Enjoyquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat weer niet
Anyway, lunch time. We gaan sushi eten![]()
![]()

Wat houdt dat in, speeddaten? En ist wat (geworden)?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik had afgelopen zaterdag mijn speeddate-avontuur, is dat vrolijk genoeg?

Een vrij dikke plank hiero.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Haha, heb je ook een bord voor je kop?

Waarom heb jij zo'n rare nick?quote:

met..?quote:

Waarom voel je je rot?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
mn entrecote is zo mals dat ie van mn vork glijdt
en toch voel ik me rot
blech! zo maar een fles rose achterover tikken

niet met mij anders was ik ook wel zo vrolijkquote:

Try me!quote:

Té makkelijk Airquote:

*aai*quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:50 schreef Snuitebolletje het volgende:mn entrecote is zo mals dat ie van mn vork glijdt
en toch voel ik me rot
blech! zo maar een fles rose achterover tikken

Waarom moeilijk doen, als het makkelijk kan?quote:

Ik zie voornamelijk veel lekkere dames in je fobo en 6 VWO staan. Ik hou best van jong, maar geloof dat er grenzen zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:33 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Foto's zeggen meer dan duizend woorden.
- appelsjap

Ja, hoi... Waar blijft dat speeddateverslag?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:55 schreef heksehiel het volgende:
Ik zie voornamelijk veel lekkere dames in je fobo en 6 VWO staan. Ik hou best van jong, maar geloof dat er grenzen zijn

Vanaf 16 jaar is het legaalquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik zie voornamelijk veel lekkere dames in je fobo en 6 VWO staan. Ik hou best van jong, maar geloof dat er grenzen zijn

Hou je niet van een beetje strak, oh wachtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]

Het is twee weken schitterend weer geweestquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:56 schreef STING het volgende:
Pff, regent het gewoon. Het is ook nooit een keertje lekker weer in Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |