Juist niet. Zn laatste cd was gewoon prima. Stelletje hatersquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:06 schreef sjimz het volgende:
Kanye West is wel oke maar zijn laatste cd is kut en bagger.
Dat zou zelfs in ONZ nog een slotje krijgen vanwege de bagger.
Ik zat eerder te denken aan een moppenboekje..quote:
Niet nodig, ben dolletjes van mezelfquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken aan een moppenboekje..
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken aan een moppenboekje..
Die haat ik ook altijdquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:13 schreef Robinhoo het volgende:
Deze uren duren het langst. Van na het eten / douchen tot vertrekken voor uitgaan.
Kan je dat op zaterdagavond thuiszitten? Ik niet, écht niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:14 schreef Breach het volgende:
[..]
Die haat ik ook altijd
Hoewel ik vanavond waarschijnlijk niet eens de stad in ga, vanwege te weinig animo ;')
Prima hoor. Zeker als ik net als gister al ben weggeweest. Maar ik ga wel naar een maat toe. Maar dan niet meer de stad in. Die is gewoonweg niet leuk om mee te gaan stappen als je met zn 2en bentquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:17 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Kan je dat op zaterdagavond thuiszitten? Ik niet, écht niet.
Nee maar als je weinig mensen hebt (vakanties) weurt het ook weer zo'n halve verplichting.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:17 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Kan je dat op zaterdagavond thuiszitten? Ik niet, écht niet.
Nee dat klopt. Maar ik zal dan nog wel net weer iets meer in de leeftijd zitten dat ik zovaak mogelijk weg wil van huis om met vrienden te zijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Prima hoor. Zeker als ik net als gister al ben weggeweest. Maar ik ga wel naar een maat toe. Maar dan niet meer de stad in. Die is gewoonweg niet leuk om mee te gaan stappen als je met zn 2en bent
Hmm, cafe is voor mij de vrijdagavond.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:20 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Nee maar als je weinig mensen hebt (vakanties) weurt het ook weer zo'n halve verplichting.
Voor mij ws een cafe met 4 man ofzo en dan om 2u naar bed
Maar ben deze week ook al twee keer geweest en vorige week drie dus. Misschien maar beter![]()
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:21 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Maar ik zal dan nog wel net weer iets meer in de leeftijd zitten dat ik zovaak mogelijk weg wil van huis om met vrienden smatjes te zijn.
Even voor de duidelijkheid. Wat is het verschil tussen een café en uitgaan dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:22 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hmm, cafe is voor mij de vrijdagavond.Gisteren ook weer prima, dat duurt dan ook tot een uurtje of 2.
Maar op zaterdag ga ik meestal wel echt uit. Of naar een feest.
Valt toch wel mee. Muziekje, serietje, biertje.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:13 schreef Robinhoo het volgende:
Deze uren duren het langst. Van na het eten / douchen tot vertrekken voor uitgaan.
Ehh, met cafe bedoel ik het cafe wat bij ons in het dorp zitquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid. Wat is het verschil tussen een café en uitgaan dan?
Café --> bierquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid. Wat is het verschil tussen een café en uitgaan dan?
Ik vind de verhalen over GHB wel steeds schrikbarender vormen aannemen. Ik hoor iets teveel verhalen van mensen die het vrijwillig doenquote:
Echt, wat zijn dat trieste lui. Die GHB in drank van anderen gooien.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik vind de verhalen over GHB wel steeds schrikbarender vormen aannemen. Ik hoor iets teveel verhalen van mensen die het vrijwillig doen
En ook bij mensen waar het, zonder het te weten, in hun drankje wordt gemikt, trouwens.
Die het vrijwillig nemen ook hoorquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:27 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Echt, wat zijn dat trieste lui. Die GHB in drank van anderen gooien.
Sympathiek kan je het niet noemen idd.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:27 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Echt, wat zijn dat trieste lui. Die GHB in drank van anderen gooien.
Hoezo vrijwillig ?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:28 schreef Breach het volgende:
[..]
Die het vrijwillig nemen ook hoor
Maar ik ben nogal anti-drugs, dus ben misschien niet helemaal objectief daarin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |