Precies, een teveel. Een vaccin bevat enorm weinig hiervan (als het het al bevat). Bovendien is deze theorie nogal omstreden.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Er is een link tussen een teveel (!) aan Aluminium en bepaalde hersenaandoeningen als Parkinson en dementie.
M'goed, een teveel is bijna altijd slecht.
Het schijnt dat blowen goed is tegen dementiequote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:52 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Precies, een teveel. Een vaccin bevat enorm weinig hiervan (als het het al bevat). Bovendien is deze theorie nogal omstreden.
En voor Lambiekske weer komt met een geniaal antwoord dat je hierdoor weer hun pilletjes gaat kopen: er bestaan geen pillen tegen dementie, die worden nu nog getest en zijn dus nog niet vrij verkrijgbaar.
De samenleving ontwrichten?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:58 schreef DennisMoore het volgende:
Omdat er naar verwachting veel méér mensen met de griep thuis zullen blijven, zoveel dat het de samenleving zou ontwrichten.
Jij bent Bansheeboy duidelijk vergetenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:50 schreef Agiath het volgende:
Lambiekje is na ongeveer 5 jaar fok wel de grootste mongool die ik ooit ben tegengekomen hier, en dat zegt veel, heel veel
Ja, lees de toelichting.quote:
Gefeliciteerd, maar niet iedereen kan zo makkelijk en in grote getale gemist worden.quote:Ik voel me daarin niet aangesproken, als ik een week of 2 thuisblijf ontwricht er helemaal niks
Het lijkt me dan ook, zeker met de berichten die je hoort dat als er keuzes voor inenting gemaakt moeten worden, groepen die de samenleving in stand moeten houden (agenten, overige publieke service, ziekenverzorgers etc.) als eerste ingeënt moeten worden en *het gepeupel* wat gemist kan worden wel later toch?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, lees de toelichting.
[..]
Gefeliciteerd, maar niet iedereen kan zo makkelijk en in grote getale gemist worden.
Oh hij weer.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:46 schreef ouderejongere het volgende:
Het valt niet te ontkennen dat de toename van kanker evenredig is met de toename van het aantal vaccinaties. Helaas zien veel naïevelingen dit als een statistisch verband en niet (zoals het is) als een causaal verband.
Ik neem aan dat je daar een leuke bron voor hebt?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:46 schreef ouderejongere het volgende:
Het valt niet te ontkennen dat de toename van kanker evenredig is met de toename van het aantal vaccinaties.
Nee, dat begrijp je verkeerd. Het enige wat je leert op school en de universiteit is dat wat de overheid, en via hun bigpharma, wil dat je leert. Dus het heeft geen nut om naar school te gaan, daar wordt je alleen maar dommer van.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:58 schreef Biels het volgende:
Maar Lambiekje, wat is jouw expertise op het gebied van de geneeskunde nu helemaal. Als ik jou zo hoor heb jij er wel 8 jaar studie opzitten.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:46 schreef ouderejongere het volgende:
Het valt niet te ontkennen dat de toename van kanker evenredig is met de toename van het aantal vaccinaties.
Correct. Het internet is de waarheid. Maar toch was Nederland voor de 2e wereldoorlog, zonder internet, beter geïnformeerd volgens Lambiekje. Ik snap er geen kanker meer vanquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:09 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp je verkeerd. Het enige wat je leert op school en de universiteit is dat wat de overheid, en via hun bigpharma, wil dat je leert. Dus het heeft geen nut om naar school te gaan, daar wordt je alleen maar dommer van.
WTF? Door het internet kunnen mensen zich beter informeren.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:11 schreef Biels het volgende:
[..]
Correct. Het internet is de waarheid. Maar toch was Nederland voor de 2e wereldoorlog, zonder internet, beter geïnformeerd volgens Lambiekje. Ik snap er geen kanker meer van.
Ik verzin het niet, hoor. Ik herhaal het alleen maar.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:12 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
WTF? Door het internet kunnen mensen zich beter informeren.
Hier dus.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je zegt het precies verkeerd om.
Het vertrouwen in incompetentie van overheid is nog nooit zo hoog geweest.
De Nederlander is nog minder geinfomeerd dan voor de oorlog.
Zonder enig twijfel is de Nederland het domste volk op aard.
Dat kan, maar dan moeten de bronnen wel te vertrouwen zijn. Veel bronnen op internet zijn nogal twijfelachtig te noemen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:12 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
WTF? Door het internet kunnen mensen zich beter informeren.
En veel bronnen zijn niet twijfelachtig te noemen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:33 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Dat kan, maar dan moeten de bronnen wel te vertrouwen zijn. Veel bronnen op internet zijn nogal twijfelachtig te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |