Ja, maar jij woont dan ook in een stadquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik woon op de goede plek, mijn bus gaat 6 keer in het uur
En ook tot een uur of 2 snachts ofzo
Joh. Maar daar hebben we het een week of wat terug al uitvoerig over gehadquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mja, netjes is anders..
Ik heb Tjap Tjoi gemaaktquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
nee... zo maar eens koken.. pfff. veul te lekker voor mij alleen...
Ik nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Joh. Maar daar hebben we het een week of wat terug al uitvoerig over gehad
* El_Matador komt lekker bij Noukie etenquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik niet
En van mij hoef je niets uit te leggen hoor, je bent mijn vriend niet
Sorryquote:
Ik heb genoeg gemaaktquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:12 schreef El_Matador het volgende:
* El_Matador komt lekker bij Noukie eten
dat heb je ook wel erg lang voor je weten te houden danquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Korte samenvatting: ik ben in 2007 vreemdgegaan (domme fout, niet goed te praten) en daar is ze in april achter gekomen, en dat betekende nu uiteindelijk heid eind van de relatie. Zo, nu ben je up to date
Ik las dat je een nazi had genaaid.quote:
Hoop voor je dat je niet dagelijks 3 eieren eetquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
ik bak gewoon 3 eieren, blik groenten erbij en wat vlees.
Heb het ook niet verteld ofzo hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
dat heb je ook wel erg lang voor je weten te houden dan
Als is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt 'm welquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat heb je ook wel erg lang voor je weten te houden dan
Doe ik welquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoop voor je dat je niet dagelijks 3 eieren eetCholesterolbommen
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik las dat je een nazi had genaaid.
Zo werkt dat niet hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt 'm wel
Hmmm, helaas moet ik over 45 minuutjes alweer weg. Spelletjesavond. Anders was ik zeker komen eten.quote:
Ah, okay. Maar word je dan niet enorm met zo veel calorieen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Doe ik welMaar ik heb dan ook leuke medicijnen die als bijwerking hebben het cholesterol te verlagen
Kan alle twee wel smaken denk ikquote:
Maar ook hij mag vandaag niet komen eten. Net een uur geleden iemand gezien waardoor ik nog liever alleen wil zijn vanavondquote:
Kwaliteit boven kwantiteit... Oftewel, is het ook te eten?quote:
ik ben een schriel ventje van 65 kiloquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ah, okay. Maar word je dan niet enorm met zo veel calorieen?
Dat. Helaas stonden er een paar mailtjes in m'n g-mail deleted items. Ten eerste wist ik niet dat die zo lang bewaard werden (delete ze niet voor niets), ten tweede had ik nooit verwacht dat ze m'n mail zou checken. Tja, weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo werkt dat niet hoor
Natuurlijk komt het weleens uit, maar weet zeker dat t vaak zat gewoon niet uitkomt, nooit.
Klopt, maar moest gewoon ff aan die spreuk denken. Soms is het ook maar beter dat leugens niet uitkomen. De waarheid kan soms maar schreinend hard zijn en zinloos om te weten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet hoor
Natuurlijk komt het weleens uit, maar weet zeker dat t vaak zat gewoon niet uitkomt, nooit.
Lucky bastard. Dat was ik ook tot m'n 20e (ben 1m83), maar toen ik echt los ging tijdens m'n studie zat ik in no time aan de 80quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
ik ben een schriel ventje van 65 kilo
Het is binnen te houden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:17 schreef AirwiN het volgende:
Kwaliteit boven kwantiteit... Oftewel, is het ook te eten?
Dat klinkt niet leukquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar ook hij mag vandaag niet komen eten. Net een uur geleden iemand gezien waardoor ik nog liever alleen wil zijn vanavond
Ik ben 28 dus zo snel zal het wel niet meer gaanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Lucky bastard. Dat was ik ook tot m'n 20e (ben 1m83), maar toen ik echt los ging tijdens m'n studie zat ik in no time aan de 80
ga toch voor een beetje van allebei of je moet een knulletje uit Kenia zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kwaliteit boven kwantiteit... Oftewel, is het ook te eten?
en toch kwam het wel enigszins lullig overquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar ook hij mag vandaag niet komen eten. Net een uur geleden iemand gezien waardoor ik nog liever alleen wil zijn vanavond
In dit geval was het zeker beter geweest als ze het gewoon niet had geweten. Collega van me heeft het een keer zelf opgebiecht, en dat was ook gewoon einde relatie. Het is sowieso een enorme klap voor je partner, en eentje waar ze waarschijnlijk niet overheen komt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:18 schreef heksehiel het volgende:
Klopt, maar moest gewoon ff aan die spreuk denken. Soms is het ook maar beter dat leugens niet uitkomen. De waarheid kan soms maar schreinend hard zijn en zinloos om te weten.
Die kende ik nog niet. Dat je iemand ziet waardoor je juist samen wil zijn, ok, maar het omgekeerde?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:17 schreef Nouk84 het volgende:
Net een uur geleden iemand gezien waardoor ik nog liever alleen wil zijn vanavond
Zodra je het recept hebt verfijnd laat ik mij graag een keer uitnodigen om mee te genieten...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:19 schreef Nouk84 het volgende:
Het is binnen te houden.Oftewel, ik maak het voor de eerste keer en moet er nog mijn eigen draai aan geven
Eigen fokkin schuld, jongen. Had je maar niet vreemd moeten gaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
In dit geval was het zeker beter geweest als ze het gewoon niet had geweten. Collega van me heeft het een keer zelf opgebiecht, en dat was ook gewoon einde relatie. Het is sowieso een enorme klap voor je partner, en eentje waar ze waarschijnlijk niet overheen komt.
Haha. Doe ik ook, maar dat betekent dan meestal vooral MEER KNOFLOOKquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:19 schreef Nouk84 het volgende:
Het is binnen te houden.Oftewel, ik maak het voor de eerste keer en moet er nog mijn eigen draai aan geven
Waarom deze post?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eigen fokkin schuld, jongen. Had je maar niet vreemd moeten gaan.
Goh dank je, dat had ik nog niet zelf bedachtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:22 schreef El_Matador het volgende:
Eigen fokkin schuld, jongen. Had je maar niet vreemd moeten gaan.
Kan 'ie laten zien dat 'ie dat zelf nooit zou doen...quote:
Was het ook nietquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
en toch kwam het wel enigszins lullig over
Zinloos dus.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Kan 'ie laten zien dat 'ie dat zelf nooit zou doen...
Nogal. Ik had ook nooit gedacht dat ik het ooit zou doen.quote:
Omdat hij het voor zich wilde houden en niet zichzelf maar zijn ex de schuld geeft van de break-up. Had ie tong/lul maar binnen moeten houden in 2007.quote:
Mijn ex (voor degene die ervan op de hoogte zijn, niet degene van de bruiloft)quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:20 schreef El_Matador het volgende:
Die kende ik nog niet. Dat je iemand ziet waardoor je juist samen wil zijn, ok, maar het omgekeerde?
Een tipje van de sluiert, Nouk?
Dat is goed!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:21 schreef AirwiN het volgende:
Zodra je het recept hebt verfijnd laat ik mij graag een keer uitnodigen om mee te genieten...
Ik zal het onthoudenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:22 schreef Catbert het volgende:
Haha. Doe ik ook, maar dat betekent dan meestal vooral MEER KNOFLOOK
ik lees nergens dat hij zijn ex de schuld geeft.. juist het tegendeel...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Omdat hij het voor zich wilde houden en niet zichzelf maar zijn ex de schuld geeft van de break-up. Had ie tong/lul maar binnen moeten houden in 2007.
Geen medelijden mee.
Mijn date komt hier uit singlesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:27 schreef appelsjap het volgende:
hoi,
daten jullie onderling wel eens of is dit een nutteloos topic?
doei xxx
Alsof je op een ochtend wakker wordt en denkt 'goh, laat ik vandaag eens wat anders doen, ik ga vreemdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nogal. Ik had ook nooit gedacht dat ik het ooit zou doen.
Dat...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik lees nergens dat hij zijn ex de schuld geeft.. juist het tegendeel...
Sorry maar hoe kom je er in hemelsnaam bij dat ik m'n ex de schuld geef? En dat ik het voor me wil houden was gewoon omdat bij haar wou blijven. Met dat ze het weet schiet je echt 0.0 op.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:25 schreef El_Matador het volgende:
Omdat hij het voor zich wilde houden en niet zichzelf maar zijn ex de schuld geeft van de break-up. Had ie tong/lul maar binnen moeten houden in 2007.
Ik ben niet op zoek naar medelijden.quote:Geen medelijden mee.
Hoi,quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:27 schreef appelsjap het volgende:
hoi,
doei xxx
En nog steeds gelukkig samen?quote:
quote:
een grote hunkerbunker hierquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:27 schreef appelsjap het volgende:
hoi,
doei xxx
Hij geeft zichzelf de schuld van het vreemdgaanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen medelijden mee.
Inderdaad. Combineer eenzaamheid, twijfels over een relatie, een bloedmooie vrouw die je ophemelt en een moment van enorme zwakte, en ik ben erg benieuwd welk percentage niet toe zou geven. Respect voor je als je hetzelfde meegemaakt hebt en het wel gedaan hebt, maar kom me niet aan met "dat doe je niet" als je niet in die situatie hebt gezeten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:27 schreef heksehiel het volgende:
Alsof je op een ochtend wakker wordt en denkt 'goh, laat ik vandaag eens wat anders doen, ik ga vreemd'
met wie dan?quote:
Ik heb hier alweer 7,5 mnd geleden een vriendje opgedaan en we hebben het heel leuk samenquote:
Ja hallo, ik ga me geen 2e keer voorstellen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat vond ik van jouw post ookEnnuh, check de OP eens
Alleen besef ik dat soms pas als ik het al weetquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
En eens met HH, sommige dingen kun je beter niet weten
Zie ik daar een beetje van de oude HH?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:30 schreef heksehiel het volgende:
Dat vond ik van jouw post ookEnnuh, check de OP eens
Hoe moet ik dan weten of ik met je wil datenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:31 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ga me geen 2e keer voorstellen.![]()
Voel je je dan niet vreselijk schuldig? Ik zou geen hap meer door m'n keel kunnen krijgen en haar/hem zeker niet meer recht in de ogen durven kijkenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
In dit geval was het zeker beter geweest als ze het gewoon niet had geweten. Collega van me heeft het een keer zelf opgebiecht, en dat was ook gewoon einde relatie. Het is sowieso een enorme klap voor je partner, en eentje waar ze waarschijnlijk niet overheen komt.
Ja, gelukkig zijn jullie wel in staat een post te lezen. Het is de grootste fout die ik ooit gemaakt heb, en ik neem haar echt helemaal niks kwalijk. Integendeel; ik ben haar dankbaar dat ze het in ieder geval nog geprobeerd heeft.quote:
Als je twijfelt is het beter om het wel te weten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Alleen besef ik dat soms pas als ik het al weet
Ik had afgelopen zaterdag mijn speeddate-avontuur, is dat vrolijk genoeg?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
pomtiedom, iemand die een vrolijk verhaal wil typen?
Foto's zeggen meer dan duizend woorden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan weten of ik met je wil daten
Het voelt zeker kut, maar dat gevoel wegdrukken vind ik zelf makkelijker dan het idee dat als ik het opbiecht haar en enorm veel pijn zal doen, en we waarschijnlijk uit elkaar zouden gaan. Bovendien slijt het, het was al bijna 2 jaar geleden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:31 schreef MissMSX het volgende:
Voel je je dan niet vreselijk schuldig? Ik zou geen hap meer door m'n keel kunnen krijgen en haar/hem zeker niet meer recht in de ogen durven kijken
Vertel, hoe was het?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik had afgelopen zaterdag mijn speeddate-avontuur, is dat vrolijk genoeg?
Ja!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oh, lekkerding.quote:
Hoe was het?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Kwestie van kop diep in 't zand dus?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het voelt zeker kut, maar dat gevoel wegdrukken vind ik zelf makkelijker dan het idee dat als ik het opbiecht haar en enorm veel pijn zal doen, en we waarschijnlijk uit elkaar zouden gaan. Bovendien slijt het, het was al bijna 2 jaar geleden.
????quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hij ziet er wel jong uit though.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe was het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
Inderdaad, ben benieuwd, lijkt me ook wel leuk om te doen.quote:
Ben ik enorm goed inquote:
Haha, heb je ook een bord voor je kop?quote:
Dan doe je je nick geen eer aan...quote:
Dat weer nietquote:
Enjoyquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat weer niet
Anyway, lunch time. We gaan sushi eten![]()
![]()
Wat houdt dat in, speeddaten? En ist wat (geworden)?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Een vrij dikke plank hiero.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Haha, heb je ook een bord voor je kop?
Waarom heb jij zo'n rare nick?quote:
met..?quote:
Waarom voel je je rot?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
mn entrecote is zo mals dat ie van mn vork glijdt
en toch voel ik me rot
blech! zo maar een fles rose achterover tikken
niet met mij anders was ik ook wel zo vrolijkquote:
Try me!quote:
Té makkelijk Airquote:
*aai*quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:50 schreef Snuitebolletje het volgende:mn entrecote is zo mals dat ie van mn vork glijdt
en toch voel ik me rot
blech! zo maar een fles rose achterover tikken
Waarom moeilijk doen, als het makkelijk kan?quote:
Ik zie voornamelijk veel lekkere dames in je fobo en 6 VWO staan. Ik hou best van jong, maar geloof dat er grenzen zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:33 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Foto's zeggen meer dan duizend woorden.
- appelsjap
Ja, hoi... Waar blijft dat speeddateverslag?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:55 schreef heksehiel het volgende:
Ik zie voornamelijk veel lekkere dames in je fobo en 6 VWO staan. Ik hou best van jong, maar geloof dat er grenzen zijn
Vanaf 16 jaar is het legaalquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik zie voornamelijk veel lekkere dames in je fobo en 6 VWO staan. Ik hou best van jong, maar geloof dat er grenzen zijn
Hou je niet van een beetje strak, oh wachtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Het is twee weken schitterend weer geweestquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:56 schreef STING het volgende:
Pff, regent het gewoon. Het is ook nooit een keertje lekker weer in Nederland
Nee inderdaad de afgelopen week was het echt slecht weer in Nederlandquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:56 schreef STING het volgende:
Pff, regent het gewoon. Het is ook nooit een keertje lekker weer in Nederland
Hapquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is twee weken schitterend weer geweest
Waar was jij?
Waar blijven jouw foto's trouwens?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Niet stiekem vreemdgaan als ik er niet ben he blondiequote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hapquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee inderdaad de afgelopen week was het echt slecht weer in Nederland
quote:
Ik ben net 18 ja!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je zal de eerste niet zijn die twee weken heeft lopen klagen over de hittequote:
True that, true thatquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen, als het makkelijk kan?
Sommige mensen klagen altijd over het weer en eigenlijk over allesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je zal de eerste niet zijn die twee weken heeft lopen klagen over de hitte
quote:
Lolifantquote:
Baas!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
True that, true that![]()
Heb net Nimbuzz geinstalleerd op mijn mobiel
Hyves en MSN live voor op je mobiel
Waar komt je avatar dan vandaan?quote:
Daar zullen het wel Hollanders voor zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:59 schreef STING het volgende:
[..]
Sommige mensen klagen altijd over het weer en eigenlijk over alles
quote:
En klagen over klagers is anders?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar zullen het wel Hollanders voor zijn
Vooral die regenquote:
Verder voel je je wel goed?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet niet eens wat Nimbuzz is, heb geen hyves meer, twitter doe ik niet aan en andere dingen ook niet.
alleen fok
Dat was toen heel wel vrolijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
????ik weet maar 1 date avontuur...
en da was ni vrolijk!
Bedoel je nu te zeggen dat ik klaag?quote:
Twitte:rquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet niet eens wat Nimbuzz is, heb geen hyves meer, twitter doe ik niet aan en andere dingen ook niet.
alleen fok
die heb ik op dvd liggen hier gloof ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:01 schreef MissMSX het volgende:
Owh, filmtip:
Shaun of the Dead
RTL 7 22:10 - 00:00
Jammer dat ik geen TV heb
Hahahaquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:02 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat was toen heel wel vrolijkMaar daar had ik het niet over. Moest van collega mee gaan speed-daten in Vondelpark. Dus wij met z'n 3en daarheen, komen we daar aan allemaal picknick-kleedjes en een groep mensen waarvan je denkt: 'als ze er een bom op gooien, mist ook niemand ze'
![]()
![]()
Anyway, we hadden al betaald, dus toch maar kijken wat het is. Het was ver-schrik-ke-lijk! Heb 30 man op mijn kleedje gehad in wie ik dan 3 minuten interesse moest tonen en dacht alleen maar: 'ik wil werkelijk helemaal NIETS van je weten'. Hetgeen leidde tot zwaar genante stiltes en praatjes-poep om toch maar die 3 minuten vol te krijgen. Na een uur of 4 waren we eindelijk klaar en mocht ik mijn lijst mee aangekruiste 'nee' vinkjes inleveren.
Vervolgens zijn wij 3 bij 3 andere toffe meiden gaan zitten en zijn we met z'n zessen gaan terrashangen, eten, drinken en stappen. Dat was de best part of the day! We hebben iedereen doorgenomen en heel erg hard moeten lachen![]()
-einde-
Foto's van de drie toffe meiden?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:02 schreef heksehiel het volgende:
Vervolgens zijn wij 3 bij 3 andere toffe meiden gaan zitten en zijn we met z'n zessen gaan terrashangen, eten, drinken en stappen. Dat was de best part of the day! We hebben iedereen doorgenomen en heel erg hard moeten lachen![]()
-einde-
quote:
Ongelofelijk. Ik denk dat je een medisch wonder bentquote:
jaquote:
Dan is het goed. Zoiets zou ik nooit doen namelijkquote:
En wat dachten de mannen van jou?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:02 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat was toen heel wel vrolijkMaar daar had ik het niet over. Moest van collega mee gaan speed-daten in Vondelpark. Dus wij met z'n 3en daarheen, komen we daar aan allemaal picknick-kleedjes en een groep mensen waarvan je denkt: 'als ze er een bom op gooien, mist ook niemand ze'
![]()
![]()
Anyway, we hadden al betaald, dus toch maar kijken wat het is. Het was ver-schrik-ke-lijk! Heb 30 man op mijn kleedje gehad in wie ik dan 3 minuten interesse moest tonen en dacht alleen maar: 'ik wil werkelijk helemaal NIETS van je weten'. Hetgeen leidde tot zwaar genante stiltes en praatjes-poep om toch maar die 3 minuten vol te krijgen. Na een uur of 4 waren we eindelijk klaar en mocht ik mijn lijst mee aangekruiste 'nee' vinkjes inleveren.
-einde-
avondquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
voor de tuin en die heb nu wel genoeg gehad laat de zon maar weer komen
oh ene avond mensen
Straks weerquote:
Lollifanten zijn tofquote:
De vrolijkheid en positivisme zelve jijquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan is het goed. Zoiets zou ik nooit doen namelijk
oh weer onlinequote:
het regent bij jou binnen of ze hebben hun bedje buiten!?!?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:04 schreef Flena het volgende:
[..]
ja![]()
vanmiddag toen ik de kinderen naar bed bracht toen ben ik echt helemaal zeiknat geregend, dat was wat minderkon me kleren echt helemaal uitknijpen gewoon
en me haar helemaal in de war
30/2 + 7 = 22,quote:
Yeah right.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:06 schreef HeatWave het volgende:
De vrolijkheid en positivisme zelve jij.
Oeh nieuwe usericonquote:
Ik heb er al over gedacht om mn lichaam af te staan aan de wetenschap, maar goed, das ook weer zoiets als je nog leeftquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ongelofelijk. Ik denk dat je een medisch wonder bent
Link!quote:
Boris uit Japan? Dan ga ik gelijk kijken namelijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:04 schreef STING het volgende:
Sweet mother of god, hebben ze nou Boris uitgenodigd bij de Live herdenking uitzending van Micheal Jeackson
Dat droogt wel weer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:04 schreef Flena het volgende:
[..]
ja![]()
vanmiddag toen ik de kinderen naar bed bracht toen ben ik echt helemaal zeiknat geregend, dat was wat minderkon me kleren echt helemaal uitknijpen gewoon
en me haar helemaal in de war
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het regent bij jou binnen of ze hebben hun bedje buiten!?!?
Ik, als wetenschap zijnde, heb daar geen problemen mee anders hoor...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb er al over gedacht om mn lichaam af te staan aan de wetenschap, maar goed, das ook weer zoiets als je nog leeft
Ik zie nog steeds dezelfde browniequote:
Ik val in herhaling , maarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik, als wetenschap zijnde, heb daar geen problemen mee anders hoor...
Dan ben je homoquote:
Ik denk dat ik E. de leukste vind.quote:
Wel lekker. Kon alleen vandaag echt niet mijn aandacht bij het werk houden. Zat een hele grote afleiding bij me aan het bureau.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Scherpquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Een aantal zeiden dat ze snel wilde verder kletsen, sommige zetten iets te obvious een vinkje bij 'ja' en de rest weet ik niet maar boeide me ook werkelijk geen holquote:
Handige van zo'n onderzoekstafel is dat je makkelijk het onderzoeksvoorwerp kunt vastbinden!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik val in herhaling , maar
Ik houd er wel van als mijn lichaam gebruikt wordt
nee dat is niet lekker...ik was echt zeik en zeik natquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Boris uit Japan? Dan ga ik gelijk kijken namelijk.
[..]
Dat droogt wel weer.![]()
Lekker toch om zo nat geregend te zijn.
Ik begrijp dat ik nooit meer onder mijn reputatie uit kanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De vrolijkheid en positivisme zelve jij.
leuk als het maar niet te gezellig wordquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:09 schreef Flena het volgende:
[..]
ja ff nog, vanaaf komt vriendin van me langs
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:10 schreef Sifon het volgende:
[..]
Wel lekker. Kon alleen vandaag echt niet mijn aandacht bij het werk houden. Zat een hele grote afleiding bij me aan het bureau.
tis nooit TE gezelligquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
leuk als het maar niet te gezellig word
Waarom zou je ook willenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ik nooit meer onder mijn reputatie uit kan
Aaan doorweekt zijn zit 1 voordeel. Als je dan onder de douche stapt geeft dat een heerlijk gevoel. Lekker weer opwarmen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:11 schreef Flena het volgende:
[..]
nee dat is niet lekker...ik was echt zeik en zeik nat
Sommige delen kun je missenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb er al over gedacht om mn lichaam af te staan aan de wetenschap, maar goed, das ook weer zoiets als je nog leeft
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:13 schreef Sifon het volgende:
[..]
Aaan doorweekt zijn zit 1 voordeel. Als je dan onder de douche stapt geeft dat een heerlijk gevoel. Lekker weer opwarmen.
Alleen of met iemand?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:10 schreef Flena het volgende:
[..]
hoe kom ik nou bij bed?? ik bedoel school...
misschien omdat ik zelf graag naar bed wil
Gelijk gedouched dusquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:11 schreef Flena het volgende:
[..]
nee dat is niet lekker...ik was echt zeik en zeik nat
Dus niemand was ook maar enige sinds de moeite waardquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Een aantal zeiden dat ze snel wilde verder kletsen, sommige zetten iets te obvious een vinkje bij 'ja' en de rest weet ik niet maar boeide me ook werkelijk geen hol
O ja, ga doorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Handige van zo'n onderzoekstafel is dat je makkelijk het onderzoeksvoorwerp kunt vastbinden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Heb ik al gekeken, maar ik zal zometeen nog een keertje het napluizen voor jequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]Hmm... mocht je toevallig onder de kussen van je bank liggen, zou je dan heel eventjes voor mij willen kijken?
alleen want ik wil slapen...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen of met iemand?![]()
[..]
Gelijk gedouched dusNee dat is inderdaad niet lekker
![]()
[..]
Dus niemand was ook maar enige sinds de moeite waard
Nou, de eeuwige chagrijn zijn begint wat te vervelenquote:
Morgen een kater dusquote:
Ben je imho niet hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, de eeuwige chagrijn zijn begint wat te vervelen
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja, ga doorAls jij niet wil doe ik 't wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
* AirwiN pakt de hulpstukken onderzoeksinstrumentenquote:
Je kent me duidelijk niet goed genoegquote:
Dankjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:14 schreef Sifon het volgende:
[..]
Heb ik al gekeken, maar ik zal zometeen nog een keertje het napluizen voor je
Dat is eigenlijk wel een goed idee. Slapenquote:
maar ook niet minderquote:
Uiteraard niet, maar EEUWIG is dus ook niet helemaal accuraatquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kent me duidelijk niet goed genoeg
Nah ja, I've got my moments...
Wat mis je?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
DankjeWeet eigenlijk zeker dat ik 'm in m'n tas heb gestopt, maar blijkbaar niet, heb net m'n hele tas leeg gehaald... maar niet dus
Overdrijven heb ik ook tot kunst verhevenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard niet, maar EEUWIG is dus ook niet helemaal accuraat.
.
ja ben echt kapot..vanacht heb ze me ook weer de hele nacht wakker gehouden..dus nu wil ik slapenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel een goed idee. Slapen
Tuurlijkquote:
Ik ben ook moe, maar dat komt vooral door de warmte van afgelopen dagen. Ach dat gaat vanzelf weer over.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:18 schreef Flena het volgende:
[..]
ja ben echt kapot..vanacht heb ze me ook weer de hele nacht wakker gehouden..dus nu wil ik slapen
Ik ben het nog niet zat. *pruttel*quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:15 schreef MissMSX het volgende:
Nou, de eeuwige chagrijn zijn begint wat te vervelen
Ik rommel wel ff hier doorheen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
DankjeWeet eigenlijk zeker dat ik 'm in m'n tas heb gestopt, maar blijkbaar niet, heb net m'n hele tas leeg gehaald... maar niet dus
Voorbinddildoquote:
Pas maar op, misschien neemt ie nog z'n wraak voor datgene wat hij heeft moeten eten laatstquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:19 schreef Pien85 het volgende:
Oh trouwens... Er staat nu iemand te koken voor mijEn het ruikt heel lekker enzo
Ik zou het bijna willen gaan controleren.quote:
torx, poziedrive zeg het maar heb een bak vol bitjes liggen lange, kortequote:
Ze stoppen tegenwoordig ook alle geurtjes in een spuitbus hequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:19 schreef Pien85 het volgende:
Oh trouwens... Er staat nu iemand te koken voor mijEn het ruikt heel lekker enzo
quote:
quote:[..]
Voorbinddildo
Nee, dat vond ie lekkerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:20 schreef STING het volgende:
[..]
Pas maar op, misschien neemt ie nog z'n wraak voor datgene wat hij heeft moeten eten laatst
Voor in m'n mondquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
torx, poziedrive zeg het maar heb een bak vol bitjes liggen lange, korte
mag lekker toch niequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou het bijna willen gaan controleren.
Ja maar jij bent bevooroordeeld enzoquote:
Ik heb mijn "Nee"-vinkje van jou uitgeknipt, ingelijst en aan de muur gehangenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:02 schreef heksehiel het volgende:
[..]
![]()
![]()
-einde-
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze stoppen tegenwoordig ook alle geurtjes in een spuitbus he
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, dat vond ie lekker
[..]
Voor in m'n mond
Flauwquote:
Oeh dat geeft een maf M.I. bitje + paardrijden + Qquote:
Jij bent te welbespraakt om dit te gelovenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb mijn "Nee"-vinkje van jou uitgeknipt, ingelijst en aan de muur gehangen.
Jij was er helemaal nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb mijn "Nee"-vinkje van jou uitgeknipt, ingelijst en aan de muur gehangen.
Nee, iets met anders 's nachts mijn tanden uit m'n bek knarsen:{quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
iets met communicatie met je paarden zeker
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Oeh dat geeft een maf M.I. bitje + paardrijden + Q![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Oeh dat geeft een maf M.I. bitje + paardrijden + Q![]()
Waar is de lieve en onschuldige Flena gebleven van zondag?quote:
die is weg...heb ik ingeruild voor me alteregoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Maar wel kinky![]()
[..]
Waar is de lieve en onschuldige Flena gebleven van zondag?
Okequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:25 schreef Flena het volgende:
[..]
die is weg...heb ik ingeruild voor me alterego![]()
Getver wat mega zoet KF !! krijg je daar niet mega wegren gevoel van ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:24 schreef KudFokker het volgende:
AahN. vroeg of ze mee kon wanneer ik maandag die verstandskiezen laat trekken
echt lieffff
Mag ze me daarna vertroetelen
Ik zou ook misselijk wordenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Getver wat mega zoet KF !! krijg je daar niet mega wegren gevoel van ?
moet toch heerlijk zijn dat schizofrenie altijd gezelligquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:25 schreef Flena het volgende:
[..]
die is weg...heb ik ingeruild voor me alterego![]()
Hey, ik kan zwaar genant. Alleen die stiltes zijn lastigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent te welbespraakt om dit te geloven
Ik wel iigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ze had gewoon de methode Bels moeten toepassen. Stalken en buiten KF bespringen terwijl hij half versuft is van de verdoving.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gun die jongen ook eens watquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
En je bent nooit alleenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
moet toch heerlijk zijn dat schizofrenie altijd gezellig
Als ik er volgende keer wel ben, ga je dan mee?quote:
Je zat dan ook niet in mijn leeftijdscategoriequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hey, ik kan zwaar genant. Alleen die stiltes zijn lastig.
Dan wil ik daar wel eens kennis mee makenquote:
Als jij er was geweest, waren wij er met z'n tweeën vandoor gegaanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ik er volgende keer wel ben, ga je dan mee?.
Laat maar, je was aan het jagen op toyboys.
Druk bij Domino's pizza rond dit tijdstip?quote:
lijkt wel of jullie getrouwd zijnquote:
Of de afhaalchineesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Druk bij Domino's pizza rond dit tijdstip?
quote:
Hij staat gewoon helemaal écht te koken, in de keuken, met pannen enzoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Druk bij Domino's pizza rond dit tijdstip?
aangenaam...ik ben het alterego van Flenaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan wil ik daar wel eens kennis mee maken
En had ik bekend gestaan bij je vriendinnen als "die ene die wel terugpraatte"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als jij er was geweest, waren wij er met z'n tweeën vandoor gegaan
Nog niet dat komt volgende weekquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
lijkt wel of jullie getrouwd zijn
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
lijkt wel of jullie getrouwd zijn
Hij neemt net zn laptop mee naar de keuken jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:32 schreef STING het volgende:
Je zou bijna denken dat er een laptop in de keuken staat
Neequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoiquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:33 schreef Flena het volgende:
[..]
aangenaam...ik ben het alterego van Flena
zolang ze laptop niet mee de wc op gaat is er niks aan de handquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Hij neemt net zn laptop mee naar de keuken ja
Niet dat ik weet neequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zolang ze laptop niet mee de wc op gaat is er niks aan de hand
Ze hadden niet eens kans gehad je te zien, want dan was ik heel discreet met je weggelopen en had naar hun een sms gestuurd dat ik iets anders moest doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
En had ik bekend gestaan bij je vriendinnen als "die ene die wel terugpraatte".
"Houdt niet van omwegen"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ze hadden niet eens kans gehad je te zien, want dan was ik heel discreet met je weggelopen en had naar hun een sms gestuurd dat ik iets anders moest doen.
Goed, lekker gewerkt vandaagquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zolang ze laptop niet mee de wc op gaat is er niks aan de hand
Waar heeft mijn imago die bescherming aan verdiend? Of nodig?quote:
ja heb dit weekend een meeting van een site waar ik al 6 jaar komquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed, lekker gewerkt vandaag![]()
Ga je nog iets leuks doen dit weekend?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |