Zulke verhalen zijn er altijd, maar die kans is gewoon erg klein dát je nog zwanger wordt. En dan heb ik het niet eens over de complicaties die kunnen optreden. En met eiceldonatie kun je natuurlijk wel op een veel hogere leeftijd zwanger worden, maar dat is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:38 schreef Vogue het volgende:
Soms kan dat nog zomaar hoorMijn oma had al 6 kids toen ze op haar 48e (!!) zwanger bleek te zijn van nr 7. Mijn tante werd geboren toen mijn oma 49 was, en dan spreken we over 40 jaar geleden. Het heeft destijds zelfs in de plaatselijke krant gestaan
quote:Daniëlle Oerlemans bevallen
Uitgegeven: 12 juli 2009 19:04
Laatst gewijzigd: 12 juli 2009 19:21
LOS ANGELES - Daniëlle Oerlemans is vrijdagavond bevallen van een dochter. Dat heeft een woordvoerster van haar echtgenoot Reinout Oerlemans zondag gemeld. Katelyn Jane is het vierde kind van het echtpaar.
Het tweetal woont tegenwoordig in Los Angeles. Zij hadden al twee zoons, Thijmen James van acht en Benjamin Jack van drie, en een dochter, Fiene Joan van vijf. Moeder en dochter maken het goed, aldus de zegsvrouw.
quote:Daniëlle Oerlemans is eergisteravond bevallen van een dochter. Dat heeft een woordvoerster van haar echtgenoot Reinout Oerlemans vandaag gemeld. Katelyn Jane is het vierde kind van het echtpaar.
Het gezin woont tegenwoordig in Los Angeles. Daniëlle en Reinout hadden al twee zoons, Thijmen James van acht en Benjamin Jack van drie, en een dochter, Fiene Joan van vijf. Moeder en dochter maken het goed, aldus de zegsvrouw.
Die -Lyn namen zijn wel in trek geloof ik?quote:
Ketlin, hoe kom je daar nou bij?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Danielle en Reinout Oerlemans zijn opnieuw ouders geworden. Dat het een dochter werd was al bekend, ze heet dus Katelyn. Zou je het uitspreken als Ketlin?
[..]
Ik hoor bij Benjamin altijd een Engelse klankquote:Op zondag 12 juli 2009 21:51 schreef Spees_Eend het volgende:
Klinkt toch ook voor geen meter, 3 van die oerhollandse namen (althans de roepnamen van allemaal) en dan een engelse. Bij Fiene zou je dan eerder Katelijn verwachten
Nee hoor ik ben helemaal niet van het Jip en Janneke, wat een conclusie ook weer meteen. Ik vind Engelse namen voor Nederlandse kinderen gewoon lelijk en ook niet voor de hand liggend als je de vorige namen hoort.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoor bij Benjamin altijd een Engelse klankEn ik begrijp nooit zo waarom namen altijd zo extreem bij elkaar moeten passen... We hebben het toch niet over iets heel verschillends als Alishyajah en Henk ofzo?
![]()
Lijkt wel of iedereen een Jip en Janneke als setje wilt, ik begrijp dat nooit zo. Maar dat zal wel smaak zijn
Ik had van hun ook trouwens wel meer een Nederlandse naam verwacht, maar ze wonen nu eenmaal niet meer in Nederland, misschien dat het daar aan ligt?![]()
quote:DJ Zoe Ball pregnant with second child
BBC Radio 2 presenter announces live on her weekend breakfast show that she is pregnant with her second child to DJ Fatboy Slim
11 July 2009
RADIO DJ Zoe Ball announced on her radio show this morning that she is pregnant.
The presenter told listeners on her BBC Radio 2 weekend breakfast show that she is expecting her second child with husband Norman Cook, aka DJ Fatboy Slim.
A chirpy Ball told her audience: "I've got some lovely news for you all, actually. I'm having a baby. Woo!"
The presenter already has one son with Cook, eight-year-old Woody.
"I've been eating everything in sight, including the BBC Compliance Regulations booklet"
She did not say when the baby will be due, but added: "We've had our three-week scan, the tests – all very good. And my little boy is so happy. He's waited an awful long time for a baby brother or sister."
She also joked about her pregnancy on air, adding: "The guys who work on the show have noticed that I've been eating everything in sight, including the BBC Compliance Regulations booklet, in the morning.
"In fact, I look like I've eaten [Greek singing legend] Demis Roussos!"
Radio 2 controller Bob Shennan said: "Congratulations to Zoe and Norman in light of the fantastic news that Woody is soon to have a little brother or sister."
Ball began presenting the weekend show regularly only last month after a three-year spell standing in for presenters while they were absent from their shows.
Dat is pigment. Ik heb het even gegoogled voor je, was zelf ook wel benieuwdquote:Op maandag 13 juli 2009 20:47 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat is die streep eigenlijk die zwangere vrouwen vaak over hun buik krijgen? (En Nicole hierboven ook, die er overigens heel mooi uitziet!)
quote:Je kunt donkere vlekken in je gezicht en hals krijgen als je in de zon zit, ook weer als gevolg van de gewijzigde hormoonhuishouding tijdens de zwangerschap. Deze vlekken verdwijnen maar heel moeilijk na de zwangerschap dus probeer ze te voorkomen. Het kan geen kwaad maar staat niet zo mooi.Ook kun je een zwangerschapsstreep op je buik krijgen, die van navel naar schaamhaar loopt. Probeer zoveel mogelijk uit de zon te blijven of gebruik een zonnecrème met hoge beschermingsfactor om de pigmentvlekken te voorkomen.
Wat een vreselijke namenquote:She’s pretty in pink and blue! It’s twins for 80s icon Molly Ringwald, who delivered her babies naturally on Friday, July 10th in Los Angeles. Adele Georgiana Ringwald Gianopoulous arrived first at 9:01 a.m., quickly followed by brother Roman Stylianos Ringwald Gianopoulous at 9:04 a.m.
Molly, 41, and husband Panio Gianopoulous announced the pregnancy in January, sharing that they’d be expecting boy/girl twins in early August. Adele and Roman join big sister Mathilda Ereni, 5 ½. As for the age difference between the siblings, “I actually think it’s a good thing considering we’re having twins,” Molly notes.
“It would be so much harder with a toddler than with an almost 6-year-old,” she explains. “It’s exciting, especially since it’s a boy and girl…It’s the best of both worlds.”
Molly’s show, The Secret Life of the American Teenager, airs Mondays at 8 p.m. on ABC Family.
Ik was in de winter zwanger van mijn eerste en haat het om te zonnen en ook ik kreeg zo´n bruine streep,heeft niks met de zon te maken dusquote:Op maandag 13 juli 2009 21:00 schreef rena het volgende:
Volgens mij valt dat ook wel mee, dat je het alleen krijgt als je met je buik in de zon komt. Mijn zus had het ook en die was het grootste deel in het voorjaar en een klein deel van de zomer zwanger. Ze heeft het nog steeds overigens, en mijn neefjes worden volgende maand 1
Dat zei ik toch ook?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:53 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Ik was in de winter zwanger van mijn eerste en haat het om te zonnen en ook ik kreeg zo´n bruine streep,heeft niks met de zon te maken dus
Ja jij zei hetquote:Op maandag 13 juli 2009 22:59 schreef rena het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook?Zit hij er bij jou ook nog steeds, of trekt dat weg op een gegeven moment?
Naam doet me denken aan een soap personagequote:It’s a boy for Mira Sorvino! The actress welcomed son Holden Paul Terry Backus on Monday, June 22nd at Cedars-Sinai in Los Angeles. Weighing in at 8 lbs., 12 oz, Holden was born at 12:10 a.m. — but not without complication. Mira, 41, developed placenta previa along with a blood clot and was hospitalized for a total of nine weeks during the pregnancy.
Holden — who is named for his grandfathers — is the third child for Mira and husband Chris Backus, 28. He joins siblings Johnny Christopher King, 3, and Mattea Angel, 4 ½.
“We are overjoyed to bring our beautiful healthy son home to his brother and sister,” the couple said in a statement. “We are blessed to have a home filled with so much love.”
quote:Supermodel Karolina Kurkova zwanger
Supermodel Karolina Kurkova is zwanger. Vader van het kind is filmproducent Archie Drury, de verloofde van Kurkova, meldt haar woordvoerder.
Supermodel Karolina Kurkova is zwanger. Dat heeft de woordvoerder van het 25-jarige Tsjechische model gezegd tegen het Amerikaanse tijdschrift People. Vader van het kind is filmproducent Archie Drury, de verloofde van Kurkova.
Volgens de Amerikaanse krant New York Post is Kurkova zes maanden zwanger. Drury is een voormalige marinier en scientology-aanhanger, die de documentaire 'Voices of Iraq' heeft gemaakt, meldt de krant. Het koppel is iets meer dan een jaar samen. Het wordt hun eerste kind.
Kurkova, die een rol speelt in de film 'G.I. Joe: The rise of the cobra' die in augustus uitkomt, is vooral bekend als een van de angels van het Amerikaanse lingeriemerk Victoria's Secret. Ze sierde daarnaast de covers van verschillende modebladen en heeft ze shows gelopen voor grote modemerken als Yves Saint Laurent, Ralph Lauren en Oscar de la Rente.
[Novum]
quote:Cramer stopt met schaatsen
Wieteke Cramer stopt per direct met schaatsen. De 28-jarige rijdster uit Lemmer, die zich komend seizoen vooral wilde richten op marathonwedstrijden, is zwanger. Cramer eindigde in 2001 als derde op het Europees kampioenschap allround in Baselga di Pine, hetgeen een opmaat leek voor een gouden toekomst.
Die belofte kon de Friezin echter niet inlossen. In 2004 veroverde ze nog wel brons op de WK allround in Hamar, maar verdere uitschieters bleven uit. In 2006 kroonde ze zichzelf tot Nederlands kampioene allround, al moet worden aangetekend dat bij dat toernooi alle toppers afwezig waren in verband met de naderende Olympische Spelen van Turijn.
„Het schaatsen gaat even in de vrieskist”, bevestigde Cramer dinsdag. „Of dit een definitief einde is? Dat weet ik nog niet. Als ik na mijn zwangerschap nog heel graag wil terugkeren, dan word ik misschien wel een schaatsende moeder.”
quote:There’s going to be another new kid on the block: Joey McIntyre tells PEOPLE that his wife Barrett is expecting their second child — a boy! — in December.
“I still can’t get over it,” says the singer, who is dad to 20-month-old son Griffin Thomas. “We feel so blessed.”
So far baby no. 2 has already managed to throw his parents for a loop. At first, there was a bit of confusion as to whether the family was really expanding at all. “My wife actually took the [pregnancy] test but she thought it was negative,” explained Joey. “She came out and gave me this look like, ‘No.’ Then she showed me the test and I said, ‘It’s positive! What the hell?’”
Grappig, er zijn echt veel "Victoria's secret angels" zwangerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:08 schreef cinnamongirl het volgende:
...en weer een model zwanger:
Supermodel Karolina Kurkova zwanger
Supermodel Karolina Kurkova is zwanger. Vader van het kind is filmproducent Archie Drury, de verloofde van Kurkova, meldt haar woordvoerder.
Supermodel Karolina Kurkova is zwanger. Dat heeft de woordvoerder van het 25-jarige Tsjechische model gezegd tegen het Amerikaanse tijdschrift People. Vader van het kind is filmproducent Archie Drury, de verloofde van Kurkova.
Volgens de Amerikaanse krant New York Post is Kurkova zes maanden zwanger. Drury is een voormalige marinier en scientology-aanhanger, die de documentaire 'Voices of Iraq' heeft gemaakt, meldt de krant. Het koppel is iets meer dan een jaar samen. Het wordt hun eerste kind.
Kurkova, die een rol speelt in de film 'G.I. Joe: The rise of the cobra' die in augustus uitkomt, is vooral bekend als een van de angels van het Amerikaanse lingeriemerk Victoria's Secret. Ze sierde daarnaast de covers van verschillende modebladen en heeft ze shows gelopen voor grote modemerken als Yves Saint Laurent, Ralph Lauren en Oscar de la Rente.
[Novum]
[ afbeelding ]
Ik zit het net te lezen op Nu.nlquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Aaf Brandt Corstius is ook zwanger, onthulde ze in haar column van vandaag in de NRC.Next.
Geweldig stukje! Vooral de tekst "Wie de vader van het kind is, is onbekend.".quote:Aaf Brandt Corstius zwanger
AMSTERDAM - Aaf Brandt Corstius is in verwachting van haar eerste kind. In haar dagelijkse column in nrc.next schrijft ze over het blije nieuws. De 34-jarige columniste is al op de helft van haar zwangerschap.
In de column legt Aaf uit hoe ze haar vader, schrijver en taalkundige Hugo Brandt Corstius, vertelde over haar zwangerschap.
"Ik vertelde hem het belangrijke nieuws, en toen zij hij meteen: 'Ja, dit durf je mij nu te vertellen. Maar de vraag is: wanneer durf je het op te schrijven?'."
Daarmee wachtte Brandt Corstius tot ze halverwege haar zwangerschap was. "Ik durfde het niet op te schrijven. Na twaalf weken niet. Na vijftien weken niet. Na achttien weken niet."
De columniste geeft toe dat ze vreesde dat een stukje over de baby een sentimenteel verhaal zou worden.
Dat kan haar nu niets meer schelen, sluit ze de column 'Origineler of beter kan ik het niet verwoorden' af.
"Ik ben met zijn tweeën en het gaat heel goed met ons. En dat dat misschien een lichtelijk sentimenteel stukje zal opleveren, kan me niets meer schelen."
Wie de vader is van het kind, is onbekend.
Aaf Brandt Corstius schrijft dagelijks een column in nrc.next. Haar colums werden gebundeld in een aantal boeken.
Ook is ze regelmatig te zien in De Wereld Draait Door.
Leuk!quote:HILVERSUM - Filemon Wesselink wordt voor het eerst vader. De vriendin van de BNN-presentator is in januari uitgerekend, aldus een woordvoerster van BNN woensdag.
De dertigjarige Wesselink is ''heel erg blij'' met het aanstaande vaderschap. De presentator is vooral bekend van de tv-programma's Spuiten en slikken, Lijst 0 en Crazy 88.
Hij heeft een wekelijkse column in het tijdschrift Viva en speelde een rol in de film Complexx.
Inderdaad leuk! Zijn columns zijn ook altijd leuk om te lezen, daar zal hij vast wel iets schrijven over het papa worden!!quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Okee, deze had ik niet verwacht
Ook niet dat hij al 30 is trouwens.
[..]
Leuk!
"Ventje" is 36quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:41 schreef rena het volgende:
Ventje van New Kids on the block krijgt een baby.
[..]
quote:
Ja klopt, de jongste.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Maar het was wel het jonkie van the New kids als ik het me goed herinner
Maar wel zo'n ukje van 1.75m zeker?quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:54 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja klopt, de jongste.
Maar ik ben in februari naar het concert geweest en ook Joeyjoe is een man geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |