abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 juli 2009 @ 10:40:55 #251
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_70871321
quote:
Beerput Oranje (1)
Op 7 juli stelde Klokkenluideronline ZKH en Oranje een ultimatum: voor het eind van deze maand dient Beatrix positie te kiezen in het ‘vaccinatie-debat’. Bij een ultimatum hoort een ’sanctie’ bij het verlopen ervan. Welnu: hierbij de sanctie! Deze website begint met de serie ‘Beerput Oranje’ maar zal daar mee stoppen als Beatrix. cs. aan onze eisen tegemoetkomen. Deal? Dus hoe eerder Trix aan onze eisen voldoet, hoe minder er uit de Oranje-beerput zal worden onthuld! Dat geeft Bilderberg-Bea dus een direct belang bij snel en besluitvaardig handelen inzake de spuit van Donald Rumsfeld! En we zouden deze sanctie natuurlijk nooit hebben bedacht, als we bij Klokkenluideronline niet zouden beschikken over een Oranje-beerput die zo stampvol van walmende stront zit dat we er nog wel tien ultimata bovenop zouden kunnen gooien! Laten we eens gaan kijken naar een van de meest interessante stukken Oranje-stront waarmee we ons volk binnenkort zullen gaan verassen: de zaak MarieClaire Rovers die op deze site reeds eerder aan de orde kwam (luister ook naar de betreffende uitzending van 30-4-2009 op ArgusOog Radio). Overigens: we zijn absoluut niet bang dat we ons schuldig maken aan majesteitsschennis daar alles wat we op deze site brengen journalistiek afdoende onderbouwd zal zijn. En dat geldt zeker voor de zaak-Rovers! Lees absoluut verder want we hebben hier te maken met de grootste en meest weerzinwekkende onthulling uit de royalty-journalistiek wereldwijd!

bron
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 10:42:59 #252
52357 Lambiekje
pi_70871343
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 10:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Bij mij niet hoor. Nergens last van gehad.
Wat misschien wel anders zou zijn geweest als ik me niet had laten inenten.
Vaccins is niet direct. dat is ook juist het mooie, zodat mensen het niet relateren aan.
Na 50 jaar kan je nog koudvuur krijgen van de hielprik.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_70871351
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 10:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Vaccins werken niet, hebben nooit gewerkt en zullen nooit werken.

Vaccins maakt je zwak ziek en misselijk en maakt dat je allergies bent dat je autistisch of adhder wordt. Vaccins zetten je immuumsysteem wagenwijd open met een uithangbord "OPEN HUIS".
Je bent echt een gevaar voor jezelf en mensen om je heen. Maar laat jij je lekker niet vaccineren, het is immers niet verplicht. Problemen lossen zich dan vanzelf wel op.
Powered by Janetje®
  zaterdag 11 juli 2009 @ 10:45:23 #254
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_70871365
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 10:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Vaccins werken niet, hebben nooit gewerkt en zullen nooit werken.

Vaccins maakt je zwak ziek en misselijk en maakt dat je allergies bent dat je autistisch of adhder wordt. Vaccins zetten je immuumsysteem wagenwijd open met een uithangbord "OPEN HUIS".
Dat verband met autisme is keihard ontkracht, de onderzoeker die het verband had gevonden moest later bekennen dat hij had gesjoemeld met cijfers. Vervolgens, omdat mensen vooral in GB hun kinderen niet meer wilden laten inenten stegen het aantal doden door die ziektes enorm.

Ik ben overal tegen ingeënt, en vrijwel nooit ziek, laatste en enige keer dat ik niet naar school kon de afgelopen 12 jaar door ziekte was vorig jaar na een wokrestaurant.
Fietstas.
pi_70871367
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 10:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ah, chantage. Je kan wel zien op wat voor een niveau dit gaat...
Powered by Janetje®
pi_70871373
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 10:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Vaccins is niet direct. dat is ook juist het mooie, zodat mensen het niet relateren aan.
Na 50 jaar kan je nog koudvuur krijgen van de hielprik.
We zullen het zien. Lijkt me zeer sterk aangezien je dus met een verzwakte ziekteverwekker wordt ingespoten en daar dan een afweer tegenop bouwt.
pi_70871385
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 10:45 schreef Kassaa het volgende:

[..]

Dat verband met autisme is keihard ontkracht, de onderzoeker die het verband had gevonden moest later bekennen dat hij had gesjoemeld met cijfers. Vervolgens, omdat mensen vooral in GB hun kinderen niet meer wilden laten inenten stegen het aantal doden door die ziektes enorm.

Ik ben overal tegen ingeënt, en vrijwel nooit ziek, laatste en enige keer dat ik niet naar school kon de afgelopen 12 jaar door ziekte was vorig jaar na een wokrestaurant.

Same here.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 10:48:57 #258
52357 Lambiekje
pi_70871403
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 10:45 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Ah, chantage. Je kan wel zien op wat voor een niveau dit gaat...
andersom mag het wel.?
  zaterdag 11 juli 2009 @ 10:50:13 #259
52357 Lambiekje
pi_70871419
quote:

[..]

Dat is ontkracht door de zelfde lui die kanker in je spoten omdat je gevaccineerd werdt tegen de polio.
En je stond er natuurlijk ook als de kippen bij om DES te krijgen. En softenon.

Ach ja hoogstaand kennis hebben ze. NOT. Natuurlijk ontkrachten ze dat. Het is alleen zo verdomde zielig dat mensen het geloven.
pi_70871431
Overigens heb ik me nog niet laten inenten voor dat baarmoederhalskanker gebeuren. Daar wacht ik nog even mee af.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 10:52:40 #261
52357 Lambiekje
pi_70871439
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 10:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Overigens heb ik me nog niet laten inenten voor dat baarmoederhalskanker gebeuren. Daar wacht ik nog even mee af.
good for you.
pi_70872073
quote:
De laatste keer dat ik ziek werd was op een catamaran in de Atlantische Oceaan. Zeeziek dus. Ik vind het een beetje raar om dan al je inentingen als oorzaak te geven dat je nooit ziek bent. Je hebt mensen die er van nature al veel beter tegen kunnen, daar is geen inenting voor nodig.
pi_70872271
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 11:37 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik ziek werd was op een catamaran in de Atlantische Oceaan. Zeeziek dus. Ik vind het een beetje raar om dan al je inentingen als oorzaak te geven dat je nooit ziek bent. Je hebt mensen die er van nature al veel beter tegen kunnen, daar is geen inenting voor nodig.
Maar die inentingen kunnen wel de reden zijn natuurlijk.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 11:49:10 #264
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_70872301
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 11:37 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Ik geef aan dat ik ONDANKS mijn inentingen vrijwel nooit ziek ben, terwijl het hier wordt gezien als veroorzaker van het kwaad.
Fietstas.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:06:38 #265
52357 Lambiekje
pi_70872594
quote:
Kanker is uitstekend voor de economie
Hoe meer je geld je in kankerbestrijding stopt, hoe meer kanker erbij komt. Wie zei dat ook al weer? In ieder geval: Ziek zijn loont. Astma, hart en vaatziekten, kanker, ADHD… houdt de (nog) voldoende gezonden lekker bezig met het verzorgen van de zieken. En de zieken dragen natuurlijk ook zelf hun steentje bij. Dood gaan loont ook, maar (ongeneselijk) ziek zijn is beter. Preventie is gewoon veel minder lucratief.
Natuurlijk pleit het KWF niet voor waterauto’s. Het brengt veel meer geld op de bevolking (soms bijna letterlijk) te laten stikken in de smok. Nee, auto’s op waterstof met omslachtige waterstof fabricage, of elektrische auto’s met twijfelachtige giftige accu’s en twijfelachtige elektromagnetische straling leveren veel meer zieken op en zijn dus winstgevender.
Hmm.. boze boemannen zouden wel eens misbruik van de technologie kunnen maken. Eh, pardon, wie zegt dat ze dat niet al doen. En zouden de blijkbaar alom gesignaleerde UFO’s werkelijk allemaal van verre planeten komen?

Het KWF heeft nog nooit een woord gerept over DU (depleted uranium) het voordeel van biologisch eten, het desastreuze effect van pesticiden en bemoeit zich niet met lichaamsverzorgings producten. Ze beveelt insmeren tegen zonnebrand aan maar wat er allemaal in die smeerseltjes zit... . Ook zal ze de laatste zijn om de kankerverwekkende eigenschappen van ritalin aan te kaarten. Opmerkelijk dat de aangekondigde zwarte lijst na emotionele reacties van de bevolking nog steeds niet te vinden is op hun site. Slechts een enkele keer wordt een tipje van de sluier opgelicht over de mogelijkheid dat zich bij het KWF onfrisse zaken zouden kunnen afspelen.
quote:
Uiteraard? werd kritiek op het establishment dat ze kanker preventie een minimale prioriteit gaven, altijd effectief ontmoedigd.

Een paar voorbeelden van de rol van het ACS:

1971: Niet meewerken aan verbieden van het gebruik van DES
1977 en 1978: Niet meewerken aan verbieden van kankerverwekkende ingrediënten van haarverfproducten
1977: Zelfs stimuleren van gebruik van kankerverwekkende saccharine
1978: Niet ondersteunen van opstellen van arbeids voorwaarden m.b.t veiligheid
1978: Vertragen van de “Clean Air Act”
1982: Niet accepteren van proefdier testen i.v.m. kankerverwekkende risico’s
1983: Nogmaals weigeren van ondersteunen van de “Clean Air Act”
1992: Bewering dat organochlorine pesticiden geen borstkanker zouden veroorzaken
1992: Gezonde vrouwen preventief het zeer winstgevende middel tamoxifen (sterk lever en baarmoeder carcinogeen) laten slikken
1993: Bagatelliseren van pesticiden als oorzaak van kinder kanker (ze zouden veilig zelfs voor baby’s veilig zijn)
1996: Aandringen op het versoepelen van de beperkingen rond de toegang tot silicone gel borst implantaten waarvan veel ook besmet waren met krachtige carcinogenen zoals ethylene oxide en crystalline silica.

bron / onvertaalde bron
Wake Up.
pi_70872685
Labiekje Wat een sneuheid, ongelooflijk

Ik wens je nu echt gewoon die griep toe ook, dat je maar mag wegkwijnen met je alu-hoedje op
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_70872774
Ik ben voor verplicht vaccineren, iedereen die niet meedoet moet ik kampen gestopt worden voor quarantaine, opbokken met die levensgevaarlijke ziekteverspreiders
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:16:46 #268
52357 Lambiekje
pi_70872805
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:11 schreef Agiath het volgende:
Labiekje Wat een sneuheid, ongelooflijk

[ afbeelding ]

Ik wens je nu echt gewoon die griep toe ook, dat je maar mag wegkwijnen met je alu-hoedje op
Jammer joh. Dat je het bij het verkeerde eind heb. Ik hoop dat je zulke kinderen (pas op) krijgt als je in de medische wetenschap blijft geloven. Ik bedoel het niet persoonlijk, maar AUB WAKE UP
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:18:45 #269
52357 Lambiekje
pi_70872860
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:15 schreef Agiath het volgende:
Ik ben voor verplicht vaccineren, iedereen die niet meedoet moet ik kampen gestopt worden voor quarantaine, opbokken met die levensgevaarlijke ziekteverspreiders
wie zei dat ook al weer .. ohja die mooie man met de charlie chaplin snor
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:21:32 #270
52357 Lambiekje
pi_70872915
pi_70873007
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Jammer joh. Dat je het bij het verkeerde eind heb. Ik hoop dat je zulke kinderen (pas op) krijgt als je in de medische wetenschap blijft geloven. Ik bedoel het niet persoonlijk, maar AUB WAKE UP
Liever zulke kinderen dan kinderen die de rest van de wereld gevaar opleveren
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

wie zei dat ook al weer .. ohja die mooie man met de charlie chaplin snor
Had hij toch nog wat goede punten
pi_70873095
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

Wake Up.
Ik word echt kotsmisselijk van mensen als Lambiekje die overal iets achter zoeken, denken dat alles "evil" is en alleen bronnen vermelden die in hun voordeel werken. Zoek eens op 'tekort zorg 2009'
pi_70873162
Oja, lambiekje, jij wil dat je kinderen er zo uit komen te zien?

pi_70873184
Ik ben ook nooit ziek en vroeger overal tegen ingeënt. Dus deze prik ook maar halen. Alsof deze prik gelijk je hele immuunsysteem etc aantast
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:42:54 #275
52357 Lambiekje
pi_70873420
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:32 schreef Agiath het volgende:
Oja, lambiekje, jij wil dat je kinderen er zo uit komen te zien?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zucht ik heb de mazelen gewoon regulier gaat. Niets ergs aan.

Je weet hopelijk wel dat RIVM liegbeesten zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')