Ok, ik durf zelfs toe te geven nu dat ik er 1 slok van heb genomen en daarna de rest door de gootsteen heb gespoeld.quote:
Serieus, ik kwam regelmatig in het Paard in Den Haag en daar schonken ze altijd Grolsch. Tijdje terug ging ik daar voor het eerst sinds ik in Tsjechie zat weer eens uit, ik bestel bier, neem 1 slok en ik denk van, hey het bier smaakt ineens veeeeeel beter! Blijken ze nu Heineken te schenken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:42 schreef Grulez het volgende:
Ik had het nog nooit gehad, want ik probeer Grolsch sowieso te vermijden. En terecht zo bleek.
Haha, ja, dat weet ik nog wel. Herken de Homo.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Toen keeper en ik aankwamen dachten we iei dat Golfer SCH was omdat ie zo verwijfd overkwam. Jij helemaal niet.
Nee, dat heb ik gemerkt toen ik in Leeuwarden en Franeker was. Kutfriezen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:57 schreef SCH het volgende:
Met mij kan je niet lachen hoor.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:01 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik gemerkt toen ik in Leeuwarden en Franeker was. Kutfriezen.
Dat lijkt me perfect, ik ben dan in Zurichquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Wie is er voor om 31 juli, de dag wanneer de competitie weer begint met SCH-RJC een VBL SC-Vodka-meet te houden in Amsterdam? Dus ff langs het Vodka museum vlakbij CS en daarna kroegentoch/biertje doen?
Ah daar ben ik ook geweest. En Drachten en Sint Annaparochie.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:01 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik gemerkt toen ik in Leeuwarden en Franeker was. Kutfriezen.
FCG-uit ben je er zeker ook niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat lijkt me perfect, ik ben dan in Zurich.
Oowwwwh nice hoorquote:
9ball poolquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:20 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat is 9ball? Een gangbang met 5 gasten waarvan 1 teelbalkanker had aan 1 bal?
Wist ik wel.quote:
Er staan vier man beveiliging per deur in huisquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:22 schreef Palmboom313 het volgende:
[ [url=http://img44.imageshack.us/img44/8786/picture2cvd.jpg]afbeelding ][/url]
[..]
Heb jij nog een leven? Of ik bedoel kun je nog zonder beveiliging over straat?
Vind ik niet zo gek met al die fansquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Er staan vier man beveiliging per deur in huis.
Dan zit ik nog in Ierland.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Wie is er voor om 31 juli, de dag wanneer de competitie weer begint met SCH-RJC een VBL SC-Vodka-meet te houden in Amsterdam? Dus ff langs het Vodka museum vlakbij CS en daarna kroegentoch/biertje doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |