uh niet om het in of ander, dat is nu juist de rede waarom het allemaal geintroduceerd is. Zodat je een makkelijk popentieel schietschijf bent.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:18 schreef Samson het volgende:
Mensen moeten natuurlijk zelf kunnen beslissen of ze al dan niet ingeent worden. Er valt wel wat voor te zeggen dat je met een hoop van deze maatregelen de natuurlijke selectie verstoort. Daarom treft je in bepaalde families ook altijd dezelfde ziektes aan. Maar ja, we leven nu in een wereld waarbij de medische wetenschap zo ver is gevorderd dat je niet echt meer van een oorspronkelijke natuurlijke werking van overleven kunt spreken. Dankzij dit worden mensen steeds ouder en blijven gezonder maar de oorspronkelijke natuurlijke afweer wordt wel een stuk minder. Als voorbeeld de steeds verder oprukkende allergieen (zelf loop ik helaas ook al jaren met hooikoorts rond en was in een andere situatie tijdens een niesaanval ook al omver geknald door een van mijn vijanden)
Natuurlijke selectie, dat onderstreept meteen weer het gelijk van Darwin.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die mensen worden vanzelf wel afgestraft als het eenmaal zo ver is?
http://www.sv40foundation.org/CPV-link.htmlquote:The polio vaccine, AIDS, and their US-made viruses
The virus was then killed with formaldehyde. Thus, when the vaccine was injected in humans, the dead virus generated antibodies that could fend off live polio. What a simple, beautiful idea. Or so it seemed.
What the millions of people who were injected didn’t know, nor would they until 1959, when Bernice Eddy, looking in her microscope at the National Institutes of Health (NIH), found that monkey kidney cells, the very same kind used to make the vaccine, were dying with no known cause. So she experimented.
She prepared extracts from kidneys from eight to 10 rhesus monkeys. She then injected tiny amounts beneath the skin of 23 newborn hamsters. In nine months, “large, malignant, subcutaneous tumors” showed up on 20 of the animals -- and the world shook. Or did it?
Maar als niemand ingeënt was, waren er misschien meer doden geweest. Bovendien zijn normale griepinentingen vooral voor oudere mensen, die eerder overlijden aan de gevolgen van griep. Daar laat ik me dan ook niet voor inenten, tenzij het een erg gevaarlijke mutatie is ofzo.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:41 schreef Merkie het volgende:
Zo gek vind ik het niet. Bij een uitbraak van de varkensgriep in 1976 in Amerika werden mensen ook massaal ingeënt. Resultaat: één dode veroorzaakt door de griep, 25 doden vanwege bijverschijnselen van het vaccin.
[..]
Bron.
Er zal vast veel geld in omgaan, maar dé reden voor mij om bijvoorbeeld in die business te gaan werken zou in eerste instantie zijn om mensen te hélpen door het ontwikkelen van nieuwe vaccins. Het is niet allemaal een kwaadaardig complot hoor.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
uh niet om het in of ander, dat is nu juist de rede waarom het allemaal geintroduceerd is. Zodat je een makkelijk popentieel schietschijf bent.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je gaat voorbij aan het feit dat er grootschallig kanker wordt geindruceerd. En reken maar dat de laboranten dondersgoed weten wat ze aan het doen waren.
Zo niet dan zijn ze incompentent en iedereen laat zich inspuiten met vergif, terwijl de wetenschapper ook geen flauwbenul heeft van wat ze aan het doen zijn. Of ze weten het wel en calculeren in dat ze over 10 jaar binnen lopen met mensen die kankergezwellen hebben.
Vaccineren kan met geen enkele mogelijkheid goed zijn. PUNT
Aldus gedegen wetenschappelijk onderzoek.quote:PARTICIPANTS: Birth cohorts that were likely to have received SV40-contaminated poliovirus vaccine as infants, born 1956 through 1962 (60 811730 person-years of observation); as children, born 1947 through 1952 (46430953 person-years); or that were unexposed, born 1964 through 1969 (44959979 person-years). MAIN OUTCOME MEASURES: Relative risk (RR) of each cancer among exposed compared with unexposed birth cohorts. RESULTS: Age-specific cancer rates were generally low and were not significantly elevated in birth cohorts exposed to SV40-contaminated vaccine. Specifically, compared with the unexposed, the relative risk of ependymoma was not increased in the cohorts exposed as infants (RR, 1.06; 95% confidence interval [CI], 0.69-1.63), or as children (RR, 0.98; 95% CI, 0.57-1.69) nor did the exposed have an increased risk of all brain cancers. Osteosarcoma incidence also showed no relation to exposure as infants (RR, 0.87; 95% CI, 0.71-1.06) or children (RR, 0.85; 95% CI, 0.59-1.22). Last, mesotheliomas were not significantly associated with exposure, although the cohorts studied have not yet reached the age at which these tumors tend to occur. CONCLUSIONS: After more than 30 years of follow-up, exposure to SV40-contaminated poliovirus vaccine was not associated with significantly increased rates of ependymomas and other brain cancers, osteosarcomas, or mesotheliomas in the United States.
Ja dat is denk ik ook de intentie van nieuwe laboranten. Dat geloof ik ook wel. Het punt is de studenten zijn bedrogen en besodemieterd door bigpharma gefinancieerde professoren. Geneeskunde studie is besodemietering en doet de mensheid geen goed. Morbilogie zou een betere naam kunnen zijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zal vast veel geld in omgaan, maar dé reden voor mij om bijvoorbeeld in die business te gaan werken zou in eerste instantie zijn om mensen te hélpen door het ontwikkelen van nieuwe vaccins. Het is niet allemaal een kwaadaardig complot hoor.
Hier wil je toch al niet eens meer op reageren, eigenlijk.quote:Vaccineren kan met geen enkele mogelijkheid goed zijn. PUNT
Vaccins werken niet, hebben nooit gewerkt en zullen nooit werken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hier wil je toch al niet eens meer op reageren, eigenlijk.
Bij mij niet hoor.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Vaccins werken niet, hebben nooit gewerkt en zullen nooit werken.
Vaccins maakt je zwak ziek en misselijk en maakt dat je allergies bent dat je autistisch of adhder wordt. Vaccins zetten je immuumsysteem wagenwijd open met een uithangbord "OPEN HUIS".
quote:Beerput Oranje (1)
Op 7 juli stelde Klokkenluideronline ZKH en Oranje een ultimatum: voor het eind van deze maand dient Beatrix positie te kiezen in het ‘vaccinatie-debat’. Bij een ultimatum hoort een ’sanctie’ bij het verlopen ervan. Welnu: hierbij de sanctie! Deze website begint met de serie ‘Beerput Oranje’ maar zal daar mee stoppen als Beatrix. cs. aan onze eisen tegemoetkomen. Deal? Dus hoe eerder Trix aan onze eisen voldoet, hoe minder er uit de Oranje-beerput zal worden onthuld! Dat geeft Bilderberg-Bea dus een direct belang bij snel en besluitvaardig handelen inzake de spuit van Donald Rumsfeld! En we zouden deze sanctie natuurlijk nooit hebben bedacht, als we bij Klokkenluideronline niet zouden beschikken over een Oranje-beerput die zo stampvol van walmende stront zit dat we er nog wel tien ultimata bovenop zouden kunnen gooien! Laten we eens gaan kijken naar een van de meest interessante stukken Oranje-stront waarmee we ons volk binnenkort zullen gaan verassen: de zaak MarieClaire Rovers die op deze site reeds eerder aan de orde kwam (luister ook naar de betreffende uitzending van 30-4-2009 op ArgusOog Radio). Overigens: we zijn absoluut niet bang dat we ons schuldig maken aan majesteitsschennis daar alles wat we op deze site brengen journalistiek afdoende onderbouwd zal zijn. En dat geldt zeker voor de zaak-Rovers! Lees absoluut verder want we hebben hier te maken met de grootste en meest weerzinwekkende onthulling uit de royalty-journalistiek wereldwijd!
bron
Vaccins is niet direct. dat is ook juist het mooie, zodat mensen het niet relateren aan.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor.Nergens last van gehad.
Wat misschien wel anders zou zijn geweest als ik me niet had laten inenten.
Je bent echt een gevaar voor jezelf en mensen om je heen. Maar laat jij je lekker niet vaccineren, het is immers niet verplicht. Problemen lossen zich dan vanzelf wel op.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Vaccins maakt je zwak ziek en misselijk en maakt dat je allergies bent dat je autistisch of adhder wordt. Vaccins zetten je immuumsysteem wagenwijd open met een uithangbord "OPEN HUIS".
Dat verband met autisme is keihard ontkracht, de onderzoeker die het verband had gevonden moest later bekennen dat hij had gesjoemeld met cijfers. Vervolgens, omdat mensen vooral in GB hun kinderen niet meer wilden laten inenten stegen het aantal doden door die ziektes enorm.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
We zullen het zien. Lijkt me zeer sterk aangezien je dus met een verzwakte ziekteverwekker wordt ingespoten en daar dan een afweer tegenop bouwt.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Vaccins is niet direct. dat is ook juist het mooie, zodat mensen het niet relateren aan.
Na 50 jaar kan je nog koudvuur krijgen van de hielprik.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:45 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Dat verband met autisme is keihard ontkracht, de onderzoeker die het verband had gevonden moest later bekennen dat hij had gesjoemeld met cijfers. Vervolgens, omdat mensen vooral in GB hun kinderen niet meer wilden laten inenten stegen het aantal doden door die ziektes enorm.
Ik ben overal tegen ingeënt, en vrijwel nooit ziek, laatste en enige keer dat ik niet naar school kon de afgelopen 12 jaar door ziekte was vorig jaar na een wokrestaurant.
andersom mag het wel.?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:45 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ah, chantage. Je kan wel zien op wat voor een niveau dit gaat...
Dat is ontkracht door de zelfde lui die kanker in je spoten omdat je gevaccineerd werdt tegen de polio.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:45 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Dat verband met autisme is keihard ontkracht, de onderzoeker die het verband had gevonden moest later bekennen dat hij had gesjoemeld met cijfers. Vervolgens, omdat mensen vooral in GB hun kinderen niet meer wilden laten inenten stegen het aantal doden door die ziektes enorm.
Ik ben overal tegen ingeënt, en vrijwel nooit ziek, laatste en enige keer dat ik niet naar school kon de afgelopen 12 jaar door ziekte was vorig jaar na een wokrestaurant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |