Wat snap jij niet aan 'ontwrichten'?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:01 schreef Mailb0mber32 het volgende:
Extra vakantie, hartstikke goed juist, minder stress
Hm, de context.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan 'ontwrichten'?
Helft van het ziekenhuispersoneel ziek thuis, helft van 't personeel van verzorgingstehuizen. Monteurs die niet meer op komen dagen om noodzakelijke dingen te repareren, winkels die niet bevoorraad worden, als ze überhaupt nog open zijn, politie die nóg minder komt als je ze belt voor iets dat spoed heeft.quote:
Kill the mesenger. Wise.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:53 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik denk dat Lambiekje al lang zelf op de brandstapel gegooid was in die tijd
Kill the fruitcake, more like itquote:
Samen met alle verdachte oude vrouwtjes en professoren die tegen de kerk in gingen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kill the fruitcake, more like it.
Nee, jij was in zo'n gesticht gezet waarschijnlijk, met andere geesteszieken.
Politie komt alleen in actie als je verse donuts hebt. Inbraak daar komen ze niet op af. Ben jij nu gek veelste druk met bonnetjes uitschrijven voor 3 km te hardrijders.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Helft van het ziekenhuispersoneel ziek thuis, helft van 't personeel van verzorgingstehuizen. Monteurs die niet meer op komen dagen om noodzakelijke dingen te repareren, winkels die niet bevoorraad worden, als ze überhaupt nog open zijn, politie die nóg minder komt als je ze belt voor iets dat spoed heeft.
Een buffer tot het minimum beperken. Als er dan ook maar een kracht te lang ziek is of een aparaat gaat stuk loopt alles meteen in het honderd.quote:Need I go on? Of kun je 't verder zelf invullen?
Los daarvan natuurlijk de economische schade... bedrijven moeten salarissen doorbetalen terwijl daar geen productie tegenover staat.
Oude vrouwtjes sneuvelden als heks doordat paranoïde figuren als Lambiekje met de vinger gingen wijzen wanneer ze iets niet konden verklaren en volgzame schapen zoals jij ophitsten om het oude wijf te roosteren.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:12 schreef Mailb0mber32 het volgende:
Samen met alle verdachte oude vrouwtjes en professoren die tegen de kerk in gingen.
Ja net zo als Tesla. Alle grootdenkers werden voor gek verklaart.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kill the fruitcake, more like it.
Nee, jij was in zo'n gesticht gezet waarschijnlijk, met andere geesteszieken.
Iedere gek een grootdenker noemenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:15 schreef Lambiekje het volgende:
Ja net zo als Tesla. Alle grootdenkers werden voor gek verklaart.
Tesla is niet voor gek verklaard hoor.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja net zo als Tesla. Alle grootdenkers werden voor gek verklaart.
Kanker zit niet in dit vaccin, het zou alleen veroorzaakt kunnen worden door het innemen van zware metalen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:22 schreef mr.happy het volgende:
eerst zou in vaccins antivries zitten, dan weer aluminuim, toen kwik en uiteindelijk kanker
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:26 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
Kanker zit niet in dit vaccin, het zou alleen veroorzaakt kunnen worden door het innemen van zware metalen.
Volgens lambiekje zelf (en hij kan het weten!) echt kanker !quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is ontkracht door de zelfde lui die kanker in je spoten omdat je gevaccineerd werdt tegen de polio.
En je stond er natuurlijk ook als de kippen bij om DES te krijgen. En softenon.
Ach ja hoogstaand kennis hebben ze. NOT. Natuurlijk ontkrachten ze dat. Het is alleen zo verdomde zielig dat mensen het geloven.
Ah, dat hijzelf oprecht gelooft het door te hebben, terwijl hij braaf de informatie die Bigpharma "gelekt" heeft naaloopt. Disinformatie verspreiden, dus !quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:28 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik denk dat het een (dubbel)spion is juist. Om de mensen die kritiek hebben in de hand te houden.
Kom met bewijs of houdt alsjeblieft je mond.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Doordat we gevaccineerd zijn weet het lichaam niet te reageren. Het aangeboren techniek om jezelf te beschrermen wordt afgeleerd.
Het is allemaal voorop gezet. want ik zal het verklappen. Deze H1N1 is lab-made. En is doelbewust uitgezet.
Zodat er een pandemie alarm 6 kan afgegeven worden zodat alle rechten die we hebben overboord gezet kunnen worden. En idiote wetten en dingen verkondigd kunnen worden zonder dat wij er in spraak in hebben.
Goed hè. Er is over na gedacht.
Vaccins zijn biologiosch wapens.
quote:AlOH3 is niet hersenbeschadigend, knuppel. Het wordt gebruikt om maagzuur terug te dringen.
Er is een link tussen een teveel (!) aan Aluminium en bepaalde hersenaandoeningen als Parkinson en dementie.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:45 schreef Trollface. het volgende:
Nog even over Aluminiumhydroxide:
[..]
Precies, een teveel. Een vaccin bevat enorm weinig hiervan (als het het al bevat). Bovendien is deze theorie nogal omstreden.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Er is een link tussen een teveel (!) aan Aluminium en bepaalde hersenaandoeningen als Parkinson en dementie.
M'goed, een teveel is bijna altijd slecht.
Het schijnt dat blowen goed is tegen dementiequote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:52 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Precies, een teveel. Een vaccin bevat enorm weinig hiervan (als het het al bevat). Bovendien is deze theorie nogal omstreden.
En voor Lambiekske weer komt met een geniaal antwoord dat je hierdoor weer hun pilletjes gaat kopen: er bestaan geen pillen tegen dementie, die worden nu nog getest en zijn dus nog niet vrij verkrijgbaar.
De samenleving ontwrichten?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:58 schreef DennisMoore het volgende:
Omdat er naar verwachting veel méér mensen met de griep thuis zullen blijven, zoveel dat het de samenleving zou ontwrichten.
Jij bent Bansheeboy duidelijk vergetenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:50 schreef Agiath het volgende:
Lambiekje is na ongeveer 5 jaar fok wel de grootste mongool die ik ooit ben tegengekomen hier, en dat zegt veel, heel veel
Ja, lees de toelichting.quote:
Gefeliciteerd, maar niet iedereen kan zo makkelijk en in grote getale gemist worden.quote:Ik voel me daarin niet aangesproken, als ik een week of 2 thuisblijf ontwricht er helemaal niks
Het lijkt me dan ook, zeker met de berichten die je hoort dat als er keuzes voor inenting gemaakt moeten worden, groepen die de samenleving in stand moeten houden (agenten, overige publieke service, ziekenverzorgers etc.) als eerste ingeënt moeten worden en *het gepeupel* wat gemist kan worden wel later toch?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, lees de toelichting.
[..]
Gefeliciteerd, maar niet iedereen kan zo makkelijk en in grote getale gemist worden.
Oh hij weer.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:46 schreef ouderejongere het volgende:
Het valt niet te ontkennen dat de toename van kanker evenredig is met de toename van het aantal vaccinaties. Helaas zien veel naïevelingen dit als een statistisch verband en niet (zoals het is) als een causaal verband.
Ik neem aan dat je daar een leuke bron voor hebt?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:46 schreef ouderejongere het volgende:
Het valt niet te ontkennen dat de toename van kanker evenredig is met de toename van het aantal vaccinaties.
Nee, dat begrijp je verkeerd. Het enige wat je leert op school en de universiteit is dat wat de overheid, en via hun bigpharma, wil dat je leert. Dus het heeft geen nut om naar school te gaan, daar wordt je alleen maar dommer van.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:58 schreef Biels het volgende:
Maar Lambiekje, wat is jouw expertise op het gebied van de geneeskunde nu helemaal. Als ik jou zo hoor heb jij er wel 8 jaar studie opzitten.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:46 schreef ouderejongere het volgende:
Het valt niet te ontkennen dat de toename van kanker evenredig is met de toename van het aantal vaccinaties.
Correct. Het internet is de waarheid. Maar toch was Nederland voor de 2e wereldoorlog, zonder internet, beter geïnformeerd volgens Lambiekje. Ik snap er geen kanker meer vanquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:09 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp je verkeerd. Het enige wat je leert op school en de universiteit is dat wat de overheid, en via hun bigpharma, wil dat je leert. Dus het heeft geen nut om naar school te gaan, daar wordt je alleen maar dommer van.
WTF? Door het internet kunnen mensen zich beter informeren.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:11 schreef Biels het volgende:
[..]
Correct. Het internet is de waarheid. Maar toch was Nederland voor de 2e wereldoorlog, zonder internet, beter geïnformeerd volgens Lambiekje. Ik snap er geen kanker meer van.
Ik verzin het niet, hoor. Ik herhaal het alleen maar.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:12 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
WTF? Door het internet kunnen mensen zich beter informeren.
Hier dus.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je zegt het precies verkeerd om.
Het vertrouwen in incompetentie van overheid is nog nooit zo hoog geweest.
De Nederlander is nog minder geinfomeerd dan voor de oorlog.
Zonder enig twijfel is de Nederland het domste volk op aard.
Dat kan, maar dan moeten de bronnen wel te vertrouwen zijn. Veel bronnen op internet zijn nogal twijfelachtig te noemen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:12 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
WTF? Door het internet kunnen mensen zich beter informeren.
En veel bronnen zijn niet twijfelachtig te noemen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:33 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Dat kan, maar dan moeten de bronnen wel te vertrouwen zijn. Veel bronnen op internet zijn nogal twijfelachtig te noemen.
Als er met youtube-links gestrooid wordt in topics dan geloof ik er al niet zoveel van. Ik zie liever wetenschappelijke bronnen die je kunt repliceren en statistieken van erkende instanties.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En veel bronnen zijn niet twijfelachtig te noemen.
Per saldo etc etc.
Het probleem is dus dat die allemaal gewantrouwd worden waardoor bewijs eigenlijk niet meer bestaat.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:42 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Als er met youtube-links gestrooid wordt in topics dan geloof ik er al niet zoveel van. Ik zie liever wetenschappelijke bronnen die je kunt repliceren en statistieken van erkende instanties.
Daarom is het ook praktisch onmogelijk om een discussie te voeren. De bronnen die door beide partijen aangehaald worden, worden als onbetrouwbaar gezien.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:48 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Het probleem is dus dat die allemaal gewantrouwd worden waardoor bewijs eigenlijk niet meer bestaat.
Hee dat kan dus niet he? Als hij er gaat wonen is het geen onbewoond eiland meerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ga anders op een onbewoond eiland wonen ofzo.
Heeft dat ook niet gewoon te maken met het feit dat de mens nu langer leeft en dus meer tijd heeft om kanker te ontwikkelen? Kanker kan zo veel meer oorzaken hebben. Vaccinaties zijn in de periode uitgevonden dat de mensen een steeds beter leven kregen, en daarom minder snel dood gingen. Vroeger was kanker misschien ook minder goed te herkennen, wat nu wel anders is. Om dan de schuld van het ontstaan van kanker aan de vaccinaties toe te kennen is een beetje simpel.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:46 schreef ouderejongere het volgende:
Dat staat dan weer lijnrecht tegenover het feit dat de fabrikant van tamiflu onlangs aangekondigd heeft dat, na onderzoek, de houdbaarheid van 5 naar 7 jaar verlengd is, waardoor er grote al gekochte hoeveelheden, welke op het punt stonden vernietigd te worden, gebruikt kunnen worden voor de komende griepgolf.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:33 schreef Nee het volgende:
Gewoon een nieuwe vorm van een economische stimuleringspakket, zoveel mogelijk vaccinaties inkopen en bedrijven gaan van zelf wel weer winst maken. Niks mis mee, toch?
Jezus was een fictief figuur.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Iedere gek een grootdenker noemen.
De meeste gekken zijn daadwerkelijk 'gekken', bij wie iets in de hersenen niet klopt. En dan vertonen ze bijvoorbeeld paranoïde gedrag, zoals jij.
Waarin verschil jij als 'grootdenker' van de persoon met de psychose die gewoon wéét dat ie Jezus Christus is?
Die onzin maakt het wel dat we in een politiestaat leven. En dat we verplicht de griepprik moeten halen. Dat er bewaarplicht is en dat downloaden zo wat de grootste misdaad is.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:50 schreef Agiath het volgende:
Lambiekje is na ongeveer 5 jaar fok wel de grootste mongool die ik ooit ben tegengekomen hier, en dat zegt veel, heel veel
Kan hij niet gebanned worden voor deze onzin?
Dementie is een AIDS-aandoening.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:52 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Precies, een teveel. Een vaccin bevat enorm weinig hiervan (als het het al bevat). Bovendien is deze theorie nogal omstreden.
En voor Lambiekske weer komt met een geniaal antwoord dat je hierdoor weer hun pilletjes gaat kopen: er bestaan geen pillen tegen dementie, die worden nu nog getest en zijn dus nog niet vrij verkrijgbaar.
Dat weet ik maar die rare stuff die er in zit maakt dat cellen niet meer goed weten wat ze moeten doen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:26 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
Kanker zit niet in dit vaccin, het zou alleen veroorzaakt kunnen worden door het innemen van zware metalen.
Je begint het al te snappen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:09 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp je verkeerd. Het enige wat je leert op school en de universiteit is dat wat de overheid, en via hun bigpharma, wil dat je leert. Dus het heeft geen nut om naar school te gaan, daar wordt je alleen maar dommer van.
Er is nog nooit zo veel informatie beschikbaar dat klopt. Maar dat gebruikt men niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:11 schreef Biels het volgende:
[..]
Correct. Het internet is de waarheid. Maar toch was Nederland voor de 2e wereldoorlog, zonder internet, beter geïnformeerd volgens Lambiekje. Ik snap er geen kanker meer van.
je hebt zeker het nieuws gemist dat Baxter toe heeft gegeven 72 kilo, naar verscheinde landen heeft gestuurd met active vogelgriep in de griepvaccin. Iets wat ONMOGELIJK is zonder opzet in een van de best beveiligde labs ter wereld.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:22 schreef EdAtTheBar het volgende:
Mijn god![]()
Voor iedereen die daadwerkelijk dit gelooft dat vaccinaties ons doden en dat H1N1 in een lab ontwikkeld is:
[ afbeelding ]
Alles waar E951 op staat gaat de prullebak in.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:52 schreef justmattie het volgende:
Jij bent zeker ook zo'n typje dat er op let welke E nummers overal inzitten voordat je het eet/drinkt
En dus krijgen meisjes als Silvie Meis al borstkanker.. wake up.quote:Op zondag 12 juli 2009 10:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heeft dat ook niet gewoon te maken met het feit dat de mens nu langer leeft en dus meer tijd heeft om kanker te ontwikkelen? Kanker kan zo veel meer oorzaken hebben. Vaccinaties zijn in de periode uitgevonden dat de mensen een steeds beter leven kregen, en daarom minder snel dood gingen. Vroeger was kanker misschien ook minder goed te herkennen, wat nu wel anders is. Om dan de schuld van het ontstaan van kanker aan de vaccinaties toe te kennen is een beetje simpel.
Waarom zou BigPharma het internet niet onder controle hebben en slecht informatie beschikbaar maken in hoeverre ze het zelf willen? Er zijn al genoeg plannen om de zogenaamde vrijheid van het internet te beperken, maar in mijn ogen kan het internet al goed zeer beperkt zijn.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er is nog nooit zo veel informatie beschikbaar dat klopt. Maar dat gebruikt men niet.
Kijk naar de best beken filmpjes op internet. Kijk naar wat voor TV-programmas's er zijn. Idiocracy begint langzamerhand realiteit te worden.
ja dat zijn dus de RIVM, .gov . mil websites. Of sites als beschermjedochter.nlquote:Op zondag 12 juli 2009 12:03 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Waarom zou BigPharma het internet niet onder controle hebben en slecht informatie beschikbaar maken in hoeverre ze het zelf willen? Er zijn al genoeg plannen om de zogenaamde vrijheid van het internet te beperken, maar in mijn ogen kan het internet al goed zeer beperkt zijn.
Precies, als het jouw wereldbeeldje niet bevestigt dan is er sprake van een dubbele agenda of leugens en als het jouw wereldbeeld wel bevestigt dan is het waar. Makkelijk hè als je niet zelf hoeft na te denken?quote:Op zondag 12 juli 2009 12:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja dat zijn dus de RIVM, .gov . mil websites. Of sites als beschermjedochter.nl
Dat soort websites hebben een dubbele agenda.
Maar sites als Infowars van Alex Jones. Jones is lelijk door de mand gevallen met betrekking tot Israel/Joden.
En jij kijkt nooit wat je eet of drinkt?quote:Op zondag 12 juli 2009 11:52 schreef justmattie het volgende:
Jij bent zeker ook zo'n typje dat er op let welke E nummers overal inzitten voordat je het eet/drinkt
Lambiekje, reageer eens op bovenstaande quote.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:58 schreef Biels het volgende:
Maar Lambiekje, wat is jouw expertise op het gebied van de geneeskunde nu helemaal. Als ik jou zo hoor heb jij er wel 8 jaar studie opzitten.
Gewoon interesse.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:09 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Interessant artikelquote:
Vreemd, ik had gedacht dat jij per definitie zou geloven in alle vage bronnen en verhalen?quote:
Quoted for bullshitquote:Op zondag 12 juli 2009 11:44 schreef Lambiekje het volgende:
Die onzin maakt het wel dat we in een politiestaat leven. En dat we verplicht de griepprik moeten halen. Dat er bewaarplicht is en dat downloaden zo wat de grootste misdaad is.
Nee, een vraag uit interesse. 'k Ben geen medicus natuurlijk, maar het lijkt toch verdacht op het gebazel van iemand die aan paranoia lijdt, een schizofreen.quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:58 schreef Biels het volgende:
Zielige reactie.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Welkom op een internetforum, waar je vaker meningen zult aantreffen. Hou je vast.
Het vaccin is inderdaad een product van een zieke geestquote:Op zondag 12 juli 2009 17:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
We lachen wat om de produkten van een zieke geest.
Jouw opruiende mening, niet gestaafd door feiten.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:29 schreef Mailb0mber32 het volgende:
Het vaccin is inderdaad een product van een zieke geest
Een mening. Welkom op het internetquote:Op zondag 12 juli 2009 17:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jouw opruiende mening, niet gestaafd door feiten.
Heb jij ooit zelf wel eens een vaccin door de microscoop gezien?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:29 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
Het vaccin is inderdaad een product van een zieke geest
Als ze de mensen echt zo willen vernielen en bederven waarom zetten ze dan nog op de verpakkingen wat ze erin pleuren?quote:Op zondag 12 juli 2009 11:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Alles waar E951 op staat gaat de prullebak in.
Haal de reptillians er maar bijquote:Op zondag 12 juli 2009 17:34 schreef Flammie het volgende:
[..]
Als ze de mensen echt zo willen vernielen en bederven waarom zetten ze dan nog op de verpakkingen wat ze erin pleuren?
Wie weet wat jij nu allemaal binnen hebt door dat pak appelsap in je koelkast.. de bigpharma laat zich niet tegenhouden door snotneuzen die de ingredienten lezen hoor
Dan houden ze het vast ook niet alleen bij medicatie maar zelfs in het drinkwater of in je kommetje pepernoten zitten de giftige stoffen die ervoor zorgen dat jij straks op je knieeen om genade smeekt wanneer de reptillians hun slag slaan!
quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:33 schreef Biels het volgende:
[..]
Heb jij ooit zelf wel eens een vaccin door de microscoop gezien?
Ook voor jou: wat is jouw expertise binnen de geneeskunde?
ok -reptilliansquote:Op zondag 12 juli 2009 17:34 schreef Flammie het volgende:
[..]
Als ze de mensen echt zo willen vernielen en bederven waarom zetten ze dan nog op de verpakkingen wat ze erin pleuren?
Wie weet wat jij nu allemaal binnen hebt door dat pak appelsap in je koelkast.. de bigpharma laat zich niet tegenhouden door snotneuzen die de ingredienten lezen hoor
Dan houden ze het vast ook niet alleen bij medicatie maar zelfs in het drinkwater of in je kommetje pepernoten zitten die giftige stoffen dus ondanks al je jaren onderzoek en youtube filmpjes kijken tot diep in de nacht heb je niet kunnen voorkomen dat je zult moeten buigen voor de vuist van de bigpharma
Wat ik ook altijd zo grappig vind, is dat de alu-hoedjes dergelijke ingrediënten steevast met de E-nummers aanduiden, dat klinkt namelijk veel griezeliger. En die emotie parasiteren ze op.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:34 schreef Flammie het volgende:
http://www.rudolfdewit.com/aspartaam.htmlquote:Op zondag 12 juli 2009 17:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat ik ook altijd zo grappig vind, is dat de alu-hoedjes dergelijke ingrediënten steevast met de E-nummers aanduiden, dat klinkt namelijk veel griezeliger. En die emotie parasiteren ze op.
E951 kunnen we natuurlijk ook gewoon 'aspartaam' noemen.
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:41 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
http://www.rudolfdewit.com/aspartaam.html
http://www.myaspartameexperiment.com/index.php
A FEMALE RAT DEVELOPED A MAMMARY TUMOR SO LARGE SHE OFTEN USED IT AS A PILLOW
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:33 schreef Biels het volgende:
[..]
Heb jij ooit zelf wel eens een vaccin door de microscoop gezien?
Ook voor jou: wat is jouw expertise binnen de geneeskunde?
Je mist weer eens the friggin' pointquote:Op zondag 12 juli 2009 17:41 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
http://www.rudolfdewit.com/aspartaam.html
http://www.myaspartameexperiment.com/index.php
A FEMALE RAT DEVELOPED A MAMMARY TUMOR SO LARGE SHE OFTEN USED IT AS A PILLOW
[ afbeelding ]
Mailb0mber32quote:Op zondag 12 juli 2009 17:42 schreef Biels het volgende:
Ik krijg het gevoel alsof iemand steeds over mijn posts heenleest.
Ik heb geen baan in de geneeskunde. Zal ik ook niet nodig hebben omdat ik er geen onderzoek naar ga doen.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:42 schreef Biels het volgende:
Ik krijg het gevoel alsof iemand steeds over mijn posts heenleest.
Dus je hebt nog nooit een vaccin bekeken, of wat voor verstand van geneeskunde whatsoever? Je baseert je hele argument op een paar dingen die mensen op internet je vertellen zonder dat je de kunde hebt daar je eigen vraagtekens bij te stellen?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:44 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
Ik heb geen baan in de geneeskunde. Zal ik ook niet nodig hebben omdat ik er geen onderzoek naar ga doen.
Dat aspartaam schadelijk is kan je ook op mainstream media lezen.
Alles is in potentie schadelijk.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:44 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
Ik heb geen baan in de geneeskunde. Zal ik ook niet nodig hebben omdat ik er geen onderzoek naar ga doen.
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:44 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |