Het was ook een spontaan ideequote:Op woensdag 8 juli 2009 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
en niet eens even laten weten
Moest toch werken, maar soit
quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
In het kader van flauwheid kun je ook reserveren onder de naam Gua K. Mole ....
Gewoon een beetje rondgewandeld in het centrum, was leuk
Eerlijk gezegd pest je mij er niet mee hoor. De man heeft goede muziek gemaakt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik pest liever jullie door hier MJ-teksten te posten.
Nu Man in the mirror.
Hij heeft toch nog plenty tijd om dat te vinden? Ik zie het drama nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:35 schreef Viking84 het volgende:
Mark zit in het hotel.
En vraagt net: "Hm, waar is de HMH eigenlijk?". Echt, de voorbereiding van die knul
. Hij was ook al vertrokken en toen kwam 'ie weer terug, laptop weer aan, want hij moest z'n hotelpapieren nog printen
.
Ja ik vind het getuigen van een slechte voorbereidingquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hij heeft toch nog plenty tijd om dat te vinden? Ik zie het drama niet
Hij zoekt de Bijlmer Bierschuur begrijp ik?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:35 schreef Viking84 het volgende:
Mark zit in het hotel.
En vraagt net: "Hm, waar is de HMH eigenlijk?". Echt, de voorbereiding van die knul
. Hij was ook al vertrokken en toen kwam 'ie weer terug, laptop weer aan, want hij moest z'n hotelpapieren nog printen
.
Zekers.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd pest je mij er niet mee hoor. De man heeft goede muziek gemaakt.
Nu verwijt je hem dat hij niet zo neurotisch is als jijquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja ik vind het getuigen van een slechte voorbereiding. Ik zou alles gisteravond al hebben uitgezocht, neuroot als ik ben
.
Ik wel. Al was het maar omdat ik dan met een gerust hart van alles kan genieten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nu verwijt je hem dat hij niet zo neurotisch is als jij
Als ik uitgebreid de tijd had, zou ik het ook echt niet allemaal uitpluizen vantevoren. Hoor
Dat iddquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik wel. Al was het maar omdat ik dan met een gerust hart van alles kan genieten.
Nou ja, als ze niet door hebben dat je om guacamole vraagt, hebben ze het ook vast niet door als je onder die naam reserveertquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
![]()
Ik ga vanavond koekjes bakken, heb ik besloten. Choc chip met walnoot en koffie.
Nee, dan zeggen ze: we hebben wel een M.A. Caroni staan hierquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:42 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou ja, als ze niet door hebben dat je om guacamole vraagt, hebben ze het ook vast niet door als je onder die naam reserveert![]()
Je koekjes klinken trouwens goddelijk
Dat geloof ik wel, en je bent absoluut niet de enige. Maar die eigenschap van jou hoef je niet op anderen te projecteren, bedoel ikquote:
Olijfolie, azijn, peper en zout een mogelijkheid, evt met wat citroensap? En honing is toch juist bijna pure suiker?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:48 schreef Ek-Mei het volgende:
ik zoek naar broodbeleg ivm mijn dieet, het mag geen vlees zijn, geen melk bevatten, geen suiker of zoetstof, niet teveel zout, geen zonnebloemolie... ik heb nu honing en jam zonder suiker.
LIjstje:
O: soyashit () met lepel muesli
T: appel
L: 2 boterhammen honing
T: wat amandelen
D: spagetti met groente (geen vlees en saus) misschien wat kruiden? ijsbergsla
T: kiwi of druiven
iemand nog een idee voor de dressing, zag net dat er ook suiker in zat namelijk, misschien dan maar wat olijfolie erop of is dat "kaal" niet te eten?
ik zal eens wat bij elkaar gooien, ja maar geen toegevoegde suikerquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Olijfolie, azijn, peper en zout een mogelijkheid, evt met wat citroensap? En honing is toch juist bijna pure suiker?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:04 schreef motorbloempje het volgende:
Rene mailde terug:
volgende keer op naam van E. Fail![]()
Ja maar niet geraffineerd. Ofzoquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Olijfolie, azijn, peper en zout een mogelijkheid, evt met wat citroensap? En honing is toch juist bijna pure suiker?
hm, niet helemaal mee eens: als iemand niet neurotisch is maar vervolgens jóu gaat vragen waar iets is, dan neem ik zo iemand wel kwalijk dat ze zelf te lui waren om het op te zoeken. dat is namelijk gewoon gemakzuchtig gedrag en erop rekenen dat iemand anders het wel voor je zal regelen/redden allemaal als het erop aan komt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, en je bent absoluut niet de enige. Maar die eigenschap van jou hoef je niet op anderen te projecteren, bedoel ik
Olie, azijn en honing samen is prima te eten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:48 schreef Ek-Mei het volgende:
ik zoek naar broodbeleg ivm mijn dieet, het mag geen vlees zijn, geen melk bevatten, geen suiker of zoetstof, niet teveel zout, geen zonnebloemolie... ik heb nu honing en jam zonder suiker.
LIjstje:
O: soyashit () met lepel muesli
T: appel
L: 2 boterhammen honing
T: wat amandelen
D: spagetti met groente (geen vlees en saus) misschien wat kruiden? ijsbergsla
T: kiwi of druiven
iemand nog een idee voor de dressing, zag net dat er ook suiker in zat namelijk, misschien dan maar wat olijfolie erop of is dat "kaal" niet te eten?
Ik vond hem wel grappig.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dan zeggen ze: we hebben wel een M.A. Caroni staan hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |