wat dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:06 schreef Robinhoo het volgende:
Ohnoes dit gaat niet goed.
Peuk net gehadquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:09 schreef Kopbal het volgende:
[..]
wat dan?
Even koffie zetten en peukie roken.
Niet leuk inderdaadquote:Op zaterdag 11 juli 2009 04:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een debiel tijdens het werk, een debiel die zijn of haar fiets dubbel aan een hekje vastmaakt, met de mijne ertussen waardoor ik amper mijn fiets los krijg. Debielen die op de weg in de stad aan het vechten waren.
Het was een gezellige avond.
Goede gok, Purmerend zou ook kunnen. Of Heerhugowaard.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:30 schreef RayMania het volgende:
Klinkt lekker, BS. Almere geweest?
Overvecht is wel een mooie wijk hoor, is een klein stukje waar het niet zo fris is. Maar geef mij de binnenstad maarquote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:15 schreef RayMania het volgende:
Overvecht kwam ik 2,5 jaar doorheen toen ik naar school ging, maar de rest sporadisch.
Wat is dat? Behalve die serie dan, maar die zal je wel nie bedoelenquote:
http://www.csitwente.nl/index.phpquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:01 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat is dat? Behalve die serie dan, maar die zal je wel nie bedoelen
Gebroeders Ko. Die komen uit het dichtsbijzijnde dorp naast de stad waar mn ouders wonen. Wat een figuren zijn datquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:03 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
http://www.csitwente.nl/index.php
Die paardenshit boeit me niet echtMaar vanavond is feest zeg maar.
Gebroeders Ko komen![]()
en Beethoven.
Ik ga er eerlijk gezegd ook niet heen voor de muziek.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:04 schreef Breach het volgende:
[..]
Gebroeders Ko. Die komen uit het dichtsbijzijnde dorp naast de stad waar mn ouders wonen. Wat een figuren zijn dat
heeujjquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:03 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
http://www.csitwente.nl/index.php
Die paardenshit boeit me niet echtMaar vanavond is feest zeg maar.
Gebroeders Ko komen![]()
en Beethoven.
Niet?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:07 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ga er eerlijk gezegd ook niet heen voor de muziek.
Lekker in de regen, heb ik er wel voor over.quote:
Ik zie je.quote:
Ik ga misschien ook. Schijnen veel lekkere wijven te zijn. Nooit geweten dat ze bij de CSI een feest hadden trouwens, ik hoorde het deze week voor het eerst.quote:
Komt zwarte piet ook?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:10 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Lekker in de regen, heb ik er wel voor over.
[ afbeelding ]
dat zou goed kunnenquote:
Gruwelijke Apres-Ski/Carnavals-muziek. Vre-se-lijk.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:10 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Lekker in de regen, heb ik er wel voor over.
[ afbeelding ]
Nou ik kan je vertellen. Die zijn er.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ga misschien ook. Schijnen veel lekkere wijven te zijn. Nooit geweten dat ze bij de CSI een feest hadden trouwens, ik hoorde het deze week voor het eerst.
dat kloptquote:
Weet ik niet. Het is een paardenfeest dus ik denk eerder dat Sniklaas komt.quote:
Carnavalquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Gruwelijke Apres-Ski/Carnavals-muziek. Vre-se-lijk.
quote:
Je moet er niet bij nadenken, als ik er bij na ga denken is het ook een kutfeestquote:
Dat kan toch elke dag? Ik verdenk mensen die Carnaval vieren ervan dat ze geen gezellig leven hebben, buiten die paar dagen in het jaar.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:21 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Je moet er niet bij nadenken, als ik er bij na ga denken is het ook een kutfeest
Gewoon stom bier drinken.
Dat is feitelijk ook zo. Want het zijn allemaal van die overjarige mensen die de hele avond met een dood biertje staan te feesten. Die niet tegen drank kunnen (omdat ze het bijna nooit drinken) en ontzettende grafmuziek. En dan laat ik dat achterlijke verkleden nog even buiten beschouwing.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat kan toch elke dag? Ik verdenk mensen die Carnaval vieren ervan dat ze geen gezellig leven hebben, buiten die paar dagen in het jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |