Bij mijn ex was het juist andersom. Het was mijn recht en plicht om te beffen ( dat is trouwens echt fucking giga geweldig om te doen!) en zij deed het pijpen alleen wanneer het haar uitkwam.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:54 schreef Blueberrypancake het volgende:
Ik ben van mening dat als je een relatie aangaat, dat dat iets is zoals een contract afsluiten. M.a.w. de man heeft alle rechten en de vrouw heeft het recht (EN de plicht!) tot pijpen. Hoe denken jullie hier over?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:36 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
[..]
Bij mijn ex was het juist andersom. Het was mijn recht en plicht om te beffen ( dat is trouwens echt fucking giga geweldig om te doen!) en zij deed het pijpen alleen wanneer het haar uitkwam.
Ik begrijp dat de man alleen rechten heeft en de vrouw ook wat verdwaalde rechten en verder plichten?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:54 schreef Blueberrypancake het volgende:
Ik ben van mening dat als je een relatie aangaat, dat dat iets is zoals een contract afsluiten. M.a.w. de man heeft alle rechten en de vrouw heeft het recht (EN de plicht!) tot pijpen blazen. Hoe denken jullie hier over?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |