En klagen over klagers is anders?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar zullen het wel Hollanders voor zijn
Vooral die regenquote:
Verder voel je je wel goed?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet niet eens wat Nimbuzz is, heb geen hyves meer, twitter doe ik niet aan en andere dingen ook niet.
alleen fok
Dat was toen heel wel vrolijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
????ik weet maar 1 date avontuur...
en da was ni vrolijk!
Bedoel je nu te zeggen dat ik klaag?quote:
Twitte:rquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet niet eens wat Nimbuzz is, heb geen hyves meer, twitter doe ik niet aan en andere dingen ook niet.
alleen fok
die heb ik op dvd liggen hier gloof ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:01 schreef MissMSX het volgende:
Owh, filmtip:
Shaun of the Dead
RTL 7 22:10 - 00:00
Jammer dat ik geen TV heb
Hahahaquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:02 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat was toen heel wel vrolijkMaar daar had ik het niet over. Moest van collega mee gaan speed-daten in Vondelpark. Dus wij met z'n 3en daarheen, komen we daar aan allemaal picknick-kleedjes en een groep mensen waarvan je denkt: 'als ze er een bom op gooien, mist ook niemand ze'
![]()
![]()
Anyway, we hadden al betaald, dus toch maar kijken wat het is. Het was ver-schrik-ke-lijk! Heb 30 man op mijn kleedje gehad in wie ik dan 3 minuten interesse moest tonen en dacht alleen maar: 'ik wil werkelijk helemaal NIETS van je weten'. Hetgeen leidde tot zwaar genante stiltes en praatjes-poep om toch maar die 3 minuten vol te krijgen. Na een uur of 4 waren we eindelijk klaar en mocht ik mijn lijst mee aangekruiste 'nee' vinkjes inleveren.
Vervolgens zijn wij 3 bij 3 andere toffe meiden gaan zitten en zijn we met z'n zessen gaan terrashangen, eten, drinken en stappen. Dat was de best part of the day! We hebben iedereen doorgenomen en heel erg hard moeten lachen![]()
-einde-
Foto's van de drie toffe meiden?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:02 schreef heksehiel het volgende:
Vervolgens zijn wij 3 bij 3 andere toffe meiden gaan zitten en zijn we met z'n zessen gaan terrashangen, eten, drinken en stappen. Dat was de best part of the day! We hebben iedereen doorgenomen en heel erg hard moeten lachen![]()
-einde-
quote:
Ongelofelijk. Ik denk dat je een medisch wonder bentquote:
jaquote:
Dan is het goed. Zoiets zou ik nooit doen namelijkquote:
En wat dachten de mannen van jou?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:02 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat was toen heel wel vrolijkMaar daar had ik het niet over. Moest van collega mee gaan speed-daten in Vondelpark. Dus wij met z'n 3en daarheen, komen we daar aan allemaal picknick-kleedjes en een groep mensen waarvan je denkt: 'als ze er een bom op gooien, mist ook niemand ze'
![]()
![]()
Anyway, we hadden al betaald, dus toch maar kijken wat het is. Het was ver-schrik-ke-lijk! Heb 30 man op mijn kleedje gehad in wie ik dan 3 minuten interesse moest tonen en dacht alleen maar: 'ik wil werkelijk helemaal NIETS van je weten'. Hetgeen leidde tot zwaar genante stiltes en praatjes-poep om toch maar die 3 minuten vol te krijgen. Na een uur of 4 waren we eindelijk klaar en mocht ik mijn lijst mee aangekruiste 'nee' vinkjes inleveren.
-einde-
avondquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
voor de tuin en die heb nu wel genoeg gehad laat de zon maar weer komen
oh ene avond mensen
Straks weerquote:
Lollifanten zijn tofquote:
De vrolijkheid en positivisme zelve jijquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan is het goed. Zoiets zou ik nooit doen namelijk
oh weer onlinequote:
het regent bij jou binnen of ze hebben hun bedje buiten!?!?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:04 schreef Flena het volgende:
[..]
ja![]()
vanmiddag toen ik de kinderen naar bed bracht toen ben ik echt helemaal zeiknat geregend, dat was wat minderkon me kleren echt helemaal uitknijpen gewoon
en me haar helemaal in de war
30/2 + 7 = 22,quote:
Yeah right.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:06 schreef HeatWave het volgende:
De vrolijkheid en positivisme zelve jij.
Oeh nieuwe usericonquote:
Ik heb er al over gedacht om mn lichaam af te staan aan de wetenschap, maar goed, das ook weer zoiets als je nog leeftquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ongelofelijk. Ik denk dat je een medisch wonder bent
Link!quote:
Boris uit Japan? Dan ga ik gelijk kijken namelijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:04 schreef STING het volgende:
Sweet mother of god, hebben ze nou Boris uitgenodigd bij de Live herdenking uitzending van Micheal Jeackson
Dat droogt wel weer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:04 schreef Flena het volgende:
[..]
ja![]()
vanmiddag toen ik de kinderen naar bed bracht toen ben ik echt helemaal zeiknat geregend, dat was wat minderkon me kleren echt helemaal uitknijpen gewoon
en me haar helemaal in de war
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het regent bij jou binnen of ze hebben hun bedje buiten!?!?
Ik, als wetenschap zijnde, heb daar geen problemen mee anders hoor...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb er al over gedacht om mn lichaam af te staan aan de wetenschap, maar goed, das ook weer zoiets als je nog leeft
Ik zie nog steeds dezelfde browniequote:
Ik val in herhaling , maarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik, als wetenschap zijnde, heb daar geen problemen mee anders hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |