Zulke verhalen zijn er altijd, maar die kans is gewoon erg klein dát je nog zwanger wordt. En dan heb ik het niet eens over de complicaties die kunnen optreden. En met eiceldonatie kun je natuurlijk wel op een veel hogere leeftijd zwanger worden, maar dat is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:38 schreef Vogue het volgende:
Soms kan dat nog zomaar hoorMijn oma had al 6 kids toen ze op haar 48e (!!) zwanger bleek te zijn van nr 7. Mijn tante werd geboren toen mijn oma 49 was, en dan spreken we over 40 jaar geleden. Het heeft destijds zelfs in de plaatselijke krant gestaan
quote:Daniëlle Oerlemans bevallen
Uitgegeven: 12 juli 2009 19:04
Laatst gewijzigd: 12 juli 2009 19:21
LOS ANGELES - Daniëlle Oerlemans is vrijdagavond bevallen van een dochter. Dat heeft een woordvoerster van haar echtgenoot Reinout Oerlemans zondag gemeld. Katelyn Jane is het vierde kind van het echtpaar.
Het tweetal woont tegenwoordig in Los Angeles. Zij hadden al twee zoons, Thijmen James van acht en Benjamin Jack van drie, en een dochter, Fiene Joan van vijf. Moeder en dochter maken het goed, aldus de zegsvrouw.
quote:Daniëlle Oerlemans is eergisteravond bevallen van een dochter. Dat heeft een woordvoerster van haar echtgenoot Reinout Oerlemans vandaag gemeld. Katelyn Jane is het vierde kind van het echtpaar.
Het gezin woont tegenwoordig in Los Angeles. Daniëlle en Reinout hadden al twee zoons, Thijmen James van acht en Benjamin Jack van drie, en een dochter, Fiene Joan van vijf. Moeder en dochter maken het goed, aldus de zegsvrouw.
Die -Lyn namen zijn wel in trek geloof ik?quote:
Ketlin, hoe kom je daar nou bij?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Danielle en Reinout Oerlemans zijn opnieuw ouders geworden. Dat het een dochter werd was al bekend, ze heet dus Katelyn. Zou je het uitspreken als Ketlin?
[..]
Ik hoor bij Benjamin altijd een Engelse klankquote:Op zondag 12 juli 2009 21:51 schreef Spees_Eend het volgende:
Klinkt toch ook voor geen meter, 3 van die oerhollandse namen (althans de roepnamen van allemaal) en dan een engelse. Bij Fiene zou je dan eerder Katelijn verwachten
Nee hoor ik ben helemaal niet van het Jip en Janneke, wat een conclusie ook weer meteen. Ik vind Engelse namen voor Nederlandse kinderen gewoon lelijk en ook niet voor de hand liggend als je de vorige namen hoort.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoor bij Benjamin altijd een Engelse klankEn ik begrijp nooit zo waarom namen altijd zo extreem bij elkaar moeten passen... We hebben het toch niet over iets heel verschillends als Alishyajah en Henk ofzo?
![]()
Lijkt wel of iedereen een Jip en Janneke als setje wilt, ik begrijp dat nooit zo. Maar dat zal wel smaak zijn
Ik had van hun ook trouwens wel meer een Nederlandse naam verwacht, maar ze wonen nu eenmaal niet meer in Nederland, misschien dat het daar aan ligt?![]()
quote:DJ Zoe Ball pregnant with second child
BBC Radio 2 presenter announces live on her weekend breakfast show that she is pregnant with her second child to DJ Fatboy Slim
11 July 2009
RADIO DJ Zoe Ball announced on her radio show this morning that she is pregnant.
The presenter told listeners on her BBC Radio 2 weekend breakfast show that she is expecting her second child with husband Norman Cook, aka DJ Fatboy Slim.
A chirpy Ball told her audience: "I've got some lovely news for you all, actually. I'm having a baby. Woo!"
The presenter already has one son with Cook, eight-year-old Woody.
"I've been eating everything in sight, including the BBC Compliance Regulations booklet"
She did not say when the baby will be due, but added: "We've had our three-week scan, the tests – all very good. And my little boy is so happy. He's waited an awful long time for a baby brother or sister."
She also joked about her pregnancy on air, adding: "The guys who work on the show have noticed that I've been eating everything in sight, including the BBC Compliance Regulations booklet, in the morning.
"In fact, I look like I've eaten [Greek singing legend] Demis Roussos!"
Radio 2 controller Bob Shennan said: "Congratulations to Zoe and Norman in light of the fantastic news that Woody is soon to have a little brother or sister."
Ball began presenting the weekend show regularly only last month after a three-year spell standing in for presenters while they were absent from their shows.
Dat is pigment. Ik heb het even gegoogled voor je, was zelf ook wel benieuwdquote:Op maandag 13 juli 2009 20:47 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat is die streep eigenlijk die zwangere vrouwen vaak over hun buik krijgen? (En Nicole hierboven ook, die er overigens heel mooi uitziet!)
quote:Je kunt donkere vlekken in je gezicht en hals krijgen als je in de zon zit, ook weer als gevolg van de gewijzigde hormoonhuishouding tijdens de zwangerschap. Deze vlekken verdwijnen maar heel moeilijk na de zwangerschap dus probeer ze te voorkomen. Het kan geen kwaad maar staat niet zo mooi.Ook kun je een zwangerschapsstreep op je buik krijgen, die van navel naar schaamhaar loopt. Probeer zoveel mogelijk uit de zon te blijven of gebruik een zonnecrème met hoge beschermingsfactor om de pigmentvlekken te voorkomen.
Wat een vreselijke namenquote:She’s pretty in pink and blue! It’s twins for 80s icon Molly Ringwald, who delivered her babies naturally on Friday, July 10th in Los Angeles. Adele Georgiana Ringwald Gianopoulous arrived first at 9:01 a.m., quickly followed by brother Roman Stylianos Ringwald Gianopoulous at 9:04 a.m.
Molly, 41, and husband Panio Gianopoulous announced the pregnancy in January, sharing that they’d be expecting boy/girl twins in early August. Adele and Roman join big sister Mathilda Ereni, 5 ½. As for the age difference between the siblings, “I actually think it’s a good thing considering we’re having twins,” Molly notes.
“It would be so much harder with a toddler than with an almost 6-year-old,” she explains. “It’s exciting, especially since it’s a boy and girl…It’s the best of both worlds.”
Molly’s show, The Secret Life of the American Teenager, airs Mondays at 8 p.m. on ABC Family.
Ik was in de winter zwanger van mijn eerste en haat het om te zonnen en ook ik kreeg zo´n bruine streep,heeft niks met de zon te maken dusquote:Op maandag 13 juli 2009 21:00 schreef rena het volgende:
Volgens mij valt dat ook wel mee, dat je het alleen krijgt als je met je buik in de zon komt. Mijn zus had het ook en die was het grootste deel in het voorjaar en een klein deel van de zomer zwanger. Ze heeft het nog steeds overigens, en mijn neefjes worden volgende maand 1
Dat zei ik toch ook?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:53 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Ik was in de winter zwanger van mijn eerste en haat het om te zonnen en ook ik kreeg zo´n bruine streep,heeft niks met de zon te maken dus
Ja jij zei hetquote:Op maandag 13 juli 2009 22:59 schreef rena het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook?Zit hij er bij jou ook nog steeds, of trekt dat weg op een gegeven moment?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |