Thee graagquote:
Jah zeg, bel ik net de makelaar van die villa dat ik genoeg gespaard heb...quote:Op maandag 13 juli 2009 10:19 schreef marcb1974 het volgende:
We gaan nu echt verhuizen, ik heb het "huisje" in Belgie gevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op maandag 13 juli 2009 10:22 schreef Ladylike het volgende:
Hey FUBAR, Fles en Marc![]()
![]()
(oeh kwartetje![]()
![]()
)
[..]
Jah zeg, bel ik net de makelaar van die villa dat ik genoeg gespaard heb...
Maar goed, ik zeg het wel af
Waar gaan we nou wonen dan?
Ben trouwens al aan het 2e miljoen bezig met sparen he
Kan hier niet op funda, dus geef je vanmiddag de link. Met 2 miljoen halen we het alleen net nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T is op een ruim half uur rijden van Maastricht en Luik
stupidity has become as common as common sense was before
ook nog dicht bij mn werkquote:Op maandag 13 juli 2009 10:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan hier niet op funda, dus geef je vanmiddag de link. Met 2 miljoen halen we het alleen net niet
T is op een ruim half uur rijden van Maastricht en Luik
Heb je een zwakke rug?quote:Op maandag 13 juli 2009 10:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ook nog dicht bij mn werk
En wat die 2 miljoen betreft: ik hoop toch wel dat jij ook wat geld inbrengt, ga die hypotheek niet alleen dragen
Jongen ik zag jou wel lopen hoorquote:
2 wervels krom, maar zelfs met een goede rug is die last te zwaar voor mijquote:
Tuurlijk leg ik ook inquote:Op maandag 13 juli 2009 10:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ook nog dicht bij mn werk
En wat die 2 miljoen betreft: ik hoop toch wel dat jij ook wat geld inbrengt, ga die hypotheek niet alleen dragen
Opfriscursus? Zouden jullie niet gewoon met de basiscursus beginnen?quote:Op maandag 13 juli 2009 10:33 schreef Muck het volgende:
Het is veel te mooi weer om te gaan werken!
Vanmiddag nog een opfriscursus ook, bleh
Nou moet ik ineens aan Eddie Murphy denkenquote:Op maandag 13 juli 2009 10:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk leg ik ook in
Ben hard aan het sparen hoor, heb nu al ¤33,64
quote:Op maandag 13 juli 2009 10:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Opfriscursus? Zouden jullie niet gewoon met de basiscursus beginnen?
Oh wacht, jij zat niet op zorgverzekeringen
Ik heb mijn hoop gezet op de jackpot in de staatsloterij. Win ik die koop ik het nog echt ook direct. Krijgen die ¤7.500.000 er nog voor ookquote:Op maandag 13 juli 2009 10:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou moet ik ineens aan Eddie Murphy denken
"Here´s a few dollar, because I want to do my share"
Gaat goed, dat sparen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |