abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 juli 2009 @ 17:17:22 #81
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_70879986
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 17:13 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dus in de 13e eeuw hebben een paar krijgsheren de pest los gelaten (lag al die tijd in een hypermodern laboratorium natuurlijk) omdat ze dat leuk vonden? Ja richtig.

Ik zou willen zeggen dat je je onzin moet onderbouwen met feiten, maar aangezien het onzin is is dat onmogelijk. Je raaskalt gewoon blind en hebt totaal geen idee waar je het over hebt.
quote:
It seems like the Dark Ages were not perhaps so "dark?"

Yes, I think that's disinformation. I'm not usually a conspiracy theorist about these things, but I think the reason why we celebrate the Renaissance as a high point of western culture is really a marketing campaign. It was a way for Renaissance monarchs and nation-states, and the industrial age powers that followed, to recast the end of one of the most vibrant human civilizations we've had, as a dark, plague-ridden, horrible time.

Historically, the plague arrived after the invention of the chartered corporation, and after central currency was mandated. Central currency became law, and 40 years later you get the plague. People got that poor that quickly. They were no longer allowed to use the land. It shifted from an abundance model to a scarcity model; from an economy based on annual grain production to one based on gold released by the king.
bron
ja toen al was het geklier met geld en bedrog met ziektes.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_70880020
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 17:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

ongelooflijk
  zaterdag 11 juli 2009 @ 17:18:28 #83
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_70880026
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 17:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

Dat zijn geen feiten maar theorieën. Er staat daar NIKS van waarde in. Ik kan ook wel een theorie opstellen waaruit blijkt dat jij de reïncarnatie van Hitler bent, net zo waardevol.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 11 juli 2009 @ 17:19:26 #84
52357 Lambiekje
pi_70880057
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 17:18 schreef Flammie het volgende:

[..]

ongelooflijk
men is nog naiever dan ik dacht.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_70880077
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 17:18 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat zijn geen feiten maar theorieën. Er staat daar NIKS van waarde in. Ik kan ook wel een theorie opstellen waaruit blijkt dat jij de reïncarnatie van Hitler bent, net zo waardevol.
Feiten van 800 jaar geleden zijn moeilijk te verifieren he..
  zaterdag 11 juli 2009 @ 17:20:34 #86
53267 TC03
pi_70880095
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 17:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

men is nog naiever dan ik dacht.
Waarom? Omdat ze jou niet geloven? Waarom zou iemand jou moet geloven? Je positioneert jezelf als een domme arrogante betweter zonder enige kennis van zaken. Wat maakt jou geloofwaardig? Waarom is iemand dom als hij jouw gecopy/paste niet voor waarheid aanneemt? Waar haal je de arrogantie vandaan?

Ik snap echt niet dat jij jezelf niet snapt.

Even een persoonlijke vraag: ben je werkloos?
  zaterdag 11 juli 2009 @ 17:21:13 #87
53267 TC03
pi_70880113
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 17:20 schreef Mailb0mber32 het volgende:

[..]

Feiten van 800 jaar geleden zijn moeilijk te verifieren he..
Klopt. En nu? Wat heeft dat te maken met mijn post?
pi_70880145
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 17:21 schreef TC03 het volgende:

[..]

Klopt. En nu? Wat heeft dat te maken met mijn post?
Dat het weinig zin heeft om over de dertiende eeuw te discusseren...
  zaterdag 11 juli 2009 @ 17:23:39 #89
53267 TC03
pi_70880166
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 17:22 schreef Mailb0mber32 het volgende:

[..]

Dat het geen zin heeft om over de dertiende eeuw te discusseren...
Dat zeg ik toch ook?

Dus je bent het met mij eens dat Lambiekje onzinnige stellingen tevoorschijn tovert die hij niet kan onderbouwen? Mooi.
pi_70880351
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 17:23 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook?

Dus je bent het met mij eens dat Lambiekje onzinnige stellingen tevoorschijn tovert die hij niet kan onderbouwen? Mooi.
Ik ben het ermee eens dat het hier over mexicaanse griep gaat. En het is niet m'n dagtaak om hier rond te hangen . Spreek jullie later wel weer
  zaterdag 11 juli 2009 @ 17:35:11 #91
52357 Lambiekje
pi_70880476
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 17:20 schreef TC03 het volgende:

[..]

Waarom? Omdat ze jou niet geloven? Waarom zou iemand jou moet geloven? Je positioneert jezelf als een domme arrogante betweter zonder enige kennis van zaken. Wat maakt jou geloofwaardig? Waarom is iemand dom als hij jouw gecopy/paste niet voor waarheid aanneemt? Waar haal je de arrogantie vandaan?

Ik snap echt niet dat jij jezelf niet snapt.

Even een persoonlijke vraag: ben je werkloos?
belachelijk dat iedereen dat vraagt?!
pi_70880682
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 17:11 schreef Lambiekje het volgende:

Mensen stierven bij bosjes omdat het tijdens oorlog voeren los gelaten is ...
Ik heb het over vroeger vroeger. Mensen stierven aan builenpest, pokken, mazelen, etc etc.
En dat had niets met de oorlog te maken .
pi_70880775
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 17:35 schreef Lambiekje het volgende:

belachelijk dat iedereen dat vraagt?!
Nee, vrij logisch. Men kan zich niet voorstellen dat geesteszieke personen nog economisch productief kunnen zijn met een betaalde baan .
pi_70880836
Hoeveel heksen zou Lambiekje op de brandstapel hebben gegooid als ie Inquisiteur was?
pi_70880910
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 17:48 schreef DennisMoore het volgende:
Hoeveel heksen zou Lambiekje op de brandstapel hebben gegooid als ie Inquisiteur was?
Geen, hij zou eraan twijfelen of er wel heksen waren.
Jij zou met hooivork en fakkel oude vrouwtjes roosteren. (de mening van de schapen)
  zaterdag 11 juli 2009 @ 17:53:11 #96
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_70880950
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 17:51 schreef Mailb0mber32 het volgende:

[..]

Geen, hij zou eraan twijfelen of er wel heksen waren.
Jij zou met hooivork en fakkel oude vrouwtjes roosteren. (de mening van de schapen)
Ik denk dat Lambiekje al lang zelf op de brandstapel gegooid was in die tijd
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 17:54:43 #97
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_70881006
Om een iets zinvollere wending te geven....
Waarom zou ik me laten inenten?
Ik heb eerder griep gehad, en stevig ook,maar met een week bedrust, wat antibiotica en een doos kruidvatparacetamol kwam ik daar vrij gemakkelijk weer bovenop, waarom zou dat dit keer anders zijn?
Is er een noodzaak om me te laten vaccineren? ga ik absoluut dood als ik dat niet doe? wat is de meerwaarde ervan en waarom moet ineens de gehele bevolking geprikt worden terwijl we normaal ook griepuitbraken hebben waarbij soms 1000énden mensen overlijden? is dit zoveel anders?
Ik heb t niet op vaccinaties, gewoon geen onzinnig gepruts aan mn lijf en meestal weet je eigen lichaam de ellende wel te overwinnen, so what als ik een week lig te zweten van de koorts, er zijn toch wel ergere dingen?
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_70881055
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 17:54 schreef YuckFou het volgende:
Om een iets zinvollere wending te geven....
Waarom zou ik me laten inenten?
Ik heb eerder griep gehad, en stevig ook,maar met een week bedrust, wat antibiotica en een doos kruidvatparacetamol kwam ik daar vrij gemakkelijk weer bovenop, waarom zou dat dit keer anders zijn?
Is er een noodzaak om me te laten vaccineren? ga ik absoluut dood als ik dat niet doe? wat is de meerwaarde ervan en waarom moet ineens de gehele bevolking geprikt worden terwijl we normaal ook griepuitbraken hebben waarbij soms 1000énden mensen overlijden? is dit zoveel anders?
Ik heb t niet op vaccinaties, gewoon geen onzinnig gepruts aan mn lijf en meestal weet je eigen lichaam de ellende wel te overwinnen, so what als ik een week lig te zweten van de koorts, er zijn toch wel ergere dingen?
Je hoeft je niet in te enten, het percentage dat eraan sterft is tot nu toe zelfs lager dan bij een gewone griep.
Als het erger wordt, zien we t wel
pi_70881121
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 17:54 schreef YuckFou het volgende:

waarom moet ineens de gehele bevolking geprikt worden terwijl we normaal ook griepuitbraken hebben waarbij soms 1000énden mensen overlijden? is dit zoveel anders?
Omdat er naar verwachting veel méér mensen met de griep thuis zullen blijven, zoveel dat het de samenleving zou ontwrichten.
pi_70881197
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 17:58 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Omdat er naar verwachting veel méér mensen met de griep thuis zullen blijven, zoveel dat het de samenleving zou ontwrichten.
Extra vakantie, hartstikke goed juist, minder stress
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')