quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:17 schreef gateway het volgende:
Oneens, als ze niet wil pijpen dan niet. Klaar.
In een normale relatie niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:54 schreef Blueberrypancake het volgende:
Ik ben van mening dat als je een relatie aangaat, dat dat iets is zoals een contract afsluiten. M.a.w. de man heeft alle rechten en de vrouw heeft het recht (EN de plicht!) tot pijpen. Hoe denken jullie hier over?
Behalve als je vriendin een shemale blijkt te zijn en dat ze jou verplicht haar te pijpenquote:Op zondag 19 juli 2009 22:49 schreef piere het volgende:
[..]
Ook niet eens qua verplichting maar pijpen hoort er wel bij vind ik
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:11 schreef _Loki het volgende:
[..]
We hebben het over 'de vriendin', niet over hoeren.
Seks is iets voor twee mensen samen, niet omdat de een het zo fijn vind. Je bent niet voor niks een stelletje.
Ah joh dat voelt niet eens als een plicht, eerder een voorrecht.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Dan heeft een man plicht tot beffen.
Niet voor iedereen.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:18 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Ah joh dat voelt niet eens als een plicht, eerder een voorrecht.
Wat een onzin. Mijn hand geeft me ook geen liefde en dat gaat prima.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:12 schreef Xs2Shanna het volgende:
Verplichten?
Zoiets moet ze willen... Als ze het verplicht moet doen, zal ze nooit haar liefde in de handen en/of mond geven! Heb je er nog niks aan...
Nou ik zou in ieder geval geen relatie met jou willenquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:56 schreef IkBenOzan het volgende:
Een relatie verplicht een vrouw niet alleen tot pijpenSlikken, anaal ontvangen, klappen ontvangen, geneukt worden tegen haar zin in enz.
Jij valt op guido's en mooiboysquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:08 schreef Geluidsoverlast het volgende:
[..]
Nou ik zou in ieder geval geen relatie met jou willen
Eh. Neequote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Um veel denk ik.
Kerels zien liever geile pretoogjes als die chick bezig is dan een chick wat kotsneigingen krijgt en een smerige kop trekt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |