Dat wist ik ja, maar dit had ik nou ook weer niet verwacht.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
En Mini, volgens mij is het een bekende bijwerking van koperspiraaltjes dat je daar nogal heftig van gaat eh.. vloeien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij nader inzien toch maar een spoiler.
Anyway, ander onderwerp...Are you pondering what I'm pondering?
Dat is zó belachelijk dat je ongetwijfeld gelijk hebt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:21 schreef Phaidra het volgende:
VMW, volgens mij kan je alleen uploaden als je géén studenten OV-chip hebt. Maar ik ben niet helemaal zeker...
Dat is balenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:41 schreef laziness het volgende:
Mijn meneer zijn diploma uitreiking is tijdens onze geplande vakantie
En nu?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:41 schreef laziness het volgende:
Ik ben een beetje Slank-moe geloof ikquote:
Oef, dats niet fijn.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:41 schreef laziness het volgende:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben een beetje Slank-moe geloof ikLigt echt totáál niet aan de mensen hier, ik vind jullie allemaal schatten, maar ik merk dat ik het af en toe meestal niet meer kan bijbenen en dat ik me dan rot voel als ik op iets belangrijks niet of niet snel genoeg reageer. En heel soms vind ik het ook gewoon een hoop geneuzel en geklaag
Maar dat ligt niet aan jullie, dat ligt aan mij, dat ik dat momenteel gewoon wat minder goed kan hebben denk ik. Ik heb wat meer behoefte aan happy happy joy joy.
Dus de kwaliteitsposts () van mij komen wel weer, maar ik heb ff een kleine pauze
![]()
![]()
ik ben vandaag erger dan jij...en ik ben niet eens ziek...quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn lijstje so far:
O: -
T: -
L: 2 boterhammen; 1x kipfilet, 1x 30+ kaas
T: 3 hapjes van een stukje carrot cake van Duvel
D: ?
T: ?
Briljant. Met dank aan het leuke virus dat me parten speelt.
Het heeft absoluut niet alleen met de persoonlijke situatie te maken hoor!quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Greyssie: dat kan ik me - gezien jouw persoonlijke situatie - heel goed voorstellen.
Als je ons maar niet helemaal gaat verlaten.
Wow, wat fijn voor je.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:48 schreef RaymanNL het volgende:
Ben fokking 15KG kwijtIk hoef er niet eens meer moeite voor te doen, gewoon drie keer in de week roeien en normaal eten
Hoop niet dat ik straks terugval, maar ik denk het niet, de knop is echt om
Ok, nou, daar ben ik alleen maar blij omquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Het heeft absoluut niet alleen met de persoonlijke situatie te maken hoor!Met mij gaat het super momenteel en mijn moeder is al aan haar tweede week bezig met bestralingen en dat valt haar tot nu toe enorm mee. Maar ik wil een beetje in die positieve flow blijven hangen denk ik. Negatief kost wat teveel energie soms.
En ik ga zéker niet weg hoor, echt! Alleen ff wat minder zin
Verschuiven of niet gaan naar de uitreiking. Het komt vast goed hoor maar er was al vrij gevraagd e.d.quote:
Jeej, goed van je.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:54 schreef kwakveense het volgende:
heuj, zit ik zomaar kip te eten.en een boterham in de toaster
Dankjequote:Op woensdag 8 juli 2009 14:52 schreef SiTu het volgende:
Hm. Ik vind bleekselderij in salades en sauzen echt lekker, maar zo'n losse stengel met wat yoghurtdip is helemaal niks
Envoor RaymanNL!
True.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:54 schreef kwakveense het volgende:
+1 voorspelbare vervolgposts:
bleekselderij
Niet. Althans, ik vind mezelf best handig in de keuken maar dát kan ik echt nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:59 schreef SiTu het volgende:
True.
Wat anders dan: het is vast ontzettend logisch, maar hoe gebruik je zo'n citruspers zonder het sap te knoeien?
[ afbeelding ]
Boven een bakje.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:59 schreef SiTu het volgende:
[..]
True.
Wat anders dan: het is vast ontzettend logisch, maar hoe gebruik je zo'n citruspers zonder het sap te knoeien?
[ afbeelding ]
Jep. Nog steeds blond, maar het ordinaire is er af zeg maar.quote:
Doe ik niet aan. Kijk maar in mijn hyves en stel je honingblonde haren voorquote:
Jeej, positieve vibes!quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:03 schreef Tinkepink het volgende:Mijn administratie is bijna af
![]()
De haarkleuring is gelukt
![]()
We zijn alleen niet meer zo rijk als ik dacht. Maar goed. Geen zorgen voor de dag van morgen, ik ga gewoon een weekje kamperen met de kinderen voglende week. Dat kost ons ook de kop niet met een LPG-auto en een klein tentje op een lowbudgetcamping.
En, wat is het toch fijn om thuis te zijn![]()
@Greys: gewoon negeren de negatieve flow. Probeer ik ook te doen.
Oja, die is inderdaad leuk!quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:05 schreef Phaidra het volgende:voor Tink!
Nog even een late reactie: Als je Shaun of the dead leuk vond, is Hot fuzz ook een aanrader. Zelfde makers/ acteurs, zelfde absurde humor.
quote:
Je staat niet in m'n hievus en ik weet je naam ook niet, dus dat wordt wat lastigquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Doe ik niet aan. Kijk maar in mijn hyves en stel je honingblonde haren voor
quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jep. Nog steeds blond, maar het ordinaire is er af zeg maar.
Volgens mij is er, als je een beetje alert blijft, weinig te vrezen. Laat me raden: het is een heuse openbaring voor je dat je nu zo lekker in je vel zit?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:48 schreef RaymanNL het volgende:
Ben fokking 15KG kwijtIk hoef er niet eens meer moeite voor te doen, gewoon drie keer in de week roeien en normaal eten
Hoop niet dat ik straks terugval, maar ik denk het niet, de knop is echt om
euhm. je ramt m in de ctiroen boven de pan of gerecht en knijpt het sap dan eroerheen uit. dus hij ís om te knoeienquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:59 schreef SiTu het volgende:
[..]
True.
[ afbeelding ]
Leuk! Wat zat er in?quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil niet arrogant klinken hoor, maar ik vind m'n taart echt superlekker.. Er waren gister ook heel veel mensen die een tweede stuk wilden omdat ze het zo lekker vonden.
.
Zo he, verschilquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dankje![]()
Hier even een (vage) voor (uit december 08) en na (nu) foto:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een laag frambozenjam en een laag swiss merengue met Saroma framboos.quote:
Oeh, dat klinkt goed.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een laag frambozenjam en een laag swiss merengue met Saroma framboos..
Dat heb ik ook altijd, en als ik dan thuiskom is het ineens verdwenen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:23 schreef Syrena het volgende:
Echt altijd als ik op mijn werk zit krijg ik zin om thuis dingen te doen.
Zoals mijn kledingkast uitmesten en een Plan maken wat ik nog moet Aanschaffen zodat ik niet meer in het wilde weg dingen ga kopen.
Of een taart bakken. Of muffins.
Nog vijf dagen werkenEn dan ben ik thuis en denk ik: Bwuh
en hang op de bank
Tink is weer stijlvol blondquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jep. Nog steeds blond, maar het ordinaire is er af zeg maar.
Oeh das kutquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:45 schreef cyclechick het volgende:
Terug van scriptie bespreken en kreeg een hoop commentaar, veel ook over dingen die eerder wel goed waren (stond zelfs bij, letterlijk, dat ik het goed had gedaan, toen)
onderweg naar huis wilde ik langs de AH voor pastasaus, fietste 50 meter aan de verkeerde kant (want anders langs 3 stoplichten en om groot kruispunt heen) staat er politie te bekeurendat wordt een dure pasta vanavond dus
Hahahaquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
da's niet leuk fietsbabe![]()
ik heb zojuist bij Popo gereserveerd onder de naam ' Noes 'had het eigenlijk nog op O. Noes willen doen, maar dat was iets TE obvious
quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb zojuist bij Popo gereserveerd onder de naam ' Noes 'had het eigenlijk nog op O. Noes willen doen, maar dat was iets TE obvious
quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:04 schreef motorbloempje het volgende:
Rene mailde terug:
volgende keer op naam van E. Fail![]()
quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
Rene mailde terug:
Als ze al serieus denken dat je om macaroni vraagt was ze O.Noes echt nooit opgevallen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:04 schreef motorbloempje het volgende:
Rene mailde terug:
quote:
De typische namen die je vind in de Donald Duckquote:
In het kader van flauwheid kun je ook reserveren onder de naam Gua K. Mole ....quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De flauwheid, ik weet 't..
Waar ben je in Nijmegen geweest gisteren?
pest/pijnig haar en zing TOCH meequote:Op woensdag 8 juli 2009 16:33 schreef Viking84 het volgende:
I just can't stop loving you
I just can't stop loving you
And if I stop, then tell me just what will I do
'Cause I just can't stop loving you
Zo'n zin om mee te zingen, maar de Duitse is wel thuis.
Het was ook een spontaan ideequote:Op woensdag 8 juli 2009 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
en niet eens even laten weten
Moest toch werken, maar soit
quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
In het kader van flauwheid kun je ook reserveren onder de naam Gua K. Mole ....
Gewoon een beetje rondgewandeld in het centrum, was leuk
Eerlijk gezegd pest je mij er niet mee hoor. De man heeft goede muziek gemaakt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik pest liever jullie door hier MJ-teksten te posten.
Nu Man in the mirror.
Hij heeft toch nog plenty tijd om dat te vinden? Ik zie het drama nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:35 schreef Viking84 het volgende:
Mark zit in het hotel.
En vraagt net: "Hm, waar is de HMH eigenlijk?". Echt, de voorbereiding van die knul
. Hij was ook al vertrokken en toen kwam 'ie weer terug, laptop weer aan, want hij moest z'n hotelpapieren nog printen
.
Ja ik vind het getuigen van een slechte voorbereidingquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hij heeft toch nog plenty tijd om dat te vinden? Ik zie het drama niet
Hij zoekt de Bijlmer Bierschuur begrijp ik?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:35 schreef Viking84 het volgende:
Mark zit in het hotel.
En vraagt net: "Hm, waar is de HMH eigenlijk?". Echt, de voorbereiding van die knul
. Hij was ook al vertrokken en toen kwam 'ie weer terug, laptop weer aan, want hij moest z'n hotelpapieren nog printen
.
Zekers.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd pest je mij er niet mee hoor. De man heeft goede muziek gemaakt.
Nu verwijt je hem dat hij niet zo neurotisch is als jijquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja ik vind het getuigen van een slechte voorbereiding. Ik zou alles gisteravond al hebben uitgezocht, neuroot als ik ben
.
Ik wel. Al was het maar omdat ik dan met een gerust hart van alles kan genieten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nu verwijt je hem dat hij niet zo neurotisch is als jij
Als ik uitgebreid de tijd had, zou ik het ook echt niet allemaal uitpluizen vantevoren. Hoor
Dat iddquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik wel. Al was het maar omdat ik dan met een gerust hart van alles kan genieten.
Nou ja, als ze niet door hebben dat je om guacamole vraagt, hebben ze het ook vast niet door als je onder die naam reserveertquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
![]()
Ik ga vanavond koekjes bakken, heb ik besloten. Choc chip met walnoot en koffie.
Nee, dan zeggen ze: we hebben wel een M.A. Caroni staan hierquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:42 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou ja, als ze niet door hebben dat je om guacamole vraagt, hebben ze het ook vast niet door als je onder die naam reserveert![]()
Je koekjes klinken trouwens goddelijk
Dat geloof ik wel, en je bent absoluut niet de enige. Maar die eigenschap van jou hoef je niet op anderen te projecteren, bedoel ikquote:
Olijfolie, azijn, peper en zout een mogelijkheid, evt met wat citroensap? En honing is toch juist bijna pure suiker?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:48 schreef Ek-Mei het volgende:
ik zoek naar broodbeleg ivm mijn dieet, het mag geen vlees zijn, geen melk bevatten, geen suiker of zoetstof, niet teveel zout, geen zonnebloemolie... ik heb nu honing en jam zonder suiker.
LIjstje:
O: soyashit () met lepel muesli
T: appel
L: 2 boterhammen honing
T: wat amandelen
D: spagetti met groente (geen vlees en saus) misschien wat kruiden? ijsbergsla
T: kiwi of druiven
iemand nog een idee voor de dressing, zag net dat er ook suiker in zat namelijk, misschien dan maar wat olijfolie erop of is dat "kaal" niet te eten?
ik zal eens wat bij elkaar gooien, ja maar geen toegevoegde suikerquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Olijfolie, azijn, peper en zout een mogelijkheid, evt met wat citroensap? En honing is toch juist bijna pure suiker?
Rene mailde terug:
Ja maar niet geraffineerd. Ofzoquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Olijfolie, azijn, peper en zout een mogelijkheid, evt met wat citroensap? En honing is toch juist bijna pure suiker?
hm, niet helemaal mee eens: als iemand niet neurotisch is maar vervolgens jóu gaat vragen waar iets is, dan neem ik zo iemand wel kwalijk dat ze zelf te lui waren om het op te zoeken. dat is namelijk gewoon gemakzuchtig gedrag en erop rekenen dat iemand anders het wel voor je zal regelen/redden allemaal als het erop aan komt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, en je bent absoluut niet de enige. Maar die eigenschap van jou hoef je niet op anderen te projecteren, bedoel ik
Olie, azijn en honing samen is prima te eten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:48 schreef Ek-Mei het volgende:
ik zoek naar broodbeleg ivm mijn dieet, het mag geen vlees zijn, geen melk bevatten, geen suiker of zoetstof, niet teveel zout, geen zonnebloemolie... ik heb nu honing en jam zonder suiker.
LIjstje:
iemand nog een idee voor de dressing, zag net dat er ook suiker in zat namelijk, misschien dan maar wat olijfolie erop of is dat "kaal" niet te eten?
Ik vond hem wel grappig.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dan zeggen ze: we hebben wel een M.A. Caroni staan hier.
Ik vind dit niet goed klinken, EM. Ik zou eerst met je huisarts overleggen. Sowieso ben ik allergisch voor diëten waarbij suiker wordt vervangen door honing; honing is 85% suiker en wat water, het heilzame effect is minimaalquote:
ah mooi, meestal flikker ik de honing met wat mosterd door de yoghurt maar dat mag dus nu nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:54 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Olie, azijn en honing samen is prima te eten.
De spaghetti zou ik simpel houden met olie en knoflook, en dan de groente er los bij.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:48 schreef Ek-Mei het volgende:
LIjstje:
Ja en MoBlo maar denken dat ik haar grap jatte, maar dat was niet zoquote:
Ja, maar dat is gewoon de co-dependent relatie die Vik en Mark blijkbaar hebbenquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:54 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hm, niet helemaal mee eens: als iemand niet neurotisch is maar vervolgens jóu gaat vragen waar iets is, dan neem ik zo iemand wel kwalijk dat ze zelf te lui waren om het op te zoeken. dat is namelijk gewoon gemakzuchtig gedrag en erop rekenen dat iemand anders het wel voor je zal regelen/redden allemaal als het erop aan komt.
Ik heb vandaag nog even de homeopatische arts aan de telefoon gehad, wel een paar seconden want hij was wederom erg haastig volgens mij. Ik vroeg me namelijk af hoe lang ik het dieet moet volgen omdat ik op vakantie ga, het duurt zo'n 3 weken, dan ben ik nog neit weg dus dat kan wel, maar hij zegt dus: je kunt in het buitenland je ook prima houden aan het dieet (ja vastquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind dit niet goed klinken, EM. Ik zou eerst met je huisarts overleggen. Sowieso ben ik allergisch voor diëten waarbij suiker wordt vervangen door honing; honing is 85% suiker en wat water, het heilzame effect is minimaal
Ik acht de kans hierbij heel groot dat je serieuze intoleranties kweekt met dit dieet. Sure, als je alles weglaat, zal je vast ook hetgeen wat je slecht verdraagt wel weglaten en je dus beter voelen. Stel nou dat lactose bijvoorbeeld de boosdoener is, dan eet je nu voor jan doedel suikervrij. En een belangrijke consequentie van een paar weken suikervrij is dat je opblaast als een ballon als je toevallig wel weer een keertje suiker eet. Omdat je het ontwend bent. Maar vervolgens verdraag je dat dus ook slecht, terwijl het in het begin misschien wel helemaal geen klachten veroorzaakte. En dan ben je voor je het weet zover dat je echt nog maar heel weinig kunt eten.
Dit schreeuwt om een verneukte relatie met eten, joh. Wat waarschijnlijk niet nodig is. Spastische darmen zijn vervelend, maar je leeft er geen dag korter door.
dankje! houmous zal ik eens naar kijken, pindakaas mag en lust ik niet, en ei mag ik ook niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
De spaghetti zou ik simpel houden met olie en knoflook, en dan de groente er los bij.
En dan een simpele dressing van olie en azijn over de sla.![]()
Als broodbeleg is avocado met tomaat misschien wat?
En houmous moet mogen. Vegetarische smeerpasta. Pindakaas. Ei (eventueel in zelfgemaakt saladevorm met een augurkje).
De mate waarin je dingen van tevoren moet plannen hangt ook af van hoe zelfredzaam je bent op het moment zelf. Als je er genoeg aan hebt om op het station even een kaartje van A'dam te zoeken en er dan zelf wel achter komt hoe je daar komt is het prima om het niet van tevoren uit te zoeken. Aan de andere kant, als je dan vanuit A'dam volkomen onwetend naar het thuisfront belt zodat zij via internet kunnen uitzoeken waar je heen moet, dan had je het gewoon zelf moeten doen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, maar dat is gewoon de co-dependent relatie die Vik en Mark blijkbaar hebbenIk zou het op het station vragen, denk ik. Of ben je dan ook teveel afhankelijk van anderen?
Nou, ik had vorige week toen ik naar Frankfurt ging alles uitgezocht van te voren, maar heb er uiteindelijk geen moer aan gehad. En ook dan komt het goed, heb ik gemerkt.quote:
Ja klopt. En dan mag je weer meer gaan eten, maar reageert je lijf op al het nieuwe en komt het erop neer dat je de rest van je leven zo moet blijven eten. Want het werkt, als je al die dingen weglaat, maar wil jij de rest van je leven alles afslaan op verjaardagen, niet meer uit eten en nooit meer spontaan ergens blijven eten omdat je niets mag?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:56 schreef ColdFeet het volgende:
Ik acht de kans hierbij heel groot dat je serieuze intoleranties kweekt met dit dieet. Sure, als je alles weglaat, zal je vast ook hetgeen wat je slecht verdraagt wel weglaten en je dus beter voelen. Stel nou dat lactose bijvoorbeeld de boosdoener is, dan eet je nu voor jan doedel suikervrij. En een belangrijke consequentie van een paar weken suikervrij is dat je opblaast als een ballon als je toevallig wel weer een keertje suiker eet. Omdat je het ontwend bent. Maar vervolgens verdraag je dat dus ook slecht, terwijl het in het begin misschien wel helemaal geen klachten veroorzaakte. En dan ben je voor je het weet zover dat je echt nog maar heel weinig kunt eten.
Dit schreeuwt om een verneukte relatie met eten, joh. Wat waarschijnlijk niet nodig is. Spastische darmen zijn vervelend, maar je leeft er geen dag korter door.
Ik moest ook meteen aan jou denken toen ik dat typte. Sorryquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, ik had vorige week toen ik naar Frankfurt ging alles uitgezocht van te voren, maar heb er uiteindelijk geen moer aan gehad. En ook dan komt het goed, heb ik gemerkt.
Ik ben ook een enorme neuroot hoor, maar door zulke dingen onderweg leer je wel om er losser mee om te gaan..
Oh, maakt niet uit hoor! Zo bedoelde ik het ook niet. Ik wilde gewoon even zeggen dat ook je goed voorbereiden geen garanties biedt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik moest ook meteen aan jou denken toen ik dat typte. Sorry![]()
.
Heb je niks beters in huis? Crackertjes zijn echt loze calorieen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:30 schreef Flaccid het volgende:
Nog erbij: Nog een keer 2 pakjes crackertjes. Kan toch wel?
Melba Toastquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je niks beters in huis? Crackertjes zijn echt loze calorieen.
Qua calorieën wel maar er zit echt niks nuttigs in. Doe dan liever fruit, yoghurt, noten...quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:30 schreef Flaccid het volgende:
Nog erbij: Nog een keer 2 pakjes crackertjes. Kan toch wel?
neuh, dat versta ik ondr hetzelfde als wat mini rules zegt: zelfredzaamheid! ik was bijvoorbeeld op weg van New York naar m'n airport hotel bij Windsor Locks vergeten dat ik misschien wl helemaal geen taxi zou kunnen vinden bij het station. toen heb ik in de trein aan iemand met dezelfde bestemming gevraagd of die misschien het nummer van een taxi centrale had. die heeft voor me op internet gezocht met zn blackberry. Dat heet zelfredzaamheid. maar als mn broertje bijvoorbeeld naar Londen gaat en mij dan belt vanaf t vligveld of ik effe wil opzoeken hoe hij bij zn hotel komt, dan vind ik m een luie oetel!quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, maar dat is gewoon de co-dependent relatie die Vik en Mark blijkbaar hebbenIk zou het op het station vragen, denk ik. Of ben je dan ook teveel afhankelijk van anderen?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:02 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
De mate waarin je dingen van tevoren moet plannen hangt ook af van hoe zelfredzaam je bent op het moment zelf. Als je er genoeg aan hebt om op het station even een kaartje van A'dam te zoeken en er dan zelf wel achter komt hoe je daar komt is het prima om het niet van tevoren uit te zoeken. Aan de andere kant, als je dan vanuit A'dam volkomen onwetend naar het thuisfront belt zodat zij via internet kunnen uitzoeken waar je heen moet, dan had je het gewoon zelf moeten doen.
tsja, ik ook. ik verdoe liever mijn kostbare tijd niet met een tram missen die ik gewoon had kunnen halen als ik meteen had geweten dat ik die moest hebben en waar hij ging. en ik heb geen zin om om te lopen als ik ook direkt de goeie route had kunnen vinden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:47 schreef Lastpost het volgende:
Ik zoek trouwens nooit iets van te voren op, tot ergenis van m'n vriendin.![]()
Of ik nou een afspraak moet hebben, de trein moet pakken of gewoon een stad in ga die ik niet ken, ik kijk/vraag en observeer ter plaatse wel over het hoe en wat en loopt het niet goed, so be it.
Lekker makkelijk, m'n vriendin is echter zo'n controlfreak en heeft van alle mogelijke situaties een printje in de tas zitten.
Ik verdoe mijn tijd buiten de deur sowieso niet zo heel snel, altijd muziek op en vrijwel altijd een digitale camera in de buurt dus mocht ik een uur moeten wachten bekijk ik de omgeving gewoon.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:50 schreef kwakveense het volgende:
[..]
tsja, ik ook. ik verdoe liever mijn kostbare tijd niet met een tram missen die ik gewoon had kunnen halen als ik meteen had geweten dat ik die moest hebben en waar hij ging. en ik heb geen zin om om te lopen als ik ook direkt de goeie route had kunnen vinden.
ik kom dan ook nooit te laat omdat ik iets niet kon vinden (dat vind ik ronduit onbeschoft en een slechte reden om te laat te komen... je had het op kunnen zoeken immers)
ik vnd het trouwens heerlijk om in een relatie fonbekende stad rond te dwalen zonder mn plattegrond te gebruiken - als ik alle tijd heb en geen duidelijk doel. bovendien kan ik in een onbekende stad redelijk snel mijn weg vinden als ik eenmaal twee herkenningspunten heb (meestal een kerk en het station) en een keertje de structuur van de straten heb gezien op een kaartje...dat zit daarna in mijn hoofd.
mja dat zoek ik uit omdat ik een neuroot ben en anders te bang ben dat ik me niet red met mijn 0 woorden spaansquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:58 schreef ColdFeet het volgende:
Kwak, als ik een afspraak heb, is het een ander verhaal. Maar als ik straks naar Barcelona ga, ga ik echt niet precies uitzoeken hoe ik van het vliegveld naar de guesthouse kom. Ik zie wel, er rijdt vast wel een trein
Ik dus wel, ook zal zoek ik het van tevoren op. ik heb namelijk het richtingsgevoel van een doperwt met een blinddoek voorquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:50 schreef kwakveense het volgende:
[..]
tsja, ik ook. ik verdoe liever mijn kostbare tijd niet met een tram missen die ik gewoon had kunnen halen als ik meteen had geweten dat ik die moest hebben en waar hij ging. en ik heb geen zin om om te lopen als ik ook direkt de goeie route had kunnen vinden.
ik kom dan ook nooit te laat omdat ik iets niet kon vinden (dat vind ik ronduit onbeschoft en een slechte reden om te laat te komen... je had het op kunnen zoeken immers)
ik vnd het trouwens heerlijk om in een relatie fonbekende stad rond te dwalen zonder mn plattegrond te gebruiken - als ik alle tijd heb en geen duidelijk doel. bovendien kan ik in een onbekende stad redelijk snel mijn weg vinden als ik eenmaal twee herkenningspunten heb (meestal een kerk en het station) en een keertje de structuur van de straten heb gezien op een kaartje...dat zit daarna in mijn hoofd.
ja, maar dat vind ik nog wat anders... je dacht dat je het wist... en je bleek het vergeten te zijn...quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:07 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik dus wel, ook zal zoek ik het van tevoren op. ik heb namelijk het richtingsgevoel van een doperwt met een blinddoek voor![]()
Eergister, toen ik op bezoek ging bij die jongen van het park (was ik dus 1x eerder geweest) die jongen woont gewoon in mijn stad, in een straat die ik kende. alleen nu moest ik ipv huis, vanaf station daar naar toe. Wat is dan de kortste route? Ik weet nog dat we vanaf zijn huis naar het park zijn gefietst en dat was niet zo ver, dus ik vanaf station naar park gefietst, maar toen wist ik het serieus niet meer. 2 opties: 1 naar mijn huis fietsen, vanaf daar nog een x proberen. 2: hem bellen om te vragen waar ik heen moet.
Dat laatste gedaan, en ik moest gewoon rechtsaf en de straat uitfietsen, dan fietste ik zo tegen zijn deur af. Dat betekende dat ik ongeveer de helft van de afgelegde afstand weer terug kon fietsen richting station, alleen 1 straat parallel aan de A'damse straatweg, waar ik op had gefietst.
Vrij beschamende actie en erg kenmerkend voor mijn richtingsgevoel
maar ik wist het eigenlijk wel, dat is het stomme. (ik moest ergens in ondiep zijn, hoe moeilijk kan het zijnquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:08 schreef Mini_rulez het volgende:
Voor Utrecht is er een heel handige fietsrouteplanner.
Ja oke, ik hoef ook niet iedere dag de stad voorbij te zien razen in de metro, al is Rotterdam natuurlijk wel een stad die er iedere week weer anders uit ziet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:01 schreef Mini_rulez het volgende:
Lastpost: die mensen die de Spits zitten te lezen rijden datzelfde stuk misschien wel elke dag, dan heb je de omgeving op gegeven moment ook wel gezien. En wat als je een afspraak hebt en niet de hele dag de tijd om ruim op tijd te vertrekken?
ja dat heb ik in frankrijk gedaan! lekker! maar ik ben wel gestopt omdat ik teveel enge honden tegen kwam...quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:06 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, is ook zo, mensen verschillen daar best in. En hé, in Spanje ben ik echt een groterd, dus voel ik me al snel veilig
Ik vind hardlopen als ik net een lange reis heb gemaakt ook tofLekker een vreemde plek verkennen op je sportschoenen. Maar MoBlo hield daar ook echt niet van, geloof ik.
Herkenbaarquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:07 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik dus wel, ook zal zoek ik het van tevoren op. ik heb namelijk het richtingsgevoel van een doperwt met een blinddoek voor![]()
Eergister, toen ik op bezoek ging bij die jongen van het park (was ik dus 1x eerder geweest) die jongen woont gewoon in mijn stad, in een straat die ik kende. alleen nu moest ik ipv huis, vanaf station daar naar toe. Wat is dan de kortste route? Ik weet nog dat we vanaf zijn huis naar het park zijn gefietst en dat was niet zo ver, dus ik vanaf station naar park gefietst, maar toen wist ik het serieus niet meer. 2 opties: 1 naar mijn huis fietsen, vanaf daar nog een x proberen. 2: hem bellen om te vragen waar ik heen moet.
Dat laatste gedaan, en ik moest gewoon rechtsaf en de straat uitfietsen, dan fietste ik zo tegen zijn deur af. Dat betekende dat ik ongeveer de helft van de afgelegde afstand weer terug kon fietsen richting station, alleen 1 straat parallel aan de A'damse straatweg, waar ik op had gefietst.
Nu klink je net als ikquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:07 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Wat zegt je buik?quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier nog zo'n controlfreak hoor. Ik zoek zelfs met google maps op hoe ik precies moet lopen vanaf een station o.i.d.
Twijfel of ik moet avondeten. Lig alleen maar op de bank te hoesten en te slapen en lever verder geen fysieke prestaties. Zou een boterham niet genoeg zijn?
Kippensoep says I! Lots of vitamientjes en makkelijk weg te krijgen!quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier nog zo'n controlfreak hoor. Ik zoek zelfs met google maps op hoe ik precies moet lopen vanaf een station o.i.d.
Twijfel of ik moet avondeten. Lig alleen maar op de bank te hoesten en te slapen en lever verder geen fysieke prestaties. Zou een boterham niet genoeg zijn?
Ohh, ik ben weleens op vakantie geweest met vrienden, hij reed, supernerveuze bestuurder met slecht overzicht; zij las kaart. Nu kon ze wel aan hand van de straatnaambordjes besluiten of je links of rechts moest, maar ze miste bijvoorbeeld het vrij fundamentele begrip dat je met 2x links in tegengestelde richting rijdtquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:10 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja, maar dat vind ik nog wat anders... je dacht dat je het wist... en je bleek het vergeten te zijn...
ik heb een vrij sterke innerlijke gps. ik raak alleen de weg kwijt als straten rond lopen ipv recht en ik dus ongemerkt van richting ben veranderd. dan moet ik een stad een beetje kennen om e gokken waar ik ben en waar ik zal uitkomen.
Utrecht vind ik trws. ook best moeilijk
Niet gaan! Je bent zo keurig aan het sporten dat je best kunt overslaan vandaagquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik twijfel nog over S: Body Jam want ik heb de hele dag al hoofdpijn en weet niet of dat gehups bevorderend
gaat zijn
dit is wat ik heb gedaan:quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:10 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja, maar dat vind ik nog wat anders... je dacht dat je het wist... en je bleek het vergeten te zijn...
ik heb een vrij sterke innerlijke gps. ik raak alleen de weg kwijt als straten rond lopen ipv recht en ik dus ongemerkt van richting ben veranderd. dan moet ik een stad een beetje kennen om e gokken waar ik ben en waar ik zal uitkomen.
Utrecht vind ik trws. ook best moeilijk
Ik weet het niet... Het is me een beetje om het even geloof ik nu. Niet eten is prima, wel iets eten ook wel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niks?Je voelt toch wel of je trek hebt of niet?
aangezien je lijf 1200-1500 kcal per dag nodig heeft om je organen te laten functioneren lijkt me dat niet nee - maar eigenlijk wil ik me nergens mee bemoeien nu je nog voor de mevrouw aan t opscrhijven bent...quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dan zou ik wat eten, aangezien je waarschijnlijk weer veel te weinig op hebt vandaag?quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weet het niet... Het is me een beetje om het even geloof ik nu. Niet eten is prima, wel iets eten ook wel.
Ik ben deze week nog helemaal niet wezen sportenquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet gaan! Je bent zo keurig aan het sporten dat je best kunt overslaan vandaagEn je lijstje is, op de halve kitkat na, pretty much prachtig!
ik denk eerlijk gezegd dat XM dat niet voelt Tink... over- en ondereters verleizen dat gevoel of de herkennign daarvoor vrij snel...quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niks?Je voelt toch wel of je trek hebt of niet?
Joe ret maai riemark aboet kipsoep?quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weet het niet... Het is me een beetje om het even geloof ik nu. Niet eten is prima, wel iets eten ook wel.
hij kan het toch op het station vragen? Er is toch niks mis met zijn mond?quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:28 schreef Viking84 het volgende:
Guess what: nu zit Mark tegen mij te mopperen dat 'ie niet weet welke tram 'ie moet hebben.
Dus ik ga dat maar even opzoeken...
1. Ik zou eerst ontdooien!quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:29 schreef Daph_ het volgende:
Ik kan het dus niet vinden!
Misschien kunnen jullie me helpen.. Ik geloof dat loveli of uniekhoorn het toen had uitgelegd, maar ik kan het niet vindenIk wil dus vispakketje uit de oven maken. Nog nooit gevraagd, dus mijn vragen zijn:
1. Ik heb koolvis (ingevroren). Moet ik dit eerst ontdooien of kan dit ook gewoon wat langer in de oven?
2. Moet ik de groentjes eerst koken/bakken voor ik het in de aluminiumfolie doe?
3. Hoe warm moet de oven en hoe lang (20 minuten dacht ik)?
Ik heb als groentjes prei, lenteui en champignonnetjes
tsja zó hou je die codepency natuurlijk wel in stand.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:28 schreef Viking84 het volgende:
Guess what: nu zit Mark tegen mij te mopperen dat 'ie niet weet welke tram 'ie moet hebben.
2 boterhammen en 3 hapjes carrot cakequote:Op woensdag 8 juli 2009 18:28 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dan zou ik wat eten, aangezien je waarschijnlijk weer veel te weinig op hebt vandaag?
Gelezenquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Joe ret maai riemark aboet kipsoep?
Kippensoep is goed! Mucho healthy, geen schuldgevoelens, gezond, veggies, en KIP!
Dankjequote:Op woensdag 8 juli 2009 18:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
1. Ik zou eerst ontdooien!
2. Kan zo erin! Wel schoonmaken of course
3. Ehh. Ik denk ongeveer 20 minuten op 200 graden.
Komen er ook kruiden e.d. bij?![]()
nu heb ik zin in pizzaquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
2 boterhammen en 3 hapjes carrot cake. Maar
is boodschapjes doen. Hij heeft z'n zinnen op pizza gezet en neemt voor mij een maaltijdsalade mee.
ook niet als je t met een lepel eet? ik vond t ook nooit wat, maar met een lepel krijg ik bouillon wel binnen...quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gelezen. Maar ik houd niet zo van soep
. Vloeibaar, warm voedsel is niet echt m'n ding...
En wat nou als jij dat nu eens een keer niet opzoekt? Je kan het vervelend vinden dat ie alles aan jou vraagt, maar dan moet je hem ook niet helpen en het nu gewoon zelf laten uitzoekenquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb ge-edit! Ik denk dat 220 beter is, met dank aan mr ah.nlquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
DankjeIk ben nog een kooknewbie dus dit soort dingen weet ik allemaal niet
Ik moet even kijken wat voor kruiden we hebben, ik heb geen zin om nog naar de Appie te gaan.. Die is altijd zo druk op dit tijdstip. Wat voor kruiden passen hier eigenlijk bij?
![]()
Ikheb wel eens iets van rode curry op de vis gesmeerd, dat was erg lekker.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
DankjeIk ben nog een kooknewbie dus dit soort dingen weet ik allemaal niet
Ik moet even kijken wat voor kruiden we hebben, ik heb geen zin om nog naar de Appie te gaan.. Die is altijd zo druk op dit tijdstip. Wat voor kruiden passen hier eigenlijk bij?
![]()
Wat ik doe:quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:29 schreef Daph_ het volgende:
Ik kan het dus niet vinden!
Misschien kunnen jullie me helpen.. Ik geloof dat loveli of uniekhoorn het toen had uitgelegd, maar ik kan het niet vindenIk wil dus vispakketje uit de oven maken. Nog nooit gevraagd, dus mijn vragen zijn:
1. Ik heb koolvis (ingevroren). Moet ik dit eerst ontdooien of kan dit ook gewoon wat langer in de oven?
2. Moet ik de groentjes eerst koken/bakken voor ik het in de aluminiumfolie doe?
3. Hoe warm moet de oven en hoe lang (20 minuten dacht ik)?
Ik heb als groentjes prei, lenteui en champignonnetjes
Nee, inderdaad, want stel je voor! ik zou ook nooit pizza eten hoor, straks ga ik er nog dood aan ofzoquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ik wilde ook echt per se wel iets eten cycle. Meneer had nergens zin in, alleen in pizza
![]()
. En no wai dat ik pizza ga eten
![]()
.
Maaltijdsalade leek me gewoon beter. En gezonder.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:37 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, want stel je voor! ik zou ook nooit pizza eten hoor, straks ga ik er nog dood aan ofzo
Zo vervelend vind ik het nou ook weer niet hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En wat nou als jij dat nu eens een keer niet opzoekt? Je kan het vervelend vinden dat ie alles aan jou vraagt, maar dan moet je hem ook niet helpen en het nu gewoon zelf laten uitzoeken. Er hangen in Amsterdam gewoon bordjes waar de trams stoppen en desnoods vraagt ie het aan de bestuurder. Dat kan zelfs ik.
Ik zoek alles op vantevoren, maar kaarten enzo print ik niet uit ... ik weet op gevoel wel welke kant ik op moet (en zo af en toe verdwaal ik ongelooflijk, maar dat is niet zo heel vaak) als ik het kaartje gezien heb.
Dat doe ik ook kwak. Als ik nu pizza zou eten, zou ik nog in staat zijn mezelf naar een RPM-les te slepen vanavond. Maar ik voel aan mn lijf dat ik dát echt ff niet moet doen nu, dus daarom maar geen pizza.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:38 schreef kwakveense het volgende:
laat XM nou maar even, anders heeft de mevrouw zaterdag niks te doen (wel eerlijk aan de mevrouw vertellen dat je never nooit pizza zou eten he, ook al heb je de hele dag niks gegeten)
Kropsla met uitgebakken spekjes, wat geraspte oude kaas en eventueel zelfgemaakte croutons. Lekker simpel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:38 schreef Daph_ het volgende:
Dank allen
De vis ligt op het aanrecht te ontdooien, heb 200 gram gepaktJammie!
*plundert de kast met kruiden.. Volgens mij hebben we geen rode curryWe hebben trouwens ook geen citroen.. Dat ga ik zaterdag wel weer halen als ik boodschappies doe bij de Dirk, altijd makkelijk
Moet straks ook nog iets bedenken dat ik kan doen met kropsla en spekjes, want dat moet op (morgen eet ik niet thuis, terwijl ik daar wel op had gerekend)
Ik lust geen kaasquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kropsla met uitgebakken spekjes, wat geraspte oude kaas en eventueel zelfgemaakte croutons. Lekker simpel.
Gewoon ordi Italiaanse kruidenix over je vis is trouwens ook prima te doen
Lust je ei? Dan een zachtgekookt eitje erbij. Lekkerquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik lust geen kaasDan is het denk ik wel erg kaal?
je hebt gelijk, sorryquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:38 schreef kwakveense het volgende:
laat XM nou maar even, anders heeft de mevrouw zaterdag niks te doen (wel eerlijk aan de mevrouw vertellen dat je never nooit pizza zou eten he, ook al heb je de hele dag niks gegeten)
quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat doe ik ook kwak. Als ik nu pizza zou eten, zou ik nog in staat zijn mezelf naar een RPM-les te slepen vanavond. Maar ik voel aan mn lijf dat ik dát echt ff niet moet doen nu, dus daarom maar geen pizza.
Ik ben afgelopen zaterdag heel open en eerlijk geweest en dat was ik ook wel van plan om vol te houden eigenlijk.
Dat is stap 1 hequote:Op woensdag 8 juli 2009 18:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
daarom ben ik ook heel trots op je. want wat Cf zegt is wel waar: pizaa op een bijna lege zieke maag is ook niet zo lekker. maar de reden dat je het niet wilt eten is zo te lezen wel een andere dan dat t niet zo lekker is op je lege maag... en ik denk dat t heel goed is dat je dat ook doorhebt...
Oh ja dat is wel een goedequote:Op woensdag 8 juli 2009 18:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lust je ei? Dan een zachtgekookt eitje erbij. Lekker
Voor de vis zou ik nu maar gewoon de italiaanse kruiden nemen.
Zuiveringszout halen bij de drogist! Dat is 100% natrium bicarbonaat.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay, bedankt voor de tips, alledrie![]()
Ik heb het al eens geprobeerd met een zakje mix voor kofta, maar omdat dat in een pakket zat met rijst en we dat nauwelijks eten hiero, wou ik het zelf proberen
Ik heb al jullie tips opgeslagen in mijn weekmenu.doc (:P) en ga morgen aanrommelen![]()
Lekker wordt het toch vast wel!
Ik heb alleen nog geen bicarbonaat kunnen lokaliseren ergens in een supermarkt! Toen ik er bij de Appie om vroeg kwam de jongen in kwestie terug met een pak karbonadesen daarna wist ie niet wat het was.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zuiveringszout halen bij de drogist! Dat is 100% natrium bicarbonaat.
Dus hij had niet gebeldquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:17 schreef Viking84 het volgende:
Verdomd. Mark is nu in het hotel en hij zegt dat ik gemakkelijk had meegekund, want de boeking was niet eens overgekomen dus hij had gemakkelijk wat kunnen regelen. Damnz.
hier bij de AH XL hebben ze een heel leuke hoek met een schap surinaams, een schap turks, een schap spaans, een schap amerikaans etc. etc. en daar lagen losse pakjes emt mix (en t is heel crap-free: alleen kruiden en paneermeel en een beetje antiklontermiddel)quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay, bedankt voor de tips, alledrie![]()
Ik heb het al eens geprobeerd met een zakje mix voor kofta, maar omdat dat in een pakket zat met rijst en we dat nauwelijks eten hiero, wou ik het zelf proberen
Ik heb al jullie tips opgeslagen in mijn weekmenu.doc (:P) en ga morgen aanrommelen![]()
Lekker wordt het toch vast wel!
Ik heb alleen nog geen bicarbonaat kunnen lokaliseren ergens in een supermarkt! Toen ik er bij de Appie om vroeg kwam de jongen in kwestie terug met een pak karbonadesen daarna wist ie niet wat het was.
Fijne vakantie Progje!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:54 schreef progje het volgende:
helllooooooow
helemaal geen tijd gehad om te internetten vandaag...
nu maar eens naar huis vanaf het werk, spullen pakken en wegwezen!
3 weken vakantie.. dus tot over 3 weken
quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Het is ook best moeilijk te vinden (quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:09 schreef kwakveense het volgende:
Co, waar is de galerie ook alweer? ik dacht dat ik er misschien per ongeluk langs zou komen gisteren, maar ik heb t niet gezien...
Fijne vakantiequote:Op woensdag 8 juli 2009 18:54 schreef progje het volgende:
helllooooooow
helemaal geen tijd gehad om te internetten vandaag...
nu maar eens naar huis vanaf het werk, spullen pakken en wegwezen!
3 weken vakantie.. dus tot over 3 weken
Zijn gangetje! Kan op het moment niet veel (dus: verveling) maar maandag op vakantiequote:Op woensdag 8 juli 2009 19:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
!
![]()
Ik ga morgen kijken! Thanks a buncho![]()
Hoe is het met die Mauski?
Spiegelgracht. Als je met je rug naar het Rijks staat, loop je richting de Prinsengracht en is het het grachtje wat daar haaks opstaat. Aan de overkant van het water, naast een speelgoedwinkel met een bellenblazende beer voor de deur. Kannie missen. Ik ben er vanaf morgen weer!quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:09 schreef kwakveense het volgende:
Co, waar is de galerie ook alweer? ik dacht dat ik er misschien per ongeluk langs zou komen gisteren, maar ik heb t niet gezien...
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:08 schreef P.F het volgende:
Ik zat vorig jaar juni in de tram in Amsterdam, van west naar het centrum. Dus ik smsen naar toen nog geen vriendje: Ik zit in de tram. O nee. bus. onee. tram.
En hij: rijdt hij op rails ()?
en toen bleek het toch de bus te zijnIn mijn herinnering waren alle trams geel
!
Só not true!! Het is gewoon aan de gracht! Niks geen steegje!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Het is ook best moeilijk te vinden (![]()
) maar je kan het Rijks zien vanaf daar
! Echt in zo een weggetje en steegje waarvan je denkt dat je er sowieso niet in moet lopen
Je loopt zeg maar voorbij Paradiso richting weteringsdinges waar die feestjes zijn en ergens had je dan links gemoeten. (quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
![]()
De galerie is inderdaad best moeilijk te vinden.
Ik was erbij he ... toen we het niet konden vinden want het zou vast niet die smalle straat zijnquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Je loopt zeg maar voorbij Paradiso richting weteringsdinges waar die feestjes zijn en ergens had je dan links gemoeten. ()
Ja weet ik. En dat jij zo veel vertrouwen had in mijquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik was erbij he ... toen we het niet konden vinden want het zou vast niet die smalle straat zijn. En van alle dingen die je opnoemt heb ik geen flauw idee waar ze zijn
. Nu zou ik er zo naartoe kunnen lopen vanaf Leidseplein.
2 glazen melk is wel genoeg..quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:16 schreef Flaccid het volgende:
Net lekker gegeten:
2 witlof stronken
1 Schnitzel
2 x aardappelblokjes opscheppen.
En 3 glazen melk
Ja ik dacht dat jij wist waar het was en had zelf niet op de kaart gekeken oid want wist het adres niet eens. En toen was Co er nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja weet ik. En dat jij zo veel vertrouwen had in mijEn ik maar van ehh ehhh.. die? kant?
ah ok... ik liep gisteren te struinen door a'dam met mn hagfag -- hij wildenaar de kookboekenwinkel op de haarlemmerdijk, dus van de Damstraat (dim sum lunch bij oriental palace) naar de haarlemmerdijk gelopen, en daarna stukje door de jordaan en bij de noorderkerk de prinsengracht weer op (ijsje bij t ijscuijpje), die toen afgelopen tot in de Leidsestraat en daar de tram weer genomen terug naar de hobbemastraat (nog even bij premsela en intertaal en broekmans wezen neuzen) dus ik heb net dat stukje gemist waar t was!quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Spiegelgracht. Als je met je rug naar het Rijks staat, loop je richting de Prinsengracht en is het het grachtje wat daar haaks opstaat. Aan de overkant van het water, naast een speelgoedwinkel met een bellenblazende beer voor de deur. Kannie missen. Ik ben er vanaf morgen weer!
Ik weet ook niet wat een faghag is, geloof ikquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:21 schreef kwakveense het volgende:
het omgekeerde van een faghag
ik ben zijn hetero sidekick, de karen to his jack, etc.
Ik snap geen fuck van je opdracht PFquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:23 schreef P.F het volgende:
Heeft iedereen al vakantie of heeft niemand echt een flauw idee waar mijn vraag over ging?
de ouwe vrijgezelle heks (hag) die de bff van een homoseksuele man (fag) is. als ie me wil pesten noemt ie me zo. en dan noem ik hem mijn hagfagquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat een faghag is, geloof ik.
ik denk dat je voorbeeldjes kunt geven: van dat je bijvoorbeeld ehbt opgezocht hoeveel gram een eetlepel pindakaas is en dus nauwkeurig hebt uitgezocht hoeveel pindakaas iemand at en wat daar in zat. ofzo?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:13 schreef P.F het volgende:
Ik heb een studievraagje.. Dus sla maar over wie al vakantie heeft
.
.
.
.
.
.
Ik moet nog kwalificaties typen, dat is bijv. "nauwkeurig/zorgvuldig" met als bewijs dat ik een verslag waarin ik bepaalde kcals etc. uit heb moeten rekenen goed heb gedaan. Een amnese. Maar ik kan ook niet zeggen van: Ik heb deze kwalificatie gehaald want ik heb een voldoende voor m'n amnese. Punt.
Het moeten wel 10 regels zijn over het hoe.
Dit is dan bijvoorbeeld de omschrijving van die kwalificatie: Nauwgezet uitvoeren van de eigen taken en daarbij mogelijke knelpunten en problemen signaleren en oplossen.
En ik keek op internet maar ik zag niet echt voorbeelden?
Stomme typo, ja het is anamnese. Ik snap er ook geen fuck van maar dit moet ik dus 24 x doen over andere onderwerpenquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik snap geen fuck van je opdracht PF. Ik weet alleen dat het volgens mij een anamnese is en geen amnese, maar dat is het dan ook wel
.
Uhm.. Ja dat zou wel kunnenquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:31 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik denk dat je voorbeeldjes kunt geven: van dat je bijvoorbeeld ehbt opgezocht hoeveel gram een eetlepel pindakaas is en dus nauwkeurig hebt uitgezocht hoeveel pindakaas iemand at en wat daar in zat. ofzo?
Echt? Ik heb wel de bakpoeder daar al gevonden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:41 schreef sigme het volgende:
De LIDL heeft ook zakjes bicarbonaat. Liggen naast de zakjes vanillesuiker.
Hahahaha dat had ik zelf niet eens doorquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:00 schreef P.F het volgende:
OOOO ik dacht dat je zei
Te Veel Prei
Zo van
TVP
Maar dat is niet grappigVervelend van je prei!
mehehe teveel pannekoekenquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:00 schreef P.F het volgende:
OOOO ik dacht dat je zei
Te Veel Prei
Zo van
TVP
Maar dat is niet grappigVervelend van je prei!
*proest*quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zie laatste post, ik heb nu van die lichte ook eentje van voren. Had er niet aan gedacht dat er vergelijkingsmateriaal nodig is voor zoietsquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Chico, ik weet niet of het nu komt door hoe je de foto hebt gemaakt (van voren ipv opzij), maar ik vind de laatste ook minder mooi staan dan de anderen, eigenlijk!
Nou, ik ben er wel af en toe, maar dan heel kort. Heb het een beetje druk en zit ook niet zo lekker in mijn vel eiksquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:17 schreef Chicolate het volgende:
Goodbye. Waarom heb ik het idee dat ik jou hier al even niet meer gezien heb?
Mwah nog niet echt. Misschien dat een nachtje goed slapen helpt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:35 schreef Daph_ het volgende:
GoodbyeAl beetje beter in je vel?
Ik heb geen zin om nog iets te eten klaar te maken, ik heb een uur gewacht tot ik m'n pakketjes kon eten en die waren dus niet gelukt. Ik heb zin in yoghurt, maar dat is dus niet genoeg.. Misschien pak ik wel alsnog yoghurt, maar gooi ik er wat cruesli doorheen
Let's hope so.. Gaat het verder wel allemaal goed met je enzo?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mwah nog niet echt. Misschien dat een nachtje goed slapen helpt.
topickiller die ik ben..![]()
Ik heb ook slecht geslapenquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bij mijn weten is dat hetzelfdequote:Op woensdag 8 juli 2009 19:46 schreef Syrena het volgende:
[..]
Echt? Ik heb wel de bakpoeder daar al gevonden.
Oh je hoeft geen excuses te maken ofzoquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik ben er wel af en toe, maar dan heel kort. Heb het een beetje druk en zit ook niet zo lekker in mijn vel eiksEn ik wil wel van iedereen weten hoe het met iedereen gaat maar ik heb gewoon geen puf om bij te lezen. Ga vanavond ook vroeg naar bed, heb vannacht slecht geslapen.
Leuke broeken trouwens!
de tour wordt in bed gewonnenquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
over het winnen van de tour gesproken, ik ga mijn achterband maar eens verwisselen, snap nog steeds niet hoe die lek is gegaan, terwijl fietsje gewoon thuis staatquote:
Jawel hoor, maar alleen zo druk met school en werk en ik ben gewoon zo toe aan vakantiequote:Op woensdag 8 juli 2009 20:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Let's hope so.. Gaat het verder wel allemaal goed met je enzo?
Misschien niet, maar het is toch naar. Hoop dat je je morgen na een goede nacht slaap al een stuk beter voeltquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar alleen zo druk met school en werk en ik ben gewoon zo toe aan vakantie![]()
En gezond eten wil de laatste tijd ook al helemaal niet goed lukken, dus ik baal er een beetje dat ik (voor mijn gevoel) vadsig op vakantie ga. Maar geen wereldschokkende problemen hoor
![]()
En Chico, thanks, lief van je
Ja, verschrikkelijk kut! Ik kon me ook helemaal niet concentreren op mijn werk, en dan is zo'n dag lang hoor!quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb ook slecht geslapen. Kut is dat hè? Constant liggen draaien en pas tegen een uur of 9 werd ik een beetje slaperig, maar ja toen was het allang weer tijd om op te staan
.
Dat is wel vreemd ja, mss zat er een héél klein gaatje in? Verder alles goed met Cycle C? veel gefietst in de hitte vorige week zeker? Enne je was op Werchter geloof ik hé..quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:47 schreef cyclechick het volgende:
[..]
over het winnen van de tour gesproken, ik ga mijn achterband maar eens verwisselen, snap nog steeds niet hoe die lek is gegaan, terwijl fietsje gewoon thuis staat![]()
Hoe is het met de kaas? nieuwe werkkleding is mooi, hoorde ik van lein?
Goodbye, hoop dat je je snel beter voelt!! en dat je vannacht goed kunt uitrusten (geldt ook voor vik!)
quote:
Wat vervelend, zoiets is vaak zo ongrijpbaar. Ik hoop dat je je snel beter voelt, misschien helpt een nachtje lekker bijslapen al iets.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik ben er wel af en toe, maar dan heel kort. Heb het een beetje druk en zit ook niet zo lekker in mijn vel eiksEn ik wil wel van iedereen weten hoe het met iedereen gaat maar ik heb gewoon geen puf om bij te lezen. Ga vanavond ook vroeg naar bed, heb vannacht slecht geslapen.
Leuke broeken trouwens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |