Ben je imho niet hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, de eeuwige chagrijn zijn begint wat te vervelen

quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja, ga doorAls jij niet wil doe ik 't wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+

* AirwiN pakt de hulpstukken onderzoeksinstrumentenquote:

Je kent me duidelijk niet goed genoegquote:

Dankjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:14 schreef Sifon het volgende:
[..]
Heb ik al gekeken, maar ik zal zometeen nog een keertje het napluizen voor je

Dat is eigenlijk wel een goed idee. Slapenquote:

maar ook niet minderquote:

Uiteraard niet, maar EEUWIG is dus ook niet helemaal accuraatquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kent me duidelijk niet goed genoeg
Nah ja, I've got my moments...

Wat mis je?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
DankjeWeet eigenlijk zeker dat ik 'm in m'n tas heb gestopt, maar blijkbaar niet, heb net m'n hele tas leeg gehaald... maar niet dus

Overdrijven heb ik ook tot kunst verhevenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard niet, maar EEUWIG is dus ook niet helemaal accuraat.
.

ja ben echt kapot..vanacht heb ze me ook weer de hele nacht wakker gehouden..dus nu wil ik slapenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel een goed idee. Slapen

Tuurlijkquote:

Ik ben ook moe, maar dat komt vooral door de warmte van afgelopen dagen. Ach dat gaat vanzelf weer over.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:18 schreef Flena het volgende:
[..]
ja ben echt kapot..vanacht heb ze me ook weer de hele nacht wakker gehouden..dus nu wil ik slapen

Ik ben het nog niet zat. *pruttel*quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:15 schreef MissMSX het volgende:
Nou, de eeuwige chagrijn zijn begint wat te vervelen

Ik rommel wel ff hier doorheen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
DankjeWeet eigenlijk zeker dat ik 'm in m'n tas heb gestopt, maar blijkbaar niet, heb net m'n hele tas leeg gehaald... maar niet dus
Voorbinddildoquote:

Pas maar op, misschien neemt ie nog z'n wraak voor datgene wat hij heeft moeten eten laatstquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:19 schreef Pien85 het volgende:
Oh trouwens... Er staat nu iemand te koken voor mijEn het ruikt heel lekker enzo

Ik zou het bijna willen gaan controleren.quote:

torx, poziedrive zeg het maar heb een bak vol bitjes liggen lange, kortequote:

Ze stoppen tegenwoordig ook alle geurtjes in een spuitbus hequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:19 schreef Pien85 het volgende:
Oh trouwens... Er staat nu iemand te koken voor mijEn het ruikt heel lekker enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |