Enkel "Brianstorm"quote:
Grappig dat je het zegt, want toen "Brianstorm" in primeur ging op de Beeb, heb ik 'em geript en gestuurd, en toen draaide-ie 'em diezelfde avond nog bij DWDD, "lekker illegaal"quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:02 schreef tim. het volgende:
[..]
Klopt het dat "Sketchhead" niet meer te vinden is in de US store? Ik zie "Humbug" wel als pre-order in de UK store staan, "Sketchhead" in geen van beide.
[..]Als DWDD nog werd gemaakt had Giel hem daar al gedraaid, al zou dat maar 10 sec. zijn
.
Oh ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:08 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Grappig dat je het zegt, want toen "Brianstorm" in primeur ging op de Beeb, heb ik 'em geript en gestuurd, en toen draaide-ie 'em diezelfde avond nog bij DWDD, "lekker illegaal".
En "Sketchead" zie ik nu in de UK Store staan, als 11de track. Misschien een hidden track op het reguliere album? Misschien "Terror Pocket" in vermomming? Wel herinner ik mij nu pas weer dat "Sketchead is coming" staat gegraveerd in de inner groove van de FA 10" vinyl
.
Jij hebt hem naar Giel gestuurd? Bedankt in dat geval, die avond hoorde ik "Brianstorm" voor de eerste keer goed (die middag had ik al een lage kwaliteit-versie beluisterd, wat nu dus een slechte rip blijkt te zijn)quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:08 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Grappig dat je het zegt, want toen "Brianstorm" in primeur ging op de Beeb, heb ik 'em geript en gestuurd, en toen draaide-ie 'em diezelfde avond nog bij DWDD, "lekker illegaal".
Dat zou wel een leuke verrassing zijn, hoewel ik ook graag het laatste overgebleven nummer uit de FWN-periode wil horen (als "Sketchead" dus een ander nummer is). Zoals het er nu uitziet, vind ik de muziek die Arctic Monkeys in 2007 hebben uitgebracht het beste. Nóg een nummer in die stijl verwelkom ik dus graagquote:En "Sketchead" zie ik nu in de UK Store staan, als 11de track. Misschien een hidden track op het reguliere album? Misschien "Terror Pocket" in vermomming? Wel herinner ik mij nu pas weer dat "Sketchead is coming" staat gegraveerd in de inner groove van de FA 10" vinyl
.
The View From...The Top Bunkquote:On the road with Arctic Monkeys
Exclusive footage of Arctic Monkeys on the road in eastern Europe on the opening weekend on their Humbug world tour. See this week's OMM for Simon Armitage's exclusive interview with Arctic Monkeys.
http://www.guardian.co.uk(...)rctic-monkeys-humbug
Zoals we al maanden dachten... Hopelijk komen er begin september nog wat Europese surprise-gigs. En anders is het echt wachten tot november, waarin de echte Europese tour plaatsvindt.quote:US Tour Announcement
Arctic Monkeys are pleased to announce that they will be touring the USA/Canada in September/October 2009.
The band will play the following dates:
SEPTEMBER
14th September - Soma, San Diego
15th September - Hollywood Palladium, LA
16th September - Fox Theater, Oakland
18th September - Wonder Ballroom, Portland **FREE SHOW**
19th September - The Showbox @ The Market, Seattle
20th September - Malkin Bowl, Vancouver
22nd September -In The Venue, Salt Lake City - w/Airborne Toxic Event
23rd September - Ogden Theatre, Denver - w/Airborne Toxic Event
25th September - First Avenue, Minneapolis
26th September - Eagles Ballroom, Milwaukee
28th September - Newport Music Hall, Columbus
29th September - Kool Haus, Toronto
30th September - Electric Factory, Philadelphia
OCTOBER
2nd October - House of Blues, New Orleans
3rd October - House of Blues, Houston
4th October - Austin City Limits Festival, Austin
5th October - The Palladium Ballroom
Pre-sale tickets will only be available to Arctic Monkeys registered members. Sign-up or sign-in if already a member here and you will be sent an email with the activation password, pre-sale ticketlinks, and pre-sale announcement dates and times for the US/Canada dates.
General Onsale information shall be announced shortly.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |