Huilen moet ze.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:25 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Eh. Nee![]()
Hoe smeriger de kop hoe beter
Een man die zijn vrouw niet verplicht tot het verrichten van seksuele handelingen is nooit stoer.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:23 schreef Geluidsoverlast het volgende:
[..]
Niet bepaald xD
Doe mij maar een stoere motorrijder
Is een optie xDquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:42 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Een man die zijn vrouw niet verplicht tot het verrichten van seksuele handelingen is nooit stoer.Wees een slet jij
Geef je helemaal over en ontvang als een slet. Hoeveel pijn het ook doet, geef niet opquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:44 schreef Geluidsoverlast het volgende:
[..]
Is een optie xD
How do I do that?
Geloof me, dat doe ik, ik geef nooit op, al krijg ik kramp in me kakenquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:46 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Geef je helemaal over en ontvang als een slet. Hoeveel pijn het ook doet, geef niet op
Dat komt nog wel als je ooit een ander hand voelt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:55 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Wat een onzin. Mijn hand geeft me ook geen liefde en dat gaat prima.
Of jij verliest je lul ;Dquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:20 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, je verliest het per definitie
Niet als hij jou anaal neemt.quote:
En jij kunt het wetenquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:28 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Dat komt nog wel als je ooit een ander hand voelt.
Hardhandig doen is zo makkelijk. En ben je bereid m'n lul af te slikken? Of erop te kauwen? Anders is de kans namelijk groot dat ze 'm er gewoon weer aan kunnen naaienquote:
Kunnen jullie niet meer lezen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:46 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Hardhandig doen is zo makkelijk. En ben je bereid m'n lul af te slikken? Of erop te kauwen? Anders is de kans namelijk groot dat ze 'm er gewoon weer aan kunnen naaien
Ik moet even gaan zitten... mijn knieen knikken van jou intelligente reactie.quote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |