quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:58 schreef Biels het volgende:
Maar Lambiekje, wat is jouw expertise op het gebied van de geneeskunde nu helemaal. Als ik jou zo hoor heb jij er wel 8 jaar studie opzitten.
Zielige reactie.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Welkom op een internetforum, waar je vaker meningen zult aantreffen. Hou je vast.
Het vaccin is inderdaad een product van een zieke geestquote:Op zondag 12 juli 2009 17:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
We lachen wat om de produkten van een zieke geest.
Jouw opruiende mening, niet gestaafd door feiten.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:29 schreef Mailb0mber32 het volgende:
Het vaccin is inderdaad een product van een zieke geest
Een mening. Welkom op het internetquote:Op zondag 12 juli 2009 17:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jouw opruiende mening, niet gestaafd door feiten.
Heb jij ooit zelf wel eens een vaccin door de microscoop gezien?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:29 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
Het vaccin is inderdaad een product van een zieke geest
Als ze de mensen echt zo willen vernielen en bederven waarom zetten ze dan nog op de verpakkingen wat ze erin pleuren?quote:Op zondag 12 juli 2009 11:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Alles waar E951 op staat gaat de prullebak in.
Haal de reptillians er maar bijquote:Op zondag 12 juli 2009 17:34 schreef Flammie het volgende:
[..]
Als ze de mensen echt zo willen vernielen en bederven waarom zetten ze dan nog op de verpakkingen wat ze erin pleuren?
Wie weet wat jij nu allemaal binnen hebt door dat pak appelsap in je koelkast.. de bigpharma laat zich niet tegenhouden door snotneuzen die de ingredienten lezen hoor
Dan houden ze het vast ook niet alleen bij medicatie maar zelfs in het drinkwater of in je kommetje pepernoten zitten de giftige stoffen die ervoor zorgen dat jij straks op je knieeen om genade smeekt wanneer de reptillians hun slag slaan!
quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:33 schreef Biels het volgende:
[..]
Heb jij ooit zelf wel eens een vaccin door de microscoop gezien?
Ook voor jou: wat is jouw expertise binnen de geneeskunde?
ok -reptilliansquote:Op zondag 12 juli 2009 17:34 schreef Flammie het volgende:
[..]
Als ze de mensen echt zo willen vernielen en bederven waarom zetten ze dan nog op de verpakkingen wat ze erin pleuren?
Wie weet wat jij nu allemaal binnen hebt door dat pak appelsap in je koelkast.. de bigpharma laat zich niet tegenhouden door snotneuzen die de ingredienten lezen hoor
Dan houden ze het vast ook niet alleen bij medicatie maar zelfs in het drinkwater of in je kommetje pepernoten zitten die giftige stoffen dus ondanks al je jaren onderzoek en youtube filmpjes kijken tot diep in de nacht heb je niet kunnen voorkomen dat je zult moeten buigen voor de vuist van de bigpharma
Wat ik ook altijd zo grappig vind, is dat de alu-hoedjes dergelijke ingrediėnten steevast met de E-nummers aanduiden, dat klinkt namelijk veel griezeliger. En die emotie parasiteren ze op.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:34 schreef Flammie het volgende:
http://www.rudolfdewit.com/aspartaam.htmlquote:Op zondag 12 juli 2009 17:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat ik ook altijd zo grappig vind, is dat de alu-hoedjes dergelijke ingrediėnten steevast met de E-nummers aanduiden, dat klinkt namelijk veel griezeliger. En die emotie parasiteren ze op.
E951 kunnen we natuurlijk ook gewoon 'aspartaam' noemen.
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:41 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
http://www.rudolfdewit.com/aspartaam.html
http://www.myaspartameexperiment.com/index.php
A FEMALE RAT DEVELOPED A MAMMARY TUMOR SO LARGE SHE OFTEN USED IT AS A PILLOW
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:33 schreef Biels het volgende:
[..]
Heb jij ooit zelf wel eens een vaccin door de microscoop gezien?
Ook voor jou: wat is jouw expertise binnen de geneeskunde?
Je mist weer eens the friggin' pointquote:Op zondag 12 juli 2009 17:41 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
http://www.rudolfdewit.com/aspartaam.html
http://www.myaspartameexperiment.com/index.php
A FEMALE RAT DEVELOPED A MAMMARY TUMOR SO LARGE SHE OFTEN USED IT AS A PILLOW
[ afbeelding ]
Mailb0mber32quote:Op zondag 12 juli 2009 17:42 schreef Biels het volgende:
Ik krijg het gevoel alsof iemand steeds over mijn posts heenleest.
Ik heb geen baan in de geneeskunde. Zal ik ook niet nodig hebben omdat ik er geen onderzoek naar ga doen.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:42 schreef Biels het volgende:
Ik krijg het gevoel alsof iemand steeds over mijn posts heenleest.
Dus je hebt nog nooit een vaccin bekeken, of wat voor verstand van geneeskunde whatsoever? Je baseert je hele argument op een paar dingen die mensen op internet je vertellen zonder dat je de kunde hebt daar je eigen vraagtekens bij te stellen?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:44 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
Ik heb geen baan in de geneeskunde. Zal ik ook niet nodig hebben omdat ik er geen onderzoek naar ga doen.
Dat aspartaam schadelijk is kan je ook op mainstream media lezen.
Alles is in potentie schadelijk.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:44 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
Ik heb geen baan in de geneeskunde. Zal ik ook niet nodig hebben omdat ik er geen onderzoek naar ga doen.
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:44 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |