*brengt koffie in sexy pakje om het goed te maken* maar het blijft 1 klontjequote:
quote:
ligt eraan waar je zitquote:
quote:
mogguhquote:
whehehehe jij helpt um van de suiker af, en ik wil um van de alcohol af helpenquote:Op maandag 13 juli 2009 11:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
Vanaf nu ben jij op dieet: 1 klontje *geeft thee*
[..]
*hihi*
het sexy pakje maakt alles goedquote:Op maandag 13 juli 2009 11:23 schreef Nijns het volgende:
[..]
*brengt koffie in sexy pakje om het goed te maken* maar het blijft 1 klontje
wat ben je toch makkelijk tevredenquote:Op maandag 13 juli 2009 11:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het sexy pakje maakt alles goed
dan moet je wel met een sexy pakje komenquote:Op maandag 13 juli 2009 11:25 schreef Ladylike het volgende:
whehehehe jij helpt um van de suiker af, en ik wil um van de alcohol af helpen
We zijn toch goed voor je GF...
pon pon pata ponquote:Op maandag 13 juli 2009 11:24 schreef Pheno het volgende:
Fijn, ben je aan het leren, komt er een of andere dokus met zijn radio in de tuin. Ok, psp aan, oordopjes in en iemand dood wensen.
quote:
Dat leert lastiger. pon pon chaka chaka.quote:
jaja, en iets met dartpijlen en het halletje van mijn buren zeker?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Allemaal werk- en vakantiegerelateerd hoor![]()
.
hehehequote:Op maandag 13 juli 2009 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat leert lastiger. pon pon chaka chaka.
Het halletje van je buren? Wat is daarmee?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:30 schreef Muck het volgende:
[..]
jaja, en iets met dartpijlen en het halletje van mijn buren zeker?![]()
Loco Roco, klinkt als een locomotief voor de modelspoorbaanquote:Op maandag 13 juli 2009 11:30 schreef Muck het volgende:
ik moet nog 2 levels loco roco, dan heb ik het uitgespeeld
Doe jij het of doe ik het Muck? Youtubequote:Op maandag 13 juli 2009 11:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Loco Roco, klinkt als een locomotief voor de modelspoorbaan.
Juist!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |