Wat boeit het nou of die meid opgewonden wordt van pikzuigen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:16 schreef DrDarwin het volgende:
Orale genoegens deel je met elkaar omdat je er beide opgewonden van wordt.
Is dat niet het geval dan doe je het niet.
Um veel denk ik.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:33 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Wat boeit het nou of die meid opgewonden wordt van pikzuigen?![]()
IK vind het lekker. Klaar.
Als ik maar klaarkom!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Um veel denk ik.
Kerels zien liever geile pretoogjes als die chick bezig is dan een chick wat kotsneigingen krijgt en een smerige kop trekt.
oh dat maakt niet zoveel uit hoorquote:Kerels zien liever geile pretoogjes als die chick bezig is dan een chick wat kotsneigingen krijgt en een smerige kop trekt.
Ik zal het mijn vriendin vertellen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:42 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Een relatie zie ik voor u niet als optie.
we hebben het toch niet over onbaatzuchtigheid.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:45 schreef Chanz0r het volgende:
Lelijk iets, dat egoisme.
Niet eens, obviously.
Tsjah, als mensen zich blijkbaar niet goed wassen zal dat wel goor zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:46 schreef Synthesist het volgende:
[..]
we hebben het toch niet over onbaatzuchtigheid.
beffen is goor, dat wel.
We hebben het over 'de vriendin', niet over hoeren.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:33 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Wat boeit het nou of die meid opgewonden wordt van pikzuigen?![]()
IK vind het lekker. Klaar.
Lolquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:49 schreef mividaloca het volgende:
moet je wel een pijpbare lul hebben..
Check !quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:49 schreef mividaloca het volgende:
moet je wel een pijpbare lul hebben..
ik denk dat je je maatje pink gewoon wat vaker moet wassen, en geen scheten moet laten.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:54 schreef Blueberrypancake het volgende:
Ik ben van mening dat als je een relatie aangaat, dat dat iets is zoals een contract afsluiten. M.a.w. de man heeft alle rechten en de vrouw heeft het recht (EN de plicht!) tot pijpen. Hoe denken jullie hier over?
Zijn homoseksueel of hebben niet-douchende-zwetende-ranswijven in bed gehad.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:48 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Mannen die beffen niet lekker vinden
Uitje erbij?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:08 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
hebben niet-douchende-zwetende-ranswijven in bed gehad.
Uiteraard. Dat volgt alleen al uit art. 6:248 BW.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:54 schreef Blueberrypancake het volgende:
Ik ben van mening dat als je een relatie aangaat, dat dat iets is zoals een contract afsluiten. M.a.w. de man heeft alle rechten en de vrouw heeft het recht (EN de plicht!) tot pijpen. Hoe denken jullie hier over?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:21 schreef Principles.of.Lust het volgende:
Dwingen werkt niet...
Tenzij ze er op geilt natuurlijk!
Gewoon niet zo klagen, alsof het zo een big deal is. Een relatie is geven en nemen, en vooral ook aanpassen.quote:Op zondag 12 juli 2009 10:40 schreef Sell.by-date het volgende:
Right... En een man tot succesvol beffen.
Als iemand iets niet wil, gebeurt het gewoonweg niet. Als ik of hij daar niet mee kan leven, dan zoek je gewoon een ander.![]()
![]()
Een man met dergelijk egoisme is prima. Maar dat ben ik ook... Dus of allebei aanpassen, of vooral lekker optiefen.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:57 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Gewoon niet zo klagen, alsof het zo een big deal is. Een relatie is geven en nemen, en vooral ook aanpassen.
Ik heb het over geven en nemen, en aanpassen. Hoe kom jij dan precies bij egoisme? Ik pas me net zo goed aan haar aan hoor. Ik zou niet weten waarom je zoiets niet zou doen. Ben je vies van je vriend ofzo?quote:Op zondag 12 juli 2009 16:45 schreef Sell.by-date het volgende:
[..]
Een man met dergelijk egoisme is prima. Maar dat ben ik ook... Dus of allebei aanpassen, of vooral lekker optiefen.![]()
![]()
Bij mij is het toch wel een must dat ze pijpt. Gelukkig is dat geen enkel probleem. Gepijpt worden is zoquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:33 schreef Red_85 het volgende:
Dat ze pijpt is een pre, niet een must. Als ze er van gruweld hoeft ze het van mij niet te doen. Zou het wel erg jammer vinden maar een ik zou haar er niet toe verplichten.
Klinkt allemaal heel leuk maar ik zie niet in wat er te begrijpen valt. Ik kan volgens diezelfde redenatie zeggen dat ik geen vriendin zou willen die vies van mijn lichaam is. Ik zou namelijk niet weten wat anders het probleem moet zijnquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:50 schreef _Loki het volgende:
Ik snap trouwens niet dat iemand die zijn vriendin dwingt tot pijpen in een relatie, überhaupt nog een relatie heeft. Ik zou er al lang weggegaan zijn.
Geven en nemen, oké. Maar respect voor elkaars mening is ver te zoeken. En als íets belangrijk is in een relatie is het elkaar begrijpen en respecteren.
Toch hygiene. Misschien de geur of smaak. Het ruikt nou eenmaal niet altijd zo fris daar beneden, maar dat betekend nog niet dat je vies bent van iemand. Geen een piemel ruikt lekker, en als je pijpt dan zit dat toch wel heel erg in je gezicht en ruik je het dus ook goed. Dat klinkt vies.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:53 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Klinkt allemaal heel leuk maar ik zie niet in wat er te begrijpen valt. Ik kan volgens diezelfde redenatie zeggen dat ik geen vriendin zou willen die vies van mijn lichaam is. Ik zou namelijk niet weten wat anders het probleem moet zijn(en ja hoor ik ben ook bereid te geven)
Ben ik niet helemaal met je eens. Je kunt dat ding gewoon wassen hoor, het is waar.quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:08 schreef _Loki het volgende:
[..]
Toch hygiene. Misschien de geur of smaak. Het ruikt nou eenmaal niet altijd zo fris daar beneden, maar dat betekend nog niet dat je vies bent van iemand. Geen een piemel ruikt lekker, en als je pijpt dan zit dat toch wel heel erg in je gezicht en ruik je het dus ook goed. Dat klinkt vies.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:17 schreef gateway het volgende:
Oneens, als ze niet wil pijpen dan niet. Klaar.
In een normale relatie niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:54 schreef Blueberrypancake het volgende:
Behalve als je vriendin een shemale blijkt te zijn en dat ze jou verplicht haar te pijpenquote:Op zondag 19 juli 2009 22:49 schreef piere het volgende:
[..]
Ook niet eens qua verplichting maar pijpen hoort er wel bij vind ik
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:11 schreef _Loki het volgende:
[..]
We hebben het over 'de vriendin', niet over hoeren.
Seks is iets voor twee mensen samen, niet omdat de een het zo fijn vind. Je bent niet voor niks een stelletje.
Ah joh dat voelt niet eens als een plicht, eerder een voorrecht.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Dan heeft een man plicht tot beffen.
Niet voor iedereen.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:18 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Ah joh dat voelt niet eens als een plicht, eerder een voorrecht.
Wat een onzin. Mijn hand geeft me ook geen liefde en dat gaat prima.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:12 schreef Xs2Shanna het volgende:
Verplichten?
Zoiets moet ze willen... Als ze het verplicht moet doen, zal ze nooit haar liefde in de handen en/of mond geven! Heb je er nog niks aan...
Nou ik zou in ieder geval geen relatie met jou willenquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:56 schreef IkBenOzan het volgende:
Een relatie verplicht een vrouw niet alleen tot pijpenSlikken, anaal ontvangen, klappen ontvangen, geneukt worden tegen haar zin in enz.
Jij valt op guido's en mooiboysquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:08 schreef Geluidsoverlast het volgende:
[..]
Nou ik zou in ieder geval geen relatie met jou willen
Eh. Neequote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Um veel denk ik.
Kerels zien liever geile pretoogjes als die chick bezig is dan een chick wat kotsneigingen krijgt en een smerige kop trekt.
Huilen moet ze.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:25 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Eh. Nee![]()
Hoe smeriger de kop hoe beter
Een man die zijn vrouw niet verplicht tot het verrichten van seksuele handelingen is nooit stoer.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:23 schreef Geluidsoverlast het volgende:
[..]
Niet bepaald xD
Doe mij maar een stoere motorrijder
Is een optie xDquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:42 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Een man die zijn vrouw niet verplicht tot het verrichten van seksuele handelingen is nooit stoer.Wees een slet jij
Geef je helemaal over en ontvang als een slet. Hoeveel pijn het ook doet, geef niet opquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:44 schreef Geluidsoverlast het volgende:
[..]
Is een optie xD
How do I do that?
Geloof me, dat doe ik, ik geef nooit op, al krijg ik kramp in me kakenquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:46 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Geef je helemaal over en ontvang als een slet. Hoeveel pijn het ook doet, geef niet op
Dat komt nog wel als je ooit een ander hand voelt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:55 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Wat een onzin. Mijn hand geeft me ook geen liefde en dat gaat prima.
Of jij verliest je lul ;Dquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:20 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, je verliest het per definitie
Niet als hij jou anaal neemt.quote:
En jij kunt het wetenquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:28 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Dat komt nog wel als je ooit een ander hand voelt.
Hardhandig doen is zo makkelijk. En ben je bereid m'n lul af te slikken? Of erop te kauwen? Anders is de kans namelijk groot dat ze 'm er gewoon weer aan kunnen naaienquote:
Kunnen jullie niet meer lezen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:46 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Hardhandig doen is zo makkelijk. En ben je bereid m'n lul af te slikken? Of erop te kauwen? Anders is de kans namelijk groot dat ze 'm er gewoon weer aan kunnen naaien
Ik moet even gaan zitten... mijn knieen knikken van jou intelligente reactie.quote:
quote:
Bij mijn ex was het juist andersom. Het was mijn recht en plicht om te beffen ( dat is trouwens echt fucking giga geweldig om te doen!) en zij deed het pijpen alleen wanneer het haar uitkwam.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:54 schreef Blueberrypancake het volgende:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:36 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
[..]
Bij mijn ex was het juist andersom. Het was mijn recht en plicht om te beffen ( dat is trouwens echt fucking giga geweldig om te doen!) en zij deed het pijpen alleen wanneer het haar uitkwam.
Ik begrijp dat de man alleen rechten heeft en de vrouw ook wat verdwaalde rechten en verder plichten?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:54 schreef Blueberrypancake het volgende:
Ik ben van mening dat als je een relatie aangaat, dat dat iets is zoals een contract afsluiten. M.a.w. de man heeft alle rechten en de vrouw heeft het recht (EN de plicht!) tot pijpen blazen. Hoe denken jullie hier over?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |