Dit is mijn 4e week zomervakantie.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:43 schreef hetzusjevan het volgende:
Thnx. Tvp. Vrijdag rond een uur of 6 heb ik eindelijk vakantie
.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is mijn 4e week zomervakantie.
Same here.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is mijn 4e week zomervakantie.
Ik zie alleen een donkere vlek naast een post. Anders kan ik net zo goed de nickname lezen, maak ik ook geen fouten door de verkeerde nick aan iemands avatar te koppelen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:32 schreef Tegan het volgende:
Hallo, haar meisje is aziatisch en mijne is blond.
Muis006 en Tegan lijkt ook zoveel op elkaar. En dat was schijnlevenquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:35 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik zie alleen een donkere vlek naast een post. Anders kan ik net zo goed de nickname lezen, maak ik ook geen fouten door de verkeerde nick aan iemands avatar te koppelen.
Je TU/E-topic leeft trouwens
Vanwaar dequote:Op woensdag 8 juli 2009 12:37 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik moet me volgens mij ook nog eens opnieuw inschrijven voor mijn master volgend jaar.
Google Analytics!quote:
Nee, iets andersquote:
Ik ben morgen op de UvT voor mijn tentamen inzage van MTO. Ik moet daarna meteen gaan werken, dus moet wat tijd overbruggen in P vrees ik.quote:
Dat kom je er vrij weinigquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:55 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben dit collegejaar denk ik nog geen 20x op de uni geweesten ik heb welgeteld 1x hoorcollege gevolgd!
Ja ik vind het ook nogal triestquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:57 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dat kom je er vrij weinig
Mijn eerste jaar is voorbij gevlogen. Zit nu alweer op de helft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |