SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Ik was onder de indruk van je post dat je aan het denken wasquote:
gebeurt niet al te vaakquote:Op zondag 12 juli 2009 19:30 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik was onder de druk van je post dat je aan het denken was
Ik wel ja!quote:Op zondag 12 juli 2009 19:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
dan zijn ze weer allemaal "hard" aan het werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Mijn vakantie is dan voor 4 weken voorbij jaquote:Op zondag 12 juli 2009 19:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
Ik zou me ziek melden als ik jou was, de emotionele schok kan zomaar te groot zijnquote:Op zondag 12 juli 2009 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn vakantie is dan voor 4 weken voorbij ja.
Nouja.. Als ik kan werken.. Heb vrijdag een aantal afdelingen moeten verhuizen waaronder mijn afdeling (ICT). En laat ik nou nog niet 'gesettled' zijnquote:Op zondag 12 juli 2009 19:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
Zo'n beetje aan die klit snokken denk ikquote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee natuurlijk niet. Hij script gewoon ALLES. Nou heeft ie net het bevredigen van zijn vriendin gescript, en uit blijdschap daarover wordt even de handkar aangeslingerd
Waar?quote:
Niet hierquote:
Dat zou jij, als ubersc'er, moeten weten.quote:
Ik zit er maar in , uh, 3. En 2 die niet zo hard lopen.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zou jij, als ubersc'er, moeten weten.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 12-07-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 018 marcb1974
02. 015 goldfinger1963
03. 006 JortK
04. 006 Sjowhan
05. 005 Pheno
06. 005 dndiek
07. 004 Dr_Flash
08. 003 MPG
09. 002 DaMart
10. 002 cablegunmaster
11. 002 indahnesia.com
12. 001 Papierversnipperaar
Reeks-statistieken!
marcb, de 24/7 spammertquote:Op maandag 13 juli 2009 06:49 schreef DaMart het volgende:
En welke spammers hebben gisteren het minst verzaakt?
[..]
Ik ga er maar vanuit dat ik ooit moet betalen. Helemaal leuk als ik in de toekomst moet betalen, dan ga ik natuurlijk niet tegen dat hogere (uiteraard) tarief ook het verleden betalen. Dan weet ik al wat voor gezichten ik krijg te zien "Dit is niet te doen, het is ons geld niet, dus dat corruptie-en we ook wel even recht". En ik word vriendelijk bedankt voor mijn medewerking. Zoiets dan.quote:
Gotta love itquote:Op maandag 13 juli 2009 07:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ga er maar vanuit dat ik ooit moet betalen. Helemaal leuk als ik in de toekomst moet betalen, dan ga ik natuurlijk niet tegen dat hogere (uiteraard) tarief ook het verleden betalen. Dan weet ik al wat voor gezichten ik krijg te zien "Dit is niet te doen, het is ons geld niet, dus dat corruptie-en we ook wel even recht". En ik word vriendelijk bedankt voor mijn medewerking. Zoiets dan.
Dat zal vandaag wel niet lukken bovenaan komen hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |