin in CSI, hoelaat ga je ? Mijn taxi gaat 10 uur.
Ik snap hem nu pas.quote:
Hmm, niet per sé.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:22 schreef RayMania het volgende:
Wel ooit van plan om weer naar Nederland terug te keren? En waarom Servië?
Komt je vrouw daar vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |