ook niet als je t met een lepel eet? ik vond t ook nooit wat, maar met een lepel krijg ik bouillon wel binnen...quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gelezen. Maar ik houd niet zo van soep
. Vloeibaar, warm voedsel is niet echt m'n ding...
En wat nou als jij dat nu eens een keer niet opzoekt? Je kan het vervelend vinden dat ie alles aan jou vraagt, maar dan moet je hem ook niet helpen en het nu gewoon zelf laten uitzoekenquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:28 schreef Viking84 het volgende:
Guess what: nu zit Mark tegen mij te mopperen dat 'ie niet weet welke tram 'ie moet hebben.
Dus ik ga dat maar even opzoeken...
Ik heb ge-edit! Ik denk dat 220 beter is, met dank aan mr ah.nlquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
DankjeIk ben nog een kooknewbie dus dit soort dingen weet ik allemaal niet
Ik moet even kijken wat voor kruiden we hebben, ik heb geen zin om nog naar de Appie te gaan.. Die is altijd zo druk op dit tijdstip. Wat voor kruiden passen hier eigenlijk bij?
![]()
Ikheb wel eens iets van rode curry op de vis gesmeerd, dat was erg lekker.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
DankjeIk ben nog een kooknewbie dus dit soort dingen weet ik allemaal niet
Ik moet even kijken wat voor kruiden we hebben, ik heb geen zin om nog naar de Appie te gaan.. Die is altijd zo druk op dit tijdstip. Wat voor kruiden passen hier eigenlijk bij?
![]()
Wat ik doe:quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:29 schreef Daph_ het volgende:
Ik kan het dus niet vinden!
Misschien kunnen jullie me helpen.. Ik geloof dat loveli of uniekhoorn het toen had uitgelegd, maar ik kan het niet vindenIk wil dus vispakketje uit de oven maken. Nog nooit gevraagd, dus mijn vragen zijn:
1. Ik heb koolvis (ingevroren). Moet ik dit eerst ontdooien of kan dit ook gewoon wat langer in de oven?
2. Moet ik de groentjes eerst koken/bakken voor ik het in de aluminiumfolie doe?
3. Hoe warm moet de oven en hoe lang (20 minuten dacht ik)?
Ik heb als groentjes prei, lenteui en champignonnetjes
Nee, inderdaad, want stel je voor! ik zou ook nooit pizza eten hoor, straks ga ik er nog dood aan ofzoquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ik wilde ook echt per se wel iets eten cycle. Meneer had nergens zin in, alleen in pizza
![]()
. En no wai dat ik pizza ga eten
![]()
.
Maaltijdsalade leek me gewoon beter. En gezonder.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:37 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, want stel je voor! ik zou ook nooit pizza eten hoor, straks ga ik er nog dood aan ofzo
Zo vervelend vind ik het nou ook weer niet hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En wat nou als jij dat nu eens een keer niet opzoekt? Je kan het vervelend vinden dat ie alles aan jou vraagt, maar dan moet je hem ook niet helpen en het nu gewoon zelf laten uitzoeken. Er hangen in Amsterdam gewoon bordjes waar de trams stoppen en desnoods vraagt ie het aan de bestuurder. Dat kan zelfs ik.
Ik zoek alles op vantevoren, maar kaarten enzo print ik niet uit ... ik weet op gevoel wel welke kant ik op moet (en zo af en toe verdwaal ik ongelooflijk, maar dat is niet zo heel vaak) als ik het kaartje gezien heb.
Dat doe ik ook kwak. Als ik nu pizza zou eten, zou ik nog in staat zijn mezelf naar een RPM-les te slepen vanavond. Maar ik voel aan mn lijf dat ik dát echt ff niet moet doen nu, dus daarom maar geen pizza.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:38 schreef kwakveense het volgende:
laat XM nou maar even, anders heeft de mevrouw zaterdag niks te doen (wel eerlijk aan de mevrouw vertellen dat je never nooit pizza zou eten he, ook al heb je de hele dag niks gegeten)
Kropsla met uitgebakken spekjes, wat geraspte oude kaas en eventueel zelfgemaakte croutons. Lekker simpel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:38 schreef Daph_ het volgende:
Dank allen
De vis ligt op het aanrecht te ontdooien, heb 200 gram gepaktJammie!
*plundert de kast met kruiden.. Volgens mij hebben we geen rode curryWe hebben trouwens ook geen citroen.. Dat ga ik zaterdag wel weer halen als ik boodschappies doe bij de Dirk, altijd makkelijk
Moet straks ook nog iets bedenken dat ik kan doen met kropsla en spekjes, want dat moet op (morgen eet ik niet thuis, terwijl ik daar wel op had gerekend)
Ik lust geen kaasquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kropsla met uitgebakken spekjes, wat geraspte oude kaas en eventueel zelfgemaakte croutons. Lekker simpel.
Gewoon ordi Italiaanse kruidenix over je vis is trouwens ook prima te doen
Lust je ei? Dan een zachtgekookt eitje erbij. Lekkerquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik lust geen kaasDan is het denk ik wel erg kaal?
je hebt gelijk, sorryquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:38 schreef kwakveense het volgende:
laat XM nou maar even, anders heeft de mevrouw zaterdag niks te doen (wel eerlijk aan de mevrouw vertellen dat je never nooit pizza zou eten he, ook al heb je de hele dag niks gegeten)
quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat doe ik ook kwak. Als ik nu pizza zou eten, zou ik nog in staat zijn mezelf naar een RPM-les te slepen vanavond. Maar ik voel aan mn lijf dat ik dát echt ff niet moet doen nu, dus daarom maar geen pizza.
Ik ben afgelopen zaterdag heel open en eerlijk geweest en dat was ik ook wel van plan om vol te houden eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |