Ban !!!1!!1!11!!!!!!einz'!!1!quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:26 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, de verhuizing bij mijn werkgever is bijna klaar.
Wat een kutklus. Als alles slecht gedocumenteerd is, zodat ik alles op papier moet zetten om het maar niet verkeerd te doen (aansluiting telefoon X gaat naar Y, maar Y gaat verhuizen naar plek C waar aansluiting Z zit
. Zoiets dus, maar dan voor 40 man).
Maandag de laatste mensen, en dan nog mijn eigen werkplek opnieuw inrichten en spullen uitzoeken.
Nu moe, maar de aardappels zijn al opgezet voor een hollandsche pot
Ja. Want dat mag niet hč!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Was ik lekker op een boom aan het inhakken, bellen die kutstudenten de politie
Vegetarische stroperquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
gewoon wat diesel geven is ie zo doodquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Niets mag mijn lange-afstandsrelatie met Muck in de weg staan!quote:
Oh.. En dat weet ze?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Niets mag mijn lange-afstandsrelatie met Muck in de weg staan!
Pak dan eerst eens die gare kut-sein-en-wissel-storingen aan ipv zoeen gare kutboomquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Niets mag mijn lange-afstandsrelatie met Muck in de weg staan!
Zie vorige topicquote:
ZO boeiend vind ik het nou ook weer nietquote:
Kutboom, spoorboom....quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pak dan eerst eens die gare kut-sein-en-wissel-storingen aan ipv zoeen gare kutboom
quote:
Wisselboom?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zei "sein-en-wissel-storingen"
Niet "overwegstoringen"
quote:132 Teletekst vr 10 jul
Levenslang voor racistische moord
` In Parijs is de leider van een bende
die in 2006 een joodse man ontvoerde en
zo zwaar mishandelde dat hij later
overleed,tot levenslang veroordeeld.
Zijn belangrijkste medeplichtigen gaan
tussen de 15 en 18 jaar de cel in.
Bendeleider Youssouf Fofana moet op
z'n minst 22 jaar vastzitten voor hij
in aanmerking kan komen voor vervroegde
vrijlating.De bende telde 27 leden.
De zware mishandeling van de destijds
23-jarige Ilan Halimi schokte Frankrijk
des te meer toen bleek dat de misdaad
een antisemitisch karakter had.Halimi
werd gevonden bij een spoorbaan,naakt
en overdekt met brandwonden.
volgende nieuws weer&verkeer sport
Cavia'squote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:01 schreef Sjowhan het volgende:
Zometeen richting caviaopvang over een half uurtje, nu nog ff snel een bakkie
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 10-07-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 061 Ladylike
02. 058 goldfinger1963
03. 046 Pheno
04. 033 Nijns
05. 028 DaMart
06. 021 Dr_Flash
07. 020 MPG
08. 019 marcb1974
09. 019 JortK
10. 018 Frutsel
11. 015 Muck
12. 012 Papierversnipperaar
13. 007 OA
14. 005 Sjowhan
15. 004 dndiek
16. 003 Klonk
17. 003 indahnesia.com
Reeks-statistieken!
Lekker op de BBQquote:
quote:
Kan iemand me hiermee helpen voordat ik op verzenden klik?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:14 schreef Nijns het volgende:
het is toch: onderdeel van uitmaken? en toch niet onderdeel vanuit maken of onderdeel van uit maken?
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/607/quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
Kan iemand me hiermee helpen voordat ik op verzenden klik?
Wat een goede site! Bedankt!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/607/
No problemo. Staan welke goede tips op iigquote:
Doe zoals ik, haal hem op!quote:
Als hij zegt hoe laat hij op Utrecht CS of station Driebergen-Zeist is, wil ik dat best doen hoorquote:
Goed bezig.quote:
Haha, zoiest zet je niet naast je bed nee..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:33 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, nachtkastjes:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40053930
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90106506
Vond ik ookquote:
Oh, dat is wel de bedoeling, maar wij hebben dan ook een iets groter bed dan de gemiddelde Nederlanderquote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
Haha, zoiest zet je niet naast je bed nee..
[..]
Vond ik ook
Heerlijk!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat is wel de bedoeling, maar wij hebben dan ook een iets groter bed dan de gemiddelde Nederlander
Engelse boxspring, kingsizeHet maakt niet uit hoe ik lig, nergens steken er voeten uit
lekker menquote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat is wel de bedoeling, maar wij hebben dan ook een iets groter bed dan de gemiddelde Nederlander
Engelse boxspring, kingsizeHet maakt niet uit hoe ik lig, nergens steken er flippers uit
Geen enkele man vindt dat echt leuk!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:47 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar eens IKEA'en. Ik vind dat nog echt leuk ook
Is vrij standaard in Nederland geloof ik. Hier in Indonesie kon ik gisteren op mijn gemakje de trap af lopen en de deur open toen. Daar stond meneer de bezorger met een sigaret in zijn waffel nog netjes te wachten.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:13 schreef OA het volgende:
Wij hebben echt een ongeduldige pakketbezorger.
Die kerel belt aan en net als in Amerikaanse series, kijkt ie meteen om zich heen waar de bewoner blijft. Binnen 5 seconden belt ie al bij de buren aan en nog eens 5 seconden later loopt ie al naar z'n wagen terug...![]()
En dan na 11 seconden doe ik de deur open en zegt ie dat ie dacht dat er niemand thuis was en bij de buren werd de deur ook al niet open gedaan
Ik geniet. De grote kast zit al in elkaar. Eitjequote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:06 schreef OA het volgende:
[..]
Geen enkele man vindt dat echt leuk!![]()
O, wacht, pinguīns misschien wel. Rare vogels
Welke kast?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik geniet. De grote kast zit al in elkaar. Eitje
En postbodes krijgen zo weinig tijd om een wijk te bezorgen dat je zulke acties krijgt. Post
zit jij op je vriendquote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:11 schreef OA het volgende:
Vanaf de bank zo de uitslag van de etappe van vandaag posten.
Morgen pas.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zit jij op je vriend![]()
[..]
F1 niet vergeten
Nee, dat zou niet echt handig zijn wijsneus, ik zit bij hem thuisquote:
Doe je dat dan via een van de feeds of zelf posten?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:14 schreef OA het volgende:
[..]
Morgen pas.
FP post alleen de uitslag van de race. Sport doet alles.
Sport schrijft alle verslagen, dus het is alleen een kwestie van overnemen. Alsof je het zelf schrijft dus.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Doe je dat dan via een van de feeds of zelf posten?
Ben je Ll aan het likken?quote:
Je woont toch niet in de Kelco?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:02 schreef Pheno het volgende:
Brand in Nijmegen? OA en MPG vinden een afgefikte pinguin onbelangrijk.....
Says who?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je woont toch niet in de Kelco?
Says youquote:
In dat geval: wat lever je zoal aan chemische produkten?quote:
Maar alles is doomed! Brandweer van de hele omgeving is al uitgerukt!quote:
Kijkt in kastje: spiritus, aceton, alcohol en het betere schoonmaakspul.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:27 schreef OA het volgende:
[..]
In dat geval: wat lever je zoal aan chemische produkten?
Zeker enkel in consumentenverpakking?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijkt in kastje: spiritus, aceton, alcohol en het betere schoonmaakspul.
Dus de rest van Nijmegen kan nu ongestoord affikken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar alles is doomed! Brandweer van de hele omgeving is al uitgerukt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Ja, maar nu staan ze in de fik.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeft Pheņo het in elkaar zetten van zijn nachtkastjes overleeft?
Dan hoor ik ook in de submit te staanquote:
Dat kan wel geregeld worden, denk ik...quote:
quote:Met dank aan Pheno en Bibelot voor de submit.
Pheņo is beroemd!quote:
Misschien is dat de oplossing inderdaad....quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Meer coke snuivenPaddoverbod blijft van kracht
het is weekendquote:
Ow ja, dan zitten al die "harde werkers" zich niet hun dag door te vervelen op fokquote:
whehehequote:Op zondag 12 juli 2009 00:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow ja, dan zitten al die "harde werkers" zich niet hun dag door te vervelen op fok
Have funquote:Op zondag 12 juli 2009 00:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ik ben weer werken (aanwezig zijn)
Het gaat weer lekkerquote:Moreover a new threat has emerged from the Philippines: scientists have discovered cases of Ebola among pigs, a virus detected so far only in humans and primates. The American researchers claim that, at present, the strain of the virus found in the pigs is not a source of risk to humans, but its mutation would increase the potential pathogen. Health authorities have examined about 150 people, six of which have an antibody to Ebola-Reston virus. Previously they had come into contact with the pigs.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 11-07-2009
![]()
01. 021 Pheno
02. 012 OA
03. 011 Nijns
04. 009 goldfinger1963
05. 007 Papierversnipperaar
06. 005 indahnesia.com
07. 005 Sjowhan
08. 004 DaMart
09. 003 Muck
10. 003 marcb1974
11. 002 MPG
12. 002 dndiek
13. 001 es70
14. 001 Ladylike
15. 001 JortK
Reeks-statistieken!
quote:Ut et vulputate turpis. Donec neque arcu, aliquam ac viverra eget, ultricies eget enim. Mauris aliquam laoreet dolor, a auctor nunc sagittis quis. Nunc dignissim, turpis at vulputate convallis, sem mi consectetur neque, at volutpat eros sapien et felis. Donec malesuada egestas facilisis. Quisque sed sapien vel lacus ultricies pharetra. Donec auctor aliquam sem sit amet tempus. Aliquam condimentum urna quis neque sodales semper. Quisque vestibulum nisl sit amet metus auctor egestas. Ut ullamcorper lorem id purus venenatis suscipit. Nulla scelerisque congue augue, vitae hendrerit augue commodo id. Maecenas interdum, libero scelerisque laoreet venenatis, purus tortor lacinia quam, non bibendum augue nisi cursus nisl. Aliquam quis diam ligula, eget pulvinar tortor.
Quisque egestas nibh sed leo malesuada vel sollicitudin neque fermentum. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Morbi risus dolor, blandit in sodales ac, tristique vitae purus. Nunc faucibus velit quis nisl condimentum dignissim. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Phasellus tortor tellus, consectetur ac volutpat vitae, viverra eget purus. Sed consectetur purus in arcu bibendum vel condimentum sem aliquam. Proin egestas, mauris at pellentesque vestibulum, risus est feugiat magna, id faucibus velit ligula tristique lacus. Quisque rutrum lacinia egestas. Ut faucibus, nisi ut sodales fringilla, nisi eros egestas ante, eu viverra nibh nibh ut est.
Phasellus egestas imperdiet blandit. Quisque neque enim, adipiscing non luctus eleifend, placerat condimentum tortor. Quisque vel aliquam lacus. Nulla pretium velit mauris. Aliquam sodales purus varius magna volutpat eu laoreet erat luctus. Nam est nisi, commodo quis consectetur et, auctor in leo. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Proin est felis, gravida eget vehicula sed, scelerisque ut quam. Duis id purus eu lorem luctus sagittis. Aliquam mattis bibendum augue, eget vulputate lorem varius quis. Praesent fringilla, arcu non pharetra lacinia, dolor quam egestas metus, at pulvinar mauris risus in lectus. Curabitur pharetra sollicitudin fringilla. Curabitur porttitor ante non est ultrices eget tempor tellus ultricies. Mauris vulputate posuere felis, quis ullamcorper mi sodales ac. Fusce dignissim neque vestibulum tortor pellentesque sodales vel eget magna. Mauris vitae elit lorem. Praesent vulputate diam eget lacus consequat convallis.
Ut et nulla non risus pharetra iaculis a ac ante. Donec nec justo nec augue fermentum feugiat nec sed dolor. Phasellus auctor felis vel est eleifend quis ullamcorper massa vehicula. Praesent semper vehicula ipsum sed eleifend. In fringilla sodales blandit. Suspendisse augue mi, vehicula nec ullamcorper sed, tempus id nisi. Aliquam fringilla est vel purus cursus ullamcorper. Donec scelerisque, mi ac pretium auctor, neque diam varius sapien, et cursus tortor sem tristique ligula. Morbi vulputate dapibus felis, id hendrerit metus congue quis. Proin vel nisi non ante aliquam ultrices et nec massa. Donec luctus nisl in dui tempor ac tempus sapien ornare. Mauris eget lacus non diam ultrices pulvinar. Suspendisse rhoncus sodales sodales.
Aliquam congue pharetra volutpat. Quisque risus dui, ornare in placerat sit amet, consequat et ligula. Sed id ante lacus, et ullamcorper nibh. Aenean ultricies, nisi vel porttitor luctus, ante dolor ultricies augue, convallis gravida ipsum risus quis nibh. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Nam aliquam fringilla leo sit amet sollicitudin. Nullam in dolor a arcu luctus consequat. Suspendisse potenti. Sed tempus fermentum ipsum, eu scelerisque elit commodo ut. Maecenas eget congue purus. Donec urna arcu, eleifend et volutpat sed, posuere ut magna. Suspendisse elit erat, commodo et condimentum et, eleifend a augue. Donec placerat tortor eget urna consequat vel convallis mauris lacinia. Fusce vulputate rutrum justo, vel mollis mauris egestas ac. Sed vestibulum sollicitudin gravida.
quote:---------------------------
Adobe Flash Player 10
---------------------------
Een script in deze film zorgt ervoor dat Adobe Flash Player 10 langzaam wordt uitgevoerd. Als dit wordt voortgezet, zal de computer mogelijk niet meer reageren. Wilt u het script afbreken?
Ja Nee
Eerst ff scannen voordat ik antwoord kan gevenquote:
Pas maar op voor de virussen van GFquote:Op zondag 12 juli 2009 16:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
Eerst ff scannen voordat ik antwoord kan geven
Volgens mij is de scan van GF in de soep gelopenquote:
ach herinstalletje dan maarquote:Op zondag 12 juli 2009 16:27 schreef dndiek het volgende:
[..]
Volgens mij is de scan van GF in de soep gelopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op zondag 12 juli 2009 16:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ben maar meteen een grondige scan aan het doen
hij is nou al een anderhalf uur bezig
Vrouwen en pc's is al kansloos over het algemeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op zondag 12 juli 2009 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vrouwen en pc's is al kansloos over het algemeen
Oh ja, dat mag ik niet hardop zeggen hequote:
Idd, ik typte het. En aangezien ze een pc nodig hebben om dat te kunnen lezen, lezen ze het nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Ik was onder de indruk van je post dat je aan het denken wasquote:
gebeurt niet al te vaakquote:Op zondag 12 juli 2009 19:30 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik was onder de druk van je post dat je aan het denken was
Ik wel ja!quote:Op zondag 12 juli 2009 19:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
dan zijn ze weer allemaal "hard" aan het werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Mijn vakantie is dan voor 4 weken voorbij jaquote:Op zondag 12 juli 2009 19:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
Ik zou me ziek melden als ik jou was, de emotionele schok kan zomaar te groot zijnquote:Op zondag 12 juli 2009 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn vakantie is dan voor 4 weken voorbij ja.
Nouja.. Als ik kan werken.. Heb vrijdag een aantal afdelingen moeten verhuizen waaronder mijn afdeling (ICT). En laat ik nou nog niet 'gesettled' zijnquote:Op zondag 12 juli 2009 19:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
Zo'n beetje aan die klit snokken denk ikquote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee natuurlijk niet. Hij script gewoon ALLES. Nou heeft ie net het bevredigen van zijn vriendin gescript, en uit blijdschap daarover wordt even de handkar aangeslingerd
Waar?quote:
Niet hierquote:
Dat zou jij, als ubersc'er, moeten weten.quote:
Ik zit er maar in , uh, 3. En 2 die niet zo hard lopen.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zou jij, als ubersc'er, moeten weten.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 12-07-2009
![]()
01. 018 marcb1974
02. 015 goldfinger1963
03. 006 JortK
04. 006 Sjowhan
05. 005 Pheno
06. 005 dndiek
07. 004 Dr_Flash
08. 003 MPG
09. 002 DaMart
10. 002 cablegunmaster
11. 002 indahnesia.com
12. 001 Papierversnipperaar
Reeks-statistieken!
marcb, de 24/7 spammertquote:Op maandag 13 juli 2009 06:49 schreef DaMart het volgende:
En welke spammers hebben gisteren het minst verzaakt?
[..]
Ik ga er maar vanuit dat ik ooit moet betalen. Helemaal leuk als ik in de toekomst moet betalen, dan ga ik natuurlijk niet tegen dat hogere (uiteraard) tarief ook het verleden betalen. Dan weet ik al wat voor gezichten ik krijg te zien "Dit is niet te doen, het is ons geld niet, dus dat corruptie-en we ook wel even recht". En ik word vriendelijk bedankt voor mijn medewerking. Zoiets dan.quote:
Gotta love itquote:Op maandag 13 juli 2009 07:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ga er maar vanuit dat ik ooit moet betalen. Helemaal leuk als ik in de toekomst moet betalen, dan ga ik natuurlijk niet tegen dat hogere (uiteraard) tarief ook het verleden betalen. Dan weet ik al wat voor gezichten ik krijg te zien "Dit is niet te doen, het is ons geld niet, dus dat corruptie-en we ook wel even recht". En ik word vriendelijk bedankt voor mijn medewerking. Zoiets dan.
Dat zal vandaag wel niet lukken bovenaan komen hequote:
Thee graagquote:
Jah zeg, bel ik net de makelaar van die villa dat ik genoeg gespaard heb...quote:Op maandag 13 juli 2009 10:19 schreef marcb1974 het volgende:
We gaan nu echt verhuizen, ik heb het "huisje" in Belgie gevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op maandag 13 juli 2009 10:22 schreef Ladylike het volgende:
Hey FUBAR, Fles en Marc![]()
![]()
(oeh kwartetje![]()
![]()
)
[..]
Jah zeg, bel ik net de makelaar van die villa dat ik genoeg gespaard heb...
Maar goed, ik zeg het wel af
Waar gaan we nou wonen dan?
Ben trouwens al aan het 2e miljoen bezig met sparen he
Kan hier niet op funda, dus geef je vanmiddag de link. Met 2 miljoen halen we het alleen net nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T is op een ruim half uur rijden van Maastricht en Luik
stupidity has become as common as common sense was before
ook nog dicht bij mn werkquote:Op maandag 13 juli 2009 10:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan hier niet op funda, dus geef je vanmiddag de link. Met 2 miljoen halen we het alleen net niet
T is op een ruim half uur rijden van Maastricht en Luik
Heb je een zwakke rug?quote:Op maandag 13 juli 2009 10:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ook nog dicht bij mn werk
En wat die 2 miljoen betreft: ik hoop toch wel dat jij ook wat geld inbrengt, ga die hypotheek niet alleen dragen
Jongen ik zag jou wel lopen hoorquote:
2 wervels krom, maar zelfs met een goede rug is die last te zwaar voor mijquote:
Tuurlijk leg ik ook inquote:Op maandag 13 juli 2009 10:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ook nog dicht bij mn werk
En wat die 2 miljoen betreft: ik hoop toch wel dat jij ook wat geld inbrengt, ga die hypotheek niet alleen dragen
Opfriscursus? Zouden jullie niet gewoon met de basiscursus beginnen?quote:Op maandag 13 juli 2009 10:33 schreef Muck het volgende:
Het is veel te mooi weer om te gaan werken!
Vanmiddag nog een opfriscursus ook, bleh
Nou moet ik ineens aan Eddie Murphy denkenquote:Op maandag 13 juli 2009 10:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk leg ik ook in
Ben hard aan het sparen hoor, heb nu al ¤33,64
quote:Op maandag 13 juli 2009 10:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Opfriscursus? Zouden jullie niet gewoon met de basiscursus beginnen?
Oh wacht, jij zat niet op zorgverzekeringen
Ik heb mijn hoop gezet op de jackpot in de staatsloterij. Win ik die koop ik het nog echt ook direct. Krijgen die ¤7.500.000 er nog voor ookquote:Op maandag 13 juli 2009 10:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou moet ik ineens aan Eddie Murphy denken
"Here´s a few dollar, because I want to do my share"
Gaat goed, dat sparen
Mooi, dan ga ik jou laten lastigvallenquote:Op maandag 13 juli 2009 10:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Zit ik sinds een maand of 2 wel hoor. Geslaagd voor de basiscursus met een 9,5
beter dan die over mn geheime boodschappen, dat hoeft niet iedereen te wetenquote:
Dan besteden we mijn geld aan een nieuwe autoquote:Op maandag 13 juli 2009 10:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb mijn hoop gezet op de jackpot in de staatsloterij. Win ik die koop ik het nog echt ook direct. Krijgen die ¤7.500.000 er nog voor ook
dan zal ik je netjes doorverbindenquote:Op maandag 13 juli 2009 10:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik jou laten lastigvallen
quote:
Dat je in de pornofilm "G spot met zachte g" gespeeld hebt?quote:Op maandag 13 juli 2009 10:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
beter dan die over mn geheime boodschappen, dat hoeft niet iedereen te weten
[..]
Dat weet je als je naar Indonesië emigreert.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:46 schreef indahnesia.com het volgende:
Faalhazen ook.
quote:Op maandag 13 juli 2009 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat je "G spot met zachte g" gespeeld hebt?
ik reageerde een beetje laat op de FP-bericht met die foute foto.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet je als je naar Indonesië emigreert.
He-le-maal niemand?quote:Op maandag 13 juli 2009 10:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je zou het niet verklappen
Mijn zagte (let op de bewuste spelfout) gee-spot gaat niemand wat aan
quote:
Roddeltantequote:Op maandag 13 juli 2009 10:58 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer bijgepraat met collega's, nu eens werken.
En hoeveel cursussen had je nodig om dat te leren?quote:
GFquote:
Het is net een wijf.quote:
OS'en met virussenquote:
Je bent verleerd te quoten?quote:Op maandag 13 juli 2009 10:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik reageerde een beetje laat op de FP-bericht met die foute foto.
quote:
nijnsquote:
Vanaf nu ben jij op dieet: 1 klontje *geeft thee*quote:
*hihi*quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 11:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
Vanaf nu ben jij op dieet: 1 klontje *geeft thee*
*brengt koffie in sexy pakje om het goed te maken* maar het blijft 1 klontjequote:
quote:
ligt eraan waar je zitquote:
quote:
mogguhquote:
whehehehe jij helpt um van de suiker af, en ik wil um van de alcohol af helpenquote:Op maandag 13 juli 2009 11:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
Vanaf nu ben jij op dieet: 1 klontje *geeft thee*
[..]
*hihi*
het sexy pakje maakt alles goedquote:Op maandag 13 juli 2009 11:23 schreef Nijns het volgende:
[..]
*brengt koffie in sexy pakje om het goed te maken* maar het blijft 1 klontje
wat ben je toch makkelijk tevredenquote:Op maandag 13 juli 2009 11:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het sexy pakje maakt alles goed
dan moet je wel met een sexy pakje komenquote:Op maandag 13 juli 2009 11:25 schreef Ladylike het volgende:
whehehehe jij helpt um van de suiker af, en ik wil um van de alcohol af helpen
We zijn toch goed voor je GF...
pon pon pata ponquote:Op maandag 13 juli 2009 11:24 schreef Pheno het volgende:
Fijn, ben je aan het leren, komt er een of andere dokus met zijn radio in de tuin. Ok, psp aan, oordopjes in en iemand dood wensen.
quote:
Dat leert lastiger. pon pon chaka chaka.quote:
jaja, en iets met dartpijlen en het halletje van mijn buren zeker?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Allemaal werk- en vakantiegerelateerd hoor![]()
.
hehehequote:Op maandag 13 juli 2009 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat leert lastiger. pon pon chaka chaka.
Het halletje van je buren? Wat is daarmee?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:30 schreef Muck het volgende:
[..]
jaja, en iets met dartpijlen en het halletje van mijn buren zeker?![]()
Loco Roco, klinkt als een locomotief voor de modelspoorbaanquote:Op maandag 13 juli 2009 11:30 schreef Muck het volgende:
ik moet nog 2 levels loco roco, dan heb ik het uitgespeeld
Doe jij het of doe ik het Muck? Youtubequote:Op maandag 13 juli 2009 11:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Loco Roco, klinkt als een locomotief voor de modelspoorbaan.
Juist!quote:
daar is het hout van waar je pijl in bleef hangenquote:Op maandag 13 juli 2009 11:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het halletje van je buren? Wat is daarmee?
En de dartpijlen ben ik nog vergeten te vermelden. Ik zal straks tijdens de lunch nog wel even zeggen dat jij de pijlen wat beter kon richten dan ik, al was ik de enige die de triple 20 raakte.
het was voor mijn verjaardag johquote:Op maandag 13 juli 2009 11:33 schreef Pheno het volgende:
Meets
In het speciaal dartmeets
Ooit met Bambi mogen darten, wat een takkewijf
ha! beter nog!quote:Op maandag 13 juli 2009 11:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Loco Roco, klinkt als een locomotief voor de modelspoorbaan.
jij dusquote:Op maandag 13 juli 2009 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe jij het of doe ik het Muck? Youtube
graagquote:Op maandag 13 juli 2009 11:35 schreef Pheno het volgende:
Oh muck, zal even die mp3 voor je foon sturen.
wel!quote:
GoogleAds heeft dus niet goed begrepen dat ik Fles probeerde te verkopen.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:37 schreef indahnesia.com het volgende:
wie heeft zijn flessenverzameling in de google ads gepleurt?
(www.1141mb.com/bottles)
Daar heb je tenminste kinderen in kelders!quote:Op maandag 13 juli 2009 11:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
Meer valse eurobiljetten in Nederland
gelukkig zit ik in belgie
je weet dat je mijn favoriete pinguin bent he?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:39 schreef Pheno het volgende:
Muck, je hebt mail. Loco roco mp3, gewoon, omdat het kan
Ze hebben nu toch geen lekkage door die pijl die een meter te hoog terechtkwam?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:38 schreef Muck het volgende:
[..]
daar is het hout van waar je pijl in bleef hangen
zou je niet verder vertellenquote:Op maandag 13 juli 2009 11:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar heb je tenminste kinderen in kelders!
och, ze zijn toch aan het klussenquote:Op maandag 13 juli 2009 11:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze hebben nu toch geen lekkage door die pijl die een meter te hoog terechtkwam?.
Ik kom niet in Belgiëquote:Op maandag 13 juli 2009 11:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zou je niet verder vertellen![]()
wanneer kwam je trouwens weer langs?
De vraag is, hoeveel ken je erquote:Op maandag 13 juli 2009 11:40 schreef Muck het volgende:
[..]
je weet dat je mijn favoriete pinguin bent he?
hihi je zei komenquote:
Nja ik wilde hem aan de cola dus dat is niet suikervrijquote:Op maandag 13 juli 2009 11:46 schreef Nijns het volgende:
GF wordt suiker- en alcoholvrij dankzij LL en mij!
ik wordt dadelijk nog gezondquote:Op maandag 13 juli 2009 11:46 schreef Nijns het volgende:
GF wordt suiker- en alcoholvrij dankzij LL en mij!
colaquote:Op maandag 13 juli 2009 11:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja ik wilde hem aan de cola dus dat is niet suikervrij
"ik wordt"quote:Op maandag 13 juli 2009 11:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wordt dadelijk nog gezond![]()
[..]
cola
taalnaziquote:
Taalverloederaarquote:
zal ik doen alsof ik hard werk en alsof ik dat niet gelezen heb?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |