Je kent het woord retorisch zeker ook niet?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:51 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ehh omdat ik zo'n taalwonder ben oid?
Inderdaad, dat taaltje ligt volgens mij het verst van Nederlands.quote:
Jewelquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je kent het woord retorisch zeker ook niet?
Limburgs.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:52 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Inderdaad, dat taaltje ligt volgens mij het verst van Nederlands.
Ik versta het ook niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik spreek trouwens geen woord Limburgs, Brabants of Helmonds maar ik versta het wel.
Dat valt hier reuze mee hoor..quote:
Nee, echt niet.quote:
Ja jij denkt dat een dorp in Gelderland, naast Tilburg ligtquote:
Scheelde ook niet veelquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:01 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja jij denkt dat een dorp in Gelderland, naast Tilburg ligt
45 minuten rijdenquote:
Er staat 09/10 op bij mij op de achterkant? Terwijl ik opgegeven heb voor vijf jaar.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Zag m hier net ook op de mat. Hoe zielig trouwens dat je kaart voortaan voor altijd geldig is. Je krijgt dus niet meer elk seizoen een nieuwe
Bij mij staat dat nietquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Er staat 09/10 op bij mij op de achterkant? Terwijl ik opgegeven heb voor vijf jaar.
Zonder grap, dat is toch stom als je over twee jaar met zo'n pas loopt?quote:
Ik weet het niet, ik heb dat echt staan. Volgens mij blijft ie 5 jaar geldig, en krijg je dan een nieuwe.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zonder grap, dat is toch stom als je over twee jaar met zo'n pas loopt?.
Ow dat staat er bij mij wel trouwensquote:
achja, bier smaakt er niet minder omquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:48 schreef -En4Cer- het volgende:
Yess.. CSI![]()
Alleen 14 euro voor een kaartje, oplichters
Ik heb nu al dorst, jij?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:40 schreef 9christensen het volgende:
[..]
achja, bier smaakt er niet minder om
waar kom jij vandaan?
ik ook, zo een paar drinken bij twentequote:
aah daar wil ik ook heen, maar heb geen vervoerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:53 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ik ook, zo een paar drinken bij twente
aah jammer,quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:54 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
aah daar wil ik ook heen, maar heb geen vervoer
Marienberg ofzo?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:57 schreef 9christensen het volgende:
[..]
aah jammer,
ik heb gelukkig iemand die wil rijden
Ach als ik de hele avond bier heb gedronken, is een Corona wel fijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:44 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik snap echt nooit wat mensen zo geweldig aan Corona vinden.
Pisang Ambon met 7-upquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Ook lekkere, rare, mixen: Red Bull met Blue Curacao en Cola met Cointreau.
Een klassieker dat.quote:
Serieus?quote:
Het smaakte alleen naar augurkenzuur eigenlijk.quote:
Imagequote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:44 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik snap echt nooit wat mensen zo geweldig aan Corona vinden.
Bij mij is dat dus omgedraaid. Whiskey is echt lekker. Maar dat Bailey's-achtige spul moet ik altijd meteen van proesten.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:39 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik moet echt niets van Whiskey hebben. Bailey's daarentegen...
De originaliteit spat er ook vanaf he.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:42 schreef Robinhoo het volgende:
Hij kan nie prate nie en ook nie zinge nie
Ja ik keek even op youtube, want ik moet natuurlijk wel op de hoogte zijn van de nieuwste hits van de Gebroerders Ko maar dit is echt heel erg.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:44 schreef Breach het volgende:
[..]
De originaliteit spat er ook vanaf he.
FONSKE!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:42 schreef Robinhoo het volgende:
Hij kan nie prate nie en ook nie zinge nie
Fonske nieuwquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:45 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja ik keek even op youtube, want ik moet natuurlijk wel op de hoogte zijn van de nieuwste hits van de Gebroerders Ko maar dit is echt heel erg.
quote:Triootje ultieme seksdroom voor mannen
AMSTERDAM – Op het verlanglijstje van dingen die veel mannen graag nog eens zouden willen doen, staat in ieder geval een trio met twee vrouwen. Voor maar liefst 63 procent van de heren is dat dé ultieme droom. Dat blijkt uit een seks-enquête, uitgevoerd door het magazine Playboy.
Mocht een trio er niet in zitten, dan zijn mannen ook tevreden te stellen met een vrijpartijtje op z’n hondjes: uit alle standjes blijkt dat gemiddeld de favoriet.
Favoriete standje of niet, om er echt van te kunnen genieten moet er wel vertrouwen zijn binnen de relatie. Uit de enquête blijkt namelijk dat dit zelfs belangrijker gevonden wordt dan seks.
Bos
De oergevoelens van mannen zijn nog niet helemaal uit het DNA verdwenen: maar liefst 91 procent van de deelnemers geeft aan het liefst seks te hebben in het bos. Toch wordt het vaakst (eveneens 91 procent) de liefde bedreven in bed.
Uit het onderzoek blijkt verder dat vrouwen mannen nog wel eens verkeerd inschatten. Zo denkt tweederde van de dames dat mannen tijdens een kennismaking met een vrouw het eerst naar de borsten kijken, terwijl dit in werkelijkheid 37 procent is.
Ook qua tevredenheid over de lengte van het geslacht zitten vrouwen ernaast. Zij denken dat 35 procent van de mannen met een goed gevoel naar beneden kijkt, terwijl het werkelijke aantal met 61 procent veel hoger ligt.
Ik spek.quote:
Heb je die FOK league shit al aangemaakt?quote:
Lekkere dikke patatten!quote:
Ik was zo dichtbij jaren terug.quote:
Ik had paar maanden terug 2 op 1 avondquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:12 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik was zo dichtbij jaren terug.![]()
Maar goed, sex met 4 vrouwen in 1 week is ook leuk.
Jaquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:14 schreef Grulez het volgende:
Net wakkerDat moet een nieuw record zijn
had een scharrel die bij mij was geweest en later die avond zat haar vriendje in mijn prut te roeren...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:22 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik had paar maanden terug 2 op 1 avond
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:24 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
had een scharrel die bij mij was geweest en later die avond zat haar vriendje in mijn prut te roeren...
Eensch.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:26 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik was om half 8 thuis, maar om dan 10 uur te slapen, is wat overdreven...
Kanonquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:30 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat wel. Eerst om half 10 een kanon en Kasteel gezopen en toen de stad in...
Minder smoken.quote:
Nou dat heb ik wel soms ja, dat ik helemaal naar de kloten ben daardoorquote:
Koude pastasaladequote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Ook belangrijk, heb ik net gedaan. Mijn fameuze pastasalade
Ik ook, kotsen enzo. Ik kan er niet mee omgaan dus doe het ook nooit.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:35 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nou dat heb ik wel soms ja, dat ik helemaal naar de kloten ben daardoor
In Australië heten ze Sidneybonen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:41 schreef RayMania het volgende:
Kidneybonen? Is dat wel goed voor je nieren.
Ik word serieus al misselijk bij de gedachte dat dat ooit zo is. Wel gaar ook dat zij dat dan vervolgens weer tegen jou verteltquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:24 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
had een scharrel die bij mij was geweest en later die avond zat haar vriendje in mijn prut te roeren...
Kind, je kunt er eindeloos mee varierenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Met mozzarella , zongedroogde tomaatjes, ui, paprika![]()
![]()
![]()
quote:
Geniale aflevering was dat jaquote:
In dat perspectief bezien valt Kayne nog wel weer mee voor Breach ja..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Brabantse wigger, jwt. Houdt niet van carnaval, chillt graag met zijn dames. The usual.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |