Ja volgens mij is die lijst nog niet zo up to datequote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:26 schreef Troel het volgende:
Anouk Smulders is toch al wel een keer bevallen neem ik aan?
tsja...da's het nadeel van de vrouw van 1 van de machtigste mannen van de wereld.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:06 schreef ColdFeet het volgende:
Met Michelle Obama heb ik wel een beetje medelijden; elke keer als haar eten niet lekker valt, staan er foto's van in de krant
Geeft niet hoor!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:44 schreef Starlie het volgende:
Oww... zie net dat ik het vorige topic met behulp van Static gesloten heb en dus geen nieuwe heb aangemaakt
Hij is volgens mij wel up to date, alleen is Gisele Bundchen zwanger van man Tom Brady (honkbalspeler) en niet van Leonardo DiCaprio, das haar ex die een knipperlichtrelatie heeft met model Bar Rafaeli. Volgens wiki zou ze in januari/februari 2010 uitgerekend zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:07 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Geeft niet hoor!
De OP is weer up-to-date, voorzover ik heb kunnen nagaan.
Kan me dat nou écht niet voorstellen, dat zij en Obama nog een zwangerschap zouden aangaan (op dit moment).quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:09 schreef kvd het volgende:
FF een tvp met een baby bump watch: Michelle Obama
strak in de jurk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een dikker buikje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, je kunt niet alles plannen natuurlijk. En een abortus lijkt me voor de president van de VS al helemaal uit de boze!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan me dat nou écht niet voorstellen, dat zij en Obama nog een zwangerschap zouden aangaan (op dit moment).![]()
Maar goed, wie zal het zeggen.
En waarom niet? Laat die mensen die keuzes lekker zelf maken. Al willen ze er nog 12.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan me dat nou écht niet voorstellen, dat zij en Obama nog een zwangerschap zouden aangaan (op dit moment).![]()
Ik vind die vrouw zo leuk he! Hoogzwanger en dan nog 4u op een stoeltje zitten je man aanmoedigen met al die stress en allesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Roger Federer en zijn very pregnant vrouw:
[ afbeelding ]
Er gaan ook geruchten dat zij zwanger zou zijn/zal proberen te worden om de geruchten dat Obama homo zou zijn de kop in te drukken...De cover van 10 juni 2009quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
O ja! Damn, ik heb ze door mekaar gehaaldquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:38 schreef kvd het volgende:
[..]
Hij is volgens mij wel up to date, alleen is Gisele Bundchen zwanger van man Tom Brady (honkbalspeler) en niet van Leonardo DiCaprio, das haar ex die een knipperlichtrelatie heeft met model Bar Rafaeli. Volgens wiki zou ze in januari/februari 2010 uitgerekend zijn
Ehhh, staat er ergens dat ik er op tegen ben?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:50 schreef Troel het volgende:
[..]
En waarom niet? Laat die mensen die keuzes lekker zelf maken. Al willen ze er nog 12.
Ik ben zo benieuwd naar het meisje, straks krijgt ze ook zulk mooi pluizebollenhaar als haar broertjesquote:
quote:Simon Pegg and Wife Welcome a Daughter
Wish granted! Shaun of the Dead star Simon Pegg — who went on record with his preference for a daughter — recently welcomed a baby girl with wife Maureen McCann, his rep confirms to CBB. She is the first child for the couple, who announced the pregnancy in February. Simon, 39, and Maureen will be staying mum on the details, he blogs.
“Hello all. As is being reported by various news sources (don’t know who told them, ‘cos it wasn’t us) we had a little girl last week. Name, weight, time, place etc all belong to us and we won’t be going out of our way to divulge them anytime soon. Rest assured, everyone is well.
Thanks for all your well wishes though, they are greatly appreciated.
Love, Simon”
Als ik die foto zie en niet zou weten dat het van vanavond was, lijkt het bijna een foto van op een feestjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:03 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Sarah Michelle Gellar (was nog niet gepost volgens mij?)
[ afbeelding ]
Jennifer Hudson vanavond bij de MJ memorial, met Usher op de foto
Oh, ik dacht dat iedereen haar wel kende... dat is Kendra Wilkinson. Ex-vriendin van Hugh Hefner en nu zwanger van haar football-boyfriend.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:55 schreef Troel het volgende:
Wie is dat? Een naam vermelden is erg handig
Ik had echt medelijden met haar tijdens de finale!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:59 schreef June. het volgende:
[..]
Ik vind die vrouw zo leuk he! Hoogzwanger en dan nog 4u op een stoeltje zitten je man aanmoedigen met al die stress en alles
Oh, ik wist niet eens dat zij zwanger wasquote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 22:03 schreef PeRi het volgende:
[afbeelding]
Jennifer Hudson vanavond bij de MJ memorial, met Usher op de foto
quote:Westlife’s Shane Filan and Wife Expecting Third Child
Tags: Dads, Expecting
Flynet
It will soon be a party of five for Shane Filan and wife Gillian. The couple announced to friends and family over the weekend that they are expecting their third child, and the 30-year-old Westlife singer made the news official with a statement posted to the band’s website on Tuesday. “I know a lot of you have already heard the rumours, but I wanted to confirm to you myself that Gillian and I are expecting another baby,” he writes.
“We’ve been keeping it a complete secret from everyone for a while, and made the announcement at my 30th birthday party on Saturday. The baby’s due early next year and we’re completely over the moon about it. The thought of becoming a dad for the third time is just amazing!”
Baby-on-the-way will join big sister Nicole Rose, turning 4 next month, and big brother Patrick Michael, 9 ½ months, at home.
Kind krijgt een leuke opaquote:Jim Carrey’s daughter Jane Carrey is expecting her first baby!!!
“I am very excited,” Jim, 47, tells Radar. “Jane is going to be a great mom.”
Jane, 21, fronts her own alternative/rock/blues group called the Jane Carrey Band. She’s engaged to Alex Santana, aka “Nitro”, who has his own rock band, Blood Money.
Jane’s mother is Jim’s first wife, former actor and Comedy Store waitress Melissa Womer. Jim has been dating Jenny McCarthy for several years.
Oh, dat wist ik niet eens. Dan is de kans überhaupt minimaal dat ze zwanger is inderdaad..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Maar Michelle Obama is in januari 45 geworden, dat lijkt me toch wel erg aan de oude kant...
quote:It’s a boy for Jason Priestley and his wife of four years, Naomi Lowde-Priestley. The couple welcomed their second child — and first son — on Thursday, July 9th in Los Angeles. Further details, including a name and weight, were not released.
Rumors that their baby-on-the-way was a boy began circulating after Naomi and Jason shopped only for blue items at the Silver Spoon Dog & Baby Buffet in May; That clue, however slight, was about all the couple were willing to share! Earlier, the 39-year-old former 90210 star said he was trying to keep details of the pregnancy “on the down low.”
The pregnancy was announced in April. Baby boy joins big sister Ava Veronica, 2, at home.
Precies, zij hebben natuurlijk wel de middelen om de beste vruchtbaarheidsbehandelingen te kunnen betalen, maar Moeder Natuur moet ook meehelpen...al las ik laatst wel over een 66-jarige vrouw die nog een kind heeft gebaard onlangs. Dus het kán wel.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:04 schreef June. het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet eens. Dan is de kans überhaupt minimaal dat ze zwanger is inderdaad..
Oke, 1 jaar jonger...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Maar Michelle Obama is in januari 45 geworden, dat lijkt me toch wel erg aan de oude kant...
Oh sorryquote:Op zaterdag 11 juli 2009 08:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Wie is dat, pisces?
Zulke verhalen zijn er altijd, maar die kans is gewoon erg klein dát je nog zwanger wordt. En dan heb ik het niet eens over de complicaties die kunnen optreden. En met eiceldonatie kun je natuurlijk wel op een veel hogere leeftijd zwanger worden, maar dat is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:38 schreef Vogue het volgende:
Soms kan dat nog zomaar hoorMijn oma had al 6 kids toen ze op haar 48e (!!) zwanger bleek te zijn van nr 7. Mijn tante werd geboren toen mijn oma 49 was, en dan spreken we over 40 jaar geleden. Het heeft destijds zelfs in de plaatselijke krant gestaan
quote:Daniëlle Oerlemans bevallen
Uitgegeven: 12 juli 2009 19:04
Laatst gewijzigd: 12 juli 2009 19:21
LOS ANGELES - Daniëlle Oerlemans is vrijdagavond bevallen van een dochter. Dat heeft een woordvoerster van haar echtgenoot Reinout Oerlemans zondag gemeld. Katelyn Jane is het vierde kind van het echtpaar.
Het tweetal woont tegenwoordig in Los Angeles. Zij hadden al twee zoons, Thijmen James van acht en Benjamin Jack van drie, en een dochter, Fiene Joan van vijf. Moeder en dochter maken het goed, aldus de zegsvrouw.
quote:Daniëlle Oerlemans is eergisteravond bevallen van een dochter. Dat heeft een woordvoerster van haar echtgenoot Reinout Oerlemans vandaag gemeld. Katelyn Jane is het vierde kind van het echtpaar.
Het gezin woont tegenwoordig in Los Angeles. Daniëlle en Reinout hadden al twee zoons, Thijmen James van acht en Benjamin Jack van drie, en een dochter, Fiene Joan van vijf. Moeder en dochter maken het goed, aldus de zegsvrouw.
Die -Lyn namen zijn wel in trek geloof ik?quote:
Ketlin, hoe kom je daar nou bij?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Danielle en Reinout Oerlemans zijn opnieuw ouders geworden. Dat het een dochter werd was al bekend, ze heet dus Katelyn. Zou je het uitspreken als Ketlin?
[..]
Ik hoor bij Benjamin altijd een Engelse klankquote:Op zondag 12 juli 2009 21:51 schreef Spees_Eend het volgende:
Klinkt toch ook voor geen meter, 3 van die oerhollandse namen (althans de roepnamen van allemaal) en dan een engelse. Bij Fiene zou je dan eerder Katelijn verwachten
Nee hoor ik ben helemaal niet van het Jip en Janneke, wat een conclusie ook weer meteen. Ik vind Engelse namen voor Nederlandse kinderen gewoon lelijk en ook niet voor de hand liggend als je de vorige namen hoort.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoor bij Benjamin altijd een Engelse klankEn ik begrijp nooit zo waarom namen altijd zo extreem bij elkaar moeten passen... We hebben het toch niet over iets heel verschillends als Alishyajah en Henk ofzo?
![]()
Lijkt wel of iedereen een Jip en Janneke als setje wilt, ik begrijp dat nooit zo. Maar dat zal wel smaak zijn
Ik had van hun ook trouwens wel meer een Nederlandse naam verwacht, maar ze wonen nu eenmaal niet meer in Nederland, misschien dat het daar aan ligt?![]()
quote:DJ Zoe Ball pregnant with second child
BBC Radio 2 presenter announces live on her weekend breakfast show that she is pregnant with her second child to DJ Fatboy Slim
11 July 2009
RADIO DJ Zoe Ball announced on her radio show this morning that she is pregnant.
The presenter told listeners on her BBC Radio 2 weekend breakfast show that she is expecting her second child with husband Norman Cook, aka DJ Fatboy Slim.
A chirpy Ball told her audience: "I've got some lovely news for you all, actually. I'm having a baby. Woo!"
The presenter already has one son with Cook, eight-year-old Woody.
"I've been eating everything in sight, including the BBC Compliance Regulations booklet"
She did not say when the baby will be due, but added: "We've had our three-week scan, the tests – all very good. And my little boy is so happy. He's waited an awful long time for a baby brother or sister."
She also joked about her pregnancy on air, adding: "The guys who work on the show have noticed that I've been eating everything in sight, including the BBC Compliance Regulations booklet, in the morning.
"In fact, I look like I've eaten [Greek singing legend] Demis Roussos!"
Radio 2 controller Bob Shennan said: "Congratulations to Zoe and Norman in light of the fantastic news that Woody is soon to have a little brother or sister."
Ball began presenting the weekend show regularly only last month after a three-year spell standing in for presenters while they were absent from their shows.
Dat is pigment. Ik heb het even gegoogled voor je, was zelf ook wel benieuwdquote:Op maandag 13 juli 2009 20:47 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat is die streep eigenlijk die zwangere vrouwen vaak over hun buik krijgen? (En Nicole hierboven ook, die er overigens heel mooi uitziet!)
quote:Je kunt donkere vlekken in je gezicht en hals krijgen als je in de zon zit, ook weer als gevolg van de gewijzigde hormoonhuishouding tijdens de zwangerschap. Deze vlekken verdwijnen maar heel moeilijk na de zwangerschap dus probeer ze te voorkomen. Het kan geen kwaad maar staat niet zo mooi.Ook kun je een zwangerschapsstreep op je buik krijgen, die van navel naar schaamhaar loopt. Probeer zoveel mogelijk uit de zon te blijven of gebruik een zonnecrème met hoge beschermingsfactor om de pigmentvlekken te voorkomen.
Wat een vreselijke namenquote:She’s pretty in pink and blue! It’s twins for 80s icon Molly Ringwald, who delivered her babies naturally on Friday, July 10th in Los Angeles. Adele Georgiana Ringwald Gianopoulous arrived first at 9:01 a.m., quickly followed by brother Roman Stylianos Ringwald Gianopoulous at 9:04 a.m.
Molly, 41, and husband Panio Gianopoulous announced the pregnancy in January, sharing that they’d be expecting boy/girl twins in early August. Adele and Roman join big sister Mathilda Ereni, 5 ½. As for the age difference between the siblings, “I actually think it’s a good thing considering we’re having twins,” Molly notes.
“It would be so much harder with a toddler than with an almost 6-year-old,” she explains. “It’s exciting, especially since it’s a boy and girl…It’s the best of both worlds.”
Molly’s show, The Secret Life of the American Teenager, airs Mondays at 8 p.m. on ABC Family.
Ik was in de winter zwanger van mijn eerste en haat het om te zonnen en ook ik kreeg zo´n bruine streep,heeft niks met de zon te maken dusquote:Op maandag 13 juli 2009 21:00 schreef rena het volgende:
Volgens mij valt dat ook wel mee, dat je het alleen krijgt als je met je buik in de zon komt. Mijn zus had het ook en die was het grootste deel in het voorjaar en een klein deel van de zomer zwanger. Ze heeft het nog steeds overigens, en mijn neefjes worden volgende maand 1
Dat zei ik toch ook?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:53 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Ik was in de winter zwanger van mijn eerste en haat het om te zonnen en ook ik kreeg zo´n bruine streep,heeft niks met de zon te maken dus
Ja jij zei hetquote:Op maandag 13 juli 2009 22:59 schreef rena het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook?Zit hij er bij jou ook nog steeds, of trekt dat weg op een gegeven moment?
Naam doet me denken aan een soap personagequote:It’s a boy for Mira Sorvino! The actress welcomed son Holden Paul Terry Backus on Monday, June 22nd at Cedars-Sinai in Los Angeles. Weighing in at 8 lbs., 12 oz, Holden was born at 12:10 a.m. — but not without complication. Mira, 41, developed placenta previa along with a blood clot and was hospitalized for a total of nine weeks during the pregnancy.
Holden — who is named for his grandfathers — is the third child for Mira and husband Chris Backus, 28. He joins siblings Johnny Christopher King, 3, and Mattea Angel, 4 ½.
“We are overjoyed to bring our beautiful healthy son home to his brother and sister,” the couple said in a statement. “We are blessed to have a home filled with so much love.”
quote:Supermodel Karolina Kurkova zwanger
Supermodel Karolina Kurkova is zwanger. Vader van het kind is filmproducent Archie Drury, de verloofde van Kurkova, meldt haar woordvoerder.
Supermodel Karolina Kurkova is zwanger. Dat heeft de woordvoerder van het 25-jarige Tsjechische model gezegd tegen het Amerikaanse tijdschrift People. Vader van het kind is filmproducent Archie Drury, de verloofde van Kurkova.
Volgens de Amerikaanse krant New York Post is Kurkova zes maanden zwanger. Drury is een voormalige marinier en scientology-aanhanger, die de documentaire 'Voices of Iraq' heeft gemaakt, meldt de krant. Het koppel is iets meer dan een jaar samen. Het wordt hun eerste kind.
Kurkova, die een rol speelt in de film 'G.I. Joe: The rise of the cobra' die in augustus uitkomt, is vooral bekend als een van de angels van het Amerikaanse lingeriemerk Victoria's Secret. Ze sierde daarnaast de covers van verschillende modebladen en heeft ze shows gelopen voor grote modemerken als Yves Saint Laurent, Ralph Lauren en Oscar de la Rente.
[Novum]
quote:Cramer stopt met schaatsen
Wieteke Cramer stopt per direct met schaatsen. De 28-jarige rijdster uit Lemmer, die zich komend seizoen vooral wilde richten op marathonwedstrijden, is zwanger. Cramer eindigde in 2001 als derde op het Europees kampioenschap allround in Baselga di Pine, hetgeen een opmaat leek voor een gouden toekomst.
Die belofte kon de Friezin echter niet inlossen. In 2004 veroverde ze nog wel brons op de WK allround in Hamar, maar verdere uitschieters bleven uit. In 2006 kroonde ze zichzelf tot Nederlands kampioene allround, al moet worden aangetekend dat bij dat toernooi alle toppers afwezig waren in verband met de naderende Olympische Spelen van Turijn.
„Het schaatsen gaat even in de vrieskist”, bevestigde Cramer dinsdag. „Of dit een definitief einde is? Dat weet ik nog niet. Als ik na mijn zwangerschap nog heel graag wil terugkeren, dan word ik misschien wel een schaatsende moeder.”
quote:There’s going to be another new kid on the block: Joey McIntyre tells PEOPLE that his wife Barrett is expecting their second child — a boy! — in December.
“I still can’t get over it,” says the singer, who is dad to 20-month-old son Griffin Thomas. “We feel so blessed.”
So far baby no. 2 has already managed to throw his parents for a loop. At first, there was a bit of confusion as to whether the family was really expanding at all. “My wife actually took the [pregnancy] test but she thought it was negative,” explained Joey. “She came out and gave me this look like, ‘No.’ Then she showed me the test and I said, ‘It’s positive! What the hell?’”
Grappig, er zijn echt veel "Victoria's secret angels" zwangerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:08 schreef cinnamongirl het volgende:
...en weer een model zwanger:
Supermodel Karolina Kurkova zwanger
Supermodel Karolina Kurkova is zwanger. Vader van het kind is filmproducent Archie Drury, de verloofde van Kurkova, meldt haar woordvoerder.
Supermodel Karolina Kurkova is zwanger. Dat heeft de woordvoerder van het 25-jarige Tsjechische model gezegd tegen het Amerikaanse tijdschrift People. Vader van het kind is filmproducent Archie Drury, de verloofde van Kurkova.
Volgens de Amerikaanse krant New York Post is Kurkova zes maanden zwanger. Drury is een voormalige marinier en scientology-aanhanger, die de documentaire 'Voices of Iraq' heeft gemaakt, meldt de krant. Het koppel is iets meer dan een jaar samen. Het wordt hun eerste kind.
Kurkova, die een rol speelt in de film 'G.I. Joe: The rise of the cobra' die in augustus uitkomt, is vooral bekend als een van de angels van het Amerikaanse lingeriemerk Victoria's Secret. Ze sierde daarnaast de covers van verschillende modebladen en heeft ze shows gelopen voor grote modemerken als Yves Saint Laurent, Ralph Lauren en Oscar de la Rente.
[Novum]
[ afbeelding ]
Ik zit het net te lezen op Nu.nlquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Aaf Brandt Corstius is ook zwanger, onthulde ze in haar column van vandaag in de NRC.Next.
Geweldig stukje! Vooral de tekst "Wie de vader van het kind is, is onbekend.".quote:Aaf Brandt Corstius zwanger
AMSTERDAM - Aaf Brandt Corstius is in verwachting van haar eerste kind. In haar dagelijkse column in nrc.next schrijft ze over het blije nieuws. De 34-jarige columniste is al op de helft van haar zwangerschap.
In de column legt Aaf uit hoe ze haar vader, schrijver en taalkundige Hugo Brandt Corstius, vertelde over haar zwangerschap.
"Ik vertelde hem het belangrijke nieuws, en toen zij hij meteen: 'Ja, dit durf je mij nu te vertellen. Maar de vraag is: wanneer durf je het op te schrijven?'."
Daarmee wachtte Brandt Corstius tot ze halverwege haar zwangerschap was. "Ik durfde het niet op te schrijven. Na twaalf weken niet. Na vijftien weken niet. Na achttien weken niet."
De columniste geeft toe dat ze vreesde dat een stukje over de baby een sentimenteel verhaal zou worden.
Dat kan haar nu niets meer schelen, sluit ze de column 'Origineler of beter kan ik het niet verwoorden' af.
"Ik ben met zijn tweeën en het gaat heel goed met ons. En dat dat misschien een lichtelijk sentimenteel stukje zal opleveren, kan me niets meer schelen."
Wie de vader is van het kind, is onbekend.
Aaf Brandt Corstius schrijft dagelijks een column in nrc.next. Haar colums werden gebundeld in een aantal boeken.
Ook is ze regelmatig te zien in De Wereld Draait Door.
Leuk!quote:HILVERSUM - Filemon Wesselink wordt voor het eerst vader. De vriendin van de BNN-presentator is in januari uitgerekend, aldus een woordvoerster van BNN woensdag.
De dertigjarige Wesselink is ''heel erg blij'' met het aanstaande vaderschap. De presentator is vooral bekend van de tv-programma's Spuiten en slikken, Lijst 0 en Crazy 88.
Hij heeft een wekelijkse column in het tijdschrift Viva en speelde een rol in de film Complexx.
Inderdaad leuk! Zijn columns zijn ook altijd leuk om te lezen, daar zal hij vast wel iets schrijven over het papa worden!!quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Okee, deze had ik niet verwacht
Ook niet dat hij al 30 is trouwens.
[..]
Leuk!
"Ventje" is 36quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:41 schreef rena het volgende:
Ventje van New Kids on the block krijgt een baby.
[..]
quote:
Ja klopt, de jongste.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Maar het was wel het jonkie van the New kids als ik het me goed herinner
Maar wel zo'n ukje van 1.75m zeker?quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:54 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja klopt, de jongste.
Maar ik ben in februari naar het concert geweest en ook Joeyjoe is een man geworden
Ik pm je morgen wel even.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wel zo'n ukje van 1.75m zeker?Ik zou graag vragen hoe het concert was, maar dan ga ik offtopic zeker?
Een bescheiden buikje voor 6 maanden zwangerquote:FacebookDiggE-mail Karolina Kurková and Fiancé Reveal Baby is a Boy
Tags: Moms-to-be
Dave Allocca/Startraks
It is shaping up to be quite a year for expectant mom Karolina Kurková.
“I’m definitely very excited,” the 25-year-old supermodel told OK! at the Nelson Mandela Foundation Gala at Grand Central in New York City on Wednesday.
“This is my first pregnancy, my first child, my first engagement. I’m just enjoying it more than anything.”
Her enthusiasm was matched by fiancé Archie Drury, who revealed that their baby-on-the-way is a boy! “We’re thrilled,” he said. “We couldn’t be happier.” Karolina added,
“I always wanted to have kids and I love children, but being pregnant, the whole experience of having a baby inside of you that’s growing. I start feeling the kicks now and feel the baby, it’s just the most amazing thing. I just can’t explain.”
Baby boy is using those kicks to make known his preferences for a name!
“It’s really funny,” Karolina says. “I think he might have decided his name — the baby, not us…I don’t want to say it, but he knows his name because the baby responds when I talk about that name.”
That said, if she needs a third party to bounce ideas off of Karolina will have a captive audience in fellow Victoria’s Secret models Heidi Klum, Gisele Bündchen and Adriana Lima. “It’s like a baby moment,” she notes before joking, “It’s almost like the trend right now.” The moms-to-be have all been in touch with one another to offer congratulations, and Karolina says that their bumps send “a nice message for the fashion industry.”
“I think it’s awesome…A nice thing, showing that we are real women and we are normal and healthy and that’s why we can get pregnant…That we really take care of ourselves and our body. And we’re growing up. We’re not 17 or 18. We’re becoming women and becoming moms.”
It’s a transition Archie says he can’t wait to witness. “She’s going to be amazing,” he predicts. “I mean incredible. I get emotional when I think about her being a mom.”
Wat is haar hoofd raar ingevallen? En haar kin is aan het verdwijnen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:10 schreef Butterfly91 het volgende:
Sarah Michelle Gellar
[ afbeelding ]
Prima outfit. Maar die voeten! Grooooot!quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Roger Federer en vrouw Mirka, volgende maand uitgerekend. Wat heeft zij een prachtige outfitEn ze matchen ook mooi.
Met zulke slippers ziet volgens mij alles-vanaf-maat-40 er groot uit, maar wie weet heeft ze 43quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:35 schreef Turbomuis het volgende:
Allebei offtopic, maar toch, moest het ff kwijt
[..]
Wat is haar hoofd raar ingevallen? En haar kin is aan het verdwijnen?
[..]
Prima outfit. Maar die voeten! Grooooot!
Nou, idd! Zij is echt HUGE. Ik zou me echt een zeekoe voelen als ik er zwanger zo uit zou zienquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met zulke slippers ziet volgens mij alles-vanaf-maat-40 er groot uit, maar wie weet heeft ze 43![]()
Ik vond haar omvang meer in de categorie groooooootIk gok ook dat zij niet-zwanger ook niet de meest slankste is. Maar wederom kan ik er ook naast zitten
Als je wat langer bent verdeelt het zich (vaak) toch wel mooi.quote:
quote:Musicalster Nurlaila Karim zwanger en bruid
AMSTERDAM - Nog nooit was musicalster Nurlaila Karim zo gelukkig. Niet alleen is ze ten huwelijk gevraagd door haar partner Muriel, maar ze heeft ook net ontdekt dat ze zwanger is. September volgend jaar gaat de The Wiz- en Les Misérables-ster trouwen, de baby komt al in februari.
„Ik ben net drie maanden zwanger”, zegt Nurlaila, die al mama is van Jay (6) en Gaia (5), enthousiast. „Het is een geweldig cadeau. Toen ik Muriel net kende zei hij dat hij, als de relatie serieus zou worden, heel graag de vader van mijn kinderen zou willen worden.”
Zwangerschapstest
„Dat voelde destijds al heel goed, kun je nagaan hoe het nu met ons is. Aan mijn buik voelde ik dat het zover was. Vervolgens heb ik wel een kwartier voor de drogist gedrenteld tot hij openging om een zwangerschapstest te kopen. En nadat die positief bleek, heb ik meteen Muriel gebeld. Hij zat midden in een vergadering.”
Muriel lacht: „Ik heb geen fouten gemaakt, maar ik moet wel bekennen dat ik me later afvroeg hoe ik die dag ben doorgekomen. Ik word voor de eerste keer vader, met de liefste vrouw van de wereld, dat doet wat met je.”
De kinderen die Nurlaila met haar eerste partner kreeg, vinden het super dat mama zwanger is. Nurlaila: „Jay ontdekte een paar maanden geleden het potje foliumzuur in de keuken en wees op het plaatje van een zwangere vrouw dat daarop staat. Hij wil heel graag een broertje of zusje en toen ik vertelde dat die pilletjes daarbij helpen, holde hij elke dag met dat potje achter me aan. Hij ging uit zijn dak op het moment dat we het nieuws vertelden. Jay ziet dit als een gezamenlijk project.”
quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Roger Federer en vrouw Mirka, volgende maand uitgerekend. Wat heeft zij een prachtige outfitEn ze matchen ook mooi.
quote:Zoon voor Rebecca Loos
Uitgegeven: 19 juli 2009 11:12
Laatst gewijzigd: 19 juli 2009 11:19
AMSTERDAM - Rebecca Loos is moeder geworden van een zoon. Het kindje werd op vrijdag 17 juli geboren.
Dat is te lezen op haar website.
Loos werd vooral bekend als ex-minnares van David Beckham. De vader van het kindje zou een Noorse arts zijn.
"Het was een ongelukje, maar de baby is van harte welkom", zo meldde de Nederlandse bij de bekendmaking van haar zwangerschap.
Lijkt me verstandig, wordt toch vrij krap nog 9 koters op de wereld zetten als je 40 bentquote:Op maandag 20 juli 2009 20:15 schreef AnnaStesia het volgende:
Cynthia liet eerder weten dat Joe waarschijnlijk haar laatste kindje is. "Ik wilde eerst nog voor een heel elftal gaan, maar dat doe ik toch maar niet.”
Een voorbeeld nemen aan Octomum lijkt me ook niet zo verstandigquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:46 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig, wordt toch vrij krap nog 9 koters op de wereld zetten als je 40 bent
quote:There's a damn good reason Kelis is skipping out on today's scheduled court date to fight Nas for child support and baby and prenatal expenses -- she's giving birth right now!!!
TMZ has learned the singer is currently in labor, about to deliver a brand new baby boy.
We also know rapper Nas -- the baby daddy -- is definitely not by her side.
The two were scheduled to battle over expenses. She says he's paid nothing. Nas claims he's paid some.
But the big question -- will Nas actually have the stones to show up to court and argue against his baby mama while she's pushing out their child?!
UPDATE: Nas' lawyer, Mark Vincent Kaplan, just told us Nas is in New York for the birth of the baby and he is now "rushing to the hospital to be with her."
Nouja, beroemd.... in elk geval dom en zwanger. En ik hoop dat ze zwanger is van haar man.quote:Touriya Haoud is zwanger van haar tweede kindje.
Dat meldt haar man Greg Vaughan op zijn Twitter-pagina. Hij schrijft: "Ik lig op bed mijn mooie gezin te bewonderen. Mijn zoon doet langzaam zijn ogen dicht en mijn prachtige vrouw streelt haar buik waar nieuw leven in groeit."
Maar het is niet allemaal rozengeur en maneschijn... Even later schrijft hij: "Ik word helemaal gek van mijn vrouws HORMONEN!!!
Hun eerste kind, Jathan James Vaughan werd geboren in 2007.
Wat een leuke naam ook; Ridder.quote:With his pregnant estranged wife in labor, rapper Nas finally tried to get by Kelis' side at the hospital last night -- problem is, the dude was way too friggin' drunk.
After a performance in NY last night -- where he told fans he was hammered off champagne -- Nas tried to roll by Kelis' hospital room around 1 AM this morning. But we're told Nas was turned away because he was too wasted.
Kelis, the singer behind that "Milkshake" song, is still in the hospital -- 24 hours into her labor!! We're told she still has not given birth to their son, Knight.
But there's still a major issue at hand -- sources close to the situation tell TMZ the bill for Kelis' hospital stay has not yet been paid -- and because the soon-to-be-exes are still fighting over child support and baby expenses, it's unclear if Nas will fork over the cash for the cost of the baby.
We'll see if he steps up to the plate...
Ja zo kun je in het Nederlands ook wel dingen verzinnen... "Ik ben Ben"quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:41 schreef Felixa het volgende:
Leuk, als ze hem later naar bed gaat brengen: "Good night, Knight."
Was niet bekend dat het een tweeling werd geloof ik, of zou het voor hun ook een verrassing zijn geweestquote:GENEVE - Tennisser Roger Federer is vader geworden van een tweeling. De twee meisjes, Charlene Riva en Myla Rose, zijn donderdag in een ziekenhuis in Zwitserland geboren.
''Dit is de mooiste dag van ons leven'', schrijft de Zwitser op zijn website. ''Mirka, Myla en Charlene zijn gezond en maken het goed.''
Mirka is de echtgenote van de vijftienvoudige grandslamwinnaar.
Dat laatste zal toch wel niet? Da's wel duidelijk op de foto's, neem ik aanquote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:57 schreef rena het volgende:
Rodger Federer is vader geworden van twee dochtertjes.
[..]
Was niet bekend dat het een tweeling werd geloof ik, of zou het voor hun ook een verrassing zijn geweest?
leuke namen!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:57 schreef rena het volgende:
[..]
Was niet bekend dat het een tweeling werd geloof ik, of zou het voor hun ook een verrassing zijn geweest?
Lijkt me eerlijk gezegd niet, tijdens een echo kun je dat echt wel zien. Nu weten we wel waarom ze zo enorm was haha.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:57 schreef rena het volgende:
[..]
quote:'Mega Mindy' opnieuw zwanger
Uitgegeven: 24 juli 2009 09:50
Laatst gewijzigd: 24 juli 2009 09:50
HILVERSUM - Tv-heldin Mega Mindy kan voorlopig geen nieuwe opnamen meer maken van dit populaire kinderprogramma (TROS). Actrice Free Souffriau, die de rol van heldin vertolkt, is namelijk voor de tweede keer zwanger.
Ze is ruim drie maanden onderweg, maar het pakje van Mega Mindy is zo strak dat ze er met haar bollende buikje nu al niet meer in past. Dat heeft een woordvoerster van producent Studio 100 (Kabouter Plop, Samson & Gert, K3, Het Huis Anubis) vrijdag laten weten.
Voor het tv-schema van Mega Mindy zorgt de zwangerschap niet voor problemen, want de makers hadden net een nieuwe reeks opgenomen. Ze kunnen nog wel even vooruit.
Souffriau is eind januari uitgerekend. Een maand later staat een theatertournee van Mega Mindy gepland. Aangezien ze dan net weer moeder is, zoekt Studio 100 nog naar een oplossing voor die tournee.
Het kind zit er iig warmpjes bij. Kelis ook trouwens:quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:09 schreef rena het volgende:
Dat kind komt wel gelijk in een gezellig sfeertje terecht met twee ouders die elkaar wel wat aan kunnen doen
quote:Nas moet zijn vrouw en kind maandelijks ruim 28 duizend euro alimentatie betalen. Dat bepaalde een rechter donderdag, nog geen twee dagen nadat zangeres Kelis beviel van het eerste kind van het koppel.
© WENN
Nas en Kelis liggen sinds mei in scheiding en vooral de hoogte van de alimentatie was een twistpunt.
Kelis krijgt maandelijks bijna 22 duizend euro, voor zijn pasgeboren zoon Knight moet Nas per maand ruim zesduizend euro ophoesten.
Iddquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:08 schreef June. het volgende:
Nu weten we wel waarom ze zo enorm was haha.
Ik moet zowel bij haar hoofd als haar naam aan een paard denkenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Kendra Wilkinson heeft het maar mooi voor elkaar.
[ afbeelding ]
quote:Model turned mom! Angie Everhart became a first-time mom on Friday, July 24th when she welcomed her son, her rep confirms to Life & Style. Baby boy Kayden Bobby Everhart made his entrance into the world via c-section at 11:28 p.m., weighing 8 lbs., 4.9 oz and measuring 21 inches in length.
“Both mom and baby are doing very well,” reads the statement. “Kayden is so handsome.”
Angie announced the pregnancy in February, sharing that she would be raising baby-on-the-way as a single parent. Just last weekend, the excited expectant mama — who is the new face for Palmer’s Cocoa Butter Formula anti-stretch mark products – celebrated baby’s upcoming arrival with a sprinkle and dished to CBB on her favorite pregnancy moment. “The best part is when the baby moves,” she said. “He lets me know he’s there.”
Ik vind Nicole juist erg cute hoor, dit vind ik erg tuttig...quote:Op zondag 26 juli 2009 13:05 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sarah Michelle Gellar ziet er prachtig uitDaar kan Nicole Richie nog wat van leren, maar haar hippie-gewaden
![]()
quote:Op zondag 26 juli 2009 13:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind Nicole juist erg cute hoor, dit vind ik erg tuttig...
Ik had het nog niet eens gezienquote:Op zondag 26 juli 2009 14:05 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind het toch altijd zo stom dat ze met zo'n korte spijkerbroek die zakken er altijd inlatenHet is toch geen porem?
Ja zo ver was ik ook wel hoorquote:Op zondag 26 juli 2009 20:53 schreef Franneh het volgende:
Misschien vind Nicole het gewoon superlekker zitten al die wijde gewaden?
Truequote:Op zondag 26 juli 2009 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zo ver was ik ook wel hoorMaar ja, we moeten toch wat te miepen hebben hier
![]()
Wat een aparte naam.quote:AMSTERDAM - Ex Di-Rect-zanger Tim Akkerman en zijn vrouw Stephanie zijn de trotse ouders geworden van een zoon.
Denne Tony werd maandagochtend om 06.00 uur in het ziekenhuis geboren. Moeder en kind maken het goed, zo meldt RTL Boulevard. "Alles is goed gegaan, ik mag straks naar huis. Hij heeft een flinke bos haar", vertelt de trotse mama.
Denne is het tweede kind voor Tim en Stephanie. Dochtertje Lila is inmiddels twee jaar oud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |