abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70880142
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:39 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Als bepaalde groepen mensen roepen dat iets slecht is dan is het heel lastig om dat te ontkrachten. Zelfs al heb je tal van wetenschappelijke bronnen dan blijven ze nog in hun gelijk geloven. Ik heb zelf enige jaren ervaring met het aanleggen van datacommunicatienetwerken en er zijn altijd mensen die menen dat ze ziek worden van straling van UMTS of WiFi.

Het mooiste zijn dan natuurlijk de tests waar die masten uitstaan en mensen evengoed menen dat ze ziek worden van de straling
En het leuke is, ze wórden ook echt ziek. Placebo effect kan een behoorlijke invloed hebben.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 17:27:49 #52
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_70880279
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:48 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

De mensen die hier toch wel het meest in ' verdiept' zijn, zijn technische studenten. Ik ken er een paar. Gek genoeg geloven zij vaak niet in dit soort aandoeningen en zijn er zelfs wat ' lacherig ' over,.
en dat is ook het probleem de Nederlandse student is een misselijk stuk nipwit.

net zoals ade bouwkunde studenten die hun zegje over de twintowers hebben gedaan. Wat een jammerlijke FAIL.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 17:28:44 #53
52357 Lambiekje
pi_70880303
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 17:22 schreef KosterT het volgende:

[..]

En het leuke is, ze wórden ook echt ziek. Placebo effect kan een behoorlijke invloed hebben.
Hoe wil je dat gaan doen. Dan moet je de mensen naar de chileense hoogvlakte brengen.
Europa is een groot stuk stralings gebied.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_70880357
Ik (geneeskundestudent) ben gevaccineerd via het rijksvaccinatieprogramma. Mocht ik kinderen krijgen, dan laat ik ze natuurlijk ook vaccineren.

Verder ben ik vanwege mijn studie gevaccineerd tegen hepatits B. Mocht ik naar landen gaan waar andere ziekten endemisch zijn, zal ik ook me daarvoor laten vaccineren.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 17:33:49 #55
52357 Lambiekje
pi_70880444
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:58 schreef ShadyLane het volgende:
Zonder uitspraken te willen doen over hoe terecht of onterecht het wantrouwen jegens vaccinaties, EPD, Europese grondwet is, vind ik het wel frappant dat we in minder dan een eeuw zijn gegaan van "ik ben te dom/lui om me erin te verdiepen, maar de overheid zegt dat het goed is en daar ga ik dus maar vanuit" naar "ik ben te dom/lui om me erin te verdiepen, maar de overheid zegt dat het goed is en dus vertrouw ik het voor geen meter".
Je zegt het precies verkeerd om.
Het vertrouwen in incompetentie van overheid is nog nooit zo hoog geweest.
De Nederlander is nog minder geinfomeerd dan voor de oorlog.

Zonder enig twijfel is de Nederland het domste volk op aard.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 17:38:48 #56
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_70880568
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 17:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoe wil je dat gaan doen. Dan moet je de mensen naar de chileense hoogvlakte brengen.
Europa is een groot stuk stralings gebied.
Voor de plaatsing van de mast hebben ze geen klachten. Na plaatsing van de mast die geen signaal heeft hebben ze wel klachen. Dan heb je het al redelijk getest als alle andere omstandigheden gelijk blijven.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_70880619
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 17:09 schreef Rubber_Johnny het volgende:

Ik denk dat het niet zozeer een gebrek aan intelligentie is maar een teveel aan schizofrenie.
'k Bedoelde ook meer de goedgelovigen die de paranoide figuren achterna hobbelen... .
  zaterdag 11 juli 2009 @ 17:43:53 #58
6941 APK
Factual, I think.
pi_70880728
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 17:33 schreef Lambiekje het volgende:

Zonder enig twijfel is de Nederland het domste volk op aard.

En lees eens een keer wat je schrijft voor je op invoeren klikt, jouw spelling en grammatica zijn bedroevend.
Ongeveer niveau Thaise vrouw (ingeënt) na twee weken Nederlandse les.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_70880814
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 17:33 schreef Lambiekje het volgende:

De Nederlander is nog minder geinfomeerd dan voor de oorlog.
Ja, want voor de oorlog had men kranten! En ehm... nouja, kranten dus, en de dorpsomroeper. Oh, en de radio. En wat de buurvrouw zei natuurlijk.

Gewéldige manieren om goed geïnformeerd te zijn .
  zaterdag 11 juli 2009 @ 18:16:52 #60
52357 Lambiekje
pi_70881574
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 17:47 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ja, want voor de oorlog had men kranten! En ehm... nouja, kranten dus, en de dorpsomroeper. Oh, en de radio. En wat de buurvrouw zei natuurlijk.

Gewéldige manieren om goed geïnformeerd te zijn .
Die waren beter geinformeerd dan de internetter van nu. Ja.
pi_70881612
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 18:16 schreef Lambiekje het volgende:

Nee.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 19:07:00 #62
208890 June.
Seriously?
pi_70882728
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:02 schreef starla het volgende:
Alles via rijksvaccinatieprogramma: ja
Daarnaast: nee, behalve via m'n studie HepB
Dit dus.
Shine bright like a diamond.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 19:26:39 #63
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_70883275
Lekker makkelijk voor mensen als Lambiekje om te roepen dat ze zich niet laten enten. Hij is namelijk wel beschermt tegen al die ernstige ziektes als polio, kinkhoest, difterie dankzij de collectieve immuniteit.

Als iedereen dacht zoals Lambiekje, dat de risico's van enten niet opwegen tegen de ziekte waartegen je wordt beschermt, dan krijg je hetzelfde als in 1992 in 1 of ander gereformeerd dorp in Nederland gebeurde met een polio-uitbraak. Een hele groep niet-gevaccineerde mensen bijeen zodat er totaal geen collectieve immuniteit aanwezig was.

Ik denk dat al die misvormde kinderen erg blij zijn dat ze niet gevaccineerd waren tegen Polio
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 19:48:40 #64
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_70883965
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 17:40 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

'k Bedoelde ook meer de goedgelovigen die de paranoide figuren achterna hobbelen... .
pi_70888646
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 17:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

en dat is ook het probleem de Nederlandse student is een misselijk stuk nipwit.

net zoals ade bouwkunde studenten die hun zegje over de twintowers hebben gedaan. Wat een jammerlijke FAIL.
En dat zegt iemand zonder gedegen opleiding
:')
  zondag 12 juli 2009 @ 11:41:12 #66
52357 Lambiekje
pi_70896123
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 19:26 schreef Sylver_ het volgende:
Lekker makkelijk voor mensen als Lambiekje om te roepen dat ze zich niet laten enten. Hij is namelijk wel beschermt tegen al die ernstige ziektes als polio, kinkhoest, difterie dankzij de collectieve immuniteit.

Als iedereen dacht zoals Lambiekje, dat de risico's van enten niet opwegen tegen de ziekte waartegen je wordt beschermt, dan krijg je hetzelfde als in 1992 in 1 of ander gereformeerd dorp in Nederland gebeurde met een polio-uitbraak. Een hele groep niet-gevaccineerde mensen bijeen zodat er totaal geen collectieve immuniteit aanwezig was.
Je weet hopelijk wel onder welke bevolkingsgroep de uitbraak het hoogst was.

Of zo als laatst die uitbraak in de BibleBelt .. dat was ga weer gesust toen RIVM er achter kwam dat meer dan de helft gewoon gevaccineerd zijn.

Als er een uitbraak is van een of ander zijn diegene die geënt zijn het vatbaarst. Het is maar dat je het weet.
quote:
Ik denk dat al die misvormde kinderen erg blij zijn dat ze niet gevaccineerd waren tegen Polio
Ik denk dat kinderen ook erg blij waren met dat hun stupide moeder DES had genomen. De pil om miskramen te voorkomen. Hoe fucking stupid was men.
  zondag 12 juli 2009 @ 11:44:41 #67
208890 June.
Seriously?
pi_70896203
quote:
Op zondag 12 juli 2009 11:41 schreef Lambiekje het volgende:

Als er een uitbraak is van een of ander zijn diegene die geënt zijn het vatbaarst. Het is maar dat je het weet.
Oh, dat is nieuw voor mij ! Leg me dat eens uit, in wetenschappelijke termen? Misschien met bronnen erbij (en dan niet met van die vage sites aankomen zetten).
pi_70896250
quote:
Op zondag 12 juli 2009 11:44 schreef June. het volgende:

[..]

Oh, dat is nieuw voor mij ! Leg me dat eens uit, in wetenschappelijke termen? Misschien met bronnen erbij (en dan niet met van die vage sites aankomen zetten).
June, je geloof toch niet wat er in onze boeken of wetenschappelijke tijdschriften staat? Allemaal beinvloed door de vaccinmaffia. Je kunt beter op vage sites kijken en Lambiekje op zijn mooie blauwe ogen geloven .
pi_70896276
2e jaarsgeneeskunde hier, zelf ook alle inentingen (RVP) gehad en hepatitis B via de studie. Zou mijn kinderen ook zeker laten inenten, de voordelen wegen gewoon zwaarder dan de nadelen.
  zondag 12 juli 2009 @ 11:59:22 #70
52357 Lambiekje
pi_70896531
quote:
Op zondag 12 juli 2009 11:47 schreef Asgard het volgende:
2e jaarsgeneeskunde hier, zelf ook alle inentingen (RVP) gehad en hepatitis B via de studie. Zou mijn kinderen ook zeker laten inenten, de voordelen wegen gewoon zwaarder dan de nadelen.
jammerlijk!
  zondag 12 juli 2009 @ 12:01:30 #71
52357 Lambiekje
pi_70896588
quote:
Op zondag 12 juli 2009 11:46 schreef dotKoen het volgende:

[..]

June, je geloof toch niet wat er in onze boeken of wetenschappelijke tijdschriften staat? Allemaal beinvloed door de vaccinmaffia. Je kunt beter op vage sites kijken en Lambiekje op zijn mooie blauwe ogen geloven .
Wetenschappelijk tijdschrijften zijn gestaged. En artikelen zijn ghostwritings. 1 op de 7 onderzoeken is gewoon lariekoek. 66% van de onderzoeken is natte vingerwerk. Wetenschap is bedrog. Geld en de uitslag kan bepaalt worden. Wetenschap heeft niets meer te maken met vooruitgang.
pi_70896625
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wetenschappelijk tijdschrijften zijn gestaged. En artikelen zijn ghostwritings. 1 op de 7 onderzoeken is gewoon lariekoek. 66% van de onderzoeken is natte vingerwerk. Wetenschap is bedrog. Geld en de uitslag kan bepaalt worden. Wetenschap heeft niets meer te maken met vooruitgang.
  zondag 12 juli 2009 @ 12:04:58 #73
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_70896654
quote:

[..]

Je kunt het onderzoek toch repliceren en dan aantonen dat de resultaten niet kloppen? Dat is toch wel een van de voorwaarden van wetenschappelijk onderzoek.
pi_70896748
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:04 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Je kunt het onderzoek toch repliceren en dan aantonen dat de resultaten niet kloppen? Dat is toch wel een van de voorwaarden van wetenschappelijk onderzoek.
Lambiekje denk dat wetenschappers net zoals hem zijn: alleen een grote bek en dingen roepen zonder bronnen.
I feel kinda Locrian today
  zondag 12 juli 2009 @ 12:11:24 #75
52357 Lambiekje
pi_70896790
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:04 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

En daarom is dat nog nooit gelukt met Dr. Gallo's AIDS verklaring
pi_70896851
Er zitten zeker een hele hoop rotte appels onder de wetenschappers en er word ook meer dan genoeg fraude gepleegd in de wetenschap, alleen is dat denk ik niet zo hoog als Lambiekje claimt.
Komop man, 1 op de 7 onderzoeken lariekoek? Als jij zo veel weet over de ins en outs over de wetenschap, laat dan eens een wetenschappelijke bron zien die jouw 1 op de 7 theorie ondersteunen? Of is dit nu natte vingerwerk van jou?
  zondag 12 juli 2009 @ 12:16:21 #77
256534 Babblefish
Pittig gekruid
pi_70896891
Lambiekje gast.

Stel: het is waar wat je allemaal zegt, je kunt er toch niks aan veranderen! Je verneukt er enkel je eigen leven (en tijd) mee en bovendien die van andere mensen. Ze geloven je toch niet, wat je ook probeert!

Mijn tip: Zoek een hobby / sport / vriendin!

De wereld- en het leven is gewoon kut, oneerlijk en bedrog, maar je moet er het beste van maken!
Ik lijd aan hevige stemmingswisselingen, gelieve daar rekening mee te houden.
  zondag 12 juli 2009 @ 12:16:49 #78
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_70896899
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:14 schreef Asgard het volgende:
Er zitten zeker een hele hoop rotte appels onder de wetenschappers en er word ook meer dan genoeg fraude gepleegd in de wetenschap, alleen is dat denk ik niet zo hoog als Lambiekje claimt.
Komop man, 1 op de 7 onderzoeken lariekoek? Als jij zo veel weet over de ins en outs over de wetenschap, laat dan eens een wetenschappelijke bron zien die jouw 1 op de 7 theorie ondersteunen? Of is dit nu natte vingerwerk van jou?
De wetenschappers houden elkaar natuurlijk de hand boven het hoofd en verraden elkaar niet. Ze kunnen veel geld verdienen door het allemaal in stand te houden.
  zondag 12 juli 2009 @ 12:17:23 #79
208890 June.
Seriously?
pi_70896910
quote:
Op zondag 12 juli 2009 11:46 schreef dotKoen het volgende:

[..]

Hehe, een typisch geval van DSM IV, cluster A. Maarja, dat mag ik dan weer niet zeggen wat dat is 'beledigend'. Sceptisch zijn is prima, maar dit gaat echt over de top..

[ Bericht 0% gewijzigd door June. op 12-07-2009 12:24:01 ]
pi_70896980
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:16 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

De wetenschappers houden elkaar natuurlijk de hand boven het hoofd en verraden elkaar niet. Ze kunnen veel geld verdienen door het allemaal in stand te houden.
Klopt, de Forbes en Quote lijsten staan elk jaar vol met wetenschappers.

Kijk, je kan en mag kritiek hebben op de wetenschap. Maar als je gaat zeggen dat wetenschappers alles uit hun duim zuigen en dat dat slecht is, moet je natuurlijk niet zelf met cijfers komen die je nergens op baseert en dus zelf ook uit je duim zuigt.
pi_70897016
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:20 schreef Asgard het volgende:

[..]

Kijk, je kan en mag kritiek hebben op de wetenschap. Maar als je gaat zeggen dat wetenschappers alles uit hun duim zuigen en dat dat slecht is, moet je natuurlijk niet zelf met cijfers komen die je nergens op baseert en dus zelf ook uit je duim zuigt.
Precies, ik heb nog nooit empirisch onderzoek van de hand van Lambiekje c.s. gezien.
  zondag 12 juli 2009 @ 12:23:36 #82
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_70897032
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:20 schreef Asgard het volgende:

[..]

Dat is juist het probleem in deze discussies. De bronnen die door enepartij aangedragen worden, zijn niet geaccepteerd door de andere partij.
  zondag 12 juli 2009 @ 12:23:43 #83
52357 Lambiekje
pi_70897039
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:16 schreef Babblefish het volgende:
Lambiekje gast.

Stel: het is waar wat je allemaal zegt, je kunt er toch niks aan veranderen! Je verneukt er enkel je eigen leven (en tijd) mee en bovendien die van andere mensen. Ze geloven je toch niet, wat je ook probeert!

Mijn tip: Zoek een hobby / sport / vriendin!

De wereld- en het leven is gewoon kut, oneerlijk en bedrog, maar je moet er het beste van maken!
Ja maar moet ik het dan laten gebeuren dat ieder zijn leven gaat verpest ergens in october!?
Als de stomme kranten en TV-prog propaganda verkondigen dan moet het maar op andere manier.

Al zijn er een handje die het 'wel' eningzins geloven. Misschien dat word-of-mouth nog iets bewerkstelligd.
  zondag 12 juli 2009 @ 12:25:33 #84
256534 Babblefish
Pittig gekruid
pi_70897089
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ja maar moet ik het dan laten gebeuren dat ieder zijn leven gaat verpest ergens in october!?
Sceptisch zijn is goed.

Maar soms is het gewoon fijner om een leek te zijn en lekker mee te hobbelen met de rest..
Ik lijd aan hevige stemmingswisselingen, gelieve daar rekening mee te houden.
  zondag 12 juli 2009 @ 12:30:53 #85
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_70897218
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als de stomme kranten en TV-prog propaganda verkondigen dan moet het maar op andere manier.

Al zijn er een handje die het 'wel' eningzins geloven. Misschien dat word-of-mouth nog iets bewerkstelligd.
Kom nu eens met antwoorden op vragen die gesteld worden waarin Fokkers om bronnen vragen... Dit oneindige gezeik in de rondte wordt niemand wijzer van.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  zondag 12 juli 2009 @ 12:31:13 #86
52357 Lambiekje
pi_70897225
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:25 schreef Babblefish het volgende:

[..]

Sceptisch zijn is goed.

Maar soms is het gewoon fijner om een leek te zijn en lekker mee te hobbelen met de rest..
Meehobbelen als de rest is dus PRECIES wat politiek wil.

En dus zoals in je jaren 70 mee doen met DES. Of softenon. gewoon omdat iedereen het doet. Lekker niet zelf nadenken. Straks over 15 jaar blijkt gros van de nu verminkte 12 jarige steriel te zijn. Ga je dan roepen "Wir habben es nicht gewusst"?!!

Kwalijk vind ik het, maar dat is mijn mening.
  zondag 12 juli 2009 @ 12:37:14 #87
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_70897365
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Meehobbelen als de rest is dus PRECIES wat politiek wil.

En dus zoals in je jaren 70 mee doen met DES. Of softenon. gewoon omdat iedereen het doet. Lekker niet zelf nadenken. Straks over 15 jaar blijkt gros van de nu verminkte 12 jarige steriel te zijn. Ga je dan roepen "Wir habben es nicht gewusst"?!!

Kwalijk vind ik het, maar dat is mijn mening.
In geval van een dodelijk virus is het toch onmogelijk om de lange termijn effecten van een vacin te testen. Dan wordt er gereageerd met het beste wat op dat moment voorhanden is. Dat er fouten gemaakt worden is menselijk, maar niet altijd kwade opzet.
pi_70899655
Ik ben laborant. Ik heb alle kindervaccinaties en Hep A/B, HPV, pneumococcon (studie). Ik laat me niet inenten tegen varkensgriep omdat ik dit jaar al meer dan genoeg vaccinaties gehad heb en er op het eind van het jaar nog één tegen buiktyfus zit aan te komen. Mijn immuunsysteem moet toch nog een beetje zelf werken...
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
  maandag 13 juli 2009 @ 11:42:42 #89
52357 Lambiekje
pi_70928774
pi_70930846
quote:
Dat filmpje gaat over euthanasie wat daar nogal een zwaar beladen onderwerp is. En dus wordt obama door conservativelingen meteen vergeleken met hitler. Het is totaal uit z'n verband gerukt.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  maandag 13 juli 2009 @ 13:34:08 #91
52357 Lambiekje
pi_70932095
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:54 schreef switchboy het volgende:

[..]

Dat filmpje gaat over euthanasie wat daar nogal een zwaar beladen onderwerp is. En dus wordt obama door conservativelingen meteen vergeleken met hitler. Het is totaal uit z'n verband gerukt.
praat het maar goed dat deed men ook voor Hitler.
pi_70932175
Je weet toch wel dat wij op dit moment in Nederland al een euthanasie beleid hebben wat op sommige punten verder gaat als het beleid wat Obama in wil gaan voeren?

Het heeft echt totaal niets met eugenetics of concentratiekampen te maken.
  maandag 13 juli 2009 @ 13:56:39 #93
52357 Lambiekje
pi_70932751
pi_70933930
Waarom gaan mensen nog op Lambiekje in?
Je weet toch van tevoren dat zijn antwoord neer zal komen op 'wetenschap is een hoax' en 'we leven onder het juk van een grote samenzwering en ik ben de enige die het doorheeft'.
  maandag 13 juli 2009 @ 15:16:30 #95
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_70934991
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 18:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En waar haal jij je info vandaan? Oh oeps
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 13 juli 2009 @ 15:20:27 #96
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_70935117
Oh en 5de jaars Biomedische Technologie hiero en heb ook alle RVP prikken plus een keer HepA voor een vakantie gehad. Ook ik ben van mening dat de voordelen opwegen tegen de nadelen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_70939253
quote:
Op maandag 13 juli 2009 14:41 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Waarom gaan mensen nog op Lambiekje in?
Je weet toch van tevoren dat zijn antwoord neer zal komen op 'wetenschap is een hoax' en 'we leven onder het juk van een grote samenzwering en ik ben de enige die het doorheeft'.
Trolls trolling trolls daar komt het zo'n beetje op neer.

Om mezelf ontopic te houden:
2de jaars geneeskunde student, RVP + HepB
Ja, omdat het risico op ziekte vele malen groter is dan de minieme kans op serieuze bijwerkingen
  dinsdag 14 juli 2009 @ 10:05:54 #98
52357 Lambiekje
pi_70958595
– Nee. –

[ Bericht 49% gewijzigd door Iblis op 14-07-2009 10:08:08 ]
  dinsdag 14 juli 2009 @ 10:24:12 #99
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_70959002
quote:

[..]

"83% of all statistics are made up on the spot" .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_70960337
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 10:24 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

"83% of all statistics are made up on the spot" .
En percentage zonder onzekerheidsinterval is sowieso waardeloos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')