Kippensoep says I! Lots of vitamientjes en makkelijk weg te krijgen!quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier nog zo'n controlfreak hoor. Ik zoek zelfs met google maps op hoe ik precies moet lopen vanaf een station o.i.d.
Twijfel of ik moet avondeten. Lig alleen maar op de bank te hoesten en te slapen en lever verder geen fysieke prestaties. Zou een boterham niet genoeg zijn?
Ohh, ik ben weleens op vakantie geweest met vrienden, hij reed, supernerveuze bestuurder met slecht overzicht; zij las kaart. Nu kon ze wel aan hand van de straatnaambordjes besluiten of je links of rechts moest, maar ze miste bijvoorbeeld het vrij fundamentele begrip dat je met 2x links in tegengestelde richting rijdtquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:10 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja, maar dat vind ik nog wat anders... je dacht dat je het wist... en je bleek het vergeten te zijn...
ik heb een vrij sterke innerlijke gps. ik raak alleen de weg kwijt als straten rond lopen ipv recht en ik dus ongemerkt van richting ben veranderd. dan moet ik een stad een beetje kennen om e gokken waar ik ben en waar ik zal uitkomen.
Utrecht vind ik trws. ook best moeilijk
Niet gaan! Je bent zo keurig aan het sporten dat je best kunt overslaan vandaagquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik twijfel nog over S: Body Jam want ik heb de hele dag al hoofdpijn en weet niet of dat gehups bevorderend
gaat zijn
dit is wat ik heb gedaan:quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:10 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja, maar dat vind ik nog wat anders... je dacht dat je het wist... en je bleek het vergeten te zijn...
ik heb een vrij sterke innerlijke gps. ik raak alleen de weg kwijt als straten rond lopen ipv recht en ik dus ongemerkt van richting ben veranderd. dan moet ik een stad een beetje kennen om e gokken waar ik ben en waar ik zal uitkomen.
Utrecht vind ik trws. ook best moeilijk
Ik weet het niet... Het is me een beetje om het even geloof ik nu. Niet eten is prima, wel iets eten ook wel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niks?Je voelt toch wel of je trek hebt of niet?
aangezien je lijf 1200-1500 kcal per dag nodig heeft om je organen te laten functioneren lijkt me dat niet nee - maar eigenlijk wil ik me nergens mee bemoeien nu je nog voor de mevrouw aan t opscrhijven bent...quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier nog zo'n controlfreak hoor. Ik zoek zelfs met google maps op hoe ik precies moet lopen vanaf een station o.i.d.
Twijfel of ik moet avondeten. Lig alleen maar op de bank te hoesten en te slapen en lever verder geen fysieke prestaties. Zou een boterham niet genoeg zijn?
Dan zou ik wat eten, aangezien je waarschijnlijk weer veel te weinig op hebt vandaag?quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weet het niet... Het is me een beetje om het even geloof ik nu. Niet eten is prima, wel iets eten ook wel.
Ik ben deze week nog helemaal niet wezen sportenquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet gaan! Je bent zo keurig aan het sporten dat je best kunt overslaan vandaagEn je lijstje is, op de halve kitkat na, pretty much prachtig!
ik denk eerlijk gezegd dat XM dat niet voelt Tink... over- en ondereters verleizen dat gevoel of de herkennign daarvoor vrij snel...quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niks?Je voelt toch wel of je trek hebt of niet?
Joe ret maai riemark aboet kipsoep?quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weet het niet... Het is me een beetje om het even geloof ik nu. Niet eten is prima, wel iets eten ook wel.
hij kan het toch op het station vragen? Er is toch niks mis met zijn mond?quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:28 schreef Viking84 het volgende:
Guess what: nu zit Mark tegen mij te mopperen dat 'ie niet weet welke tram 'ie moet hebben.
Dus ik ga dat maar even opzoeken...
1. Ik zou eerst ontdooien!quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:29 schreef Daph_ het volgende:
Ik kan het dus niet vinden!
Misschien kunnen jullie me helpen.. Ik geloof dat loveli of uniekhoorn het toen had uitgelegd, maar ik kan het niet vindenIk wil dus vispakketje uit de oven maken. Nog nooit gevraagd, dus mijn vragen zijn:
1. Ik heb koolvis (ingevroren). Moet ik dit eerst ontdooien of kan dit ook gewoon wat langer in de oven?
2. Moet ik de groentjes eerst koken/bakken voor ik het in de aluminiumfolie doe?
3. Hoe warm moet de oven en hoe lang (20 minuten dacht ik)?
Ik heb als groentjes prei, lenteui en champignonnetjes
tsja zó hou je die codepency natuurlijk wel in stand.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:28 schreef Viking84 het volgende:
Guess what: nu zit Mark tegen mij te mopperen dat 'ie niet weet welke tram 'ie moet hebben.
Dus ik ga dat maar even opzoeken...
2 boterhammen en 3 hapjes carrot cakequote:Op woensdag 8 juli 2009 18:28 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dan zou ik wat eten, aangezien je waarschijnlijk weer veel te weinig op hebt vandaag?
Gelezenquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Joe ret maai riemark aboet kipsoep?
Kippensoep is goed! Mucho healthy, geen schuldgevoelens, gezond, veggies, en KIP!
Dankjequote:Op woensdag 8 juli 2009 18:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
1. Ik zou eerst ontdooien!
2. Kan zo erin! Wel schoonmaken of course
3. Ehh. Ik denk ongeveer 20 minuten op 200 graden.
Komen er ook kruiden e.d. bij?![]()
nu heb ik zin in pizzaquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
2 boterhammen en 3 hapjes carrot cake. Maar
is boodschapjes doen. Hij heeft z'n zinnen op pizza gezet en neemt voor mij een maaltijdsalade mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |