quote:
quote:[..]
Voorbinddildo
Nee, dat vond ie lekkerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:20 schreef STING het volgende:
[..]
Pas maar op, misschien neemt ie nog z'n wraak voor datgene wat hij heeft moeten eten laatst
Voor in m'n mondquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
torx, poziedrive zeg het maar heb een bak vol bitjes liggen lange, korte

mag lekker toch niequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou het bijna willen gaan controleren.

Ja maar jij bent bevooroordeeld enzoquote:

Ik heb mijn "Nee"-vinkje van jou uitgeknipt, ingelijst en aan de muur gehangenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:02 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat was toen heel wel vrolijkMaar daar had ik het niet over. Moest van collega mee gaan speed-daten in Vondelpark. Dus wij met z'n 3en daarheen, komen we daar aan allemaal picknick-kleedjes en een groep mensen waarvan je denkt: 'als ze er een bom op gooien, mist ook niemand ze'
![]()
![]()
Anyway, we hadden al betaald, dus toch maar kijken wat het is. Het was ver-schrik-ke-lijk! Heb 30 man op mijn kleedje gehad in wie ik dan 3 minuten interesse moest tonen en dacht alleen maar: 'ik wil werkelijk helemaal NIETS van je weten'. Hetgeen leidde tot zwaar genante stiltes en praatjes-poep om toch maar die 3 minuten vol te krijgen. Na een uur of 4 waren we eindelijk klaar en mocht ik mijn lijst mee aangekruiste 'nee' vinkjes inleveren.
Vervolgens zijn wij 3 bij 3 andere toffe meiden gaan zitten en zijn we met z'n zessen gaan terrashangen, eten, drinken en stappen. Dat was de best part of the day! We hebben iedereen doorgenomen en heel erg hard moeten lachen![]()
-einde-

quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze stoppen tegenwoordig ook alle geurtjes in een spuitbus he

quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, dat vond ie lekker
[..]
Voor in m'n mond

Flauwquote:

Oeh dat geeft een maf M.I. bitje + paardrijden + Qquote:

Jij bent te welbespraakt om dit te gelovenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb mijn "Nee"-vinkje van jou uitgeknipt, ingelijst en aan de muur gehangen.

Jij was er helemaal nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb mijn "Nee"-vinkje van jou uitgeknipt, ingelijst en aan de muur gehangen.

Nee, iets met anders 's nachts mijn tanden uit m'n bek knarsen:{quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
iets met communicatie met je paarden zeker
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Oeh dat geeft een maf M.I. bitje + paardrijden + Q![]()

Hahahaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Oeh dat geeft een maf M.I. bitje + paardrijden + Q![]()
Waar is de lieve en onschuldige Flena gebleven van zondag?quote:

die is weg...heb ik ingeruild voor me alteregoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Maar wel kinky![]()
[..]
Waar is de lieve en onschuldige Flena gebleven van zondag?

Okequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:25 schreef Flena het volgende:
[..]
die is weg...heb ik ingeruild voor me alterego![]()

Getver wat mega zoet KF !! krijg je daar niet mega wegren gevoel van ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:24 schreef KudFokker het volgende:
AahN. vroeg of ze mee kon wanneer ik maandag die verstandskiezen laat trekken
echt lieffff
Mag ze me daarna vertroetelen

Ik zou ook misselijk wordenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Getver wat mega zoet KF !! krijg je daar niet mega wegren gevoel van ?

moet toch heerlijk zijn dat schizofrenie altijd gezelligquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:25 schreef Flena het volgende:
[..]
die is weg...heb ik ingeruild voor me alterego![]()

Hey, ik kan zwaar genant. Alleen die stiltes zijn lastigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent te welbespraakt om dit te geloven

Ik wel iigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:28 schreef mrbox het volgende:
[..]

Ze had gewoon de methode Bels moeten toepassen. Stalken en buiten KF bespringen terwijl hij half versuft is van de verdoving.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:28 schreef mrbox het volgende:
[..]

Gun die jongen ook eens watquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
En je bent nooit alleenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
moet toch heerlijk zijn dat schizofrenie altijd gezellig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |