Ja, maar jij woont dan ook in een stadquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik woon op de goede plek, mijn bus gaat 6 keer in het uur
En ook tot een uur of 2 snachts ofzo
Joh. Maar daar hebben we het een week of wat terug al uitvoerig over gehadquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mja, netjes is anders..
Ik heb Tjap Tjoi gemaaktquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
nee... zo maar eens koken.. pfff. veul te lekker voor mij alleen...
Ik nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Joh. Maar daar hebben we het een week of wat terug al uitvoerig over gehad
* El_Matador komt lekker bij Noukie etenquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik niet
En van mij hoef je niets uit te leggen hoor, je bent mijn vriend niet
Sorryquote:
Ik heb genoeg gemaaktquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:12 schreef El_Matador het volgende:
* El_Matador komt lekker bij Noukie eten
dat heb je ook wel erg lang voor je weten te houden danquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Korte samenvatting: ik ben in 2007 vreemdgegaan (domme fout, niet goed te praten) en daar is ze in april achter gekomen, en dat betekende nu uiteindelijk heid eind van de relatie. Zo, nu ben je up to date
Ik las dat je een nazi had genaaid.quote:
Hoop voor je dat je niet dagelijks 3 eieren eetquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
ik bak gewoon 3 eieren, blik groenten erbij en wat vlees.
Heb het ook niet verteld ofzo hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
dat heb je ook wel erg lang voor je weten te houden dan
Als is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt 'm welquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat heb je ook wel erg lang voor je weten te houden dan
Doe ik welquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoop voor je dat je niet dagelijks 3 eieren eetCholesterolbommen
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik las dat je een nazi had genaaid.
Zo werkt dat niet hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt 'm wel
Hmmm, helaas moet ik over 45 minuutjes alweer weg. Spelletjesavond. Anders was ik zeker komen eten.quote:
Ah, okay. Maar word je dan niet enorm met zo veel calorieen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Doe ik welMaar ik heb dan ook leuke medicijnen die als bijwerking hebben het cholesterol te verlagen
Kan alle twee wel smaken denk ikquote:
Maar ook hij mag vandaag niet komen eten. Net een uur geleden iemand gezien waardoor ik nog liever alleen wil zijn vanavondquote:
Kwaliteit boven kwantiteit... Oftewel, is het ook te eten?quote:
ik ben een schriel ventje van 65 kiloquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ah, okay. Maar word je dan niet enorm met zo veel calorieen?
Dat. Helaas stonden er een paar mailtjes in m'n g-mail deleted items. Ten eerste wist ik niet dat die zo lang bewaard werden (delete ze niet voor niets), ten tweede had ik nooit verwacht dat ze m'n mail zou checken. Tja, weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo werkt dat niet hoor
Natuurlijk komt het weleens uit, maar weet zeker dat t vaak zat gewoon niet uitkomt, nooit.
Klopt, maar moest gewoon ff aan die spreuk denken. Soms is het ook maar beter dat leugens niet uitkomen. De waarheid kan soms maar schreinend hard zijn en zinloos om te weten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet hoor
Natuurlijk komt het weleens uit, maar weet zeker dat t vaak zat gewoon niet uitkomt, nooit.
Lucky bastard. Dat was ik ook tot m'n 20e (ben 1m83), maar toen ik echt los ging tijdens m'n studie zat ik in no time aan de 80quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
ik ben een schriel ventje van 65 kilo
Het is binnen te houden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:17 schreef AirwiN het volgende:
Kwaliteit boven kwantiteit... Oftewel, is het ook te eten?
Dat klinkt niet leukquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar ook hij mag vandaag niet komen eten. Net een uur geleden iemand gezien waardoor ik nog liever alleen wil zijn vanavond
Ik ben 28 dus zo snel zal het wel niet meer gaanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Lucky bastard. Dat was ik ook tot m'n 20e (ben 1m83), maar toen ik echt los ging tijdens m'n studie zat ik in no time aan de 80
ga toch voor een beetje van allebei of je moet een knulletje uit Kenia zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kwaliteit boven kwantiteit... Oftewel, is het ook te eten?
en toch kwam het wel enigszins lullig overquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar ook hij mag vandaag niet komen eten. Net een uur geleden iemand gezien waardoor ik nog liever alleen wil zijn vanavond
In dit geval was het zeker beter geweest als ze het gewoon niet had geweten. Collega van me heeft het een keer zelf opgebiecht, en dat was ook gewoon einde relatie. Het is sowieso een enorme klap voor je partner, en eentje waar ze waarschijnlijk niet overheen komt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:18 schreef heksehiel het volgende:
Klopt, maar moest gewoon ff aan die spreuk denken. Soms is het ook maar beter dat leugens niet uitkomen. De waarheid kan soms maar schreinend hard zijn en zinloos om te weten.
Die kende ik nog niet. Dat je iemand ziet waardoor je juist samen wil zijn, ok, maar het omgekeerde?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:17 schreef Nouk84 het volgende:
Net een uur geleden iemand gezien waardoor ik nog liever alleen wil zijn vanavond
Zodra je het recept hebt verfijnd laat ik mij graag een keer uitnodigen om mee te genieten...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:19 schreef Nouk84 het volgende:
Het is binnen te houden.Oftewel, ik maak het voor de eerste keer en moet er nog mijn eigen draai aan geven
Eigen fokkin schuld, jongen. Had je maar niet vreemd moeten gaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
In dit geval was het zeker beter geweest als ze het gewoon niet had geweten. Collega van me heeft het een keer zelf opgebiecht, en dat was ook gewoon einde relatie. Het is sowieso een enorme klap voor je partner, en eentje waar ze waarschijnlijk niet overheen komt.
Haha. Doe ik ook, maar dat betekent dan meestal vooral MEER KNOFLOOKquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:19 schreef Nouk84 het volgende:
Het is binnen te houden.Oftewel, ik maak het voor de eerste keer en moet er nog mijn eigen draai aan geven
Waarom deze post?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eigen fokkin schuld, jongen. Had je maar niet vreemd moeten gaan.
Goh dank je, dat had ik nog niet zelf bedachtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:22 schreef El_Matador het volgende:
Eigen fokkin schuld, jongen. Had je maar niet vreemd moeten gaan.
Kan 'ie laten zien dat 'ie dat zelf nooit zou doen...quote:
Was het ook nietquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
en toch kwam het wel enigszins lullig over
Zinloos dus.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Kan 'ie laten zien dat 'ie dat zelf nooit zou doen...
Nogal. Ik had ook nooit gedacht dat ik het ooit zou doen.quote:
Omdat hij het voor zich wilde houden en niet zichzelf maar zijn ex de schuld geeft van de break-up. Had ie tong/lul maar binnen moeten houden in 2007.quote:
Mijn ex (voor degene die ervan op de hoogte zijn, niet degene van de bruiloft)quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:20 schreef El_Matador het volgende:
Die kende ik nog niet. Dat je iemand ziet waardoor je juist samen wil zijn, ok, maar het omgekeerde?
Een tipje van de sluiert, Nouk?
Dat is goed!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:21 schreef AirwiN het volgende:
Zodra je het recept hebt verfijnd laat ik mij graag een keer uitnodigen om mee te genieten...
Ik zal het onthoudenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:22 schreef Catbert het volgende:
Haha. Doe ik ook, maar dat betekent dan meestal vooral MEER KNOFLOOK
ik lees nergens dat hij zijn ex de schuld geeft.. juist het tegendeel...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Omdat hij het voor zich wilde houden en niet zichzelf maar zijn ex de schuld geeft van de break-up. Had ie tong/lul maar binnen moeten houden in 2007.
Geen medelijden mee.
Mijn date komt hier uit singlesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:27 schreef appelsjap het volgende:
hoi,
daten jullie onderling wel eens of is dit een nutteloos topic?
doei xxx
Alsof je op een ochtend wakker wordt en denkt 'goh, laat ik vandaag eens wat anders doen, ik ga vreemdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nogal. Ik had ook nooit gedacht dat ik het ooit zou doen.
Dat...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik lees nergens dat hij zijn ex de schuld geeft.. juist het tegendeel...
Sorry maar hoe kom je er in hemelsnaam bij dat ik m'n ex de schuld geef? En dat ik het voor me wil houden was gewoon omdat bij haar wou blijven. Met dat ze het weet schiet je echt 0.0 op.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:25 schreef El_Matador het volgende:
Omdat hij het voor zich wilde houden en niet zichzelf maar zijn ex de schuld geeft van de break-up. Had ie tong/lul maar binnen moeten houden in 2007.
Ik ben niet op zoek naar medelijden.quote:Geen medelijden mee.
Hoi,quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:27 schreef appelsjap het volgende:
hoi,
doei xxx
En nog steeds gelukkig samen?quote:
quote:
een grote hunkerbunker hierquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:27 schreef appelsjap het volgende:
hoi,
doei xxx
Hij geeft zichzelf de schuld van het vreemdgaanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen medelijden mee.
Inderdaad. Combineer eenzaamheid, twijfels over een relatie, een bloedmooie vrouw die je ophemelt en een moment van enorme zwakte, en ik ben erg benieuwd welk percentage niet toe zou geven. Respect voor je als je hetzelfde meegemaakt hebt en het wel gedaan hebt, maar kom me niet aan met "dat doe je niet" als je niet in die situatie hebt gezeten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:27 schreef heksehiel het volgende:
Alsof je op een ochtend wakker wordt en denkt 'goh, laat ik vandaag eens wat anders doen, ik ga vreemd'
met wie dan?quote:
Ik heb hier alweer 7,5 mnd geleden een vriendje opgedaan en we hebben het heel leuk samenquote:
Ja hallo, ik ga me geen 2e keer voorstellen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat vond ik van jouw post ookEnnuh, check de OP eens
Alleen besef ik dat soms pas als ik het al weetquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
En eens met HH, sommige dingen kun je beter niet weten
Zie ik daar een beetje van de oude HH?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:30 schreef heksehiel het volgende:
Dat vond ik van jouw post ookEnnuh, check de OP eens
Hoe moet ik dan weten of ik met je wil datenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:31 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ga me geen 2e keer voorstellen.![]()
Voel je je dan niet vreselijk schuldig? Ik zou geen hap meer door m'n keel kunnen krijgen en haar/hem zeker niet meer recht in de ogen durven kijkenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
In dit geval was het zeker beter geweest als ze het gewoon niet had geweten. Collega van me heeft het een keer zelf opgebiecht, en dat was ook gewoon einde relatie. Het is sowieso een enorme klap voor je partner, en eentje waar ze waarschijnlijk niet overheen komt.
Ja, gelukkig zijn jullie wel in staat een post te lezen. Het is de grootste fout die ik ooit gemaakt heb, en ik neem haar echt helemaal niks kwalijk. Integendeel; ik ben haar dankbaar dat ze het in ieder geval nog geprobeerd heeft.quote:
Als je twijfelt is het beter om het wel te weten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Alleen besef ik dat soms pas als ik het al weet
Ik had afgelopen zaterdag mijn speeddate-avontuur, is dat vrolijk genoeg?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
pomtiedom, iemand die een vrolijk verhaal wil typen?
Foto's zeggen meer dan duizend woorden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan weten of ik met je wil daten
Het voelt zeker kut, maar dat gevoel wegdrukken vind ik zelf makkelijker dan het idee dat als ik het opbiecht haar en enorm veel pijn zal doen, en we waarschijnlijk uit elkaar zouden gaan. Bovendien slijt het, het was al bijna 2 jaar geleden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:31 schreef MissMSX het volgende:
Voel je je dan niet vreselijk schuldig? Ik zou geen hap meer door m'n keel kunnen krijgen en haar/hem zeker niet meer recht in de ogen durven kijken
Vertel, hoe was het?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik had afgelopen zaterdag mijn speeddate-avontuur, is dat vrolijk genoeg?
Ja!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oh, lekkerding.quote:
Hoe was het?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Kwestie van kop diep in 't zand dus?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het voelt zeker kut, maar dat gevoel wegdrukken vind ik zelf makkelijker dan het idee dat als ik het opbiecht haar en enorm veel pijn zal doen, en we waarschijnlijk uit elkaar zouden gaan. Bovendien slijt het, het was al bijna 2 jaar geleden.
????quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hij ziet er wel jong uit though.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe was het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
Inderdaad, ben benieuwd, lijkt me ook wel leuk om te doen.quote:
Ben ik enorm goed inquote:
Haha, heb je ook een bord voor je kop?quote:
Dan doe je je nick geen eer aan...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |