Dan ben je homoquote:
Ik denk dat ik E. de leukste vind.quote:
Wel lekker. Kon alleen vandaag echt niet mijn aandacht bij het werk houden. Zat een hele grote afleiding bij me aan het bureau.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het regent bij jou binnen of ze hebben hun bedje buiten!?!?
Scherpquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het regent bij jou binnen of ze hebben hun bedje buiten!?!?
Een aantal zeiden dat ze snel wilde verder kletsen, sommige zetten iets te obvious een vinkje bij 'ja' en de rest weet ik niet maar boeide me ook werkelijk geen holquote:
Handige van zo'n onderzoekstafel is dat je makkelijk het onderzoeksvoorwerp kunt vastbinden!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik val in herhaling , maar
Ik houd er wel van als mijn lichaam gebruikt wordt
nee dat is niet lekker...ik was echt zeik en zeik natquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Boris uit Japan? Dan ga ik gelijk kijken namelijk.
[..]
Dat droogt wel weer.![]()
Lekker toch om zo nat geregend te zijn.
Ik begrijp dat ik nooit meer onder mijn reputatie uit kanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De vrolijkheid en positivisme zelve jij.
leuk als het maar niet te gezellig wordquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:09 schreef Flena het volgende:
[..]
ja ff nog, vanaaf komt vriendin van me langs
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:10 schreef Sifon het volgende:
[..]
Wel lekker. Kon alleen vandaag echt niet mijn aandacht bij het werk houden. Zat een hele grote afleiding bij me aan het bureau.
tis nooit TE gezelligquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
leuk als het maar niet te gezellig word
Waarom zou je ook willenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ik nooit meer onder mijn reputatie uit kan
Aaan doorweekt zijn zit 1 voordeel. Als je dan onder de douche stapt geeft dat een heerlijk gevoel. Lekker weer opwarmen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:11 schreef Flena het volgende:
[..]
nee dat is niet lekker...ik was echt zeik en zeik nat
Sommige delen kun je missenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb er al over gedacht om mn lichaam af te staan aan de wetenschap, maar goed, das ook weer zoiets als je nog leeft
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:13 schreef Sifon het volgende:
[..]
Aaan doorweekt zijn zit 1 voordeel. Als je dan onder de douche stapt geeft dat een heerlijk gevoel. Lekker weer opwarmen.
Alleen of met iemand?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:10 schreef Flena het volgende:
[..]
hoe kom ik nou bij bed?? ik bedoel school...
misschien omdat ik zelf graag naar bed wil
Gelijk gedouched dusquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:11 schreef Flena het volgende:
[..]
nee dat is niet lekker...ik was echt zeik en zeik nat
Dus niemand was ook maar enige sinds de moeite waardquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Een aantal zeiden dat ze snel wilde verder kletsen, sommige zetten iets te obvious een vinkje bij 'ja' en de rest weet ik niet maar boeide me ook werkelijk geen hol
O ja, ga doorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Handige van zo'n onderzoekstafel is dat je makkelijk het onderzoeksvoorwerp kunt vastbinden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Heb ik al gekeken, maar ik zal zometeen nog een keertje het napluizen voor jequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]Hmm... mocht je toevallig onder de kussen van je bank liggen, zou je dan heel eventjes voor mij willen kijken?
alleen want ik wil slapen...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen of met iemand?![]()
[..]
Gelijk gedouched dusNee dat is inderdaad niet lekker
![]()
[..]
Dus niemand was ook maar enige sinds de moeite waard
Nou, de eeuwige chagrijn zijn begint wat te vervelenquote:
Morgen een kater dusquote:
Ben je imho niet hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, de eeuwige chagrijn zijn begint wat te vervelen
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja, ga doorAls jij niet wil doe ik 't wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
* AirwiN pakt de hulpstukken onderzoeksinstrumentenquote:
Je kent me duidelijk niet goed genoegquote:
Dankjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:14 schreef Sifon het volgende:
[..]
Heb ik al gekeken, maar ik zal zometeen nog een keertje het napluizen voor je
Dat is eigenlijk wel een goed idee. Slapenquote:
maar ook niet minderquote:
Uiteraard niet, maar EEUWIG is dus ook niet helemaal accuraatquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kent me duidelijk niet goed genoeg
Nah ja, I've got my moments...
Wat mis je?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
DankjeWeet eigenlijk zeker dat ik 'm in m'n tas heb gestopt, maar blijkbaar niet, heb net m'n hele tas leeg gehaald... maar niet dus
Overdrijven heb ik ook tot kunst verhevenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard niet, maar EEUWIG is dus ook niet helemaal accuraat.
.
ja ben echt kapot..vanacht heb ze me ook weer de hele nacht wakker gehouden..dus nu wil ik slapenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel een goed idee. Slapen
Tuurlijkquote:
Ik ben ook moe, maar dat komt vooral door de warmte van afgelopen dagen. Ach dat gaat vanzelf weer over.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:18 schreef Flena het volgende:
[..]
ja ben echt kapot..vanacht heb ze me ook weer de hele nacht wakker gehouden..dus nu wil ik slapen
Ik ben het nog niet zat. *pruttel*quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:15 schreef MissMSX het volgende:
Nou, de eeuwige chagrijn zijn begint wat te vervelen
Ik rommel wel ff hier doorheen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
DankjeWeet eigenlijk zeker dat ik 'm in m'n tas heb gestopt, maar blijkbaar niet, heb net m'n hele tas leeg gehaald... maar niet dus
Voorbinddildoquote:
Pas maar op, misschien neemt ie nog z'n wraak voor datgene wat hij heeft moeten eten laatstquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:19 schreef Pien85 het volgende:
Oh trouwens... Er staat nu iemand te koken voor mijEn het ruikt heel lekker enzo
Ik zou het bijna willen gaan controleren.quote:
torx, poziedrive zeg het maar heb een bak vol bitjes liggen lange, kortequote:
Ze stoppen tegenwoordig ook alle geurtjes in een spuitbus hequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:19 schreef Pien85 het volgende:
Oh trouwens... Er staat nu iemand te koken voor mijEn het ruikt heel lekker enzo
quote:
quote:[..]
Voorbinddildo
Nee, dat vond ie lekkerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:20 schreef STING het volgende:
[..]
Pas maar op, misschien neemt ie nog z'n wraak voor datgene wat hij heeft moeten eten laatst
Voor in m'n mondquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
torx, poziedrive zeg het maar heb een bak vol bitjes liggen lange, korte
mag lekker toch niequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou het bijna willen gaan controleren.
Ja maar jij bent bevooroordeeld enzoquote:
Ik heb mijn "Nee"-vinkje van jou uitgeknipt, ingelijst en aan de muur gehangenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:02 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat was toen heel wel vrolijkMaar daar had ik het niet over. Moest van collega mee gaan speed-daten in Vondelpark. Dus wij met z'n 3en daarheen, komen we daar aan allemaal picknick-kleedjes en een groep mensen waarvan je denkt: 'als ze er een bom op gooien, mist ook niemand ze'
![]()
![]()
Anyway, we hadden al betaald, dus toch maar kijken wat het is. Het was ver-schrik-ke-lijk! Heb 30 man op mijn kleedje gehad in wie ik dan 3 minuten interesse moest tonen en dacht alleen maar: 'ik wil werkelijk helemaal NIETS van je weten'. Hetgeen leidde tot zwaar genante stiltes en praatjes-poep om toch maar die 3 minuten vol te krijgen. Na een uur of 4 waren we eindelijk klaar en mocht ik mijn lijst mee aangekruiste 'nee' vinkjes inleveren.
Vervolgens zijn wij 3 bij 3 andere toffe meiden gaan zitten en zijn we met z'n zessen gaan terrashangen, eten, drinken en stappen. Dat was de best part of the day! We hebben iedereen doorgenomen en heel erg hard moeten lachen![]()
-einde-
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze stoppen tegenwoordig ook alle geurtjes in een spuitbus he
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, dat vond ie lekker
[..]
Voor in m'n mond
Flauwquote:
Oeh dat geeft een maf M.I. bitje + paardrijden + Qquote:
Jij bent te welbespraakt om dit te gelovenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb mijn "Nee"-vinkje van jou uitgeknipt, ingelijst en aan de muur gehangen.
Jij was er helemaal nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb mijn "Nee"-vinkje van jou uitgeknipt, ingelijst en aan de muur gehangen.
Nee, iets met anders 's nachts mijn tanden uit m'n bek knarsen:{quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
iets met communicatie met je paarden zeker
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Oeh dat geeft een maf M.I. bitje + paardrijden + Q![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Oeh dat geeft een maf M.I. bitje + paardrijden + Q![]()
Waar is de lieve en onschuldige Flena gebleven van zondag?quote:
die is weg...heb ik ingeruild voor me alteregoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Maar wel kinky![]()
[..]
Waar is de lieve en onschuldige Flena gebleven van zondag?
Okequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:25 schreef Flena het volgende:
[..]
die is weg...heb ik ingeruild voor me alterego![]()
Getver wat mega zoet KF !! krijg je daar niet mega wegren gevoel van ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:24 schreef KudFokker het volgende:
AahN. vroeg of ze mee kon wanneer ik maandag die verstandskiezen laat trekken
echt lieffff
Mag ze me daarna vertroetelen
Ik zou ook misselijk wordenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Getver wat mega zoet KF !! krijg je daar niet mega wegren gevoel van ?
moet toch heerlijk zijn dat schizofrenie altijd gezelligquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:25 schreef Flena het volgende:
[..]
die is weg...heb ik ingeruild voor me alterego![]()
Hey, ik kan zwaar genant. Alleen die stiltes zijn lastigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent te welbespraakt om dit te geloven
Ik wel iigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ze had gewoon de methode Bels moeten toepassen. Stalken en buiten KF bespringen terwijl hij half versuft is van de verdoving.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gun die jongen ook eens watquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
En je bent nooit alleenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
moet toch heerlijk zijn dat schizofrenie altijd gezellig
Als ik er volgende keer wel ben, ga je dan mee?quote:
Je zat dan ook niet in mijn leeftijdscategoriequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hey, ik kan zwaar genant. Alleen die stiltes zijn lastig.
Dan wil ik daar wel eens kennis mee makenquote:
Als jij er was geweest, waren wij er met z'n tweeën vandoor gegaanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ik er volgende keer wel ben, ga je dan mee?.
Laat maar, je was aan het jagen op toyboys.
Druk bij Domino's pizza rond dit tijdstip?quote:
lijkt wel of jullie getrouwd zijnquote:
Of de afhaalchineesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Druk bij Domino's pizza rond dit tijdstip?
quote:
Hij staat gewoon helemaal écht te koken, in de keuken, met pannen enzoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Druk bij Domino's pizza rond dit tijdstip?
aangenaam...ik ben het alterego van Flenaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan wil ik daar wel eens kennis mee maken
En had ik bekend gestaan bij je vriendinnen als "die ene die wel terugpraatte"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als jij er was geweest, waren wij er met z'n tweeën vandoor gegaan
Nog niet dat komt volgende weekquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
lijkt wel of jullie getrouwd zijn
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
lijkt wel of jullie getrouwd zijn
Hij neemt net zn laptop mee naar de keuken jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:32 schreef STING het volgende:
Je zou bijna denken dat er een laptop in de keuken staat
Neequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoiquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:33 schreef Flena het volgende:
[..]
aangenaam...ik ben het alterego van Flena
zolang ze laptop niet mee de wc op gaat is er niks aan de handquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Hij neemt net zn laptop mee naar de keuken ja
Niet dat ik weet neequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zolang ze laptop niet mee de wc op gaat is er niks aan de hand
Ze hadden niet eens kans gehad je te zien, want dan was ik heel discreet met je weggelopen en had naar hun een sms gestuurd dat ik iets anders moest doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
En had ik bekend gestaan bij je vriendinnen als "die ene die wel terugpraatte".
"Houdt niet van omwegen"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ze hadden niet eens kans gehad je te zien, want dan was ik heel discreet met je weggelopen en had naar hun een sms gestuurd dat ik iets anders moest doen.
Goed, lekker gewerkt vandaagquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zolang ze laptop niet mee de wc op gaat is er niks aan de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |