Je zat dan ook niet in mijn leeftijdscategoriequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hey, ik kan zwaar genant. Alleen die stiltes zijn lastig.

Dan wil ik daar wel eens kennis mee makenquote:

Als jij er was geweest, waren wij er met z'n tweeën vandoor gegaanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ik er volgende keer wel ben, ga je dan mee?.
Laat maar, je was aan het jagen op toyboys.

Druk bij Domino's pizza rond dit tijdstip?quote:

lijkt wel of jullie getrouwd zijnquote:

Of de afhaalchineesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Druk bij Domino's pizza rond dit tijdstip?

quote:
Hij staat gewoon helemaal écht te koken, in de keuken, met pannen enzoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Druk bij Domino's pizza rond dit tijdstip?

aangenaam...ik ben het alterego van Flenaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan wil ik daar wel eens kennis mee maken

En had ik bekend gestaan bij je vriendinnen als "die ene die wel terugpraatte"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als jij er was geweest, waren wij er met z'n tweeën vandoor gegaan

Nog niet dat komt volgende weekquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
lijkt wel of jullie getrouwd zijn

quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
lijkt wel of jullie getrouwd zijn
Hij neemt net zn laptop mee naar de keuken jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:32 schreef STING het volgende:
Je zou bijna denken dat er een laptop in de keuken staat

Neequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Getver wat mega zoet KF !! krijg je daar niet mega wegren gevoel van ?

Hoiquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:33 schreef Flena het volgende:
[..]
aangenaam...ik ben het alterego van Flena

zolang ze laptop niet mee de wc op gaat is er niks aan de handquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Hij neemt net zn laptop mee naar de keuken ja

Niet dat ik weet neequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zolang ze laptop niet mee de wc op gaat is er niks aan de hand

Ze hadden niet eens kans gehad je te zien, want dan was ik heel discreet met je weggelopen en had naar hun een sms gestuurd dat ik iets anders moest doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
En had ik bekend gestaan bij je vriendinnen als "die ene die wel terugpraatte".

"Houdt niet van omwegen"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ze hadden niet eens kans gehad je te zien, want dan was ik heel discreet met je weggelopen en had naar hun een sms gestuurd dat ik iets anders moest doen.

Goed, lekker gewerkt vandaagquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zolang ze laptop niet mee de wc op gaat is er niks aan de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |