Hoezo, die foto is duidelijk een manier om te zeggen: "that's a wrap"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:57 schreef beantherio het volgende:
Een ding durf ik wel te voorspellen: die foto aan het eind, van Michael uit de clip van Liberian Girl (met die camera) gaat nieuwe complot-theorieën teweeg brengen.![]()
Verder vond ik het een hele ontroerende herdenking. Beter kan bijna niet denk ik.
Hmm, dan moet een mod het maar even aanpassenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:58 schreef Bevin het volgende:
Was het niet: " I'm alive and I'm here forever?
live beeldenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:59 schreef Poison-Ivy het volgende:
RTL 5 live beelden van een show
In de video filmt ie iedereen in het geheim en vraagt iedereen zich af waar ie is. De foto leek een soort suggestie dat ie toekijkt en iedereen voor de gek heeft gehouden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hoezo, die foto is duidelijk een manier om te zeggen: "that's a wrap"
Ik vond haar ook erg goed, ben benieuwd of iemand dit weetquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:07 schreef beantherio het volgende:
Weet iemand al wie de zangeres van Heal the world was? Ik dacht even dat het Siedah Garrett was, maar die is toch wel wat ouder.
Op het eind van Will You Be There?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:08 schreef Bergie88 het volgende:
Moest tot twee keer toe ook janken. Aan het eind bij Paris en ergens tussendoor toen je Michael op de achtergrond een paar hele mooie worden horen zeggen.
En hopelijk laat iedereen hem nu met rust. Ga straks nog even de bad toer kijken.
Dat vond ik echt het dieptepunt van het programma, wat zat ze er soms naast.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:09 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Ik vond haar ook erg goed, ben benieuwd of iemand dit weet
Was waarschijnlijk de backup zangeres geweest voor de This Is Tour reeks.. maar hoe ze heet? Die twee zangers van We Are The World bijvoorbeeld hebben ook meegedaan met eerdere tours in de 90s.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:07 schreef beantherio het volgende:
Weet iemand al wie de zangeres van Heal the world was? Ik dacht even dat het Siedah Garrett was, maar die is toch wel wat ouder.
Hij zei iets tegen de kinderen van "your father wasn't a strange man, he had to deal with strange things"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:11 schreef Rnnz het volgende:
Wat zei Al Sharpton nou precies? 'Jij was niet raar, je dealde met rare dingen' ofzoiets?
Die herkende ik wel ja die twee zangers.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:13 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Was waarschijnlijk de backup zangeres geweest voor de This Is Tour reeks.. maar hoe ze heet? Die twee zangers van We Are The World bijvoorbeeld hebben ook meegedaan met eerdere tours in de 90s.
ja dat is het letterlijkequote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:14 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hij zei iets tegen de kinderen van "your father wasn't a strange man, he had to deal with strange things"
Zoiets.
Hier nog een!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:00 schreef Djeez het volgende:
Prachtige ceremonie, met aan het einde een emotioneel afscheid. En nu kijk ik RTL5...
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zo dan, dat meisje dat net het podium werd opgetrokken .... damn.. die werd ff helemaal gek. Ze moest gewoon losgetrokken worden van Jackson. Nooit eerder gezien dat stuk.
En de absurd zichtbare jaloezie van sommige dames in het publiek, teeering.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zo dan, dat meisje dat net het podium werd opgetrokken .... damn.. die werd ff helemaal gek. Ze moest gewoon losgetrokken worden van Jackson. Nooit eerder gezien dat stuk.
Zekerss...quote:
Ach, die vergeet hij echt niet hoor. De herdenking staat echter in het teken van Michael Jackson: dan heb je respect voor hem, en ga je niet andere mensen opnoemen. Da's hetzelfde als 'he is the greatest entertainer, alongside James Brown, Prince etc etc'.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:19 schreef Desunoto het volgende:
Die Al Sharpton draafde wel een beetje door met zijn speech hoor. Alsof Michael Jackson de bevrijder was voor alle negers in de hele wereld of zo.!
Anders vergeet je voor het gemak gewoon even andere mensen zoals Martin Luther King...
Ja, snap ik ook wel. Maar hij draafde wel heeel erg door met z'n speech. Ik vond het echt té.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:24 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ach, die vergeet hij echt niet hoor. De herdenking staat echter in het teken van Michael Jackson: dan heb je respect voor hem, en ga je niet andere artiesten opnoemen. Da's hetzelfde als 'he is the greatest entertainer, alongside James Brown, Prince etc etc'.
Get my point?
Welnee, gewoon een coke negert.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:24 schreef steve-urkel het volgende:
die gast, van 0:25 tot :37...
dude, thriller all over again
HIStory Tour.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:34 schreef Bergie88 het volgende:
Zenden ze nu the History tour of de dangerous tour uit. Het staat mij bij dat er van the History tour nog geen officieel materiaal naar buiten is gebracht en wel van de dangerous tour
Oké München heb ik nog op dvd liggen, ga nu badtour kijken die is nog veel en veel beterquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:36 schreef Rnnz het volgende:
[..]
HIStory Tour.
Is niet officieel uitgebracht op DVD, maar is wel meerdere malen op TV geweest (en RTL had nog de rechten daarvan). Ik heb het niet gezien maar volgens mij laten ze München zien.
Die was volgens mij ook enorm emotioneel. Maar die Brooke Shields. O wat had ik met haar te doen. Wel leuk om die anekdotes over vroeger te horenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:37 schreef Rnnz het volgende:
Wat klonk Mariah Carey trouwens slecht zeg, ongelofelijk.
Eens!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:37 schreef Rnnz het volgende:
Ik vond dr best goed eigelijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:37 schreef Rnnz het volgende:
Ja inderdaad. Zelfs Usher die minstens net zo emotioneel was, kon er nog meer zuivere noten uit krijgen...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:37 schreef Rnnz het volgende:
Kijk nog een keer dan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:41 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Ik vond dr best goed eigelijkMaar wel erg emotioneel ja, daar kan het aan liggen.
Niet? Dan moet jij nog maar eens kijken!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:45 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Kijk nog een keer dan.Ik zag geen grijntje emotie bij haar,
Ik had het over Mariah Carey hè, niet over Paris.. ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:47 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Niet? Dan moet jij nog maar eens kijken!
Ja, maar dat had niets te maken met wat ik zei.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:50 schreef Desunoto het volgende:
Je postte het verkeerde youtube linkje erbij.
Ja daar had ik het ook overquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:49 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ik had het over Mariah Carey hè, niet over Paris.. ?
heb het ook niet droog gehoudenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:39 schreef MissBliss het volgende:
Ik vond het een mooie herdenking! Af en toe moest ik wel een traantje wegpinken... Ok, ik heb een doos tissues op tafel gezet
Zo te zien heb ik hier met een Mariah-fan te maken, maar sorry. Ik vond haar totaal niet overtuigend.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:53 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Ja daar had ik het ook over![]()
En dat filmpje over Paris kan niet vaak genoeg gequote worden, dat was zo mooi
co-signquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:28 schreef Numbie het volgende:
Heb lopen janken als een malle tijdens de 'contribution' van Stevie Wonder. Mijn god wat was dat goed zeg...
Ik ben ook niet echt een Mariah fan hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:55 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Zo te zien heb ik hier met een Mariah-fan te maken, maar sorry. Ik vond haar totaal niet overtuigend.Ze trok weer zo'n moeilijk gezicht, alsof ze het er heel moeilijk mee had. Zo gemaakt allemaal.
Sorry, ik ben dan ook geen fan van Mariah.![]()
Usher's emotie schrok ik wel van.En Stevie is altijd goed.
Uhh maar heel Mariah Carey is toch gemaakt. Vroeger heel vroeger ongerveer 15 jaar geleden was ze nog te doen maar tegenwoordig is het een groot commercieel ding.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:55 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Zo te zien heb ik hier met een Mariah-fan te maken, maar sorry. Ik vond haar totaal niet overtuigend.Ze trok weer zo'n moeilijk gezicht, alsof ze het er heel moeilijk mee had. Zo gemaakt allemaal.
Sorry, ik ben dan ook geen fan van Mariah.![]()
Usher's emotie schrok ik wel van.En Stevie is altijd goed.
Hij had toch ooit dat graf naast Merlyn Monroe gekocht??quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik vraag me af wanneer hij nou daadwerkelijk wordt begraven.
Dat dacht ik ook ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:04 schreef matthijst het volgende:
Stevie deed aan het begin ook een paar tonen Can''t Help It, aangezien ie die geschreven heeft voor MJ, of ben ik zo doof.
Zo bracht hij het ook. Ze lieten alleen een uitvoering zien met dansers waarbij ik die Nederlandse danser ook zag staan rechts naast die blonde danseresquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:06 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja.![]()
Toen Kenny Ortega op het podium kwam dacht ik ook dat ze meer beelden lieten zien van de repetities voor Londen, maar helaas.
Moet je naar SHO gaan, daar zijn ze veel praterigerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:06 schreef Bergie88 het volgende:
F5 ik veel te veel of zijn jullie gewoon niet zo praterig
Denk dat ik nu eindelijk Bad tour maar aanzet dan kan ik nog anderhalf uur genietenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Moet je naar SHO gaan, daar zijn ze veel prateriger
Niet in zijn geheel denk ik, maar er zal vast wel iemand op deze aardkloot het geheel hebben opgenomenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:09 schreef themauster het volgende:
Vraagje hoe laat wordt de memorial herhaald op CNN? ik wil hem graag opnemen
John Mayer was idd goed, al kwam het einde van z'n gitaar solo niet echt bij mij aanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:10 schreef Rnnz het volgende:
Die blonde danseres die jij bedoelt was volgens mij geen danseres maar de gitarist van This It It.
Zag haar ook in de repetitiebeelden van They don't care about us en ze speelde vanavond ook gitaar.
John Mayer trouwens..
Mayer was gaaf, maar trok nogal vreemde gezichtenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:10 schreef Rnnz het volgende:
Die blonde danseres die jij bedoelt was volgens mij geen danseres maar de gitarist van This It It.
Zag haar ook in de repetitiebeelden van They don't care about us en ze speelde vanavond ook gitaar.
John Mayer trouwens..
Vond ik ook een minpunt van het geheel. Voegt niets toe.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dat gare wijf van die afgevaardigden dan, wtf moest die daar doen? Ik heb echt niets aan die boodschap van je
Lol, en maar blijven herhalen dat ze van het huis van afgevaardigden was; Who cares! Ga lekker weg joh!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dat gare wijf van die afgevaardigden dan, wtf moest die daar doen? Ik heb echt niets aan die boodschap van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |