Lolquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:49 schreef mividaloca het volgende:
moet je wel een pijpbare lul hebben..
Check !quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:49 schreef mividaloca het volgende:
moet je wel een pijpbare lul hebben..
ik denk dat je je maatje pink gewoon wat vaker moet wassen, en geen scheten moet laten.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:54 schreef Blueberrypancake het volgende:
Ik ben van mening dat als je een relatie aangaat, dat dat iets is zoals een contract afsluiten. M.a.w. de man heeft alle rechten en de vrouw heeft het recht (EN de plicht!) tot pijpen. Hoe denken jullie hier over?
Zijn homoseksueel of hebben niet-douchende-zwetende-ranswijven in bed gehad.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:48 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Mannen die beffen niet lekker vinden
Uitje erbij?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:08 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
hebben niet-douchende-zwetende-ranswijven in bed gehad.
Uiteraard. Dat volgt alleen al uit art. 6:248 BW.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:54 schreef Blueberrypancake het volgende:
Ik ben van mening dat als je een relatie aangaat, dat dat iets is zoals een contract afsluiten. M.a.w. de man heeft alle rechten en de vrouw heeft het recht (EN de plicht!) tot pijpen. Hoe denken jullie hier over?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:21 schreef Principles.of.Lust het volgende:
Dwingen werkt niet...
Tenzij ze er op geilt natuurlijk!
Gewoon niet zo klagen, alsof het zo een big deal is. Een relatie is geven en nemen, en vooral ook aanpassen.quote:Op zondag 12 juli 2009 10:40 schreef Sell.by-date het volgende:
Right... En een man tot succesvol beffen.
Als iemand iets niet wil, gebeurt het gewoonweg niet. Als ik of hij daar niet mee kan leven, dan zoek je gewoon een ander.![]()
![]()
Een man met dergelijk egoisme is prima. Maar dat ben ik ook... Dus of allebei aanpassen, of vooral lekker optiefen.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:57 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Gewoon niet zo klagen, alsof het zo een big deal is. Een relatie is geven en nemen, en vooral ook aanpassen.
Ik heb het over geven en nemen, en aanpassen. Hoe kom jij dan precies bij egoisme? Ik pas me net zo goed aan haar aan hoor. Ik zou niet weten waarom je zoiets niet zou doen. Ben je vies van je vriend ofzo?quote:Op zondag 12 juli 2009 16:45 schreef Sell.by-date het volgende:
[..]
Een man met dergelijk egoisme is prima. Maar dat ben ik ook... Dus of allebei aanpassen, of vooral lekker optiefen.![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |