zou je dat wel doen in de vakantie tijdquote:
Tjah ik weet het, het is stampvol, en ook nog eens met 16 jarige paupers.quote:
Je hebt zo'n Marokkanenvest gekocht..quote:
ik kijk hem ook weer isquote:
Dat is modequote:Op zondag 12 juli 2009 20:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je hebt zo'n Marokkanenvest gekocht..
Bruno zegt nee.quote:
dat met die joden inderdaadquote:Op zondag 12 juli 2009 21:29 schreef Paaskonijn het volgende:
Sommige stukken van Borat blijven wel echt geniaal.
Ja inderdaadquote:
Schrik je dan even...quote:Een 28-jarige man uit Nijverdal is zondagmorgen na discotheekbezoek in Duitsland, tijdens de terugreis overleden.
Het slachtoffer was samen met drie anderen uit geweest in een discotheek in Uelsen. Rond zes uur waren de vier vertrokken richting Hellendoorn. Een van hen werd thuis afgezet, daarna reden de anderen door naar de woning van de eigenaar van de auto. Daar ontdekten de bestuurder en bijrijder dat de Nijverdaller – die op de achterbank had liggen slapen – niet meer ademde.
De man werd nog gereanimeerd, maar toen de gealarmeerde ambulance ter plaatste kwam, constateerde het personeel dat de 28-jarige Nijverdaller was overleden. Omdat de doodsoorzaak niet duidelijk is, is de politie een onderzoek gestart.
Zo druk? Ben er nog nooit in de vakantie geweest, maar de keren dat ik er was vond ik het druk genoeg.quote:
Wij hadden pas zoiets. Avond wezen stappen, allemaal bij een maat blijven pitten (8 uur 's ochtends thuis ofzoquote:
Jullie noemen alcohol ook drugs tochquote:
Jullie notoire cokesnuivers en pillenslikkers.quote:
Nou nou... ik zie mezelf meer als een gelegenheidsgebruikerquote:Op zondag 12 juli 2009 22:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Jullie notoire cokesnuivers en pillenslikkers.
Druiventrossenquote:Op zondag 12 juli 2009 22:37 schreef Superheld het volgende:
Drugs
Doe mij maar water, druiven en bananen
Omdat je onder invloed bent?quote:
Hehe,quote:
Neen.quote:
Zeker wel.quote:
Bij SS nu? Hij werd toch verdacht door Kohl?quote:
Ja dus, als het persoonlijk is kan sjimz toch nog wel objectief blijven in zo'n situatie van geflame richting mij? Maargoed, ik ga mijn gelijk hier toch niet krijgen, wel vreemd dit.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:52 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ajoh het is gewoon persoonlijk. Blijkbaar heb je dat afgedwongen op een bepaalde manier. Dat zegt toch ook wat als mensen zich zo aan je ergeren. Het is geen democratie he. Als je er om moet huilen, zijn er genoeg alternatieven.
quote:Op maandag 13 juli 2009 09:35 schreef RayMania het volgende:
Goeiemorgen.
Lens kwijt. Snap er niks van, dacht dat-ie gewoon in het doosje zat.
En dat was de laatste, had nog geen reserve.
Dus nu beetje scheel rondlopen?quote:Op maandag 13 juli 2009 09:35 schreef RayMania het volgende:
Goeiemorgen.
Lens kwijt. Snap er niks van, dacht dat-ie gewoon in het doosje zat.
En dat was de laatste, had nog geen reserve.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |