abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 juli 2009 @ 10:52:40 #261
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_70871439
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 10:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Overigens heb ik me nog niet laten inenten voor dat baarmoederhalskanker gebeuren. Daar wacht ik nog even mee af.
good for you.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_70872073
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 10:45 schreef Kassaa het volgende:
Ik ben overal tegen ingeënt, en vrijwel nooit ziek, laatste en enige keer dat ik niet naar school kon de afgelopen 12 jaar door ziekte was vorig jaar na een wokrestaurant.
De laatste keer dat ik ziek werd was op een catamaran in de Atlantische Oceaan. Zeeziek dus. Ik vind het een beetje raar om dan al je inentingen als oorzaak te geven dat je nooit ziek bent. Je hebt mensen die er van nature al veel beter tegen kunnen, daar is geen inenting voor nodig.
pi_70872271
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 11:37 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik ziek werd was op een catamaran in de Atlantische Oceaan. Zeeziek dus. Ik vind het een beetje raar om dan al je inentingen als oorzaak te geven dat je nooit ziek bent. Je hebt mensen die er van nature al veel beter tegen kunnen, daar is geen inenting voor nodig.
Maar die inentingen kunnen wel de reden zijn natuurlijk.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 11:49:10 #264
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_70872301
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 11:37 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Ik geef aan dat ik ONDANKS mijn inentingen vrijwel nooit ziek ben, terwijl het hier wordt gezien als veroorzaker van het kwaad.
Fietstas.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:06:38 #265
52357 Lambiekje
pi_70872594
quote:
Kanker is uitstekend voor de economie
Hoe meer je geld je in kankerbestrijding stopt, hoe meer kanker erbij komt. Wie zei dat ook al weer? In ieder geval: Ziek zijn loont. Astma, hart en vaatziekten, kanker, ADHD… houdt de (nog) voldoende gezonden lekker bezig met het verzorgen van de zieken. En de zieken dragen natuurlijk ook zelf hun steentje bij. Dood gaan loont ook, maar (ongeneselijk) ziek zijn is beter. Preventie is gewoon veel minder lucratief.
Natuurlijk pleit het KWF niet voor waterauto’s. Het brengt veel meer geld op de bevolking (soms bijna letterlijk) te laten stikken in de smok. Nee, auto’s op waterstof met omslachtige waterstof fabricage, of elektrische auto’s met twijfelachtige giftige accu’s en twijfelachtige elektromagnetische straling leveren veel meer zieken op en zijn dus winstgevender.
Hmm.. boze boemannen zouden wel eens misbruik van de technologie kunnen maken. Eh, pardon, wie zegt dat ze dat niet al doen. En zouden de blijkbaar alom gesignaleerde UFO’s werkelijk allemaal van verre planeten komen?

Het KWF heeft nog nooit een woord gerept over DU (depleted uranium) het voordeel van biologisch eten, het desastreuze effect van pesticiden en bemoeit zich niet met lichaamsverzorgings producten. Ze beveelt insmeren tegen zonnebrand aan maar wat er allemaal in die smeerseltjes zit... . Ook zal ze de laatste zijn om de kankerverwekkende eigenschappen van ritalin aan te kaarten. Opmerkelijk dat de aangekondigde zwarte lijst na emotionele reacties van de bevolking nog steeds niet te vinden is op hun site. Slechts een enkele keer wordt een tipje van de sluier opgelicht over de mogelijkheid dat zich bij het KWF onfrisse zaken zouden kunnen afspelen.
quote:
Uiteraard? werd kritiek op het establishment dat ze kanker preventie een minimale prioriteit gaven, altijd effectief ontmoedigd.

Een paar voorbeelden van de rol van het ACS:

1971: Niet meewerken aan verbieden van het gebruik van DES
1977 en 1978: Niet meewerken aan verbieden van kankerverwekkende ingrediënten van haarverfproducten
1977: Zelfs stimuleren van gebruik van kankerverwekkende saccharine
1978: Niet ondersteunen van opstellen van arbeids voorwaarden m.b.t veiligheid
1978: Vertragen van de “Clean Air Act”
1982: Niet accepteren van proefdier testen i.v.m. kankerverwekkende risico’s
1983: Nogmaals weigeren van ondersteunen van de “Clean Air Act”
1992: Bewering dat organochlorine pesticiden geen borstkanker zouden veroorzaken
1992: Gezonde vrouwen preventief het zeer winstgevende middel tamoxifen (sterk lever en baarmoeder carcinogeen) laten slikken
1993: Bagatelliseren van pesticiden als oorzaak van kinder kanker (ze zouden veilig zelfs voor baby’s veilig zijn)
1996: Aandringen op het versoepelen van de beperkingen rond de toegang tot silicone gel borst implantaten waarvan veel ook besmet waren met krachtige carcinogenen zoals ethylene oxide en crystalline silica.

bron / onvertaalde bron
Wake Up.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_70872685
Labiekje Wat een sneuheid, ongelooflijk

Ik wens je nu echt gewoon die griep toe ook, dat je maar mag wegkwijnen met je alu-hoedje op
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_70872774
Ik ben voor verplicht vaccineren, iedereen die niet meedoet moet ik kampen gestopt worden voor quarantaine, opbokken met die levensgevaarlijke ziekteverspreiders
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:16:46 #268
52357 Lambiekje
pi_70872805
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:11 schreef Agiath het volgende:
Labiekje Wat een sneuheid, ongelooflijk

[ afbeelding ]

Ik wens je nu echt gewoon die griep toe ook, dat je maar mag wegkwijnen met je alu-hoedje op
Jammer joh. Dat je het bij het verkeerde eind heb. Ik hoop dat je zulke kinderen (pas op) krijgt als je in de medische wetenschap blijft geloven. Ik bedoel het niet persoonlijk, maar AUB WAKE UP
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:18:45 #269
52357 Lambiekje
pi_70872860
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:15 schreef Agiath het volgende:
Ik ben voor verplicht vaccineren, iedereen die niet meedoet moet ik kampen gestopt worden voor quarantaine, opbokken met die levensgevaarlijke ziekteverspreiders
wie zei dat ook al weer .. ohja die mooie man met de charlie chaplin snor
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:21:32 #270
52357 Lambiekje
pi_70872915
pi_70873007
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Jammer joh. Dat je het bij het verkeerde eind heb. Ik hoop dat je zulke kinderen (pas op) krijgt als je in de medische wetenschap blijft geloven. Ik bedoel het niet persoonlijk, maar AUB WAKE UP
Liever zulke kinderen dan kinderen die de rest van de wereld gevaar opleveren
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

wie zei dat ook al weer .. ohja die mooie man met de charlie chaplin snor
Had hij toch nog wat goede punten
pi_70873095
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

Wake Up.
Ik word echt kotsmisselijk van mensen als Lambiekje die overal iets achter zoeken, denken dat alles "evil" is en alleen bronnen vermelden die in hun voordeel werken. Zoek eens op 'tekort zorg 2009'
pi_70873162
Oja, lambiekje, jij wil dat je kinderen er zo uit komen te zien?

pi_70873184
Ik ben ook nooit ziek en vroeger overal tegen ingeënt. Dus deze prik ook maar halen. Alsof deze prik gelijk je hele immuunsysteem etc aantast
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:42:54 #275
52357 Lambiekje
pi_70873420
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:32 schreef Agiath het volgende:
Oja, lambiekje, jij wil dat je kinderen er zo uit komen te zien?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zucht ik heb de mazelen gewoon regulier gaat. Niets ergs aan.

Je weet hopelijk wel dat RIVM liegbeesten zijn.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:47:14 #276
52357 Lambiekje
pi_70873522
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:29 schreef Shoombak het volgende:

[..]

Ik word echt kotsmisselijk van mensen als Lambiekje die overal iets achter zoeken, denken dat alles "evil" is en alleen bronnen vermelden die in hun voordeel werken. Zoek eens op 'tekort zorg 2009'
Waarom zouden we de politici en wetenschap op hun woord moeten geloven als keer op keer op keer liegen. En hun zakken vullen.
Hadden we niet ook al zo goed geluisterd in 1936-1945?. Slaap gerust verder zoals PM Colijn zei.

Ik word misselijk van mensen die niet zelf op onderzoek uitgaan. Denk nu eens echt na hoe stom je reactie is.
Zie je het dan echt niet. Wil je het niet zien. Of ben je gewoon bang voor de consequenties.

Helaas voor je heeft ook alles maar dan ook echt alles een lelijk kant.
pi_70873721
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom zouden we de politici en wetenschap op hun woord moeten geloven als keer op keer op keer liegen. En hun zakken vullen.
Hadden we niet ook al zo goed geluisterd in 1936-1945?. Slaap gerust verder zoals PM Colijn zei.

Ik word misselijk van mensen die niet zelf op onderzoek uitgaan. Denk nu eens echt na hoe stom je reactie is.
Zie je het dan echt niet. Wil je het niet zien. Of ben je gewoon bang voor de consequenties.

Helaas voor je heeft ook alles maar dan ook echt alles een lelijk kant.
Spring van de brug af dan als het allemaal zo erg is, en verlos ons van je stommiteiten
pi_70873736
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat zijn pokken, verdiep je eens voordat je dingen uitkraamt.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 13:11:45 #279
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_70874161
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom zouden we de politici en wetenschap op hun woord moeten geloven als keer op keer op keer
Dat doen ze wel eens, inderdaad.

Maar dan op een wat meer alledaagser manier dan jij voorstelt. Met bonussen, gouden handdrukken, en declaraties. En door te roepen dat wat zij doen heel bijzonder is, en dat maar weinigen kunnen wat zij kunnen en vervolgens hun salaris. aan te passen op dat geloof.

Het feit dat machthebbers wel eens ' liegen en ' hun zakken vullen' meteen als bewijs zien dat ze ons willen vergiftigen met dodelijke medicijnen kom op.
pi_70874473
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik dacht dat je wel ingeent was? En dus ook tegen mazelen.

http://www.irinnews.org/Report.aspx?ReportId=53506
quote:
ABUJA, 21 March 2005 (IRIN) - Measles killed more than 500 children between January and mid-March in Nigeria, Africa's most populous country, the World Health Organization (WHO) said on Sunday. An overwhelming majority of the 561 deaths occurred in Nigeria’s northern region, where doctors say people are wary of vaccinations largely for religious reasons. And of the 23,575 cases recorded so far this year, WHO said more than 90 percent of the total were in the north.
Het (moslim) noorden vacineert niet en heeft derhalve dus ook de hoogste aantallen besmettingen en, helaas, doden.

Bron
quote:
However, the MMR scare in Britain caused uptake of the vaccine to plunge, and measles cases came back: 2007 saw 971 cases in England and Wales, the biggest rise in occurrence in measles cases since records began in 1995.[13]
Stoppen met vacineren betekent meteen een stijging in het aantal besmettingen.

Bron

[ Bericht 8% gewijzigd door The_stranger op 11-07-2009 13:30:23 ]
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')