ik ben vandaag erger dan jij...en ik ben niet eens ziek...quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn lijstje so far:
O: -
T: -
L: 2 boterhammen; 1x kipfilet, 1x 30+ kaas
T: 3 hapjes van een stukje carrot cake van Duvel
D: ?
T: ?
Briljant. Met dank aan het leuke virus dat me parten speelt.
Het heeft absoluut niet alleen met de persoonlijke situatie te maken hoor!quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Greyssie: dat kan ik me - gezien jouw persoonlijke situatie - heel goed voorstellen.
Als je ons maar niet helemaal gaat verlaten.
Wow, wat fijn voor je.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:48 schreef RaymanNL het volgende:
Ben fokking 15KG kwijtIk hoef er niet eens meer moeite voor te doen, gewoon drie keer in de week roeien en normaal eten
Hoop niet dat ik straks terugval, maar ik denk het niet, de knop is echt om
Ok, nou, daar ben ik alleen maar blij omquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Het heeft absoluut niet alleen met de persoonlijke situatie te maken hoor!Met mij gaat het super momenteel en mijn moeder is al aan haar tweede week bezig met bestralingen en dat valt haar tot nu toe enorm mee. Maar ik wil een beetje in die positieve flow blijven hangen denk ik. Negatief kost wat teveel energie soms.
En ik ga zéker niet weg hoor, echt! Alleen ff wat minder zin
Verschuiven of niet gaan naar de uitreiking. Het komt vast goed hoor maar er was al vrij gevraagd e.d.quote:
Jeej, goed van je.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:54 schreef kwakveense het volgende:
heuj, zit ik zomaar kip te eten.en een boterham in de toaster
Dankjequote:Op woensdag 8 juli 2009 14:52 schreef SiTu het volgende:
Hm. Ik vind bleekselderij in salades en sauzen echt lekker, maar zo'n losse stengel met wat yoghurtdip is helemaal niks
Envoor RaymanNL!
True.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:54 schreef kwakveense het volgende:
+1 voorspelbare vervolgposts:
bleekselderij
Niet. Althans, ik vind mezelf best handig in de keuken maar dát kan ik echt nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:59 schreef SiTu het volgende:
True.
Wat anders dan: het is vast ontzettend logisch, maar hoe gebruik je zo'n citruspers zonder het sap te knoeien?
[ afbeelding ]
Boven een bakje.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:59 schreef SiTu het volgende:
[..]
True.
Wat anders dan: het is vast ontzettend logisch, maar hoe gebruik je zo'n citruspers zonder het sap te knoeien?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |