Dat wist ik ja, maar dit had ik nou ook weer niet verwacht.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
En Mini, volgens mij is het een bekende bijwerking van koperspiraaltjes dat je daar nogal heftig van gaat eh.. vloeien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij nader inzien toch maar een spoiler.
Anyway, ander onderwerp...Are you pondering what I'm pondering?
Dat is zó belachelijk dat je ongetwijfeld gelijk hebt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:21 schreef Phaidra het volgende:
VMW, volgens mij kan je alleen uploaden als je géén studenten OV-chip hebt. Maar ik ben niet helemaal zeker...
Dat is balenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:41 schreef laziness het volgende:
Mijn meneer zijn diploma uitreiking is tijdens onze geplande vakantie
En nu?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:41 schreef laziness het volgende:
Ik ben een beetje Slank-moe geloof ikquote:
Oef, dats niet fijn.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:41 schreef laziness het volgende:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben een beetje Slank-moe geloof ikLigt echt totáál niet aan de mensen hier, ik vind jullie allemaal schatten, maar ik merk dat ik het af en toe meestal niet meer kan bijbenen en dat ik me dan rot voel als ik op iets belangrijks niet of niet snel genoeg reageer. En heel soms vind ik het ook gewoon een hoop geneuzel en geklaag
Maar dat ligt niet aan jullie, dat ligt aan mij, dat ik dat momenteel gewoon wat minder goed kan hebben denk ik. Ik heb wat meer behoefte aan happy happy joy joy.
Dus de kwaliteitsposts () van mij komen wel weer, maar ik heb ff een kleine pauze
![]()
![]()
ik ben vandaag erger dan jij...en ik ben niet eens ziek...quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn lijstje so far:
O: -
T: -
L: 2 boterhammen; 1x kipfilet, 1x 30+ kaas
T: 3 hapjes van een stukje carrot cake van Duvel
D: ?
T: ?
Briljant. Met dank aan het leuke virus dat me parten speelt.
Het heeft absoluut niet alleen met de persoonlijke situatie te maken hoor!quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Greyssie: dat kan ik me - gezien jouw persoonlijke situatie - heel goed voorstellen.
Als je ons maar niet helemaal gaat verlaten.
Wow, wat fijn voor je.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:48 schreef RaymanNL het volgende:
Ben fokking 15KG kwijtIk hoef er niet eens meer moeite voor te doen, gewoon drie keer in de week roeien en normaal eten
Hoop niet dat ik straks terugval, maar ik denk het niet, de knop is echt om
Ok, nou, daar ben ik alleen maar blij omquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Het heeft absoluut niet alleen met de persoonlijke situatie te maken hoor!Met mij gaat het super momenteel en mijn moeder is al aan haar tweede week bezig met bestralingen en dat valt haar tot nu toe enorm mee. Maar ik wil een beetje in die positieve flow blijven hangen denk ik. Negatief kost wat teveel energie soms.
En ik ga zéker niet weg hoor, echt! Alleen ff wat minder zin
Verschuiven of niet gaan naar de uitreiking. Het komt vast goed hoor maar er was al vrij gevraagd e.d.quote:
Jeej, goed van je.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:54 schreef kwakveense het volgende:
heuj, zit ik zomaar kip te eten.en een boterham in de toaster
Dankjequote:Op woensdag 8 juli 2009 14:52 schreef SiTu het volgende:
Hm. Ik vind bleekselderij in salades en sauzen echt lekker, maar zo'n losse stengel met wat yoghurtdip is helemaal niks
Envoor RaymanNL!
True.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:54 schreef kwakveense het volgende:
+1 voorspelbare vervolgposts:
bleekselderij
Niet. Althans, ik vind mezelf best handig in de keuken maar dát kan ik echt nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:59 schreef SiTu het volgende:
True.
Wat anders dan: het is vast ontzettend logisch, maar hoe gebruik je zo'n citruspers zonder het sap te knoeien?
[ afbeelding ]
Boven een bakje.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:59 schreef SiTu het volgende:
[..]
True.
Wat anders dan: het is vast ontzettend logisch, maar hoe gebruik je zo'n citruspers zonder het sap te knoeien?
[ afbeelding ]
Jep. Nog steeds blond, maar het ordinaire is er af zeg maar.quote:
Doe ik niet aan. Kijk maar in mijn hyves en stel je honingblonde haren voorquote:
Jeej, positieve vibes!quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:03 schreef Tinkepink het volgende:Mijn administratie is bijna af
![]()
De haarkleuring is gelukt
![]()
We zijn alleen niet meer zo rijk als ik dacht. Maar goed. Geen zorgen voor de dag van morgen, ik ga gewoon een weekje kamperen met de kinderen voglende week. Dat kost ons ook de kop niet met een LPG-auto en een klein tentje op een lowbudgetcamping.
En, wat is het toch fijn om thuis te zijn![]()
@Greys: gewoon negeren de negatieve flow. Probeer ik ook te doen.
Oja, die is inderdaad leuk!quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:05 schreef Phaidra het volgende:voor Tink!
Nog even een late reactie: Als je Shaun of the dead leuk vond, is Hot fuzz ook een aanrader. Zelfde makers/ acteurs, zelfde absurde humor.
quote:
Je staat niet in m'n hievus en ik weet je naam ook niet, dus dat wordt wat lastigquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Doe ik niet aan. Kijk maar in mijn hyves en stel je honingblonde haren voor
quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jep. Nog steeds blond, maar het ordinaire is er af zeg maar.
Volgens mij is er, als je een beetje alert blijft, weinig te vrezen. Laat me raden: het is een heuse openbaring voor je dat je nu zo lekker in je vel zit?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:48 schreef RaymanNL het volgende:
Ben fokking 15KG kwijtIk hoef er niet eens meer moeite voor te doen, gewoon drie keer in de week roeien en normaal eten
Hoop niet dat ik straks terugval, maar ik denk het niet, de knop is echt om
euhm. je ramt m in de ctiroen boven de pan of gerecht en knijpt het sap dan eroerheen uit. dus hij ís om te knoeienquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:59 schreef SiTu het volgende:
[..]
True.
[ afbeelding ]
Leuk! Wat zat er in?quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil niet arrogant klinken hoor, maar ik vind m'n taart echt superlekker.. Er waren gister ook heel veel mensen die een tweede stuk wilden omdat ze het zo lekker vonden.
.
Zo he, verschilquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dankje![]()
Hier even een (vage) voor (uit december 08) en na (nu) foto:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een laag frambozenjam en een laag swiss merengue met Saroma framboos.quote:
Oeh, dat klinkt goed.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een laag frambozenjam en een laag swiss merengue met Saroma framboos..
Dat heb ik ook altijd, en als ik dan thuiskom is het ineens verdwenen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:23 schreef Syrena het volgende:
Echt altijd als ik op mijn werk zit krijg ik zin om thuis dingen te doen.
Zoals mijn kledingkast uitmesten en een Plan maken wat ik nog moet Aanschaffen zodat ik niet meer in het wilde weg dingen ga kopen.
Of een taart bakken. Of muffins.
Nog vijf dagen werkenEn dan ben ik thuis en denk ik: Bwuh
en hang op de bank
Tink is weer stijlvol blondquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jep. Nog steeds blond, maar het ordinaire is er af zeg maar.
Oeh das kutquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:45 schreef cyclechick het volgende:
Terug van scriptie bespreken en kreeg een hoop commentaar, veel ook over dingen die eerder wel goed waren (stond zelfs bij, letterlijk, dat ik het goed had gedaan, toen)
onderweg naar huis wilde ik langs de AH voor pastasaus, fietste 50 meter aan de verkeerde kant (want anders langs 3 stoplichten en om groot kruispunt heen) staat er politie te bekeurendat wordt een dure pasta vanavond dus
Hahahaquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
da's niet leuk fietsbabe![]()
ik heb zojuist bij Popo gereserveerd onder de naam ' Noes 'had het eigenlijk nog op O. Noes willen doen, maar dat was iets TE obvious
quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb zojuist bij Popo gereserveerd onder de naam ' Noes 'had het eigenlijk nog op O. Noes willen doen, maar dat was iets TE obvious
quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:04 schreef motorbloempje het volgende:
Rene mailde terug:
volgende keer op naam van E. Fail![]()
quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:04 schreef motorbloempje het volgende:
Rene mailde terug:
Als ze al serieus denken dat je om macaroni vraagt was ze O.Noes echt nooit opgevallen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:04 schreef motorbloempje het volgende:
Rene mailde terug:
quote:
De typische namen die je vind in de Donald Duckquote:
In het kader van flauwheid kun je ook reserveren onder de naam Gua K. Mole ....quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De flauwheid, ik weet 't..
Waar ben je in Nijmegen geweest gisteren?
pest/pijnig haar en zing TOCH meequote:Op woensdag 8 juli 2009 16:33 schreef Viking84 het volgende:
I just can't stop loving you
I just can't stop loving you
And if I stop, then tell me just what will I do
'Cause I just can't stop loving you
Zo'n zin om mee te zingen, maar de Duitse is wel thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |