Ja maar gezoend met een meisje dat je daarna ten huwelijk gaat vragen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Haha! Bluf!
Maar kusjes geven lukt me nog wel, daar wordt echter ‘mie de pis ook niet lauw van’.
Vrouwen ten huwelijk vragen doe ik ook nog wel eens. Wellicht dat het daar mis gaat.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja maar gezoend met een meisje dat je daarna ten huwelijk gaat vragen.
Niks bluf, dont poesj me
Je krijgt nog 2 weken, stel me niet teleur.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Vrouwen ten huwelijk vragen doe ik ook nog wel eens. Wellicht dat het daar mis gaat.
Heb je hem al gemaakt?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hufters.
Nou ja, dan maar met de standaard poules meedoen.
23 jaarquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik heb ook alweer een maand niks gepresteerd.
Maar hoelang zit pfaf zonder?
Ik begin het jaar aan te tikken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik heb ook alweer een maand niks gepresteerd.
Maar hoelang zit pfaf zonder?
Ach, je kan het misschien wel het beste met jezelf vinden?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:03 schreef pfaf het volgende:
Te triest voor woorden.En maar masturberen...
quote:PK zegt (14:23):
waren jullie nog lang in Franske?
Tim zegt (14:24):
uhm
ik ging voor jou weg weetjewel
:p
PK zegt (14:24):
echt?
Wat is dat?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:07 schreef Aanvoerder het volgende:
Dus je geeft binnenkort een panda-feestje?
Wist je een tukker zou zeggen:quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik ben iemand die dat altijd expres zegt omdat elke Tukker zich dan aangevallen voelt
Nee, eerder dom.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:32 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Wist je een tukker zou zeggen:
"Ik ben iemand die dat altijd extra zegt omdat elke Tukker zich dan aangevallen voelt"
Ja we verwisselen expres en extra.
Grappig he!
Panda's neuken bijna nooit (domme beestenquote:
Het is me nog nooit bij iemand opgevallenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:34 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Mensen die 'extra' zeggen in plaats van 'expres'.
Gelukkig bij mij ook niet. Zou zo zonde zijn (4x Z, hahaquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Het is me nog nooit bij iemand opgevallen
Ehh omdat ik zo'n taalwonder ben oid?quote:
En dat komt van een Brabander.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:47 schreef Breach het volgende:
Nah ja, sowieso heb ik het idee dat je van de aarde af gaat vallen als je richting Enschede en omgeving rijdt, dus het verbaast me dan ook niet dat ze 2 woorden met totaal verschillende betekenis door elkaar halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |